آخرين ارسال هاي تالار گفتمان
کمی طاقت داشته باشید...
عنوان پاسخ بازدید توسط
40515 61124 amir1383
14150 49937 rey
34 1454 sam
20515 59768 rey
10807 49641 sam
با کاربران 6
دسته بندی : با کاربران,
  • بازدید : (163)

نتیجه تصویری برای admin

با کاربران 6

متن در ادامه مطلب


سلام

تو زمستون که وب رو ایجاد کردم فرصت نشد راجع خودم بنویسم.

من مهدی هستم و برخلاف  مدیران قبلی وب، علاقه ای به کشتی کج ندارم. این وب رو دو سال قبل خریدم تا فقط برام درامد داشته باشه اما نشد.

من هم وب رو دادم به سامان و رفتم. بعدش فهمیدم که اونم علاقه ای به ادامه نداره و من دوباره وب رو ایجاد کردم. میشه گفت یه سرگرمی اجباری برام هست و تاثیری در علاقه ام به کشتی نداشته.


من زبانم مثل دیگر مدیران قوی نیست ولی اگر تناقضی در متن شو و نتایج نوشته شده هست، به منبع ربط داره. مثلا همین راو گذشته، در دو منبع مختلف، کاملا متفاوت نوشته شده بود. من نمیدونستم کدومش درسته و یکیش رو ترجمه کردم.

حالا مشکل اینه که جدا از این اشتباهات منابع، من خودم هم معتقد به نوشتن ریز حرفا نیستم و دوست دارم در یکی دو جمله کل منظور طرف رو خلاصه کنم. پس شاکی نشید.


ما از شما توقع حمایت مالی نداریم و از زندیگمون میزنیم و اینا رو مینویسم. پس لطفا اذیت نکنید چون واقعا به تلنگری بندم تا برم. دو ماهه که همه ی ما داریم فشار زیادی رو تحمل میکنیم پس در حالیکه هیچ چیزی به این وب وابستم نمیکنه کاری نکنید که ما هم ببندیم بریم.


مطالب مرتبط
بخش نظرات این مطلب
آخرین نظرات ثبت شده برای این مطلب را در زیر می بینید:
  • Racky گفته: Racky می‌گه:
    این نظر در تاریخ 1399/01/08 و 2:32 دقیقه ارسال شده.

    سلام ممنون از سایت خوبتون تنها سرگرمی مورد علاقه من همین کشتی کجه امیدوارم همیشه باشید چون من واقعا از سایتتون لذت میبرم همتون خسته نباشید

    پاسخ : ممنون عزیزم
    همیشه سلامت باشی

  • Racky گفته: Racky می‌گه:
    این نظر در تاریخ 1399/01/08 و 2:30 دقیقه ارسال شده.

    سلام ممنون از سایت خوبتون تنها سرگرمی مورد علاقه من همین کشتی کجه امیدوارم همیشه باشید چون من واقعا از سایتتون لذت میبرم همتون خسته نباشید

  • amir owens گفته: amir owens می‌گه:
    این نظر در تاریخ 1399/01/08 و 1:46 دقیقه ارسال شده.

    داداش واقعا عشقید خیلی زحمت میکشید دمتون گرم

    پاسخ : تشکر داداش
    ما سعیمون رو میکنیم

  • Erfan گفته: Erfan می‌گه:
    این نظر در تاریخ 1399/01/07 و 22:45 دقیقه ارسال شده.

    چشم آقا مرسى كه هستيد شما خيلى برامون عزيزيد و اگه ميشه يه جا براى كمك مالى ايجاد كنيد شايد بعضيا ميخوان كمكتون بكنن
    مرسى از زحماتتون

    پاسخ : قربونت عزیزم
    میدونم همتون با مرامید اما ما چشم داشتی نداریم
    فقط میخواهیم محیط بدون تنش باشه

شما نیز نظری برای این مطلب ارسال نمایید:
کد امنیتی رفرش