آخرين ارسال هاي تالار گفتمان
کمی طاقت داشته باشید...
عنوان پاسخ بازدید توسط
40515 61113 amir1383
14150 49898 rey
34 1453 sam
20515 59757 rey
10807 49629 sam
نتایج کامل راو 27 می 2024
  • بازدید : (507)

Raw 2021 | WWE Raw Results List  



نتایج کامل راو 27 می 2024

 

متن در ادامه مطلب

کامل شد

 

به رویداد پادشاه رینگ مرور میشه

 

لیو مورگان قهرمان جهان زنان ، در حال ورود به میدان نشان داده می شود. حریف او برای امشب، قهرمان سابق، بکی لینچ، هست. آنها امشب در قفس فولادی برای قهرمانی به مصاف هم خواهند رفت.

 

لودویگ قیصر در رینگ است. او گونتر را معرفی میکند.

گانتر که شنبه گذشته در فینال تورنمنت پادشاه رینگ رندی اورتن را شکست داد، با در دست گرفتن تاج خود به رینگ می رود. گونتر وارد رینگ می شود و خوشحال به نظر می رسد. گونتر قیصر را در مرکز رینگ در آغوش می‌گیرد. گزارشگران به بحث در مورد برد ناسلم گونتر میپردازند. اما آنها اشاره می کنند که پل "تریپل اچ" گفت که تصمیم داور، نهایی است. با توجه به این برد، گونتر برای کمربند سنگین وزن جهان، در سامراسلم رقابت خواهد کرد.

گانتر به تاج نگاه می کند و شروع به صحبت می کند، اما جمعیت با صدای بلند هو می کنند. گونتر می گوید روز شنبه، رندی اورتن را شکست داد. او اکنون پادشاه قانونی حلقه است. با این اوصاف، او این فرصت را به دست آورده تا قهرمان سنگین وزن جهان را در سامرا اسلم به چالش بکشد. گونتر می خواهد در مورد قهرمان فعلی، دامیان پریست صحبت کند. از آنجایی که Rhea Ripley به دلیل مصدومیت از زمین خارج شده است، پریبست رهبر گروه روز داوری هست.  گونتر مردی است که وقتی مسئولیت را بر عهده می گیرد موفق می شود. مثلا این هدف گانتر بود که گام بردارد و تبدیل به بزرگترین قهرمان بین قاره ای تمام دوران شود. جمعیت او را هو می کنند. گونتر بعدش قهرمانی پریست با استفاده از مانی این دبنک رو مسخره میکنه.

گروه روز داوری راهی رینگ می شود. پریست تنها با گانتر در رینگ می ایستد. بالور، مک دونا و قیصر بیرون هستند. پریست بابت ایراد گرفتن گونتر به قهرمانی او شاکی هست. پریست امیدی به برد گونتر در سامر اسلم نداره و میگه همه دیدند که او رندی اورتون را شکست نداد. گونتر چیزی را ثابت نکرد. منتها من  در مسابقه مانی این دبنک بردم و به قهرمانی رسیدم.

گونتر اهمیتی نمی دهد که پریست در این مورد چه فکری می کند. گونتر بر حقایق تمرکز می کند. واقعیت این است که او پادشاه حلقه است. همچنین او در برابر پریست برای عنوان قهرمانی روبرو خواهد شد. شاید گونتر نمی تواند به پریست در مورد تجارت درسی بیاموزد، اما می تواند در مورد این ورزش بزرگ به او آموزش دهد. پریست می‌تواند او را پادشاه خطاب کند و در سامراسلم هم به او قهرمان خواهد گفت.

پریست می گوید که به کاری که گانتر می تواند در رینگ انجام دهد احترام می گذارد و به سابقه او در حفظ کمربند بین قاره ای احترام می گذارد. آنها در سامراسلم به جنگ خواهند رفت…

 

درو مک اینتایر راهی رینگ می شود. شنبه گذشته، پل "تریپل اچ" اعلام کرد که مک اینتایر برای مسابقه اماده شده است. مک اینتایر می گوید که باید به سرعت به این موضوع رسیدگی کند، وگرنه هرگز ساکت نخواهند شد. سی ام پانک شش ماه است که بازگشته است و مک اینتایر نقطه برجسته بازگشت او بوده است. اگر او را مجروح نمی کرد، پانک کارش را خراب می کرد و اخراج می شد و جایی برای رفتن نداشت. مک اینتایر به مردان حاضر در رینگ خطاب می‌کند و می‌گوید که او رقیب شماره یک است. او کمتر از سه هفته دیگر قهرمان خواهد شد. گونتر رینگ را ترک می کند. پریست می‌گوید که با مک اینتایر موافق نیست... مک اینتایر می گوید که در تلاش است به پریست کمک کند. درو برخی شکستهای روز داوری رو به رخ میکشه و میگه به نظر می رسد از زمانی که مامی آسیب دیده، گروه به فنا رفته است. مک اینتایر به پریست می‌گوید که روی آنچه مهم است تمرکز کند: خودش و قهرمانی جهانی. مک اینتایر می خواهد یک تصویر بکشد. وید بارت، فیت فینلی، ویلیام ریگال و بولداگ بریتانیایی. آنها افسانه های بریتانیا هستند و کمربند جهانی دبلیو دبلیو ای را برده اند. مک اینتایر تنها فردی از بریتانیا است که موفق به کسب عنوان قهرمانی جهان شده است و او این کار را سه بار انجام داد.  پریست باید مبارزه او با رومن رینز را تماشا کند.اگر سولو نبود، او قهرمان می شد. مک اینتایر می گوید که او یک شهروند آمریکایی است. مک اینتایر می گوید که ولز از اسکاتلند بسیار دور است، همه طرفداران اسکاتلند شبیه او هستند. مک اینتایر می گوید که او در شرف تصاحب این عنوان خونین است.

پریست می خندد و می گوید از اینکه جمعیت او را هو می کنند نمی ترسد. او می خواهد حقیقت را بگوید. آیا همسر مک اینتایر اینجاست؟ اسمش چیه؟ مک اینتایر به او هشدار می دهد. پریست می‌گوید فقط می‌خواست ببیند آیا می‌تواند او را عصبی کند یا نه. همچنین می‌خواست ببیند آیا درو  آنقدر مرد است که بتواند کاری در این مورد انجام دهد یا خیر.

آهنگ براون استرومن پخش میشه. مک اینتایر رینگ را ترک می کند. استرومن به سمت پریست می رود و با او رو در رو می شود. پریست به مک دونا اشاره می کند. مک دونا کمی نگران به نظر می رسد.

 

جی دی مک دونا در مقابل براون استرومن

بالور قصد دخالت داشت. استرومن مک دونا را رها کرد و بالور را وارد رینگ کرد و ضربه ای بهش زد. استرومن مک دونا را بلند می کند. کارلیتو میاد تا استرومن را از پشت بزند، بالور حواس داور را پرت می کند. استرومن با عصبانیت به اطراف می چرخد ​​و یک مشت به کارلیتو میزنه. مک دونا یک هدبات به برون میزنه. مک دونا به سمت طناب ها میره، اما استرومن او را میگیره و یک پاورسلم روی او اجرا میکنه.

برنده: برون استرومن

 

کارلیتو و بالور بلافاصله به استرومن حمله کردند. استرومن آنها را دور می کند. استرومن بالور را به بیرون از رینگ می فرستد و کارلیتو را روی میگذارد. استرومن ژست می گیرد. مک دونا با صندلی به او حمله میکنه. استرومن صندلی را از دست مک‌دونا بیرون می‌گیره. مک دونا، بالور و کارلیتو فرار می کنند.

 

 

کتی کلی با قهرمان زنان جهان، لیو مورگان در پشت صحنه است. مورگاناز دخالت دومنیک در مسابقه قبلی خودش گلایه میکنه و میگه  او هرگز بکی لینچ را مستقیماً شکست نداده است. امشب، آنها در قفس فولادی  روبرو خواهند شد.

 

 

فین بالور با کارلیتو در پشت صحنه حضور دارد و از او می پرسد که چرا آمدن او اینقدر طول کشید.  کارلیتو می گوید منتظر لحظه مناسب بود. دامیان پریست می‌گوید که این طرح جواب نداد. جی دی مک دونا کجاست؟ آنها می گویند از دست براون استرومن پنهان شده.  سی ام پانک نیوز. پریست می‌گوید استرومن باید حذف بشه. رسیدگی می‌شد. او می گوید مک دونا را به گروه برگردانند تا بتوانند دوباره جمع شوند. کارلیتو و بالور بر سر اینکه چه کسی باید با مک‌دونا تماس بگیره با هم بحث می‌کنند.

 

ویدئو:  حمله برون بروکر به ریکوشی و کاله دیکسون در راو قبلی پخش میشه

 

 آدام پیرس پیش ریکوشی میره و میگه  بریکر را جریمه و تعلیق کرده است، بنابراین باید برای مسابقه منتظر بماند. ایلیا دراگونوف وارد می‌شود و از ریکوشی به خاطر اینکه او را  در برابر بریکر حفاظت  کرد،  تشکر می‌کند. ریکوشی او را برای امشب برای مسابقه دوستانه به چالش می کشد. دراگونوف می گوید که با افراد مصدوم روبرو نمی شود، اما ریکوشی می گوید که حالش خوب است.

 

ریکوشی در مقابل ایلیا دراگونوف

ریکوشی روی طناب میره.. دراگونوف با رایت هند بهش حمله میکنه. این بار دراگانوف روی طناب میره.  ریکوشی میره باهاش سرشاخ میشه.  او چند ضربه به دراگونوف می زند. ریکوشی بعدش شاتینگ استارز رو اجرا میکنه اما برخورد بدی داره و نقش زمین میشه. ناگهان بروکر میاد ریکوشی رو میزنه و مسابقه دیکیو میشه

برنده با دیکیو: ریکوشی

 

بروکر به زدن فیسها ادامه میده تا اینکه مامورا و پیرس میان و او مجبور میشه سالن رو ترک کنه

 

 در پشت صحنه، آدام پیرس، برون بریکر را مورد سرزنش قرار می‌دهد. کلی می خواهد با پیرس مصاحبه کند، اما کیانا جیمز به سمت او می رود. پیرس می گوید که آنها باید به دفتر او بروند زیرا او به نوشیدنی نیاز دارد. کلی می گوید که بعداً سعی خواهد کرد با پیرس صحبت کند.

 

ویدئو:  Miz به سمت یک کامیون بستنی رفت. R-Truth به او بستنی داد. میز پرسید که چرا R-Truth می خواهد که بستنی کاملاً سفید باشد. R-Truth گفت که می خواهد Miz با طعم مورد نظر او اشنا شود. انها کمی راجب بستنی بحث میکنند و نیو دی هم میان قاطی بحث اونا و بعدش تروت کامیون بستی رو میبنده و این بخش تمام میشه

 

کایرون کراس به سمت کوفی کینگستون و خاویر وودز میرود. کراس می‌گوید که نیودی دی باید دوران جدیدی رو شرو ع کند و او میخواد بهشون کمک کنه. وودز می گوید که کارش با کوفی خوب هست و نیازی به تغیر نداره. کراس اونا رو تهدید میکنه و میره

 

مسابقه تیمی

ادورز اف پین (آکام و رازار) در مقابل برادران کرید با آیوی نیل

 جولیوس یک مونسالت روی آکام می زند. بروتوس تگ می کند. برادران کرید برای اجرای بروتوس بال اماده میشند، اما اسکارلت حواس آنها را پرت می کند. آکام میاد و یک ضربه به جولیوس میزنه و  او را هل می دهد. آکام ضربه دیگر به جولیوس می‌زند و به رازار تگ میده. ‌کند. آنها یک پاور بمب مشترک روی جولیوس میزنند و رازار  میره برای کاور

برنده: ادورز اف پین

 

ویدئو:

 

ری میستریو می گوید که کارلیتو با آغوش باز در LWO مورد استقبال قرار گرفت. اگر او راهی را که در پیش گرفته بود انتخاب نمی کرد، کارلیتو همچنان برادرش بود. حسادت کارلیتو به دراگون لی او را نابود کرد.  حمله او به کروز دل تورو یک اشتباه بزرگ بود. کارلیتو می تواند با روز قیامت باشد. شاید مانند ما با آغوش باز از او استقبال کنند، اما آن روزها به پایان رسیده است. امشب او متوجه خواهد شد که وقتی به ما خیانت میکند، چه اتفاقی می افتد.


شیمس در پشت صحنه راه می رود. جی دی مک دونا در پس زمینه با لیو مورگان صحبت می کند. براون استرومن فریاد می زند و مک دونا فرار  میکند.

 


شیمس لودویگ قیصر را خطاب قرار می دهد

شیمس به سمت رینگ می رود. بازپخش‌هایی از گانتر نشان داده می‌شود که شیمس را در یک مسابقه بی‌رحمانه در راو شکست داد. شیمس میگه مسابقات بزرگی در تورنمنت پادشاه حلقه برگزار شد. متأسفانه شیمس برنده نشد. چرا؟ چون لودویگ قیصر زانویش را شکست. قیصر کاری جز حرف زدن در مورد او انجام نداد. شیمس نمی تواند صبر کند تا دستش به قیصر برسد.

لودویگ قیصر در صفحه ظاهر می شود. قیصر می پرسد آیا شیمس می تواند او را ببیند؟ قیصر صدای گریه و شکایت شیمس را می شنود. شیمس گانتر را به خاطر از دست دادن عنوان پادشاه حلقه سرزنش می کند. شیمس می تواند گانتر را سرزنش کند زیرا او پادشاه حلقه است. به هر حال هیچ کس شانسی نداشت، به خصوص شیمس. قیصر طبق شرایط خودش عمل می کند. شیمس بر سر قیصر فریاد می زند تا دهانش را ببندد و او را به چالش میکشد.


شیمس برای درگیری، به پشت صحنه میره


دوربین شیمس را دنبال می‌کند. او با قیصردرگیر میشه. مامورا اونا رو سوا میکنند.


لیرا والکایریا در رختکن است. بکی لینچ می آید و می گوید شنبه برایشان روز خوبی نبود. آن‌ها یا پیروز می‌شوند و یا یاد می‌گیرند. لینچ هشداری به لیرا میده و میره


کایری سانه در کنار داکوتا کای راهی رینگ می شود. 

 


ویدئو: بازپخش‌هایی از پیروزی جکس مقابل والکایریا در مسابقه مکله رینگ پخش میشه




کایری سانه در مقابل  لیرا والکایریا

 

والکیریا سعی می‌کند خود را در گوشه رینگ بالا بکشد، اما سانه او را با یک ضربه محکم به کف رینگ میکوبه. سانه موهای والکایریا را می کشد. والکایریا موفق می شود به آرامی او را دور کند. Sane از طناب بالا می رود و اینسانه البو میزنه. والکایریا بهش بوت میزنه. او بعدش فینیشر میزنه و سانه رو پین میکنه

برنده: لیرا


 

دامیان پریست از فین بالور و کارلیتو می پرسد جی دی مک دونا کجاست؟ کارلیتو اینجا چه می کند؟ کارلیتو می‌گوید که می‌خواست در کنار روز داوری باشد. پریست می گوید کارلیتو در روز داوری نیست. کشیش به او می گوید که برو برای مسابقه آماده شو. کارلیتو از بالور می‌پرسد که آیا او برایش کنار رینگ خواهد بود؟  بالور موافق است. جی دی مک دونا وارد می شود و کارلیتو می گوید که بالاخره او را پیدا کردند. مک‌دونا می‌گوید با براون استرومن مشکل داشتم. پریست می پرسد چرا با لیو مورگان صحبت می کردی؟ مک دونا می‌گوید به مورگان گفتم که او برای مدت طولانی قهرمان زنان نخواهد ماند.

پریست می پرسد دومینیک کجاست؟ دومینیک میستریو وارد می شود. پریست از او می خواهد که تنهایی با او صحبت کند. بالور و مک دونا می روند. پریست از میستریو می پرسد که دارد چه کار می کند. میستریو می گوید که با رئا ریپلی صحبت کرده و این مشکل را برطرف خواهد کرد. پریست به او هشدار میده که اشتباه نکنه



 ری میستریو در کنار دراگون لی و زلینا وگا راهی رینگ می شود.



ایو اسکای ناراحت روی کاناپه نشسته است. داکوتا کای و کایری سانه وارد می‌شوند. اسکای شروع به جیغ زدن می‌کند و می‌رود.



ری میستریو  در مقابل کارلیتو

فین بالور در کنار رینگ ظاهر می شود و به دراگون لی حمله می کند. میستریو با یک سنتون به بالور ضربه می زند. میستریو وارد رینگ میشه اما کارلیتو بهش حمله میکنه. کارلیتو برای بکستابر آماده می شود، اما ری بهش اجازه نمیده. ری  او را به سوی طناب می فرستد. میستریو 619 میزنه و بعدش یک اسلینگ شات اسپلش اجرا میکنه و پایان

برنده: ری مستریو




میستریو بعد از مسابقه به  بالور حمله میکنه. دامیان پریست، به کمک بالور میاد.  بعد از کمی درگیری، روز داوری برنده دعوا میشند. بالور و کارلیتو در کنار رینگ خوشحال به نظر می رسند، اما پریست با عصبانیت به آنها نگاه می کند و لبخند آنها از بین میرود.



چاد گیبل با توزاوا در پشت صحنه حضور دارد. گیبل می گوید که توزاوا را در عربستان سعودی ندیده است، بنابراین باید دلیل خوبی برای عدم انجام این سفر داشته باشد. توزاوا عذرخواهی می کند. براون استرومن حرفش را قطع می کند و می خواهد بداند آیا جی دی مک دونا را دیده اند یا خیر. انها می گویند نه. استرومن میره. سی ام پانک نیوز. ماکسین دوپری با اوتیس میاد. گیبل آنها را مسخره می‌کند و می‌گوید که به اوتیس فرصتی می‌دهد تا خودش را نجات دهد. او با "بیگ" برانسون رد روبرو خواهد شد. اوتیس او را شکست خواهد داد.


برونسون رد در مقابل اوتیس با چاد گیبل


اوتیس میخواد کاترپیلار بزنه اما گیبل بهش میگه بیخیال بشه. اوتیس ناراحت به نظر می رسد. اوتیس میخواد هر طور شده حرکت رو اجرا کنه، اما گیبل صورتش را می گیرد و بر سر او فریاد می زند. اوتیس یک سوپرکیک از سوی رد دریافت میکند. رد بعدش سنوتن میزنه. رد از طناب بالا می رود و سر گیبل فریاد می زند. رد اوتیس را با یک سونامی درهم می‌کوبد ومیره برای کاور

برنده برونسون رد


چاد گیبل وارد رینگ می شود و فریاد می زند که اوتیس وارد رینگ شود. گیبل خواستار حضور ماکسین دوپری و توزاوا نیز شده است. آنها به سمت رینگ می آیند. گیبل می گوید که اکنون در حال برگزاری یک جلسه آکادمی آلفا است.

چاد گیبل با آکادمی آلفا در رینگ است. گیبل به اوتیس، که خوشحال به نظر نمی رسد، تمسخر می کند. گیبل می پرسد که قرار است با اوتیس چه کار کنند؟ اوتیس فاقد نظم و انضباط است، بنابراین گیبل به او نظم و انضباط را در مقابل همه اینجا نشان خواهد داد.


گیبل می گوید که او نمی خواهد این کار را انجام دهد ... او شروع به باز کردن کمربند خود می کند. گیبل می گوید که اوتیس او را مجبور به انجام این کار کرد. گیبل به اوتیس می گوید که طناب را بگیرد. اوتیس حرکت نمی کند، بنابراین گیبل به او دستور می دهد که طناب را بگیرد. اوتیس به آرامی به سمت طناب ها می رود و طناب را می گیرد. گیبل به ماکسین دوپری و توزاوا می‌گوید که تماشا کنند زیرا وقتی در آکادمی آلفا شکست می‌خورید این اتفاق می‌افتد. گیبل می گوید که این بیشتر به او صدمه می زند تا اوتیس. گیبل می رود تا کمربند را به اوتیس بزند، اما ماکسین او را متوقف می کند! گیبل بر سر او فریاد می زند که از رینگ خارج شود. او با ناراحتی می رود. گیبل می پرسد آیا توزاوا چیزی برای گفتن دارد؟ گیبل می رود تا اوتیس را بزند…

 

سامی زین، قهرمان بین قاره ای، با عصبانیت راهی رینگ می شود. گیبل به زین پیشنهاد می‌کند که برگردد. گیبل به او هشدار می دهد که دیگر قدمی برندارد، اما زین به او توجهی نمی کند و وارد رینگ می شود. زین می پرسد گیبل قرار است چه کار کند؟ گیبل مرد کوچک و ضعیفی است. گیبل به او تمسخر می کند. زین میگه گیبل می خواهد دیگران را مقصر بداند: مردم، زین و آکادمی آلفا. اما اینها تقصیر کسی نیست جز گیبل.. گیبل می رود تا اوتیس را بزند، اما زین کمربند را از او میگیرد.



زین  به گیبل نزدیک می شود، اما اوتیس جلوی او می ایستد. زین از اوتیس می پرسد که قرار است چه کار کند. آیا او به گیبل گوش می دهد؟ جمعیت اوتیس را تشویق می کنند. زین به اوتیس میگه گوش کن. او باید به قلب خود گوش دهد. گیبل به زین حمله میکنه. زین به مقابله می پردازد. اوتیس زین را عقب می کشد. زین سعی می‌کند با اوتیس حرف بزند، اما گیبل او را با یک سوپلکس آلمانی میزنه. گیبل زین رو میزنه و میره


جمعیت با صدای بلند شعار می دهند:« اوتیس»، اما او کاری نمی کند. گیبل با توزاوا رینگ را ترک می کند، اما اوتیس او را دنبال نمی کند. گیبل بر سر اوتیس فریاد می زند که دنبالش برود و او با خجالت مجبور می شود.


ویدیو: تور انتقام لیو مورگان با پیروزی او بر بکی لینچ برای کمربند زنان در شنبه گذشته


لیو مورگان در پشت صحنه  است. در جای دیگری در پشت صحنه، بکی لینچ در حال قدم زدن است.



کتی کلی با شاینا بازلر و زوئی استارک در پشت صحنه حضور دارد. آنها مدعی شماره 1 قهرمانی تگ تیم زنان هستند. استارک می گوید که آنها هرگز به درستی به بیانکا بلیر و جید کارگیل معرفی نشده اند. سونیا دویل بلند میاد و می‌گوید آنها نمی توانند بدون کمک او قهرمان شوند. بازلر و استارک به سمت دیویل می روند. آلبا فایر و ایسلا داون بازلر و استارک را متوقف می کنند. آنها اشاره می کنند که بازلر و استارک هنوز با آنها روبرو نشده اند. دیویل می گوید فایر و داون هیچ اعتباری فعلا ندارند.




مسابقه برای کمربند زنان

مسابقه درون قفس فولادی

بکی لینچ در مقابل لیو مورگان 


بکی لینچ که قراردادش با WWE به طور قانونی این شنبه به پایان می رسد، می تواند در این مسابقه شرکت کند.

دومینیک میستریو طبق حرف قبلی خودش طرف بکی بود و میخواست او برنده بشه. او وسط مسابقه می دود و در قفس را باز می کند. میستریو فریاد می زند که لینچ از قفس خارج شود. فین بالور و جی دی مک‌دونا می‌روند تا از میستریو بپرسند که دارد چه می‌کند.. ناگهان براون استرومن میاد و شروع به تعقیب بالور و مک دونا می کند! استرومن دور رینگ میدود و با دومنیک میستریو برخورد می کند. ناخواسته، در قفس به سر لینچ برخورد میکند! مورگان از در قفس بیرون می خزد تا عنوان خود را حفظ کند!

برنده با فرار از قفس و همچنان قهرمان جهان زنان: لیو مورگان


دومینیک میستریو به لیو مورگان پوزخند می زند.


مورگان میاد دومنیک رو بوس میکنه و میره


پایان


مطالب مرتبط
بخش نظرات این مطلب
آخرین نظرات ثبت شده برای این مطلب را در زیر می بینید:
  • امیر علی گفته: امیر علی می‌گه:
    این نظر در تاریخ 1403/03/09 و 19:06 دقیقه ارسال شده.

    سلام
    رومن رینز برنمی‌گرده؟ خیلیه نیستش

    پاسخ :

    انگار قراره در هفته اینده در برنامه باشه. او خودش خواسته بود مرخصی طولانی داشته باشه. رولینز مصدوم هست و امبروز هم خیلی وقت هست که رفته. رومن در سالهای اخیر، خیلی در شوها فعالیت داشت و از زندگی اش عقب افتاده

  • اوتیس گفته: اوتیس می‌گه:
    این نظر در تاریخ 1403/03/08 و 23:58 دقیقه ارسال شده.

    سلام خسته نباشید
    ۱۵ ژوئن کلش آت دکسل درسته؟
    با تاریخ خودمون میشه چند خرداد؟

    پاسخ :
    هنوز مطمئن نیستم. گمونم 25 خرداد میشه

شما نیز نظری برای این مطلب ارسال نمایید:
کد امنیتی رفرش