آخرين ارسال هاي تالار گفتمان
کمی طاقت داشته باشید...
عنوان پاسخ بازدید توسط
40515 61124 amir1383
14150 49937 rey
34 1454 sam
20515 59768 rey
10807 49641 sam
بد بیاری دیگری برای لانا
دسته بندی : اخبار کشتی کج,
  • بازدید : (729)

WWE Network: Rusev is furious with Lana after losing to John Cena ...


بد بیاری دیگری برای لانا

متن در ادامه مطلب


در حالیکه لانا درگیر بیماری پدر و مادرش هست، ازمایش کرونای روسف هم مثبت از اب در اومد.


روسف در دنیای واقعی، همسر لانا هست و لانا در شوهای کمپانی به صورت نمایشی، به عنوان همسر لشلی معرفی میشه.


روسف الان با نام میرو فعالیت میکنه و دیگه عضو کمپانی دبلیو دبلیو ایی نیست.


به نظر میرسه که لانا از هر طرف توسط کرونا محاصره شده و باید خونسردی خودش رو حفط کنه تا همسر و والدینش، به بهبودی برسند.


مطالب مرتبط
بخش نظرات این مطلب
آخرین نظرات ثبت شده برای این مطلب را در زیر می بینید:
  • سینا گفته: سینا می‌گه:
    این نظر در تاریخ 1399/04/24 و 6:56 دقیقه ارسال شده.

    سلام مهدی شرمنده من دیروز یه مشکل ریزی پیش اومد انلاین نبودم

    اقا من خودم نمیخوام و نخواستم مدیر اصلی باشم . رمز و اینا رو هم اگر ساختیم میدم به خودت من نیازی ندارم. تبلیغ اینا هم نمیکنیم من مثال زدم اونو.

    پاسخ : بزار راو رو بنویسم میام جواب میدم
    پاسخ :

    خوب برگشتم.
    پس با این حساب مشکلی برای ایجاد سایت نیست. من فقط میگم که ما حسود زیاد داریم و هر ننه قمری ممکنه بره گزارش بده. پس پولی که برای سایت خرج میکنی ممکنه نابود بشه. داشتن درامد هم حق تو هست. پس من مشکلی باهاش ندارم. امیدوارم موفق باشی
    پاسخ : من فعلا میرم اما شب ساعت ده هستم. فعلا بای

شما نیز نظری برای این مطلب ارسال نمایید:
کد امنیتی رفرش