آخرين ارسال هاي تالار گفتمان
کمی طاقت داشته باشید...
عنوان پاسخ بازدید توسط
40515 59763 amir1383
14150 48877 rey
34 1395 sam
20515 58418 rey
10807 48267 sam
قهرمان بین قاره ای به زودی مشخص خواهد شد
دسته بندی : اخبار کشتی کج,
  • بازدید : (300)

WWE Intercontinental Heavyweight Wrestling Championship Belt ...

قهرمان بین قاره ای به زودی مشخص خواهد شد

متن در ادامه مطلب


در اسمکدان اینده، مبارزه ی پایانی برای کمربند بین قاره ای برگزار خواهد شد


 استایلز و براین در اون برنامه با هم رو در رو میشند تا قهرمان جدید مشخص بشه.

احتمال دخالت جف هاردی در این مسابقه وجود داره و شیمس هم یک طرف این جریان هست.


نکته جالب اینکه کمربند بین قاره ای برای هفته ها دست سامی زین بود و اصلا فراموش شده بود اما الان تبدیل به مهمترین مسئله ی برند ابی شده. به هر حال امیدواریم کشتی گیری که لایق هست، قهرمان بشه.

نکته ی اخر اینکه اگر شیمس یه جورایی دستش به این کمربند برسه، بالاخره گرند اسلم چمپیون میشه. اگر کسی که همه ی کمربندهای کمپانی رو کسب کرده.


مطالب مرتبط
بخش نظرات این مطلب
آخرین نظرات ثبت شده برای این مطلب را در زیر می بینید:
  •  گفته: می‌گه:
    این نظر در تاریخ 1399/03/11 و 17:18 دقیقه ارسال شده.

    ثبت شدم نمیخواد فقط میشه منو مسعول تم سانگ ها کنی؟

    پاسخ : یه نفر دیگه براش داریم
    میتونید همکاری بکنید با هم؟

  • اشکان استایلز گفته: اشکان استایلز می‌گه:
    این نظر در تاریخ 1399/03/11 و 17:13 دقیقه ارسال شده.

    آقا مهدی از این به بعد مسعولیت تم سانگ هارو بسپار به خودم من همشونو با لینک سریع دارم.راستی من امروز تو سایت ثبت نام کردم ولی انگار آقا سینا نیستش اگه میشه تاییدم کن.

  •  گفته: می‌گه:
    این نظر در تاریخ 1399/03/11 و 17:11 دقیقه ارسال شده.

    ایشالا که ای جی میبره و ارزش کمربندو بالا میبره

شما نیز نظری برای این مطلب ارسال نمایید:
کد امنیتی رفرش