آخرين ارسال هاي تالار گفتمان
کمی طاقت داشته باشید...
عنوان پاسخ بازدید توسط
40515 61117 amir1383
14150 49932 rey
34 1453 sam
20515 59762 rey
10807 49634 sam
نتایج کامل اسمکدان 12 فوریه 2021
  • بازدید : (399)

Image result for wwe smackdown 12 feb 2021


نتایج کامل اسمکدان 12 فوریه 2021


متن در ادامه مطلب

کامل شد



رینز همراه جی اوسو و هیمن به رینگ میاد. به حرفهای ادج که میگه میخواد بعد چمبر، حریفش رو انتخاب کنه مرور میکنیم. پیرس همراه یک قرارداد داخل رینگ هست. رینز بهش میگه اون رو بزار کنار. تو واقعا از چی میترسی؟ رومن میگه اینجا میدان منه نه تو.من مثل خورشیدمک ه همه چی در این کمپانی به من مربوطه. بنابراین من نمیتونم منتظر ادج باشم. او هفته ی قبل ازمن فراری بود. اون توی چشمم نگاه کرد و عصبی بود چون میدونست که حریفم نمیشه. رینز کوری میخونه و میگه من کاری میکنم که دیگه اج به اینجا برنگرده و تا وقتی که نخوام این کمربند رو به کسی نمیبازم.

رینز بعدش میگه حالا بیایید راجب پیرس حرف بزنیم. اومیخواد که من مثل مکینتایر در چمبر 6 نفره از کمربندم دفاع کنمو من حل این موضوع رو به عهده هیمن میزارم.

هیمن به پیرس پیشنهادمیده که شش نفر در چمبر مسابقه بدهند و برنده به مصاف رینز بره. هیمن میگه کاری نکنید که رینز در رسل امسال نباشه چون در رسل گذشته هم نبودن رینز باعث شد تا کمترین تعداد تماشاگر رو در رسل داشته باشید و موضوع رو گردن کرونا بیندازید. هیمن اعلام میکنه که رینز فقط با برنده ی چمبر مسابقه خواهد داد. پیرس میگه اولش باید افراد شرکت کننده در چمبر رو انتخاب کنیم.پیرس میگه اولیش جی اوسو هست. او بعدش میره بیرون و میگه نفر بعدی هم اوونز .رینزو جی عصبانی میشند و میخوان به پیرس حمله کنند که هیمن مانع میشه.

به بازگشت رولینز اشاره میشه


دویل در پشت صحنه بابت اینکه پیرس در مقابل رینز محکم ایستاد بهش تبریک میگه و پیرس تشکر میکنه و میگه هنوز کارهای زیادی هست که باید انجام بدم


سامی زین و کوربین مقابل دومنیک و ری مستریو

مسابقه انتخابی برای چمبر

کوربین روی دومنیک اند اف دیز میزنه اما دومنیک بلاک میکنه. ری و دومنیک همزمان روی کوربین 619 میزنند. زین میادو روی دومنیک سوپلکس میزنه. او بعدش به دومنیک حیلوا کیک میزنه و کاورش میکنه

برنده زین و کوربین


دویل و پیرس درشت صحنه به رود و زیگلر میگند  که برای مصاف مقابل برایان و سزارو اماد باشند و این مصاف برای رسیدن به چمبر هست


بیگ ایی مقابل ناکامورا

 مصاف برای کمربند بین قاره ای

 ناکامورا فینیشر میزنه اما بیگ ایی رد میده و میره برای کاور ناگهانی که موفق نیست. سی ام پانک نیوز. بیگ ایی با بیگ اندینگ میخواد کار رو تمام کنه که ناکامورا بدل میکنه. در این لحظه اپولو کروز میاد و بیگ ایی رو میزنه و مسابقه دیکیو میشه

برنده با دیکیو بیگ ایی


بازم به بازگشت رولینز اشاره میشه


کشتی گیران اسمکدان رینگ رو محاصره میکنند. رولینز میاد و میگه از ماه نوامبر غایب بودم و این اولین حضورم در اسمک، بعد رمبل هست. او بابت بازگشتش خوشحاله و میگه من در این مدت تغیراتی کردم. من پدر شدم و همراه با بکی صاحب دختر بچه ی خوشگلی شدیم. این اتفاق باعث شده تا خودم هم دید دیگری به اطراف داشته باشم. مثلا الان در اطراف رینگ استعدادهای خاصی رو میبینم. اینجا نیاز به رهبر داره و من میتونم این کار رو انجام بدم. برخی از رستلرها شروع به ترک سالن میکنند و رولینز میخواد قانعشون کنه که رهبر خوبی براشون میتونه باشه اما اونا میرند. فقط سزارو می مونه و رولینز میگه پس تو درکم میکنی. سزارو میگه نه منم با بقیه موافقم. رولینز به سزارو حمله میکنه و برایان به کمک سزارو میاد و رولینز میره.


لیو مورگان مقابل بیلی

بیلی یک ضربه به چشم مورگان میزنه و بعدش روش فیس فیرست اجرا میکنه. بیلی بعدش  با با زدن رز درایور میره برای کارو

برنده بیلی


سزارو همراه براین در پشت صحنه هست و میگه رولینز وقت همه رو گرفت و من علارغم حمله ی او میتوم در مصاف امشب شرکت کنم.



گیبل و اوتیس مقابل استریت پروفیتز

فورد از تیم استریت از همکارش تگ میگیره و میره بالا تا شیرجه بزنه. او روی گیبل فروگ اسپلش میزنه و کاورش میکنه

برنده استریت پروفیتز


بنکس به رینگ میاد

او میگه همه راجب بیانکا بلر حرف میزنند و میخوان بدونند او چه کسی رو در رسل مقابلش خواهد داشت. من او رو مثل خواهر کوچکم دوست دارم و میخوام که من رو انتخاب کنه. بیانکا میاد و میگه منم دوست دارم اما حالا که همه راجبم حرف میزنندو پس بزار ازاین دوران لذت ببرم. جکس و بیزلر وارد میشند. اونا میگند همه دارند راجب بلر حرف میزنند و اما کسی راجب کمربند تیمی ما حرفی نمیزنه. سی ام پانک نیوز. بنکس به شکست بیزلر مقابل نایومی در روا قبلی مرور میکنه. بیزلر میگه منظور ما این بود. اونا شروع به مسخره کردن بلرو بنکس میکنند و بنکس هم میگه یادتون باشه لانا هم جکس رو شکست داد. بیزلر و جکس به فیسها حمله میکنند اما حریفشون نمیشند. بیزلر میره به جکس رسیدگی کنه و بنکس و بلر توی رینگ میرقصند.


مسابقه انتخابی چمبر

رود و زیگلر مقابل براین و سزارو

سزارو یه کیک حواله ی زیگلر میکنه و بعدش بهش نی میزنه. او سوئینگ رو اجرا میکنه و بعدش میره برای شارپ شتر. زیگلر تسلیم میشه

برنده سزارو و برایان


بعد مسابقه کوربین و زین اطراف رینگ دیده شدند و سزارو و براین منتظر درگیر بودند. جی اوسو هم اومد و با صندلی به سزارو حمله کرد. جی براین رو پرت کرد بیرون و اونجا کوربین و زین به جون براین افتادند. درگیری ادامه داشت که اوونز اومد و به همه استانر زد. رینز و هیمن در پشت صحنه داشتند اینا رو تماشا میکردند. اوونز یک صندلی برداشت و خطاب به رینز گفت که کارم باهات تمام نشده و من این درگیری رو ادامه میدم. منتظرم باش رینز.

با این حرفها، شو تمام شد.


مطالب مرتبط
بخش نظرات این مطلب
آخرین نظرات ثبت شده برای این مطلب را در زیر می بینید:
  •  گفته: می‌گه:
    این نظر در تاریخ 1399/11/25 و 19:39 دقیقه ارسال شده.

    عالی خسته نباشی مهدی
    ببین مهدی یه پیشنهاد میتونی یه گروهی بزنی بین نویسندگان تا پیشنهاد ها و چیزی
    اگر خودت نمیتونی بسپارش به اشکان یا هر کس دیگه🌹

  •  گفته: می‌گه:
    این نظر در تاریخ 1399/11/25 و 18:13 دقیقه ارسال شده.

    داداش رولینز با تم ورود قدیمی برگشت؟!؟؟

  •  گفته: می‌گه:
    این نظر در تاریخ 1399/11/25 و 12:09 دقیقه ارسال شده.

    شو اسمک داره پیشرفت میکنه و
    ست رولینز دختر دار شد یا پسر؟!

شما نیز نظری برای این مطلب ارسال نمایید:
کد امنیتی رفرش