آخرين ارسال هاي تالار گفتمان
کمی طاقت داشته باشید...
عنوان پاسخ بازدید توسط
40515 61113 amir1383
14150 49898 rey
34 1453 sam
20515 59757 rey
10807 49629 sam
نتایج کامل راو 29 اپریل 2024
  • بازدید : (541)



نتایج کامل راو 29 اپریل 2024

 

 متن در ادامه مطلب

 

لوگان پل هنگام وورد به ورزشگاه با روز داوری رو به رو میشه و اونا از عملکرد پل تعریف میکندو او هم ارزومیکنه که روز داوری در مصاف امشبش موفق بشه

 

بکی لینچ به رینگ میاد. لینچ می گوید بسیاری از مردم می گویند اینجا جایی است که "مرد" متولد شد. نزدیک به شش سال پیش، او با چهره ای خون آلود روی پله ها ایستاد و به همه اطلاع داد که این نمایش او است. حالا او شش سال بعد قهرمان جدید زنان جهان شده است

لینچ می گوید روزگار در حال تغییر است. ما یک لشکر کاملاً جدید داریم. دو سال طول کشید تا او به مسابقات قهرمانی جهان بازگردد. جمعیت شعار می دهند: "شما لیاقتش را دارید!" لینچ می گوید که طرفداران را دوست دارد. اکنون که او این عنوان را در دست دارد، هدفش این است که آن را محکم نگه دارد و هرگز آن را رها نکند. ما باید یک مدعی شماره یک جدید پیدا کنیم. لینچ می خواهد با بهترین ها مبارزه کند.

 لیو مورگان میاد. مورگان می گوید او برای نبرد اینجاست. آخرین چیزی که می‌خواست این بود که لینچ به او فرصت قهرمانی بدهد. حقیقت این است که تنها دلیلی که لینچ قهرمان مسابقات جهانی زنان شد این بود که مورگان کاری را انجام داد که لینچ نمی توانست در رسلمنیا انجام دهد: زدن رئا ریپلی. این انتقام لیو مورگان است. مورگان تا زمانی که هر چیزی را که می‌خواهد نداشته باشد متوقف نمی‌شود.

لینچ می‌گوید که مورگان درست می‌گوید. اگر کاری که مورگان با رئا ریپلی انجام داد نبود، بکی این عنوان را نداشت.

نیا جکس میاد. او جمعه گذشته به اسمک‌دان دعوت شد، اما همچنان می‌تواند در دوشنبه نایت راو ظاهر شود، زیرا فهرست‌ها تا دوشنبه آینده اجرا نمی‌شوند. جمعیت با صدای بلند او را تشویق می کنند. جکس می‌گوید باید قهرمان شود. تنها دلیلی که او قهرمان نیست این است که لینچ و مورگان با هم متحد شدند تا مطمئن شوند که او قهرمان نخواهد بود. خوشبختانه، جکس به اسمکدان دعوت شد. جکس اشاره می کند که امشب آبی پوشیده است. جکس می گوید که او به زودی قهرمان خواهد شد، بنابراین او نگران نیست. جکس روی طناب حلقه می شود. امشب آخرین شب او در راو است. منتها اگر او می رود، یکی از آنها را با خود می برد. مورگان به جکس دراپ کیک میزنه و میگه اگر قرار است جکس چالشی بده، مورگان می پذیرد! جکس عقب می نشیند.

 

استفانی مک ماهون با دستیارش در پشت صحنه است. او جا به جایی های تازه را اعلام خواهد کرد

 

سامی زین در حال ورود به میدان نشان داده می‌شود. او امشب در مقابل "بیگ" برونسون رد از عنوان قهرمانی دفاع خواهد کرد.

 

استفانی مک ماهون راهی صحنه می شود. مک ماهون می گوید بازگشت به کانزاس سیتی بسیار خوب است. او به همه خوش آمد می گوید. در درافتها، راو گونتر و لودویگ کایزر را انتخاب می کند. جووانی وینچی دیگر بخشی از Imperium نیست. اسمکدان جید کارگیل را انتخاب می کند.

گروه دمیج هم در راو خواهند بود. کوین اونز به اسمکدان میره

نکته:

دوستان در هنگام ترجمه، اسم لودویک کایزر همش به صورت قیصر ترجمه میشه. از تصحیح این کلمه خسته شدم و منم قیصر رو برای این بازیکن درج خواهم کرد.

 

بازپخش: لودویگ قیصر (کایزر) هفته گذشته در راو به طرز وحشیانه ای به جیووانی وینچی حمله کرد و سر او را به پله های رینگ زد.

 

گونتر در برابر خاویر وودز

وسط مسابقه حال وودز اصلا خوب نبود و کوفی براش یک حوله اورد تا سر رو صورتش رو خشک کنه و کمی به خودش بیاد. وودز پیشنهاد او رو رد کرد و رفت به گونتر کیک زد. سی ام پانک نیوز. گونتر او رو گرفت و روش اس تی اف زد. وودز در برابر این سابمیشن تسلیم شد

برنده گونتر

 

کتی کلی با جی اوسو در پشت صحنه حضور دارد. جی علیه روز داوری و پل لوگان کوری میخونه

 

لوگان پل، قهرمان ایالات متحده ​​به صحنه می آیند. پل به سامانتا اروین می گوید که پاتریک ماهومز را معرفی کند. پاتریک ماهومز در کنار رینگ نشان داده می‌شود و تشویق گسترده‌ای برای او به همراه دارد.

 

بخش دوم درافتها اعلام میشه

سی ا م پانک برای راو

گروه لشلی برای اسمکدان

برون استرومن برای راو

تیفانی استارتون برای اسمکدان

 

لوگان پل و IShowSpeed ​​به سمت رینگ می روند. پل می‌گوید جی اوسو علیه من حرفهایی زده. حقیقت این هست که دامیان پریست جی اوسو را شکست خواهد داد. جی اوسو مرتکب اشتباهی شد که Bloodline را ترک کرد.

جی اوسو به رینگ میاد. او می‌خواهد حرف مردم را بشنود. جی از جمعیت می پرسد که آیا می تواند دامیان پریست را شکست دهد و قهرمان سنگین وزن جهان شود. جمعیت فکر می کند که می تواند. جی می پرسد که آیا او باید پل را کتک بزند؟ جمعیت موافق هستند.

فین بالر و جی دی مک دونا به رینگ میان. پل می گوید جی دوباره تنهاست. پل و روز داوری به جی حمله میکنند تا اینکه استرومن به کمک جی میاد. هیلها با امدن او عقب نشینی میکنند.

 

چاد گیبل در حال صحبت با تروت است. گیبل با او دست می دهد. میز میاد و میگه به او گفته شده که باید امشب از کمربند قهرمانی تگ تیم دفاع کنند. R-Truth می‌گوید که او با گیبل قراردادی بسته است که در آن آنها یکی را اکنون و دو دو کمربند بعدی را بعدا می‌گیرند. میز می پرسد آیا R-Truth می داند چه اتفاقی دارد می افتد؟ R-Truth می‌گوید که آنها فرصتی دارند تا توسط NFL و Chiefs فراخوانده شوند. Miz به او یادآوری می کند که اون ادمها مربوط به درافتها هستند.

 R-Truth متوجه می شود که اشتباه کرده است. میز می گوید شاید بتواند با پاتریک ماهومز صحبت کند. گیبل می گوید R-Truth یک مذاکره کننده عالی است. ناگهان گیبل به صورتش ضربه ای میخورد. این سامی زین هست که او رو زده

 

مصاحبه

کتی کلی با بوکر تی در پشت صحنه حضور دارد. او درافتها رو تحلیل میکنه. درو مک اینتایر پشت بوکر تی ظاهر می‌شود و می‌گوید: «به من بگو که به درافت من ایراد نگرفتی.» مک اینتایر می گوید که پانک را مصدوم کرده و در رسلمنیا قهرمان جهان شده است. بوکر تی اشاره می کند که پانک در همان برنامه باعث باخت کمربند توسط تو شد.

مک اینتایر نمی تواند باور کند که بوکر تی چگونه تغییر کرده است. مک اینتایر  خوشحال نیست.

 

مسابقه برای کمربند بین قاره ای

 برونسون رد در مقابل سامی زین

زین برای یک استارحت کوتاه از رینگ بیرون می‌رود، اما رد یک شیرجه روی او اجرا میکنه. رد زین را وارد رینگ می کند و به گوشه رینگ می رود. زین رد را با هلوا کیک میزنه. چاد گیبل ناگهان با یک سوپلکس آلمانی به زین حمله می کند.

برنده با دیکیو: سامی زین

 

گیبل به زدن زین ادامه میده اما رد از خراب شدن مسابقه ناراحت هست و گیبل رو میزنه و میره

 

بازپخش: کیانا جیمز به راو منتقل شد

دور سوم درفت

 «برادشاو» لیفیلد و ران سیمونز، درافتها ی بعدی را اعلام میکنند.


جی بی ال اعلام میکنه که گروه ری مستریو در راو خواهند بود


گروه لگادو در اسمکدان می مونند

 


 درو مک اینتایر عضو راو خواهد بود


اسمکدان شینسوکه ناکامورا را انتخاب کرده


درو مک اینتایر می آید و خوشحال نیست. مک اینتایر می پرسد که آیا او تنها فرد عاقل و منطقی باقی مانده است؟ او ازاینکه دیر انتخاب شده شاکی شده. او بعدش علیه پانک رجز میخونه



آهنگ سی ام پانک پخش میشه! در صفحه سالن تصویر پانک نشان داده میشود. پانک می گوید: "من اینجا هستم، عوضی کوچک!" مک اینتایر عصبانی است و به پشت صحنه می رود تا پانک رو پیدا کنه.


ماکسین دوپری با اوتیس و آکیرا توزاوا در پشت صحنه حضور دارد. چاد گیبل وارد می‌شود. ماکسین می‌گوید که دو نفر را در بتل رویال حذف کرده است. گیبل میگه کارت در حد متوسط بود و من میخوام کمربندی رو در دست تو ببینم. گیبل از توزاوا و اوتیس هم گلایه میکند. ایوی نیل میاد تا دوپری رو بل خودش ببره


کتی کلی در پشت صحنه با برون بریکر هست. بریکر می گوید آدام پیرس می داند که من بهترین انتخاب ممکن برای راو هستم. او آماده است تا این مکان را تصاحب کند. شیمس به سمت او می آید و حرفش را قطع می کند. شیمس می‌گوید بریکر او را یاد دوران جوانی ام می اندازد. درو مک اینتایر خشمگین از کنار آنها می گذرد.


کندلیس لیری مقابل ماکسین دوپری

دوپری ضربه حریف را مسدود می کند و روی پای او سابمیشن میزنه.  لیری برای رها شدن تلاش میکنه. در کنار رینگ، هارتول آیوی نیل را به پست حفاظ رینگ هل میده تا حواس ماکسین را پرت کند. لیری از سابمیشن رها میشه. کندلیس لیری روی ماکسین یک استپ مادیر میزنه و میره برا یکاور

برنده کندلیس لیری



بازپخش: جمعه گذشته در اسمکدان، سانتوس اسکوبار فاش کرد که کارلیتو به دراگون لی حمله کرده. کارلیتو سپس به دراگون لی حمله کرد و فرار کرد.


کتی کلی در پشت صحنه با گروه LWO است. او از ری میستریو در مورد خیانت کارلیتو می پرسد. ری می گوید که او احساسات متفاوتی دارد، اما آنها از حضور در راو خوشحال هستند. ری می گوید که کار ناتمامی با کارلیتو دارد. دومینیک میستریو، به سراغ ری می آید و به ری یادآوری می کند که روز داوری راو را اداره می کند. ری او را "سانچز کثیف" صدا می کند. دومینیک می‌گوید خوش‌شانس هستی که هنوز مصدوم هستم.



درو مک اینتایر دنبال سی ام پانک میگرده. مک اینتایر یک عکس امضا شده پیدا می کند. سپس موسیقی سی ام پانک پخش می شود و او وارد می شود. مک اینتایر با نارحتی تماشا می‌کند.

سی ام پانک به رینگ می رود. پانک می گوید که کانزاس سیتی و مردم ساکن آن را دوست دارد. پانک نمی خواهد وقت خود را مانند درو مک اینتایر تلف کند. او سعی خواهد کرد این کار را در زمان کمتری انجام دهد. یعنی 5 دقیقه و 46 ثانیه وقت دارد. پت مک آفی می تواند او را زمان بندی کند. پانک می‌نشیند و می‌گوید که معمولاً از خورم میپرسم که ایا مکینتایر الان روی من قفل کرده؟

 مک اینتایر مانند یک دوست دختر سابق است که نمی تواند از شر او خلاص شود. پانک به صورت خلاصه به درگیری خودش رو درو اشاره میکنه.


پانک می‌گوید دلیل اینکه او قبل از مک اینتایر درافت شد این است که او در رینگ، بهترین اجرا را داربد. بازنده ها امیدوارند اتفاقاتی بیفتد. بازنده ها برای اتفاقات دعا می کنند. برندگان آن را به وقوع می پیوندند. وقتی او حالش خوب بشه، زندگی مک اینتایر را به جهنم تبدیل خواهد کرد.


آلوندرا بلیز و تدی لانگ به سمت رینگ می روند. سی ام پانک آنها را در آغوش می گیرد و به سمت عقب می رود.


تدی لانگ اعلام کرد که راو روز داوری رو انتخاب کرده. آلوندرا بلیز اعلام کرد که اسمکدان نائومی را انتخاب کرده است. لانگ اعلام کرد که ایلیا دراگونوف یه راو میره!



ایلیا دراگونوف دعوت شدن به دبلیو دبلیو راو را جشن می گیرد و شاون مایکلز را در آغوش می گیرد.

در بازگشت به عرصه، بلیز اعلام کرد که اسمکدان چلسی گرین و پایپر نیون را انتخاب کرده است.


لیو مورگان در مقابل نیا جکس

در کنار رینگ، نائومی از پشت به استراتن حمله می کند. استراتون و نائومی در اطراف رینگ با هم درگیر شدند. نائومی روی طناب می شود و استراتن را با لگد پایین می اندازد. جکس نایومی را از روی طناب، پایین می اندازد. مورگان ابلیوین میزنه و میره برای کاور


برنده لیو مورگان


کتی کلی در پشت صحنه با بوکر تی است. بوکر تی بازم درافتها رو تحلیل میکنه. آدام پیرس میاد و جدایی چلسی گرین را جشن می‌گیرد. سی ام پانک نیوز. پیرس می گوید که انتخاب های بیشتری برای انجام دادن دارد. 


دور پنجم درفت WWE 2024

 

دادلی بویز، وارد سالن میشند.

 ری دادلی به کانزاس سیتی سلام می‌کند و می‌خواهد بداند که آیا می‌خواهند با دادلی بویز سرگرم شوند یا خیر. 

او اعلام کرد که راو کوفی کینگستون و خاویر وودز را انتخاب کرده. تیم پریتی دیسلی در اسمکدان می مونند

لیرا والکایریا به راو میره


والکایریا این اتفاق رو با شان مایکلز جشن میگیره


هارتول و کندلیس لیری در اسمکدان خواهند بود



مسابقه برای کمربند تیمی


دمیز و تروت مقابل اوتیس و توزاوا


میز اوتیس را از روی طناب پایین میاره و اسپرینگ بورد بهش میزنه

 اوتیس میز را می گیرد و روش اسلم می زند. اوتیس پیراهنش را پاره می کند و کاترپیلار را اجرا میکنه. توزاوا تگ می کند و با سنتون میخواد به دمیز حمله کنه اما میز زانوها را بالا می آورد. میز برای فینال کراشینگ اماده میشه. بعدش او میره برای کاور اما توزاوا کیک اوت میکنه. تروت تگ میگیره.بعدش همراه دمیز روی توزاوا کراشینگ میزنه و تروت میره برای کاور

برنده» دمی زو تروت



باشگاه روز داوری

دومینیک میستریو خوشحال نیست که به دور چهارم درافتها سقوط کرده است. دامیان پریست، قهرمان سنگین وزن جهان، می گوید جای تعجب نیست. هر بار که سعی می کنند به او کمک کنند، با شکست سختی روبرو می شوند. او نیازی به شکست دادن جی اوسو ندارد. فقط روی تیم تمرکز کنند.


بخش پشت صحنه

لیو مورگان در حال قدم زدن در پشت صحنه است که بکی لینچ میاد و پیروزی را به او تبریک می گوید. لینچ می‌گوید که مورگان شانس قهرمانی دارد. مورگان سر تکان می دهد و می رود. گروه دومیج سراغ لینچ می رودن و می گوید که او را در Raw خواهند دید.


دور ششم درفت WWE 2024

آدام پیرس، مدیر کل راو و نیک آلدیس، مدیر کل اسمکدان، برای انتخاب نهایی اینجا هستند.

گروه کایرون کراس برای راو انتخاب شده

تیم چامپا و گارگانو برای اسمکدان خواهند بود

برونسون رد در راو خواهد بود

بلیر دونپورت هم به اسمکدان میره



بلر داونپورت بلند می شود و شاون مایکلز را در آغوش می گیرد.



جی اوسو، ریکوشی و آندراده در مقابل روز داوری (دامیان پریست، فین بالور و جی دی مک دونا)

جی به سمت طناب می رود، اما دومینیک میستریو حواس داور را پرت می کند. پریست جی را می‌گیرد. مک‌دوناِ هم جی را از روی طناب هل می‌دهد. کشیش بر سر مک دونا فریاد می زند و می گوید که دخالت نکند. جی به پریست سوپر کیک میکنه و پرتش میکنه به بیرون رینگ.

بالور کشتی گیر قانونی است. مک دونا وارد می شود، اما جی به او ضربه می زند. جی با اسپیر به بالور حمله میکنه. بعدش یوسو اسپلش رو اجرا میکنه. او میره برای کاور

برنده: گروه جی



پایان




مطالب مرتبط
بخش نظرات این مطلب
آخرین نظرات ثبت شده برای این مطلب را در زیر می بینید:
  • آیسان مفرد گفته: آیسان مفرد می‌گه:
    این نظر در تاریخ 1403/02/11 و 14:33 دقیقه ارسال شده.

    سلام من ایسان مفرد هستم بی زحمت به تلگرام بنده به این ایدی پیام بدید کارتون دارم @aysanmofrad

    پاسخ :

    سلام. امیدوارم حالتون خوب باشه. پیام شما رو خوندم. متاسفانه نیوتب باعث میشه تا خوانندگان شاکی بشند. من فقط میتونم تبلیغ صفحه شما رو برای مدت مشخصی روی سایت بزارم.

  • عماد گفته: عماد می‌گه:
    این نظر در تاریخ 1403/02/11 و 9:31 دقیقه ارسال شده.

    دوستان من به احترام مدیر یکسری مقالاتی پایین گذاشتم بازدید کنید عالی بودن

    پاسخ :
    خوش امدی عماد. برای پستها ممنون. میبخشی. من سرم خیلی شلوغه و نمیتونم زیاد نظر بدم

شما نیز نظری برای این مطلب ارسال نمایید:
کد امنیتی رفرش