آخرين ارسال هاي تالار گفتمان
کمی طاقت داشته باشید...
عنوان پاسخ بازدید توسط
40515 61113 amir1383
14150 49898 rey
34 1453 sam
20515 59757 rey
10807 49629 sam
نتایج کامل راو 22 اپریل 2024
  • بازدید : (642)

WWE Monday Night Raw Logo 2002-2006 Download Free 3D Model, 44% OFF




نتایج کامل راو 22 اپریل 2024


متن در ادامه مطلب


به واگذاری کمربند زنان توسط ریپلی مرور میشه

 

جی اوسو راهی رینگ می‌شود. جی می‌گوید: پس از دو هفته او چیزهای زیادی برای اثبات دارد و به دنیا ثابت خواهد کرد که او کیست. باید دامیان پریست را شکست دهد تا مطمئن شود همه چیزهایی که او پشت سر گذاشته ارزشش را داشته است.

دامیان پریست، قهرمان سنگین وزن جهان، راهی رینگ می شود.  پریست می گوید جی اشتباه فکر می کند. آنها سال گذشته به مصاف هم رفتند، اما پریست می خواهد در مورد یک شب خاص صحبت کند. یک شب بود که جی اوسو در رختکن بود و من او رو به روز داوری دعوت کردم. جی قبول نکرد اما جی چیزی به او گفت که به آن بسیار افتخار می‌کند. جی گفت: ما یکی هستیم. پریست افتخار می کند که اینجا با جی می ایستد و می گوید حق با او بود. جی اولین نفر در لیست افرادی است که میتوانند با شکست خود، به پریست ابهت بیشتری بدهند.

جی می گوید تنها دلیلی که پریست رهبر روز داوری است این است که رئا ریپلی آسیب دیده است. پریست عصبانی است. جی می گوید که پریست در رسلمنیا کش کرد و خود را قهرمان سنگین وزن جهان کرد.

جی دی مک دونا وارد رینگ می شود تا به جی حمله کند. جی مک‌دونا را با سوپرکیک میزند، اما مک‌دونا جاخالی میده. ضربه به پریست میخورد.

جی رینگ را ترک می کند. پریست از جایش بلند می شود و با عصبانیت به مک دونا خیره می شود.

 

مسابقه برای کمربند تیمی

چامپا و گارگانو مقابل دمیز و تروت

تورت به چامپا کیک میزنه. چامپا کیک دوم رو رد میده و به تروت نی میزنه. او به گارگانو تگ میده. گارگانو میره برای کاور اما دمیز گارگانو را از رینگ بیرون می کشد تا کاور را بشکند. چامپا با دمیز درگیر میشه. سی ام پانک نیوز. میز موفق میشه چامپا رو به حفاظها بکوبه. او تگ میگیره و میره روی گارگانو اسکول کراشینگ بزنه. گارگانو کاور رو تبدیل میکنه به رول اما تروت میاد و با رهاسازی دمیر، روی گارگانو حرکت مشترک اجرا میکنند و دمیز حریف رو کاور میکنه

برنده و همچنان قهرمان: دمیز و تروت

 

دامیان پریست با جی دی مک دونا در پشت صحنه حضور دارد. پریست عصبانی است و به مک دونا میگوید از او کمک نخواست. امشب مک دونا باعث شد لگدی به صورت پریست بخورد. دومینیک میستریو با سانتوس اسکوبار وارد می شود. میستریو می گوید که مصدومیت او هنوز رفع نشده. اسکوبار می پرسد آیا انها با کسی مشکلی دارند؟ پریست به میستریو می گوید که برای انجام کارش در گروه اماده باشه. به مک دونا هم می گوید که از مسابقات او دور بماند.


 

گونتر همراه کایزر و وینچی راهی رینگ میشود. گونتر می‌گوید که می‌داند از او انتظار دارند درباره رسلمنیا صحبت کند اما او این کار را نمی‌کند. گونتر برای هضم اتفاقی که افتاده کمی وقت گذاشت و می خواهد این را بگوید. او به مدت 666 روز قهرمان سنگین وزن بین قاره ای بود. در این روند، او به بزرگترین قهرمان این کمربند تبدیل شد. او دو سال این مسئولیت رو به دوش کشید و حالا از ان رها شده. گونتر از سامی زین تشکر می کند. حالا، او دیگر یک هدف نیست. گونتر از شکار، به شکارچی تبدیل شده است. گونتر می تواند هر کاری که می خواهد انجام دهد. این یک دوره کاملاً جدید است. گانتر رسما شرکت خود را در مسابقات پادشاه رینگ اعلام می کند. پس از آن، این به او بستگی دارد که تصمیم بگیرد کدام عنوان قهرمانی را در آینده کسب کند. خواه سامی زین و قهرمانی بین قاره ای باشد یا هر عنوان دیگری. او در حال حاضر ژنرال حلقه است و به زودی پادشاه حلقه خواهد شد.

خاویر وودز و کوفی وارد میشند. وودز می خواهد زنگ خطر را به صدا درآورد. کوفی کینگستون می گوید که گونتر درست می گوید ... این یک دوره جدید است و نیودی بهترین راه برای آغاز آن دوره جدید است. وودز اشاره می کند که او پادشاه فعلی رینگ است و گانتر غاصب تاج و تخت و مدعی است. وودز میراث خود را حفظ خواهد کرد.

گونتر می‌گوید وودز به‌طور تصادفی پادشاه رینگ شد. وودز اشاره می کند که گانتر هم دیگر یک قهرمان نیست. گونتر از انها دعوت میکنه با ویچی و کایزر مسابقه بدند

 

کایزر و جیووانی وینچی در برابر کوفی کینگستون و خاویر وودز

وینچی به وودز کیک می‌زند و کینگستون را به بیرون رینگ پرت میکند. کایزر تگ می‌کند. ایمپریوم برای اجرای امپریوم بمب اماده میشند.  وودز کایزر را به سمت وینچی هل میده. کینگستون با یک تورنادو به وینچی حمله می کند. وودز کایزر را با یک شیرجه میزنه. نیو دی بعدش یک حرکت مشترک روی کایزر اجرا میکنند و وودز میره برای پین

برنده نیو دی


گونتر عصبانی است و صندلی را که روی آن نشسته بود به کناری پرتاب می کند و می رود.

کایزر به وینچی کمک می کند تا بلند شود اما بعدش او رو میزنه و هر چی حرکت بلد هست رو ی وینچی اجرا میکنه تا اینکه مامورا میان مانعش میشند.

کایزر به سمت گونتر میره و میگه گفتم که روزی این کار رو میکنم. گونتر به او لبخند می زند.


درو مک اینتایر در پشت صحنه هست


ویدئو: آندراده می‌گوید او احمق نیست. بازپخش‌هایی از رابطه او با روز داوری نشان داده میشه

 آندراد می‌گوید که آنها هرگز از ابتدا وفادار نبودند و نمی‌خواستند با او در WWE همکاری کنند. انها خدمتکار می خواستند. آندراده اکنون بزرگترین مشکل آنهاست.


 

درو مک اینتایر راهی رینگ می شود. او در مرکز رینگ می ایستد و جمعیت شعار می دهند "سی ام پانک". مک اینتایر می‌خواهد بداند چرا هر زمان که سی‌ام پانک اینجا نیست، به خواندن نام سی‌ام پانک ادامه می‌دهند. شواهد موجود در طول سال ها ثابت می کند سی ام پانک از طرفداران متنفر است. آیا تا به حال شده چیزی را آنقدر دوست داشته باشید که بفهمید او شما را دوست ندارد؟ این رابطه پیچیده مک اینتایر با کشتی است.

مک اینتایر می‌گوید که می‌تواند تمام شب را اینجا بنشیند و شکایت کند، اما این کار را انجام نمی‌دهد، اگر چه در رسلمنیا توسط آن ترسو، سی ام پانک، از پشت مورد حمله قرار گرفت. سپس دامیان پریست که هرگز نتوانست او را تک به تک شکست دهد، روی او کش کرد. مکینتایر به دخالت بعدی دیگران برای شکست او هم اشاره میکنه.


شیمس به رینگ می آید. شیمس از مک اینتایر می پرسد که چه خبر است. او در رینگ نشسته و از ترسو بودن همه غمگین است. شیمس می گوید که او فقط فردی را می بیند که حاضر نیست مسئولیت اشتباهاتش را بپذیرد. برخی ممکن است بگویند که این باعث می شود مک اینتایر یک ترسو باشد. شیمس می پرسد که آیا او می خواهد آنجا بنشیند یا بلند شود. مک اینتایر می ایستد. شیمس می گوید که 20 سال است که مک اینتایر را می شناسد. در رسلمنیا 40، مک اینتایر قهرمان شد. برادر و همسر مک اینتایر در میان جمعیت بودند. مک اینتایر باید اینجا بایستد و کمربند سنگین وزن جهان را به دور کمرش ببندد. شیمس می گوید که او دوست مک اینتایر است. آنها کنار هم سفرها کرده اند. شیمس اینجاست تا حقیقتی را به مک اینتایر بگوید: سی ام پانک به بخت مکینتایر لگد زد


مک اینتایر می گوید که برایش اهمیتی ندارد که جمعیت چه فکر می کنند. او می گوید که می توانستند این گفتگو را پشت صحنه داشته باشند. اگر شیمس حقیقتی برای من داشت، من هم برایش حقیقتی رو باید بگم. مکینتایر شیمس را وارفته و تودار خطاب میکند.

شیمس می گوید که می تواند وزن خود را کاهش دهد.منتها مک اینتایر باید از سرزنش دیگران برای اشتباهاتش دست بردارد. مک اینتایر باز هم شیمس رو شبیه غذاهای پفکی میدونه. شیمس اهمیتی نمی دهد که مردم چه می گویند. مک اینتایر می گوید که برایش مهم است زیرا دوست شیمس است. سی ام پانک نیوز. شیمس چه بفهمد و چه نفهمد، همیشه حقیقت را می گوید. مک اینتایر تنها دوست شیمس در اینجاست. اکنون فقط در صورتی می‌جنگد که ارزشش را داشته باشد. این کار ارزشی ندارد. مک اینتایر کنار میز می ایستد تا شیمس را تماشا کند.



شیمس در مقابل شینسوکه ناکامورا

 ناکامورا برای کینشاسا آماده می شود، اما مک اینتایر به او نزدیک می شود. ناکامورا حواسش پرت میشه. شیمس برای یک پاورسلم اماده میشه. بعدش  میخواد بروگ کیک بزنه که ناکا رد میده.

 شیمس چند تا کیک می زند و با ضربه زانو کار رو ادامه میده. او میره برای کاور اما ناکا کیک اوت میکنه.  شیمس برای ضربه سلتیک آماده می شود، اما ناکامورا به بیرون رینگ میرود. ناکا برمیگرده و حمله میکنه اما شیمس با بروگ کیک بهش پاسخ میده و تمام

برنده شیمس


درو مک اینتایر به شیمس نگاه می کند و او را تشویق می کند.


ویدیو: هفته گذشته در راو، سامی زین چاد گیبل را شکست داد. بعد از مسابقه، گیبل به طرز وحشیانه ای به زین حمله کرد.

سامی زین با کتی کلی در پشت صحنه حضور دارد. زین می گوید از اتفاقی که افتاده صدمه دیده است. چیزهای زیادی هست که می خواهد بگوید. چاد گیبل می خواهد توضیح دهد، پس زین گوش می دهد. زین نمیداند که گیبل چگونه از اعمال خود دفاع خواهد کرد.

برانسون رد به سمت زین می رود و به او می گوید که به چاد گیبل اهمیت ندهد. زین مشکلات بزرگتری برای نگرانی دارد. زین میگه هر وقت بخواهی باهات مسابقه میدم. رد با خشونت به زین حمله می‌کند و می گوید که زین به قهرمان بین قاره ای بعدی نگاه می کند.



چاد گیبل همراه گروهش میاد. او همراه با آلفا آکادمی در رینگ ایستاده است. جمعیت گیبل را هو می کنند. گیبل می گوید با توجه به اتفاقی که برای سامی زین افتاد، او هفته سختی را پشت سر گذاشت. در مونترال جمعیت زیادی بود. چاد گیبل در مقابل قهرمان شهر خود، یعنی سامی زین بود. زین به عنوان قهرمان بیرون رفت. این یک داستان عالی است. بعد زین گیبل را در گوشه ای پیدا کرد که گریه می کرد و زین قهرمانی بین قاره ای را به رخ او کشید. گیبل دست زین را بالا برد. سپس زین پیش همسرش در بین مردم رفت تا با او جشن بگیرد. با اینکه گیبل درست همانجا ایستاده بود. در واقع این گیبل بو دکه باید قهرمانی اش جشن می گرفت. در عوض، او وقت خود را برای آموزش سامی زین تلف کرد. گیبل در حال تلف کردن وقت خود برای تمرین دادن یک دسته بازنده بود

آکیرا توزاوا از صحبت های گیبل ناراحت به نظر می رسد. گیبل می گوید با توزاوا مشکل دارد. تنها کاری که او انجام می دهد رقصیدن و شکست خوردن است. ماکسین دوپری هم مثل یک شاهزاده خانم زیباست، اما مانند ادمی احمق رفتار میکند. گیبل همه چیز را به او داد و در ازای آن، چیزی دریافت نکرد. در مورد اوتیس، گیبل حتی نمی‌خواهد با اواز نو شروع کند. اوتیس شاگرد باارزش و پسر شماره 1 اوست... او بدون هیچ شکی ثابت کرده است که بزرگترین ناامیدی اوست.

گیبل بعد از گلایه از شاگردانش میرود.


 ریکوشی پیش دومنیک میره رو میگه این خوب نیست که هنوز اماده نیستی. منتها من میتونم بقیه رفقات رو شکست بدم. لیو مورگان میاد با دومنیک چشم تو چشم میشه. دومنیک واکنشی ندارد



نیا جکس در پشت صحنه بابت بتل رویال زنان کوری میخونه


ریکوشت و آندراده در مقابل جی دی مک دونا و سانتوس اسکوبار

اسکوبار و مک دونا با یک سوپلکس تیمی به آندراد ضربه زدند. ریکوشی برای شیرجه اماده میشه. اسکوبار او را توی هوا می زند. مک دونا آندراد را روی طناب میگذارد. آندراد او رو هل میدهد. ان طرف، اسکوبار یک تورنادو روی ریکوشی اجرا میکنه. آندراده با البو به اسکوبار ضربه می زند. آندراد بعدش روی مک دونا حرکت شادوو را اجرا میکنه و میره برای پین

برنده: اندراده و اسکوبار



دامیان پریست میاد و آندراد رو میزنه و بعدش یه چیزی به دومنیک میگه و میره. مک دونا از میستریو می پرسد که پریست چه گفت؟ پریست می گوید که او به کسی نیاز ندارد


کیدن کارتر و کاتانا چنس در حال گرم کردن خود در پشت صحنه هستند. در جای دیگر در پشت صحنه، ناتالیا نیز در حال گرم کردن است. بتل رویال زنان برای مسابقات قهرمانی خالی زنان جهان در مرحله بعدی قرار دارد.


ویدئو: زوئی استارک برای بقیه حریفان کوری میخونه




جکی ردموند با کندلیس لیری و هارتول در پشت صحنه است. ردموند خاطرنشان می‌کند که در هفته‌های اخیر انها از تاکتیک‌های پنهانی برای پیروزی استفاده کرده‌اند، اما امشب، آنها باید با یکدیگر رقابت کنند. آنها شروع به صحبت می کنند، اما صدایی به گوش می رسد. مقامات WWE در حال جدا کردن نیا جکس و لیو مورگان نشان داده می شوند.


بکی لینچ میکروفون را می گیرد و می گوید اینجا هرج و مرج شده است. او با دیدن مکسین دوپری که دیوانه وار با آیوی نیل صحبت می کند، به سمت او می‌رود و می‌گوید این اولین باری است که ماکسین برای یک عنوان می‌جنگد، اما او باید ثابت کند که این آخرین بار برای او نخواهد بود. لینچ میگوید که او قهرمان بعدی زنان جهان خواهد شد.



بتل رویال زنان برای کمربند زنان راو


شرکت کنندگان: بکی لینچ، چلسی گرین، پایپر نیون، کندیس لیری، ایندی هارتول، ناتالیا، آیوی نیل، ماکسین دوپری، شاینا بازلر، زویی استارک، لیو مورگان، کاتانا چنس، کایدن کارتر و نیا جکس


زنگ به صدا در می آید. هارتول ماکسین را می گیرد، اما ماکسین میچرخد و خود ایندی هارتول را حذف می کند.

 استارک سپس با سوپرکیک، کیدن کارتر و کاتانا چنس را حذف میکند.


 لینچ با نیون سر شاخ میشه. او موفق میشه نیون رو حذف کنه.


 جکس یک ساموان دراپ روی لینچ میزنه اما در حذف او موفق نیست.


سپس ناتالیا گرین را روی طناب میگذارد، اما حواس داور پرت شده و با اینکه ناتالی گرین رو حذف میکنه اما گرین به رینگ برمیگرده


 بیزلر برای حذف ناتالیا به صورت ناتالیا نی می زند جکس بیزلر را هل می دهد تا شاینا بازلر را حذف کند.


در اخر مسابقه، مورگان و لینچ توی رینگ مونده بودند. مورگان کیک می زند و بعدش میخواد ابلیوین رو اجرا کنه اما لینچ بهش اجازه نمیده. لینچ منهندل اسلم می زند و حریف را حذف میکند

برنده و قهرمان جدید زنان جهان: بکی لینچ


بکی لینچ هفتمین قهرمانی خود را برنده شد و با هواداران جشن گرفت. 


پایان



مطالب مرتبط
بخش نظرات این مطلب
آخرین نظرات ثبت شده برای این مطلب را در زیر می بینید:
  • امیر علی کرمشاهی گفته: امیر علی کرمشاهی می‌گه:
    این نظر در تاریخ 1403/02/04 و 22:18 دقیقه ارسال شده.

    سلام. مسابقه پادشاهان چیه که گونتر شرکت کزد

    پاسخ :
    براش یک پست میزنم تا روشن بشه

شما نیز نظری برای این مطلب ارسال نمایید:
کد امنیتی رفرش