آخرين ارسال هاي تالار گفتمان
کمی طاقت داشته باشید...
عنوان پاسخ بازدید توسط
40515 61124 amir1383
14150 49937 rey
34 1454 sam
20515 59768 rey
10807 49641 sam
اخبار کشتی کج بخش دوم
دسته بندی : اخبار کشتی کج,
  • بازدید : (323)
WWE Mayhem: WWE & Reliance Games Team Up For New Mobile Game ...
اخبار کشتی کج بخش دوم
متن در ادامه مطلب



طبق گفته‌ی BodySlam، وینس مکمن قصد داشته تا قبل از جدایی ریوایول، اونا رو به تیمی با کاراکتر کمدی تبدیل کنه. وقتی هم که یکی از هواداران در توییتر از دش وایلدر صحت این قضیه رو پرسید، اون تایید کرد.


طبق گفته‌ی Wrestling Rumors، مصدومیت جیندر ماهال کاملا برطرف شده و او آماده‌ی بازگشته.


طبق گفته‌ی دیو ملتزر، کشس اونو هیچ وقت قرار نبوده تا به مین راستر بیاد. او در ان اکس تی حکم راهنما و بزرگتر رو داشته و از تجربه‌ی زیادش در ان اکس تی استفاده میشده.

طبق گفته‌ی دیو ملتزر، WWE در مستندی که در حال حاضر داره از جف هاردی در اسمکدان پخش میکنه، به دستگیر شدن او در سال ۲۰۰۹ به دلیل حمل استروئید اشاره‌ای نکرده‌.

طبق گفته‌ی دیو ملتزر، پاول هیمن از راه انداختن استوری بین لیو مورگن و لانا فقط میخواسته تا توجه بیشتری رو به لیو معطوف کنه و هیچ قصدی برای طولانی تر کردن این استوری نداشته.


مت هاردی در اینستاگرام خود نوشت: من این چهارشنبه به الیت دینامیت برمیگردم.


گفته میشه سه کشتی گیر بکی لینچ ، شارلوت فلیر و الکسابلیز در بخش زنان جزو کشتی گیرانی هستند که همواره روابط بسیار خوبی با وینس مکمن داشته و همیشه با رئیس کمپانی در ارتباط اند ، گزارش شده این سه دیوای کمپانی مثل دست راست برای وینس در بین زنان در WWE هستند و وینس مکمن هرگز قید این سه نفر رو با ترجیح کسی نخواهد زد.


مديران ایمپکت رسلینگ در حال مذاکره با Ec3 هستند،Ec3 پست های مربوطه به دبلیودبلیوای را از توییتر خود حذف کرد.


رسما اعلام شد که قرار داد کشیز اوهنو نیز با کمپانی دبلیودبلیوای فسخ شد.


راک اخیرا گفته که دلش برای کشتی حرفه ای و ارتباط برقرار کردن با هوادارانش در رینگ تنگ شده و هنوز هم عاشق این ورزش هستش و همچنان مسابقات رو دنبال می کنه، برای تمام کشتی گیران زن و مردی که به رینگ می روند و کشتی می گیرن احترام زیادی قائله.


مطالب مرتبط
بخش نظرات این مطلب
شما نیز نظری برای این مطلب ارسال نمایید:
کد امنیتی رفرش