آخرين ارسال هاي تالار گفتمان
کمی طاقت داشته باشید...
عنوان پاسخ بازدید توسط
40515 60123 amir1383
14150 49287 rey
34 1420 sam
20515 58992 rey
10807 48835 sam
نتایج کامل اسمکدان 13 مارس 2020
  • بازدید : (595)

نتیجه تصویری برای wwe smackdown 13 march 2020
نتایج کامل اسمکدان 13 مارس 2020
متن در ادامه مطلب


توضیح:

مسابقات نوشته شده و در حال تکمیل تدریجی سخنرانیهای شو هستیم.


اچ میاد و در درون رینگِ مرکز تمرینات کمپانی با ما حرف میزنه. او میگه من در رینگ تمرینات کمپانی هستیم و این به خاطر شرایط خاص هست. او میگه امشب قرار نیست اینجا تمرین بکنیم بلکه کشتی گیران مثل همیشه هستند تا برنامه ی جدیدی رو ارایه بدند. او میگه برای دو ساعت همه چی رو فراموش کنید و بزارید تا این برنامه لبخندی روی لباتون بیاره. او شروع اسمکدان رو اعلام میکنه و ما تصویری از سالن خالی رو داریم اما گزارشگران و دکور صحنه برای اسمکدان، درون سالن هستند.


بنکس و بیلی میان و میگند ما اومدیم با مردم خوش و بش کنیم اما کسی اینجا نیست. البته مهم نیست که کسی باشه یا نه چون اینجا خونه ی ماست. اونا از اچ سراغ پیج رو میگیرند و اچ میگه اون بین راه مونده و هنوز نرسیده. بنکس و بیلی میگند مهم نیست چون او هم یک حسود دیگه مثل سایر زنان کمپانیه. بلیز و کراس وارد میشند

اونا میگند ما دنبال مصاف برای کمربند تیمی زنان هستیم و اگه لازم باشه براش بع راو میریم تا اسکا و سین رو شکست بدیم. اونا کمی هم برای بنکس و بیلی کوری میخونند و مسابقه شروع میشه.



ساشا بنکس و بیلی در مقابل الکسا بلیس و نیکی کراس


اواخر مسابقه قهرمان تگ تیم یعنی اسوکا تو رینگ ظاهر میشه و الکسا بلیس رو از بالای رینگ به بیرون میندازه و بنکس هم از این فرصت استفاده میکنه و روی نیکی کراس ساب میشن انجام میده.

برنده: ساشا بنکس و بیلی


بعد مسابقه، آسوکا برای بلیس و کراس کری میخونه و اچ هم میگه فرض کنید که اسکا از بین جمعیت اومده


مصاحبه با رینز

مایکل کول و رینز داخل رینز هستند و کول در مورد مصاف رینز و گلدبرگ در رسل اینده یعنی رسل 36 میپرسه. رینز میگه گلدبرگ یک اسطوره هست و من او رو به عنوان یکی از چهره های برتر کمپانی قبول دارم. منتها او یک کشتی گیر نیمه وقته در حالیکه من هر روز تمرین میکنم و دارم در برنامه ها مسابقه میدم. یعنی امادگی من از او بیشتره پس در رسل 36 کمربندم رو ازش میگیرم. سی ام پانک نیوز.کول میگه پس باید منتظر مصاف اسپیر در مقابل اسپیر باشم. مصاحبه تموم میشه.


یکی از گزارشگرا در پشت صحنه هست که گروه زین میان و خودشون رو به عنوان قهرمانان کمربند بین قاره ای اعلام میکنند. گزارشگر میگه قرار نبود من با شما مصاحبه کنم. اونا میگند ما میریم جشن قهرمانیمون رو ادامه بدیم. با رفتن اونا گزارشگر مهمانش یعنی جف هاردی رو معرفی میکنه و او وارد میشه.

جف بابت بازگشت خودش خوشحاله میگه یکی از نتایجی که در زمان دور بودن از رینگ بهش رسیدم اینه که هنوز کارهای زیادی دارم که باید در کمپانی انجام بدم.

کوربین میاد و میگه کسی از بازگشت تو خوشحال نیست در این مدت که نبودی خیلی چیزا عوض شده . مثلا اسمکدان توسط پادشاهی مثل من اداره میشه. کوربین به الکی بودن جف و سایر ایرادهاش اشاره میکنه و جف میگه واست یه غافلگیری دارم. الیاس میاد و شروع میکنه به کوری خونی علیه کوبین و کوربین  عصبانی میشه و میره.


اچ و کول راجب برنامه و اوضاع، در پشت میز گزارشگری کمی حرف میزنند و بعدش به برد براین مقابل گولاک مرور میکنیم.


براین در پشت صحنه سراغ گولاک میره و میگه باهات کار دارم. گولاک میخواد بره اما دنیل میگه من از مصافت در چمبر خوشم اومده. تازه میخوام اگر چیزی برای اموزش داری ازت یاد بگیرم. گروه زین میان. زین به براین میگه یادته پیوستن به گروه ما رو رد کردی؟ حالا ببین ما کجا هستیم و تو کجا. براین میخواد با زین دعوا کنه که سزارو مانعش میشه. دنیل میگه که من کاری به تو ندارم و سزارو میگه اگر با زین مشکل داری پس با من هم دعوا داری. دنیل میگه اگر حرفی دارین توی رنیگ حلش میکنیم و میره. گولاک هم کمی برای گروه زین حرف میزنه و زین از حرفاش خوشش نمیاد و با رفتن گولاک، به نوچه هاش میگه که شما باید جلوی براین و گولاک بایستید.


به مصاف تگ تیمها در چمبر مرور میکیم.


اچ و کول در پشت میز گزارشگری اعلام میکنند که علارغم خالی بودن سالن، ادمهای زادی دارند به صورت مجازی برنامه رو تماشا میکنند.


میز و موریسون به رینگ میان و میگند حالا ما قهرمان هستیم و بعد از 13 سال دوباره کمربندمون رو پس گرفتیم. اونا میگند ما اماده هستیم تا مقابل هر تیمی از کمربندمون دفاع کنیم. میز میگه  خوبیش این که امشب کسی شعار نمیده. اونا بازم کوری میخونند و کمربندشون رو بلند میکنند. میز میگند ازه دلتون بسوزه ببینید ما کمربند داریم. اونا میرند تا بریم سراغ مصاف بعدی


دنیل برایان در مقابل سزارو


سزارو بیشتر مسابقه رو در دست داشت اما وقتی دو کشتیگیر به بیرون از رینگ رفتن دنیل برایان ضربات بیشتری به سزارو وارد کرد و تونست بعد ضرباتش سزارو رو رول کنه

برنده: دنیل برایان


بعد از مسابقه ناکامورا و سمی زین برای کتک زدن برایان اومدن و گولاک هم برای حمایت از دنیل برایان فیس ها تونستن هیل ها رو دور کنن



جف هاردی در مقابل کینگ کوربین


اواخر مسابقه الیاس گیتارش برمیداره و شروع به زدن گیتار میگنه و جف هاردی بهش نگاه میکنه و یه توییست اف فاری به کوربین میزنه و میره بالای رینگ و سوانتام بومب رو از روی رینگ به کوربین میزنه و میره برای کاور

برنده: جف هاردی


اچ میاد و میگه امیدوارم از این قسمت تاریخی اسمکدان لذت برده باشید. سی ام پانک نیوز.مهمترین بخش برنامه همون مردم هستند و اونا هستند که به برنامه نفس میدن.


کول به رینگ میاد و سینا رو معرفی میکنه. سینا وارد میشه و با مردمی که برنامه رو میبنند خوش و بش میکنه . کول میگه شنیدم وایت میگه که سینا با بردش در یکی از رسلهای قبلی، باعث شده تا او قویتر بشه. سینا میگه من نمیخوام به ادمی مثل او جواب بدم و برام مهم نیست که من رو به لیستش اضافه کرده. وایت خودش دشمن خودشه . وایت مثل کسانی هست که میخوان به اوج برسند اما مسیرشون رو گم میکنند. من برای ادمهایی مثل او فقط درجواب، یک فینیشر دارم.

کول به بخش وایت و سینا در اسمک قبلی اشاره میکنه و میگه تو مصاف مقابل او رو قبول کردی؟ سینا میگه اره من مقابلش قرار میگیرم تانشون بدم که او اینده ی کمپانی نیست بلکه رستلرهای ان ایکس تی هستند که قراره فردای کمپانی رو بسازند.

سینا از استعدهای برتر ان ایکس اسم میبره و میگه مدیرا باید اونا رو به شوهای اصلی بیارند و بهشون فرصت بدند.

سینا بعدش شروع به کوری خونی برای برد در رسل میکنه و میگه من 6 سال قبل در رسل 30 باید کار وایت رو تموم میکردم و این بار انجامش میدم.

وایت از بین صندلی خالی سالن به سینا میخنده و میگه خوشحالم که اینجایی.

وایت به رینگ میاد و میگه تو هنوز هم رو بهراهی. مثلا بازیگر برتر سینما هستیو بدن امادهو نامزد جذابی داری.

وایت بعدش شروع به تحقیر سینامیکنه و میگه تو اومدی تا موقعیت بقیه رو بگیری و از اینده و برد حرف میزنی. وایت برای بردش ودش رجز خونی میکنه و میگه این بار من هستم که افتخاری رو که تو شش سال قبل ازم گرفتی کسب میکنم.

وایت میگه یه صداهایی توی سرم  هستند که من گاهی بهشون گوش میدم. تو وایت و د فیند رو با هم خرد کردی اما من ترکیبشون میکنم و باهاشون در رسل کلکت رو میکنم. سینا و وایت چشم تو چشم میشند و بعدش تصویری از وایت و خنده اش داریم و با رفتن وایت از سالن، شو تموم میشه.


مطالب مرتبط
بخش نظرات این مطلب
آخرین نظرات ثبت شده برای این مطلب را در زیر می بینید:
  • محمد گفته: محمد می‌گه:
    این نظر در تاریخ 1398/12/24 و 15:42 دقیقه ارسال شده.

    اگه میشه لیست مسابقات رسلمنیای ۳۶ بزارید تو سایت. لطفا

  • مهدی گفته: مهدی می‌گه:
    این نظر در تاریخ 1398/12/24 و 8:57 دقیقه ارسال شده.

    سلام سینا
    من اومدم
    دارم سخنرانیها رو به نتایج کامل اضافه میکنم
    بابت نوشتن مسابقات ممنون
    اگه شد امروز لیست جدید رسل رو بزار. دمت گرم
    فعلا بای

    پاسخ : باشه داداش حتما

شما نیز نظری برای این مطلب ارسال نمایید:
کد امنیتی رفرش