آخرين ارسال هاي تالار گفتمان
کمی طاقت داشته باشید...
عنوان پاسخ بازدید توسط
40515 61113 amir1383
14150 49898 rey
34 1453 sam
20515 59757 rey
10807 49629 sam
نتایج کامل اسمکدان 31 می 2024
  • بازدید : (574)

 WWE Friday Night Smackdown! Rebrand Exploration | Rebranding, Company logo,  Logo design


نتایج کامل اسمکدان 31 می 2024

 

متن در ادامه مطلب

 

 نیک آلدیس در رینگ است. او نیا جکس را معرفی می کند. الدیس به جکس تبریک می گوید. جکس تاج را از الدیس می گیرد و آن را روی سر خود می گذارد. آلدیس رینگ را ترک می‌کند و جکس می‌گوید حقایقی را میگم. این یک واقعیت است که او ملکه حلقه هست. و این یک واقعیت است که به عنوان ملکه، او در سامراسلم کمربند قهرمانی را دریافت می کند. او به بیلی می گوید که ملکه فرمان می دهد.

بیلی وارد میشه اما پایپر نیون و چلسی گرین از پشت به او حمله می کنند. نیون به نیا نگاه می کند و نیا گیج به نظر می رسد. هواداران شعار "بیلی" سر می دهند. چلسی به نیا می گوید که نیا لازم نیست نگران رویارویی با بیلی باشد، زیرا تا سامراسلم شروع شود، پایپر نیون قهرمان جدید خواهد شد.

نیا میگه درگیری اونا اهمیتی براش نداره و میره

 

نیک آلدیس را می بینیم که وارد دفترش می شود و ای جی استایلز روی کاناپه نشسته است. ای جی به او می گوید که در مورد آنچه نیک هفته گذشته گفت فکر کرده است و اگر وقت داشت، امشب راجبش میخواهد حرف بزند. آلدیس می گوید که براش یک فرصت گفتگو میزاره. ای جی میگوید او دوست دارد این کار را فقط یک بار امشب در رینگ انجام دهد. آلدیس دستش را می فشارد و می گوید وقتش را دارد.

 

توماسو چیامپا به همراه جانی گارگانو راهی سالن میشه.

 

بیلی با یک مربی در پشت صحنه حضور دارد و نائومی از او می‌پرسد که با این رویه کنار نمی‌آید. او از بیلی می پرسد که آیا او برای مبارزه امشب اماده است و بیلی می گوید که هستم، نائومی می رود تا با نیک آلدیس صحبت کند.

 

توماسو چامپا در مقابل تئوری آستین

تئوری ابتدا صورت سیامپا را به کف رینگ فشار میده. او برای کاور می رود اما چامپا کیک اوت می کند. تیوری برای اجرای تون دان اماده میشه. چامپا پای او را می گیرد و بهش رایت هند میزنه. سی ام پانک نیوز. اونا با بوت کار رو ادامه میدند. تئوری به بیرون رینگ می افته. والر به شرایط مسابقه اعتراض میکنه. والر روی طناب رینگ می‌نشیند و به اعتراض ادامه میدهد.  این به چامپا جازه می‌دهد تئوری را به کف رینگ بکوبد و کاورش کنه.

برنده: توماسو چامپا

 

 نیک آلدیس با بلیر دونپورت، در پشت صحنه هست. نائومی می آید و می گوید دیگر بس است، او و بیلی می خواهند امشب مقابل پایپر نیون و چلسی گرین بازی کنند.

بلر دونپورت می‌گوید که رفتارت من رو ازار میده و با گذشت زمان، او دقیقاً خواهد فهمید که من کی هستم. بلیر دفتر را ترک می‌کند و آلدیس به نائومی می‌گوید مسابقه را به انها میدهد. لس آنجلس نایت می آید و از آلدیس می پرسد که آیا ای جی واقعاً می خواهد بازنشسته شود، آلدیس می گوید که نمی داند. نایت می گوید که نمی تواند لوگان پل را پیدا کند و آلدیس به او می گوید که فعلا بشین ببینم چی میشه.

کلیپ هایی از کودی رودز در حال مسابقه در برابر لوگان پل مشاهده می کنیم.

 

LA Knight از دفتر نیک بیرون می آید و Kayla Braxton آنجا منتظر است. نایت به کایلا می گوید که نیک حرف زیادی برای گفتن به او نداشت و فقط گفت که لوگان پل این هفته در برنامه نیست. شاید لوگان هفته آینده با او صحبت خواهد کرد. او به لوگان پل خواهد گفت که چه می‌خواهد. او به لوگان می گوید که قهرمانی ایالات متحده را می خواهد.

 

کارملو هایز وارد می‌شود و می‌گوید LA Knight زیاد صحبت می‌کند اما هرگز چیز خاصی نمی‌گوید. چرا لوگان می‌خواهد با او روبرو شود و نه با من. کارملو میگه میتونیم راجبش بحث کنیم.

 

کلیپی از آندراده و آنجل مشاهده می کنیم. او به آندراده می‌گوید که با بچه‌های گروه فانتاسما صحبت کرده و آنها حاضرند او را به خاطر کاری که در رسلمنیا انجام داد ببخشند تا او به آنها بپیوندند. او به انجل می گوید متشکرم اما نه ممنون.

 

آندراده در مقابل آپولو کروز

کروز میخواد یک سوپلکس المانی بزنه اما آندراد او را هل می دهد و یک بیگ بوت بهش میزنه.

 آندراد روی طناب میره و کراس بادی میزنه. در برگشت، آندراد روی او سابمیشن اجرا میکنه. کروز رها مبیشه و با مونسالت کار رو ادامه میده. او میره برای کاور می رود اما آندراده کیک اوت می کند. انجل میاد دخالت بکنه. حواس کروز پرت میشه. اندراده یک البو دراپ میرنه و میره برای کاور

برنده: آندراده

 

تیم لگادو دل فانتاسما میان.  سانتوس اسکوبار به آنجل نگاه می کند و آنجل عذرخواهی می کند و می دود.

 

بلادلاین در پشت صحنه هستند. سولو میگه که باید به کار تیم استریت پایان بدیم. پاول هیمن وارد می‌شود و به سولو می‌گوید که در حال فکر کردن به این موضوع بوده که چگونه می‌تواند در زمانی که سولو مسئول است، بهتر به سولو خدمت کند. هیمن به او می‌گوید که با رومن به‌عنوان رئیس قبیله‌شان، خشونت زیادی در گروه وجود داشت، اما این برای حفظ خانواده بود و قبل از اینکه رومن به یک عمل خشونت آمیز بله بگوید، با من مشورت میکرد. حالا او می بیند که سولو چند مرد بسیار خشن را در The Bloodline استخدام می کند و انچه می بیند اعمال خشونت هست. او اصلاً اهل استراتژی نیست. او می‌گوید استراتژی باید این باشد که وقتی رومن برمی‌گردد، کودی رودز را در اختیار داشته باشند.

سولو به او می گوید که آنها کودی را چک کرده اند و او حتی از این هدف خبر ندارد. هیمن از او می پرسد ما کی هستیم؟ موسیقی کوین پخش می شود و کوین اونز را می بینیم که به سمت رینگ می رود. سولو به هیمن می گوید که آنها یک استراتژی دارند و هیمن بهتر است حالا برود و حواسش به کوین باشد.

 

آندراده پشت صحنه است و انجل می آید. آپولو از پشت به آنجل حمله می کند و مامورا دخالت میکنند.

 

درون رینگ، کوین اونز روی طناب نشسته است. اونز می‌گوید هفته گذشته به اسمک‌دان بازگشته و تمام راه را به عربستان سعودی رفته تا این کار را انجام دهد، زیرا می‌خواست مطمئن شود که رندی اورتون حامی اوست. او می‌گوید در چند ماه، حتی در سال‌های گذشته، رندی اورتون پشتیبانش بوده و می‌خواست مطمئن شود که سولو و افرداش شانس رندی را برای تبدیل شدن به پادشاه حلقه از بین نخواهند برد.

اونز می گوید رندی پادشاه حلقه نیست، اما ما دیدیم که چه اتفاقی افتاد، او شکست نخورد. و در حالی که رندی امشب اینجا نیست، او می داند چه کسی امشب اینجاست و آن سولو و ادمهایش  هستند. هیمن وارد میشه و میگه من در این سالها کنار بلادلاین بودم و حرفهایی برای گفتن دارم. اونز میخواد که او به رینگ بیاد.

هواداران شعار «ما رومن را می‌خواهیم» سر می‌دهند. هیمن می‌گوید که فکر نمی‌کند کسی در این عرصه وجود داشته باشد که حضور رومن را بیشتر از او بخواهد. سی ام پانک نیوز. هیمن می‌گوید هر چیزی که اونز با رومن پشت سر گذاشت به خاطر احترام و تحسین رومن بود. اما سولو هیچ احترامی برای او قائل نیست. هیمن و رومن بعضیها را برای پیوستن به The Bloodline رد کردند. این افراد اراذل و اوباش خونخوار و سادیستی هستند که برای کمپانی ضرر دارند.

هیمن می گوید که اوونز را دوست دارد و اگر اونز به درگیر شدن با سولو ادامه دهد، آنها به او حمله خواهند کرد.

اونز از هیمن می پرسد که آیا او واقعاً در تلاش است به او کمک کند؟ اونز از او می پرسد که در چند سال گذشته چه کاری انجام داده تا او را باور کند. او می‌داند که تمام اینها تقصیر هیمن است. همین براک رو و لکرد و چسبید به رومن. حالا که روم نیست، چه کسی می‌تواند او را در برنامه نگه دارد، این سولو است. اونز میگه او چهار سال با Bloodline جنگید. او همچنان ایستاده است و عقب نشینی نمیکند. در ادامه، هیمن سعی میکنه اونز رو بابت خوش نیت بودن خودش نسبت به اونز قانع بکنه اما اونز هم دلیل میاره که نمیتونه به هیمن اعتماد کنه. بعدش بلادلاین میان به اونز حمله کنند. تیم استریت پروفیتز به کمک اونز میان و باهاشون درگیر میشند.

 

تاما تونگا و لوا مقابل استریت پروفیتز

فورد به داوکینز تگ میده. داوکینز او را روی شانه هایش بلند می کند و فورد یک شیرجه روی لوا میزنه. داوکینز برای کاور می ره اما تاما آن را می شکند. داوکینز تاما را روی طناب می اندازد و یک ضربه هم به لوا میزنه. لوا میخواد جواب بده اما داوکینز او را هل می دهد، تاما تگ می کند اما داوکینز تگ را نمی بیند. داوکینز به لوا ضربه می زند و به فورد تگ میده. تاما وارد می‌شود و فورد را به کف رینگ میکوبد. او میره برای پین و تمام

برندگان: بلادلاین ( تاما و لوا)

 

بیانکا بلیر و جید کارگیل را در حال قدم زدن در پشت صحنه می بینیم. ایندی هارتول به آنها می گوید که کندیس به خاطر آنها خانه نشین شده. بیانکا به او می گوید که کندیس خودش دعوا رو شروع کرد.

 

موسیقی بیلی پخش می شود و او برای مسابقه می آید.

 

کایلا با میچین در پشت صحنه است. او به کایلا می گوید که AJ با آنها صحبت نمی کند. نیا جکس می آید و می گوید که آنها باید در مورد او صحبت کنند، نه استایلز. میچین باهاش چشم تو چشم میشه و جکس میگه پشیمان خواهی شد.

 

بیلی و نائومی در مقابل پایپر نیون و چلسی گرین

نائومی چلسی را که به بیرون رینگ افتاده بود، به رینگ برمیگرداند. نائومی از طناب بالا می رود اما نیون او را به پایین هل می دهد. چلسی یک سوپرکیک به نایومی می زند. او برای کاور می رود اما بیلی تسلیم نمیشه.  بیلی روی طناب میره اما بازم  نیون او را به زمین می اندازد. او بیلی را به پله های فلزی میکوبه. نائومی میخواد یک کاور ناگهانی داشته باشه اما موفق نمیشه. نیون با یک اسپلش روی نایومی فرود میاد. نیون میره برای کاور.

برندگان: چلسی گرین و پایپر نیون

 

ای جی استایلز در پشت صحنه  هست. نایت او ​​را متوقف می کند. او می گوید اگر شایعات درست است، به تصمیمت احترام میزارم. ای جی بسر تکان می دهد و میرود. کودی رودز او را متوقف می کند، آنها دست می دهند و ای جی چیزی را در گوش کودی زمزمه می کند. ای جی میره. لوک گالووز و کارل اندرسون او را متوقف می کنند. او آنها را در آغوش می گیرد و می گوید که همیشه کنارم بودید. پس امشب هم باشید.

 

موسیقی AJ پخش می شود و او با کارل اندرسون و لوک گالووز به رینگ می آید. آنها وارد رینگ می شوند و ای جی احساساتی به نظر می رسد.

طرفداران شعار "ای جی استایلز" را سر می دهند. او می گوید که در هفته گذشته به صحبت های نیک آلدیس فکر کرده است. اگر او فرصت دیگری برای مصاف در برابر کودی رودز می خواهد، باید منتظر نوبتش بشود. او این را می فهمد و تمام هفته به آن فکر می کرد. او نمی تواند این کار را در این برهه انجام دهد. او بیش از دو دهه است که کشتی میگیرد. او جانش را در رینگ، خون، عرق، اشک فرسوده کرد. این هفته، پسرش از دبیرستان فارغ التحصیل شد و او توانست آنجا باشد. جشن فارغ التحصیلی او را در خانه اش گرفتند و بسیار زیبا بود. و در آن نقطه بود که او پرسید که چند تا از این مراسمها را از دست داده است. بهتر بود به جای اینکه ای جی استایلز فوق العاده باشد، در خانه می ماند و یک پدر فوق العاده میشد.

ای جی به گالوس و اندرسون می گوید که به او بپیوندند. او می گوید که بدون آنها نمی توانست این کار را انجام دهد و آنها را دوست دارد. آنها برادران او هستند. اگر مجبورند برای آخرین بار این کار را انجام دهند، آن را درست انجام دهند. آنها دوباره همدیگر را بغل میکنند. ای جی می گوید قبل از رفتن، چیزی در گوش کودی زمزمه کرد. او پرسید که آیا وقتش نیست که هم حرف بزنند.

آهنگ کودی پخش می شود و او به رینگ می آید.

لوک گالوز و کارل اندرسون رینگ را ترک می کنند. هواداران شعار "کودی" سر می دهند. ای جی می گوید قبل از اینکه به اینجا بیاید، می خواست به چشمان کودی نگاه کند و به او بگوید که یکی از بهترین مسابقاتش را مقابل او داشته است.

ای جی می گوید اگر قرار بود آخرین مسابقه ای را داشته باشد، همین مسابقه مناسب بود. این برنامه هنوز همان خانه ای است که ای جی استایلز ساخته است. او کودی را صدا زد تا کلیدها را به او بدهد.

کودی می گوید که آنها تنها یک پیام متنی رد و بدل کرده اند. بعد از مسابقه آنها در Backlash، او می خواست بداند که آیا او حالش خوی است یا خیر.  پاسخ AJ این بود که کاملا خوب هستم برادر کوچک. کودی می‌گوید که می‌تواند در مورد تصمیم AJ چیزهای زیادی بگوید، اما از طرف خودش و بقیه، میتوانم بگویم که از ایجی بسیار ممنون هستم.

هر دو همدیگر را بغل میکنند. کودی دست ای جی را بلند می کند و ای جی ناگهان به او حمله میکند. او به زدن کودی ادامه میده.. اندرسون و گالووز مانع از دخالت مامورا میشند. ایجی بازم کودی رو میزنه و به اطراف نگاه میکنه.

 

پایان

 


مطالب مرتبط
بخش نظرات این مطلب
آخرین نظرات ثبت شده برای این مطلب را در زیر می بینید:
  • REZA van dam گفته: REZA van dam می‌گه:
    این نظر در تاریخ 1403/03/14 و 20:07 دقیقه ارسال شده.

    اوکی عیب نداره

  • لوگان پاول گفته: لوگان پاول می‌گه:
    این نظر در تاریخ 1403/03/13 و 16:15 دقیقه ارسال شده.

    سلام
    شرط بازگشت رومن چیه که نمیاد
    قرار بود این اسمکدان بیاد!

    پاسخ :
    شرط خاصی نداره. فقط مرخصی طولانی لازم داره

  • REZA van dam گفته: REZA van dam می‌گه:
    این نظر در تاریخ 1403/03/13 و 11:23 دقیقه ارسال شده.

    سلام.میگم یه چند تا اخبار جدید کشتی کج بزار خیلی وقته ندادین.ممنون میشم.

    پاسخ :
    داداش فعلا دست تنها هستم. گمونم قطعی اینترنت در هفته گذشته بروبچ رو کمی دلسرد کرده

شما نیز نظری برای این مطلب ارسال نمایید:
کد امنیتی رفرش