آخرين ارسال هاي تالار گفتمان
کمی طاقت داشته باشید...
عنوان پاسخ بازدید توسط
40515 59746 amir1383
14150 48863 rey
34 1394 sam
20515 58362 rey
10807 48258 sam
آموزش کات و دانلود ویدیو از یوتیوب
دسته بندی : متفرقه,
  • بازدید : (98)
آموزش کات و دانلود ویدیو از یوتیوب
آموزش کات و دانلود ویدیو از یوتیوب
متن در ادامه مطلب



گاهی اوقات شده از کانال دبلیو دبلیو ای مسابقاتی قدیمی و یا فول شویی با گزارش خارجی در یوتیوب میبینیم.شاید دلتون بخواد بخش مهمی از اون ویدیو رو کات کنید و داشته باشید.این کار رو خیلی ها میخواستند انجام بدند ولی نمیدونستند باید چیکار کنند.حال میخوایم که با این کار بیشتر آشنا بشیم.


یوتیوب یک سایت بزرگ اشتراک ویدیو هست که کاربران بیشماری داره و هر کسی از هر موضوعی دلش بخواد فیلم میگیره و یا از جایی فیلم میذاره.با این همه تعریف پس صد در صد ترفند هایی برای این سرویس از طرف مردم ساخته شده که بسیار کار آمده.یک ماه پیش من برای آموزش دانلود از یوتیوب پست گذاشتم و امروز میخوام بهتون آموزش بدم که چگونه فیلم های یوتیوب رو با جدا کردن قسمت مورد نظر دانلود کنیم.


ابتدا باید لینک ویدیو مورد نظرتون در یوتیوب رو کپی کنید و وارد سایت https://youtube-cutter.org/ میشوید.


بعد شما یک نوار جستجو مانند در سایت میبینید.شما باید در اون قسمت لینکی رو که کپی کردید اونجا پیست یا الصاق کنید.بعد روی کات کلیک میکنید.

شما چند تا شماره میبینید که در واقع ثانیه ها و دقیقه های ویدیوی شماست.بعد بالای اون شما خود ویدیو رو میبینید.اگه بخواید در ثانیه ها دست بزنید کارتون سخت و یجورایی نشدنیه.پس در خود ویدیو ثانیرو جلو میبریم و موقعی که به زمان مورد نظر میرسید سریع روی استارت تایم کلیک میکنید و بعد دوباره این کار رو برای آخر ویدیو مورد نظرتون انجام میدید و اند تایم رو کلیک میکنید و بدون دست زدن به فایل تایپ روی کات ویدیو کلیک میکنید.


سپس میبینید که نوشته PENDING و بعدش در صد پر میکنه.در بیشتر مواقع این عمل اتفق نمی افتد و کاملا طبیعی است و چیزی از کار آمدی این سایت کم نمیکند.شما برمیگردید دوباره برای کات همان ویدیو و این دفعه با استفاده از درجه بندی های کنار ثانیه شمار ها شروع و یا پایان کات رو به اندازه پنج دهم ثانیه یا هر چی دلتون بخواد تغییر میدید و دوباره روی کات ویدیو کلیک میکنید و منتظر میشوید تا در صد هارو پر کنه.پر کردن درصد در این سایت نسبت به بقیه جا ها یکم سریع تره و پس از پایان اون یک صفحه سیاه با یک ویدیو نمایش داده میشه و شما باید اون رو دانلود کنید.این روش خیلی باحاله و با این کار شما هم ویدیو مورد نظرتون رو با قسمت های کات شده و دلخواه تماشا میکنید و هم دانلود میکنید و به غیر از این شما در واقع یک ویدیو آپلود کرده اید.وقتی صفحه سیاه به همراه ویدیو برای شما باز میشود در واقع یک لینک دانلود به شما داده شده که هم میتونید تماشا کنید و هم دانلود کنید و هم با کپی کردن لینکش اون رو برای دوستانتون ارسال کنید.


از سرعت کار این سایت میفهمید که به همراه کارایی های زیاد حجم کمی از اینترنت شمارو خالی میکنه و همیشه میتونید این کار رو انجام بدید.


امیدوارم از این آموزش خوشتون اومده باشه.


برچسب ها : ,
مطالب مرتبط
بخش نظرات این مطلب
آخرین نظرات ثبت شده برای این مطلب را در زیر می بینید:
  • AMIR گفته: AMIR می‌گه:
    این نظر در تاریخ 1399/05/14 و 22:40 دقیقه ارسال شده.

    چیو گرفتم

    پاسخ : مگه قرار بود چیزی بگیری🤨

  • AMIR گفته: AMIR می‌گه:
    این نظر در تاریخ 1399/05/14 و 22:22 دقیقه ارسال شده.

    داداش 4000ام چی بود گفتی تو پست ادام کول و گارگنو معنیش یعنی چی

    پاسخ : توی وب ما نظرات زیادی داده میشه.بالاخره مشخص میشه چند تا نظر داشتیم.تو نظر 4000 ام رو دادی گرفتی؟

  • mehdi گفته: mehdi می‌گه:
    این نظر در تاریخ 1399/05/14 و 11:42 دقیقه ارسال شده.

    اشکال نداره دمت گرم

    پاسخ : ممنون

  • mehdi گفته: mehdi می‌گه:
    این نظر در تاریخ 1399/05/14 و 11:36 دقیقه ارسال شده.

    اشکان جان اگر راو دیشب دیدی بگو برا اسمکدان بعدی چی تبلیغ شد

    پاسخ : من فقط پی پر ویو هارو زنده میبینم.خلاصه اتفاقات رو هم میبینم و میتونستم بهت بگم ولی از شانس ما امروز اینترنتمون رفت رو حجم منصفانه و نشد ببینم.

شما نیز نظری برای این مطلب ارسال نمایید:
کد امنیتی رفرش