آخرين ارسال هاي تالار گفتمان
کمی طاقت داشته باشید...
عنوان پاسخ بازدید توسط
40515 59547 amir1383
14150 48618 rey
34 1352 sam
20515 58017 rey
10807 48025 sam
نتایج کامل راو 3 آگوست 2020
  • بازدید : (551)

WWE Monday Night RAW Results 8/3/2020

نتایج کامل راو 3 آگوست 2020

متن در ادامه مطلب


مهدی:

من راجب راو دیشب هیچی نمیگم. بگذریم که موقع ترجمه پدرم در اومدبس که دری وری نوشته بودند اما خودتون متن کامل رو بخونید و قضاوت کنید.


برنامه با مصاف برای کمربند امریکا شروع میشه


آپولو مقابل ام وی پی

آپلو از روی رینگ یه کراس بادی انجام میده و سپس یه جرمن سوپلکس روی ام وی پی میزنه. اپولو ام وی پی رو میبره روی طناب رینگ و با زدن پاور بامب از بالای رینگ برنده مسابقه میشه.

برنده: آپولو کروز


بعد از مسابقه لشلی اومد کروز رو بزنه اما او فرار کرد


در پشت صحنه کروز گفت که الان به صورت رسمی کمربند متعلق به من هست. او لشلی رو یک خظر دونست که میتونست مانع از پیروزیش بشه. کروز بعدش با گزارشگر خوش و بش میکنه

ام وی پی عصبانی هست و ضمن تصاویری میگه این چه برنامه ای هست. من به هیچ چیز اهمیت نمیدم و فقط میخوام یه مصاف دیگه مقابل کروز داشته باشم. بنجامین چیزی رو بهش یاداوری میکنه و ام وی پی میگه میخوام اون مصاف در سامراسلم باشه.

در پشت صحنه بیلی و بنکس بابت اینکه کمربندهای رو دراختیار دارند خوشحالند
جلوه های صدا و تصوی هم بهشون داده میشه تا قهرمانی اونا مرور بشه

بیزلر میگه اره کارتون خوب بود اما من خیلی وقته منتظر این فرصت بودم. او مقابل بنکس شاخ و شونه میکشه و بیلی به حمایت از دوستش جلو میاد

تیم ایکونیک سراغ اوونز میرند و میخوان مهمان میزگرد او باشند اما او میگه من خوشحال میشم که در میزگردم باشید اما برای امشب یه مهمان دیگه دارم. برای شما هم بعدا یه بخش سوا میکنم.

اوونز به رینگ میاد و میگه اتفاقات مهمی افتاده و یکیشون بودن شین مکمن در راو امشب هست. او بعدش ریوت رو به عنوان مهمانش دعوت میکنه. ریوت میاد و کوین میگه بالاخره بعد از مدتها پیتون رایس رو شکست دادی. ریوت میگه اره من تازگیها بدشانسی داشتم و از ماه فوریه بردی کسب نکرده بودم. ریوت میگه بد نبود که بازم با لیو مورگان تیم بودم و این اتفاق رو جشن میگرفتیم. کوین میگه من برای امشب یه مهمان دیگه هم دارم و بعد مورگان رو دعوت میکنه.سی ام پانک نیوز. مورگان میاد و کوین میگه میخواهی چیزی به ریوت بگی؟ اوونز میگه با اینگه سارا لوگان رفته اما فکر میکنم ریوت اسکواد بازم میتونه بدرخشه. کوین درمورد اینکه دوستیها میتونند برگردند و اونا گروه خوبی میشند حرف میزنه. ریوت میگه منم با همین فکر برگشتم اما دیدم همه چی فرق کرده و لیو مورگان میخواد تنهایی کار کنه. ریوت به ناراحتی خودش در این مدت اشاره میکنه و گریه اش میگیره. او از مورگان میخواد برای تشکیل گروهشون یک فرصت دیگه داده بشه.

رایس و کای که تیم ایکونیک رو تشکیل میدند میان و تشکیل تیم ریوت رو مسخره میدونند و میگند در هر حال ما از شما بهتریم.
مورگان میگه شما نمیتونید به خوبی تیم ریوت باشید. رایس اونا رو برای مصاف به چالش میکشه. اوونز میخواد اروم باشند اما تیم ایکونیک یکی یه سیلی به اوونز میزنند. کوین میره و تیم ریوت به ایکونیک حمله میکنه

رابی ریوت و لیو مورگان مقابل ایکنیک

لیو مورگان یه دراپ کیک به حریفش میزنه و بعدش میره و با رابی ریوت تگ میکنه و ریوت با اومدن به رینگ با زدن اسمال پکیج میره برای کاور

برنده: رابی ریوت و لیو مورگان


در پشت صحنه ام وی پی بابت برد در سامراسلم کوری میخونه

بنجامین هم میاد و باهاش همراهی میکنه


مکینتایر به رینگ میاد و بابت تهدیدهایی که اورتون علیه او کرده حرف میزنه و میگه الان شرایط فرق داره چون خود مکمن به چشمامون نگاه کرد و گفت اینجا یک انتخاب هست و باید اینده ی کمپانی انتخاب بشه. درو به اینکه رندی با پارتی پدرش به کمپانی رسیده حرف میزنه و میگه من قبلا اخراج شدم چون اشتباهاتی داشتم و اخراجم درست بود و حالا دارم به کسانی اشاره میکنم که کارهای رندی رو توجیه میکنند و شاید به این خاطر هم کارم رو از دست بدم.

اورتون میاد و میگه تو برای چه به اینجا میایی چون عاشق این کاری. با این حال بارها اخراج شدی اما من نه، چون برای این کمپانی بیشتر از تو لایق هستم.

تو میخواهی فکر مردم رو علیه من خراب کنی. مکینتایر میگه حتی اندرتیکر هم برای کمپانی فداکاری کرده اما تو چه وقتی همچو لطفی به این شرکت داشتی.

تو حتی نسبت به مادر بیمارت هم کم لطف بودی و به جای روحیه دادن به او فقط به فکر حقوق و موقعیتت بودی. بنابراین من هر کار میکنم تا در سامر شکست بدم.


جکس در پشت صحنه با یه نفر حرف میزنه


اوونز داره با رویت اسکواد حرف میزنه که ریک فلیر میاد. او میخواد با کوین تنها حرف بزنه. تیم رویت میره فلیر از افت موقعیت کوین میگه.کوین میگه من کارهایی کردم اما حالا میخوام باعث پیشرفت بقیه بشم.

فلیر میگه این خوبه اما روی خودت تمرکز کن. به فکر خودت باش و پیشرفت کن. من هم حامی رندی هستم و بد نیست تو هم براش کنار رینگ باشی. کوین میگه برای اینکه مطمئن بشی من قوی هستم، در راو اینده مقابل رندی مسابقه میدم.


نایا جکس همراه همون کارمندی که در درگیری جکس در دو هفته قبل صدمه دید به رینگ میاد و میگه همه فکر میکنند من برای عذخواهی اومدم اما من میخوام توضیحی در مورد موقعیتم بدم. نایا از اینکه اون اتفاق باعث جریمه شدنش شده شاکی هست و حرصش رو با هل دادن اون کارمند نشون میده و یه کیک بهش میزنه و میره.


شلتون بنجامین مقابل آرتروز مقابل اکیرا توزاوا براس تایتل 24/7

اواخر مسابقه بنجامین توزاوا رو به بیرون رینگ میندازه و

ام وی پی و لشلی به بقیه نینجا ها حمله میکنن اما توزاوا به رینگ میاد و فینیشرش میره برای کاور

برنده و قهرمان جدید کمربند 24/7


دو مرد نقابدار در اتاق مکمن دارند مبارزه میکنند و شین میگه من در اواخر راو به برنامه میام.


به درگیری ست و دومنیک مرور میکنیم.


مصاحبه با دومنیک

گزارشگر میگه تو چطوری خطر درگیری با رولینز رو قبول میکنی؟ دومنیک میگه اگر فکر میکنید که درگیر شدنم با او دیوانگی هست، باید بگم که خبر دیگری هم دارم و من در سامر مقابل او مسابقه میدم.


شاینا بیزلر مقابل ساشا بنکس

اواخر مسابقه اسکا به بیلی حمله میکنه و شروع به کتک زدن بیلی میکنه و حواس ۲ کشتی گیر به اسکا پرت میشه و اسکا میاد توی رینگ که ساشا بنکس با تایتلش فرار میکنه و مسابقه بدون برنده تموم میشه.


درون رینگ از اسکا گزارش گرفته میشه و درمورد سین ازش میپرسند. او میگه حال او داره خوب میشه اما من میخوام در سامر مقابل بنکس مسابقه بدم. بیزلر وارد میشه. سی ام پانک نیوز. او میگه اگه بتونی کمربند رو ازش بگیری من یه افرین برات دارم.

بیلی و بنکس میان و بنکس میگه اگر اسکا در راو اینده بیلی رو شکست بده،بهش مسابقه سر کمربند رو میده


زلینا سراغ گروهش میره و میبینه با دختری که رهبر گروه تشویق کنندگان هست حرف میزنند. دختره خودش رو معرفی میکنه و زلینا میگه میدونم کی هستی اما من بایدبا گارزا حرف بزنم و بعد گارزا رو با خودش میبره.


شین همچنان داره فایت دادن دو فایتر رو تماشا میکنه و بعدش رقاصان میان و مرقصند. یه فاصله داریم و صحنه ی دیگری از اون فایتها نشون داده میشه و گزارشگر در سالن میگند که بهتره راو هم اینطوری بشه


انجلو داوکینز مقابل انجل گارزا

اواخر مسابقه داوکینز یه اسپلش روی گارزا میزنه و سپس یه بولداگ بهش میزنه فورد هم تشویقش میکنه ولی گارزا بلند میشه و با زدن سوپر کیک سنگین کارو میکنه

برنده: انجل گارزا


مونتز فورد مقابل اندراده

مونتز یه دراپ کیک میزنه و از روی رینگ یه سوپلکس میزنه. بعدش گارزا هم به رینگ میاد و از اون طرفم داوکینز به رینگ میاد و باهم دیگه درگیر میشن و  داور هم زنگ رو میزنه و مسابقه بدون برنده به پایان میرسه


ست و مورفی درگیری قبلی خودشون با بلک رو مرور میکنند و رولینز مورفی رو بابت کارش تحسین میکنه. مورفی میگه تو میخواهی چالش دومنیک رو قبول کنی؟ ست میگه من خبری برای مردم دارم و بیا توی رینگ تا بگم


شین هنوز در بخش خودش فایت برگزار میکنه و اریک رو مقابل یک فایتر ناشناس قرار میده که اریک شکستش میده


گزارشگر در کنار اتاق پزشکان منتظره تا خبری از منتز فورد که مصدوم شده بگیره. گارزا میاد و به گزارشگر گل رز میده و باهاش خوش و بش میکنه. زلینا و اندراده میان و زلینا میگه ما نگران فورد هستیم چون او مبارز خوبی هست و باید سالم باشه تا مصاف تیمی در سامراسلم انجام بشه


داوکینز که هم تیمی فورد هست از اتاق پزشکان بیرون میاد و میگه پزشک گفت که فورد قبل از مسابقه مسموم شده بوده. بیانسا بلیر که تو صحنه هست به زلینا میگه تو این کار رو کردی. او با زلینا درگیر میشه و مردها سواشون میکنند.


گزارشگرا در این مورد در سالن حرف مینزند و تصویر ادمهای ناشناسی رو نشون میدند که در پشت صحنه بودند


گزارشگر از لشلی بابت اتفاق بدی که برای گروه اونا افتاده میپرسه و لشلی میگه خوب اینا نتیجه عملکرد بد خودمون هست. گزارشگر بعدش به بخش فایتهای شین اشاره میکنه و میگه انگار قراره تغیراتی داشته باشیم.


رولینز و مورفی به رینگ میان و ست میگه قبل از هر چیز میخوام چیزی بپرسم. او از یکی از گزارشگرا میخواد به رینگ بیاد و ازش میپرسه تو خودت رو یک گزارشگر حرفه ای میدونی؟ یکی میگه به چشمش صدمه بزن. ست میگه هفته ی قبل که دومنیک ما رو زد تو چکارک ردی؟ هیچی نشستی و فقط گزارش کردی. تو صدای راو هستی و باید مراقب باشی. حرفی که تو میزنی به مغز مردم میره. تو نباید بی طرف باشی و این کار بدی هست. الا باید با  ادم مناسبی جایگزنی بشی. او از مورفی میخواد که اون گزارشگر رو ببره . اما جو بلند میشه و از پشت میز مقابل اونا می ایسته و میگه نمیزارم هر کاری دلتون خواست بکنید. ست بهش اخطار میده اما جو پس نمی کشه. اونا به رنیگ میان و ست اماده ی دعوا میشه. در این لحظه دومنیک یهو میاد و به ست و مرفی حمله میکنه. او روی ست فیینشر پدرش رو میزنه و هیلها به طرف خروجی میرند. ست از همونجا میگه که در سامراسلم با دومنیک مسابقه میده.


در بخش شین مکمن، دلف یک حریف ناشناس رو شکست میده و بعدش شین به ام وی پی فرصت میده که حرفاش رو بزنه. ام وی پی لشلی رو به عنوان حریف بعدی معرفی میکنه و لشلی هم میره یه مرد رو شکست میده. یه نفر میاد اعتراض کنه که ام وی پی و لشلی اونم هل میدند کنار و میگند دیگه کسی نبود؟ بعدش میگند بنجامین اینجا یه نفر به مادرت توهین کرد. بنجامین هم میاد و با دوستاش چند نفر رو کتک میزنند.


شین ازشون تشکر میکنه و میگه منتظر ببینم در راو اینده چطور میشه.

بعدش سوالهایی در مورد اینکه این سبک راو به مذاق تمشاگرا خوش اومده یا نه پرسیده میشه و راو تموم میشه.



مطالب مرتبط
بخش نظرات این مطلب
آخرین نظرات ثبت شده برای این مطلب را در زیر می بینید:
  • رضا گفته: رضا می‌گه:
    این نظر در تاریخ 1399/05/15 و 18:22 دقیقه ارسال شده.

    وژدانا این مسخره بازی ها چی انقدر نابود کردن کمپانیو که مین اونتش همچین مسابقه ای هست من خواهش میکنم که بکلش2003 رو هم در لیست پخش قرار بدید که دوستان از بازی های قدیمی لذت ببرن بر عکس الان هر چی میگذره کمپانی بیشتر به سمت نابودی میره

  • رسلمنیا گفته: رسلمنیا می‌گه:
    این نظر در تاریخ 1399/05/14 و 18:44 دقیقه ارسال شده.

    من شنیدم رومن رینز تا ماه دیگه به رینگ بر میگردد و وینس مکمن درنظر دارد تا رومن را به چهره هیل تبدیل کند

  • حسین استایلز گفته: حسین استایلز می‌گه:
    این نظر در تاریخ 1399/05/14 و 18:25 دقیقه ارسال شده.

    من دیدم اما فکر کنم تبلیغی نکرد

  • اشکان استایلز گفته: اشکان استایلز می‌گه:
    این نظر در تاریخ 1399/05/14 و 11:42 دقیقه ارسال شده.

    آقا مهدی شما اصفهانی؟😁

    پاسخ : نه

    نیمه شمالی هستم

  • mehdi گفته: mehdi می‌گه:
    این نظر در تاریخ 1399/05/14 و 11:35 دقیقه ارسال شده.

    هرکی راو دیشب دیده بگه برای اسمکدان بعدی چی تبلیغ شد

  • اشکان استایلز گفته: اشکان استایلز می‌گه:
    این نظر در تاریخ 1399/05/14 و 9:36 دقیقه ارسال شده.

    این چه راویه که مین اونتش این دو تا شتر باشند.خوش به اون موقع ها که تریپل اچ رندی اورتون جان سینا مین اونت خود راو میشدند.الان توی رسلمنیا هم مین اونت درست حسابی نداریم.
    الان کروز چه افتخاراتی که اومده ام وی پی رو برده.همه میدونن که انگشت کوچیکش هم نیست بازم بگید دارن به ام وی پی پوش میدن.راستی میدونستید نصف راو امشب توش یو اف سی برگزار شد توی سالن مسخره و زشت.واقعا متاسفم

  • سینا گفته: سینا می‌گه:
    این نظر در تاریخ 1399/05/14 و 9:15 دقیقه ارسال شده.

    مهدی من تموم شدم فعلا روز بخیر

    پاسخ : اوکی داداش
    من ادامه میدم

شما نیز نظری برای این مطلب ارسال نمایید:
کد امنیتی رفرش