آخرين ارسال هاي تالار گفتمان
کمی طاقت داشته باشید...
عنوان پاسخ بازدید توسط
40515 61113 amir1383
14150 49898 rey
34 1453 sam
20515 59757 rey
10807 49629 sam
نتایج کامل اسمکدان 24 می 2024
  • بازدید : (555)

WWE SmackDown 18.11.2022: Raport z gali » MyWrestling


نتایج کامل اسمکدان 24 می 2024

 

متن در ادامه مطلب


کلیپی از تریپل اچ می بینیم که اعلام می کند برندگان مسابقات پادشاه و ملکه رینگ در سامراسلم  تایتل شات دریافت خواهند کرد.

 

 

بازی نیمه نهایی ملکه رینگ

  بیانکا بلایر مقابل نیا جکس

بیانکا برای KOD می رود اما نیا با رایت هند به پای آسیب دیده بیانکا حمله می کند. نیا زانوی چپ بیانکا را روی تشک فشار میدهد. او بیانکا را به گوشه ای می کشاند و با کمک طناب میخواد حرکتی بزنه که بیانکا بهش رایت هند میزنه.  بیانکا برای اجرای حرکت کد می رود اما پاش نمیتونه  برای تکمیل حرکت به او کمک کنه و نایا رها میشه. نیا به سمت طناب ها می دود و یک سنتون میزنه.

نیا بیانکا را به گوشه می کشد و با Annihilator به او ضربه می زند. او میره برای کاور.

برنده: نیا جکس

 

کایلا براکستون بعد از مسابقه وارد رینگ می شود و با نیا مصاحبه می کند. نیا به لایرا می‌گوید که از سد حریفان قدرتمند گذشت و  همینطور که تریپل اچ اعلام کرده، در سامراسلم او ملکه و قهرمان خواهد شد.

 

بیانکا بلایر را می‌بینیم که کیسه‌ای یخ روی زانویش گرفته است. تیفانی استراتن وارد می‌شود و میگوید دفعه بعد به او شانس بهتری می‌دهد و می‌رود. بایرون می آید و بیانکا به او می گوید که آن تاج را می خواهد اما زانویش به او اجازه نمیدهد. جید کارگیل وارد می شود و به بیانکا می گوید که اجازه دهد با آلدیس صحبت کند و می رود.

 

بخش گریسون والر و آستین تیوری

والر از حضور مردم استقبال میکند. تئوری به آنها می گوید که ممکن است برخی مهمان، خود را یک ستاره بزرگ خطاب کنند، منتها باید او را به عنوان با استعدادترین و سرگرم کننده ترین سوپراستار معرفی  کنند. کارملو هایز وارد میشه.

او از آنها برای معرفی تشکر می کند و  میگوید اما آنها چند چیز را از قلم انداختند. او افتخاراتش رو میشمره و میخواد که عنوان بشند. کارملو معتقد هست که امثال والر و تیوری نیاز به کمک هم دارند تاموفق بشند. والر میگوید تو باید مهمام لانایت میشدی.

هایز شروع به ایراد گیری به بقیه کشتی گیران میکنه . مثلا میگه که لشلی نتوست باعث موفقیت استریت پروفیتز بشه. سی ام پانک نیوز. هایز می گوید افرادی مانند لشلی و کوربین حسود و خود شیفته هستند. لس آنجلس نایت هم همینطور. هیچ چیز بدتر از ادمی نیست که هیچ دستاوردی نداشته باشد و بخواهد این همه حرف بزند.

هواداران شعار "LA Knight" را سر می دهند. والر می‌گوید مردی که نمی‌تواند کمربند قهرمانی را ببرد، LA Knight است. خود لانایت به سالن میاد.

LA Knight وارد رینگ می شود و طرفداران نام او را شعار می دهند. او می گوید: "بگذارید با شما صحبت کنم". او به هایز می‌گوید که اگر زیاد سر به سر کسی بزاری بالاخره پاچه تو رو میگیره. طولی نمی‌کشد تا هایز بفهمد که این بازی کیست. نایت می خواهد از رینگ خارج شود، هیز از پشت به او ضربه می زند اما LA Knight با رایت هند بهش جواب میده. گریسون والر و کارملو تئوری از پشت به LA Knight حمله می کنند. استریت پروفیتز میان و هیلها رو فراری میدند

 

لانایت و استریت پروفیتز مقابل والر، تیوری و هایز

نایت یک البو دراپ روی والر میزنه و میره برای کاور اما هایز کاور رو میشکنه. هایز با ضربه 48، به نایت حمله میکنه.  فورد می آید و هایز را به بیرون می فرستد. هر شش مرد با هم مبارزه می کنند و بعدش لس آنجلس نایت و والر در رینگ هستند. نایت به والر، بی اف تی میزنه. هایز دوباره میاد دخالت کنه. لس آنجلس نایت او را به بیرون پرتاب می کند. فورد تگ میگیره. فورد با فروگ اسپلش روی والر فرود میاد و پینش میکنه.

برنده: نایت و استریت پروفیتز

 

 کودی رودز در پشت صحنه راه می رود و با رندی اورتن رو به رو میشه. کودی برای او آرزوی موفقیت می کند، آنها دست می دهند و اورتون به او می گوید متشکرم.

 

موسیقی کودی پخش می شود و او به رینگ می آید. در حالی که او می خواهد صحبت کند، موسیقی لوگان پل پخش می شود و او می آید.

لوگان به کودی می‌گوید که در در عربستان سعودی، من کمربندها رو روی شانه ام میندازم و سالن رو به عنوان قهرمان ترک میکنم. او به کودی می گوید که حقایقی برای گفتن به او دارد. کودی ممکن است از نظر تجربه برتری داشته باشد، اما لوگان از او باهوش تر است. او یک ورزشکار، سرگرم کننده و مجری است. او از تاکتیک‌های ساده برای پیروزی استفاده نمی‌کند. او در مسابقه فردا، از روشهای ساده استفاده نخواهد کرد.

کودی می گوید که او احمق نیست و تجربه اش او را به این باور می رساند که لوگان فقط یک بچه ترسو است. مثلا لوگان با کمک یوتیوب وانمود می کند یک کشتی گیر دبلیو دبلیو ای است. اما کودی  این را باور نمی کند. روحیه و تجربه‌اش او را به این باور ‌رسانده که لوگان در حال حاضر یک تقلب تازه در استین دارد. لوگان می خندد و می گوید کودی یک احمق است. هواداران شعار «دروغگو» سر می دهند. کودی می گوید لوگان مردی است که حرفش را می زند، او از یکی از مقامات WWE به نام رایان می خواهد که لوگان پل را بررسی کند تا یک وسیله برای تقلب در مسابقه در نزد او پیدا کند . رایان وارد رینگ می شود و لوگان از او می پرسد که آیا اینجا بخش امنیت فرودگاه است و آیا او این کار را انجام می دهد. لوگان میخواهد ابتدا کودی را بررسی کنند. رایان کودی را چک می کند و کودی تمیز است. مسئول شروع به بررسی لوگان پل می کند و جیب های لوگان را باز می کند و پنجه بوکس را پیدا می کند. لوگان می گوید این شلوار برادرش است و ان وسیله متعلق به او نیست. او می گوید هیچ چیز تغییر نمی کند، او برای ضرب و شتم کودی نیازی به وسیله ندارد. او فردا، کودی را منصفانه شکست خواهد داد. کودی می گوید که پنجه بوکس، نقطه تفاوت بین آنهاست. کودی می گوید که او را به عنوان یک یوتیوبر فکر نمیشناسد. کودی معتقد است که او یک کشتی گیر حرفه ای است. اما تا زمانی که این کار را تمام وقت انجام ندهد، لوگان به گرد پای کودی هم نخواهد رسید. کودی او را بچه خطاب می کند و می گوید پشیمان است که با او پا به رینگ گذاشته است.  

 

بایرون ساکستون با رندی اورتن در پشت صحنه حضور دارد. رندی به بایرون می گوید که از زمانی که تونگا پا در رینگ WWE گذاشته، ثابت کرده که شرور است. او با بدجنسی نامی برای خود دست و پا کرده است. اما رندی در طول دوران حرفه‌ای‌اش، بر مشکلات غلبه کرده است و امشب وقتی تونگا با ار کی او مواجه شود، قافیه را خواهد باخت.

 

  بیلی در پشت صحنه هست. نیا جکس میاد سراغش. او به بیلی می گوید که میتواند کمربندش را تا سامراسلم نگه دارد. بیلی به نیا نگاه می کند و دور می شود.

 

استریت پروفیتز در پشت صحنه حضور دارند. فورد می گوید که احساس فوق العاده ای دارند و دوست ندارند ببازند. تیم دی ای ایگرگ میان و می گویند که هدف ما این است که قهرمانان تگ تیم بشیم. توماسو یک فنجان از دست فورد می گیرد و می گوید آنها همیشه خوشبین هستند و جام آنها همیشه پر است. اما اگر برای قهرمانی باید از سد انها رد بشوند، حتما این کار را خواهند کرد.

او آب را از لیوان روی زمین می ریزد و می گوید الان جام خالی است.

 

بیلی مقابل چلسی گرین با پایپر نیون

چلسی بیلی را بر روی تشک کوبید. حرکت رایدر توسط چلسی توی بیلی اجرا میشه. سی ام پانک نیوز. چلسی میره برای کاور اما بیلی کیک اوت می کند. چلسی به سمت بیلی می دود. بیلی او را به کف رینگ میکوبد. بیلی با رز پلانت، میره برای پین.

برنده: بیلی

 

پایپر بعد از مسابقه به بیلی حمله میکنه. بیلی او را با لگد دور می کند. بیلی به طناب می رود اما پایپر نیون او را روی تشک می کوبد و با سنتون به بیلی ضربه میزنه. پایپر نیون می‌خواهد رینگ را ترک کند، اما برمی‌گردد و سنتون دیگری را روی بیلی اجرا میکنه.

 

نیک آلدیس در پشت صحنه حضور دارد. ای جی استایلز نیز وارد صحنه می شود. او به نیک می گوید که دیدم در فرانسه چه اتفاقی افتاد.  او یک ثانیه تا شکست دادن کودی رودز، فاصله داشت. او از آلدیس یک شانس دیگر برای قهرمانی Undisputed WWE می خواهد. او به نیک می گوید که به این فرصت نیاز دارد. آلدیس به AJ می‌گوید که می‌داند که او می‌خواهد قهرمان WWE شود و می‌داند که چقدر برای او احترام قائل است. اگر شخصاً از او درخواست می کرد، 100٪ بله  را میگرفت. اما از نظر حرفه ای، او نمی تواند فرصتی را که استایلز می خواهد به او بدهد. استایلز باید این شانس را به دست آورد و این زمان می برد. ای جی به نیک می گوید که وقتی برای گرفتن شات ندارد. نیک میگوید نمیتواند به او کمک کند.

 

گروه بلادلاین در پشت صحنه هستند.  هیمن به سولو می گوید که تونگا لوا امشب آنجا نیست زیرا نتوانستند او را از مرز عبور دهند، آنها پیشینه لوا را بررسی می کنند و او اجازه سفر نداره. او به سولو می‌گوید اینها افراد بسیار خطرناکی هستند که او آنها را به Bloodline اورده.

سولو به او می گوید تا زمانی که رومن برگردد، او مسئول است. هیمن به او می گوید که مشکل تاما تونگا این است که ...  تونگا وارد  میشه. او به هیمن می گوید که دلیل استخدام او این است که او بسیار خطرناک است و فردا، پادشاه به The Bloodline باز می گردد. سولو می خندد و می رود.

 

بازی نیمه نهایی King of the Ring

 رندی اورتون مقابل تاما تونگا با The Bloodline

اورتون یک ضربه به چشم تاما میزند. او تونگا را به درون رینگ پرت می کند. تونگا بلند می شود و به سمت اورتن می دود اما اورتون او را می گیره و روی طناب دوم قرار می دهد و با DDT به او ضربه می زند. اورتون ببرای ار کی او اماده میشه. سولو حواس رندی را پرت میکنه. تونگا اورتون را به سمت سولو هل می دهد، اورتون سولو را به زمین می اندازد. تونگا اورتون را رول می کند اما اورتن کیک اوت می کند. هر دو مرد از جای خود بلند می شوند و اورتون با RKO به او ضربه می زند. رندی حریف رو پین میکنه.

برنده: رندی اورتن

 

سولو از پشت سر به اورتون حمله می کند اما کوین اونز به رینگ می آید. اوونز میخواد استانر بزنه اما سولو او را هل می دهد و بعدش رینگ را ترک می کند. اورتون و کوین اونز در رینگ جشن می گیرند و اسمکدان به پایان میرسه.


مطالب مرتبط
بخش نظرات این مطلب
شما نیز نظری برای این مطلب ارسال نمایید:
کد امنیتی رفرش