آخرين ارسال هاي تالار گفتمان
کمی طاقت داشته باشید...
عنوان پاسخ بازدید توسط
40515 61113 amir1383
14150 49898 rey
34 1453 sam
20515 59757 rey
10807 49629 sam
نتایج کامل اسمکدان 19 اپریل 2024
  • بازدید : (676)

WWE Friday Night SmackDown Results for May 13, 2022 - Wrestling News | WWE  and AEW Results, Spoilers, Rumors & Scoops


نتایج کامل اسمکدان 19 اپریل 2024


متن در ادامه مطلب

 

اسمکدان با مسابقه شروع میشه

 

استایلز مقابل لانایت

استایلز روی طناب میره و فوریرم میزنه اما نایت مانع میشه. نایت با پاور اسلم به ایجی حمله میکنه. بعدش البو رو اجرا میکنه و میره برای بی اف تی. ای جی جاخالی میده. نایت حمله میکنه. ایجی او رو میگیره رو روی طناب میزاره. ایجی یک البو دراپ میزنه و میره برای پین

برنده: استایلز

 

کلیپ‌هایی از اسمک‌دان هفته گذشته را پخش می‌کنند که سولو سیکوآ و تاما تونگا به جیمی اوسو حمله می کنند.

 

پل هیمن در پارکینگ از سیکوا و تونگا استقبال میکند. سیکوا میگه تونگا محافظ او هست. او بعدش از هیمن میخواد تا اونز رو براش پیدا کنه

 

نیک آلدیس در رینگ حضور دارد.. او  "تریپل اچ" را معرفی می کند. تریپل اچ می آید.

طرفداران شعار "Triple H" را سر می دهند و او از مردم استقبال می کند. او می‌گوید آدام پیرس و نیک آلدیس در هدایت برندهای مربوطه خود، خارق‌العاده‌ای انجام می‌دهند. او می‌گوید آینده روشن است، اما وقتی از آینده صحبت می‌شود، باید از تاریخ صحبت کرد. آلدیس قهرمانان تیمی اسمکدان،  یعنی آستین تئوری و گریسون والر را به رینگ معرفی می کند.

تئوری و والر وارد میشند. والر می‌گوید روز دوشنبه، تریپل اچ کمربند نو به تگ تیم راو داد و امشب تریپل اچ با کمربندهای جدیدی، از آنها تقدیر خواهد کرد. تئوری می گوید که R-Truth تریپل اچ را یک شعبده باز نامیده است

تریپل اچ به انها تبریک میگه و کمی به تاریخچه قهرمانی تیمی اشاره میکنه.

او دستش را دراز می کند تا با والر دست بدهد اما والر می خندد. آلدیس به او می گوید که اگر دوباره به تریپل اچ بی احترامی کند، تیمشون منحل میشه. سی ام پانک نیوز. آلدیس کمربندهای قهرمانی قدیمی را می‌گیرد و می‌گوید مسابقه تیمی چهار طرفه، اکنون شروع می‌شود.

 

کایلا براکستون با نائومی در پشت صحنه حضور دارد. او به کایلا می‌گوید که عاشق بیلی است، او در برابر Damage CTRL به بیلی کمک کرد، اما اجازه نمی‌دهد دوستی در مسابقه امشبشان تاثیری داشته باشد.

مسابقه تیمی چهار طرفه

استریت پروفیتز( فورد و داوکینز) مقابل ریپابلیک ( پیت دان و تیولر بیت) مقابل دل فانتاسما (هامبرتو و انجل) مقابل ادورز اف پین

در اواخر مسابقه، بیت هامبرتو را به درون رینگ پرت می کند. بیت به دنبال حرکت فانتوم درایور می رود اما هامبرتو جاخالی میده. هامبرتو یک کیک به او میزنه. انجل از هامبرتو تگ میگیره. آنها یک حرکت مشترک روی تیلور بیت اجرا می کنند. انجل بعدش مونسالت میزنه. او میره برای کاور اما فورد با یک شیرجه، کاور را می شکند. داوکینز خودش با فورد تگ می کند. او انجل را روی طناب میزاره و به کمک فورد، یک حرکت مشترک روی انجل اجرا میکنند. داوکینز میره برای کاور

برنده: استریت پروفیتز

 

بابی لشلی و B-Fab با استریت جشن میگیرند.

 

بایرون ساکستون با بیلی در پشت صحنه حضور دارد. بیلی می‌گوید که با دیدن ریپلی که به خاطر مصدومیت، کمربند رو واگذار کرد، احترامش نسبت به ریپلی بیشتر شد. حالا او تنها قهرمان زنان در دبلیو دبلیو ای است و این حقیقت قرار نیست تغییر کند.

 

 پل هیمن از سولو عذرخواهی می کند و می گوید که نمی توانند کوین اونز را پیدا کنند اما او را پیدا خواهند کرد. سولو میخواد بره اما هیمن او را متوقف می کند. هیمن می گوید که سعی نمی کند او را عصبانی کند. او به سولو می گوید که با عرض احترام باید بگم شما تصمیماتی می گیرید که هنوز برایش اماده نیستید. اینها تصمیماتی هستند که فقط یک نفر می تواند بگیرد. سولو از او می پرسد که آیا کارش تمام شده است؟ سولو انگشت شست خود را بالا می‌آورد، موسیقی او پخش می‌شود و سولو سیکوآ و پل هیمن را می‌بینیم که به سمت رینگ می‌روند.

 

بازگشت از تبلیغات، پل هیمن و سولو سیکوآ در رینگ هستند. پل هیمن خود را معرفی می کند و در مورد سیاست بلادلاین صحبت می کند. طرفداران شعار «ما رومن را می‌خواهیم» سر می‌دهند و هیمن میخواد پاسخی بده اما سولو میکروفون را از او می‌گیرد.

هواداران شعار «سولو بد است» سر می دهند. او شروع به صحبت می کند اما هواداران او را هو می کنند. او می گوید هفته گذشته مجبور شد برادری را از دست بدهد تا برادر جدیدی پیدا کند. تاما تونگا. هواداران همچنان به هو کردن خود ادامه می دهند. کوین اونز وارد میشه. تاما تونگا از پشت سر به او حمله میکند. او اونز رو میزنه و به رینگ میاد.

تاما تونگا دست خود را در رینگ بالا می برد، سولو و هیمن هم دست های خود را بالا می برند. اونز به اونا حمله میکنه اما سولو تاما به نوبت او رو میزنند و مامورا میان اونز رو نجات میدند

تاما تونگا یک صندلی فولادی برمیداره. نیک آلدیس وارد رینگ می شود و جلوی اونز می ایستد. سولو به تاما تونگا می گوید که عقب نشینی کند. او صندلی را از تاما می گیرد و به بیرون پرتاب می کند. تاما تونگا دستش را بالا می برد، سولو به هیمن نگاه می کند و هیمن دستش را بالا می برد. سولو وسط می ایستد و دستش را بالا می برد.

نیک آلدیس به پل هیمن میگه از این تصادف خبر داری؟ ما می بینیم که یک ماشین به ماشین دیگری برخورد کرده. آلدیس به هیمن می گوید که یکی از آن ماشین ها متعلق به کوین اونز است. هیمن می گوید که او از این موضوع اطلاعی نداشته است. آلدیس به او می گوید که در اسمکدان، این مسائل در رینگ حل می شود.

 

کارلیتو با زلینا وگا در مقابل سانتوس اسکوبار با الکترا لوپز

کارلیتو از طناب بالا می رود اما الکترا لوپز حواس داور را پرت می کند. زلینا با لوپز درگیر میشه. زلینا یک تورنادو میخواد بزنه اما الکترا لوپز او را می گیرد و او را به حاشیه میکوبد. کارلیتو وارد رینگ می شود، اسکوبار به او لگد می زند. او کارلیتو را می گیرد و با فانتوم درایور به او ضربه می زند. اسکوبار برای کاور می رود و پایان.

برنده: سانتوس اسکوبار

 

گزارشگر با گروه دمیج هست. داکوتا به کایلا می گوید که ایو اسکای به وقتش کمربند قهرمانی را از بیلی پس میگیرد. سی ام پانک نیوز. داکوتا می‌گوید که کابوکی واریورز همچنان قهرمان تگ تیم زنان هستند و این تغییر نخواهد کرد.

 

ورود جید گارگیل همراه بیانکا بلیر رو داریم. نائومی هم وارد میشه.

 

تبلیغی راجب کودی پخش می شود. او در مورد اینکه احتمالا مصاف او و ای جی استایلز در بک‌لش چگونه خواهند بود صحبت می‌کند.

 

مسابقات برای کمربند قهرمانی زنان اسمکدان

بیلی در برابر نایومی

 نائومی یک ضربه به صورت حریف میزنه. نائومی سان ست میزنه اما بیلی کنار میکشه. نائومی هدلاک میزنه و بیلی حریف رو میچرونه و حرکت رو تبدیل میکنه به کاور. نایومی کیک اوت میکنه.

 هر دو زن با زدن البو کار رو ادامه میدند. نائومی نی میزنه، بیلی به بیرون رینگ می افتد. نائومی روش شیرجه میزنه. بیلی بلند میشه و بلی تو بلی رو اجرامیکنه. تیفانی استراتن میاد و به بیلی حمله میکنه. مسابقه دیکیو میشه

برنده با دیکیو: بیلی

 

تیفانی استراتن صورت نائومی را به حفاظها میکوبد.  او بیلی را روی پله های رینگ می اندازد. بعد نائومی را می گیرد و صورتش را به ستون رینگ میکوبد. او هر دو را به داخل رینگ می اندازد. تیفانی با مونسالت به آنها ضربه می زند. او در رینگ جشن می گیرد و اسمکدان به پااین میرسد.


مطالب مرتبط
بخش نظرات این مطلب
آخرین نظرات ثبت شده برای این مطلب را در زیر می بینید:
  • Michael گفته: Michael می‌گه:
    این نظر در تاریخ 1403/02/03 و 18:39 دقیقه ارسال شده.

    در هنگام ورود به سایت چند فایل خودکار شروع به دانلود میشن و هربار این اتفاق روی میده، فایلها روی حافظه گوشیم تاثیر می‌گذارند، برسی کنید مشکل رفع بشه

    پاسخ : از تنظیمات گوشی، دانلود خودکار رو لغو کنید

شما نیز نظری برای این مطلب ارسال نمایید:
کد امنیتی رفرش