آخرين ارسال هاي تالار گفتمان
کمی طاقت داشته باشید...
عنوان پاسخ بازدید توسط
40515 61113 amir1383
14150 49898 rey
34 1453 sam
20515 59757 rey
10807 49629 sam
نتایج کامل اسمکدان 17 می 2024
  • بازدید : (496)

Audiencia WWE The Absolute Best of SmackDown 29 de diciembre de 2023
   


نتایج کامل اسمکدان 17 می 2024

 

متن در ادامه مطلب

 

 

موسیقی بیانکا بلیر پخش می شود و او برای اولین مسابقه شب می آید.

 

مسابقه ملکه حلقه

 بیانکا بلیر مقابل تیفانی استراتن

تیفانی دراپ کیک میزنه. او برای کاور می رود اما بیانکا کیک اوت میکنه.. تیفانی میخواد بلی تو بلی بزنه اما بیانکا آن را به یک سوپلکس آلمانی تبدیل می کند. بیانکا تیفانی را می گیرد اما تیفانی از طنابها میگیره و مقاومت میکنه. حواس داور پرت می شود و تیفانی ضربه ای به چشم بیانکا میزنه. او برای مونسالت اماده میشه. بیانکا او را روی طناب میگیرد  و بهش حرکت کد رو میزنه و میره برای کاور.

برنده: بیانکا بلیر

 

کتی کلی با بیانکا بعد از مسابقه در رینگ است. بیانکا به او می گوید که زانوی او اسیب دیده. اما او قوی ترین، خشن ترین، سرسخت ترین و سریع ترین است. طرفداران شعار "EST" را سر می دهند و او به آنها می گوید که هفته آینده، هیچ چیز مانع از تبدیل شدنش به ملکه حلقه نمی شود.

 

کلیپی از برنامه هفته گذشته را مشاهده می کنیم که در آن نیک آلدیس اعلام کرد که حریف بعدی کودی لوگان پل خواهد بود.

 

لوگان پل را می بینیم که پشت صحنه راه می رود. او می خواهد وارد دفتر نیک آلدیس شود. لانایت از دفتر خارج می شود.  نیک آلدیس از دفتر بیرون می آید و از لوگان می خواهد که وارد دفتر شود.

 

بایرون ساکستون با جید کارگیل در پشت صحنه حضور دارد. گارگیل علیه نایا جکس کوری میخونه. بیانکا وارد می شود و جید به خاطر بردش به او تبریک می گوید. جید در مورد زانوی بیانکا می پرسد و بیانکا می گوید که اگر مجبور شود در رینگ روبروی او بایستد، مشکلی ندارد. کارگیل به او می گوید که یک مسکن بخورد و می رود.

 

ما هفته گذشته کلیپی از اسمکدان را مشاهده کردیم که در آن سولو سیکوآ به پل هیمن گفت که با رومن رینز صحبت کرده و تا زمانی که رومن رینز بازگردد، او مسئول Bloodline است.

 

بلادلاین در پشت صحنه هستند و سولو به تونگا می گوید که زمان رفتن فرا رسیده است. هیمن از سولو می پرسد که آیا امروز با رومن صحبت کرده است، سولو میگه همیشه حرف میزنم.

 

کتی کلی با LA Knight در پشت صحنه حضور دارد. لانایت راجب بلادلاین کوری میخونه و میگه خودم پادشاه رینگ میشم. کارملو هایز می آید و میگوید او اولین انتخاب دور اول درفت بوده است. لس آنجلس نایت میگوید منم جزو اولین انتخابها بودم.

هایز می گوید بعد از امشب، یکی از مهم ترین مهره ها میشم. نایت میگه مهم اینه که مردم الان برای من شعار میدند.

 

لانایت مقابل تونگا

 نایت تاما را به سمت طناب‌ها پرتاب می‌کند و یک پاوراسلم و به دنبالش، یک البو دراپ میزنه. نایت برای بی اف تی اماده میشه. لوا تاما، نایت را از رینگ  بیرون از رینگ می کشد. سی ام پانک نیوز. لس آنجلس نایت یک ضربه به لوا میزنه و برمیگرده سر مسابقه. نایت به سولو نگاه می کند و به او می گوید که او را بزند اما سولو این کار را نمی کند. تاما میاد به نایت فیس فیرست میزنه و میره برای کاور

برنده: تاما تونگا

 

لس آنجلس نایت در پشت با داور مشاجره میکند. کارملو هایز میاد. او به LA Knight می گوید که قادر به تغیر نتیجه نیست. LA Knight او ​​را هل می دهد. هر دو مرد با هم بحث می کنند.

 

در رینگ، نیک آلدیس برای مراسم امضای قرارداد حاضر هست او قهرمان ایالات متحده، لوگان پل را به رینگ معرفی می کند. لوگان پل با همراهانش می آید. لوگان روی یکی از صندلی ها می نشیند و نیک آلدیس کودی رودز را معرفی می کند. لوگان پل در حال زمزمه کردن در گوش یکی از دوستانش هست.

آهنگ کودی پخش می شود و او با کت و شلوار به رینگ می آید. کودی با تشویق شدید جمعیت وارد رینگ می شود.  او در مقابل لوگان می‌نشیند. کودی می گوید که او این مکان را دوست دارد.  او از لوگان می پرسد، در چنین روزی در 32 سال پیش، آیا میدانی چه اتفاقی افتاده است. لوگان نمی داند و کودی او می‌گوید 32 سال پیش در جکسون‌ویل، فلوریدا، بازی‌های جنگی 1992 برگزار شد. این مسابقه یکی از بهترین مسابقات بازی‌های جنگی در تمام دوران‌ها به حساب می‌آید و دلیل اینکه او این را می‌داند این است که او از طرفداران کشتی حرفه‌ای است.. لوگان می خندد. کودی به لوگان می گوید که او طرفدار کشتی نیست، او یک توریست هست که در حال عبور از کمپانی است. زمان آن رسیده است که از قطار پیاده شود و کمربند ایالات متحده را رها کند. این باعث می شود کودی قهرمان گرند اسلم شود.

لوگان می‌گوید او اینجا نیامده تا به صحبت های کودی گوش دهد. او اینجاست تا قرارداد ببندد. طرفداران با صدای بلند لوگان را هو می کنند. لوگان می خندد. او می گوید: "چه جمعیت وحشتناکی". لوگان به قرارداد نگاه می کند و به چیزی اشاره می کند و می گوید یک مشکل وجود دارد. لوگان قرارداد را پاره می کند.

هواداران شعار می دهند "تو نمی توانی بخوانی". او به آنها می گوید که می تواند بخواند ولی این چیزی نبود که او با آن موافقت کرد.  او قبول نکرد که کمربند خود را در مسابقه به چالش بگذارد. لوگان وکیلش را با خود دارد و آنها قراردادی را که خودشان بسته اند را منعقد می کنند. لوگان می گوید این یکی برای او خوب به نظر می رسد. او به نیک آلدیس می گوید که این کار را انجام دهد.

نیک آلدیس به لوگان می گوید که به اندازه کافی او و دوستانش را تحمل کرده. آنها در دفتر او با قرارداد تازه، موافقت نکردند. وکیل لوگان از نیک می پرسد که آیا او موکلش را تهدید می کند. کودی از نیک می خواهد که دستش نگه دارد. او میخواهد بخش قرارداد را به او واگذار کند.

پل میگه کودی لیاقت مسابقه برای کمربند امریکا رو نداره. او قرارداد خودش را به سمت کودی می اندازد و می ایستد.

کودی به لوگان می گوید که دوران خوبت تمام شده است. کودی بابت برد در برابر لوگان کوری میخونه و قرارداد رو امضا میکنه. لوگان به او حمله میکند اما کودی برنده درگیری هست.

 

کتی کلی با نیا جکس در پشت صحنه است. جکس علیه گارگیل کوری میخونه و میگه جید ملکه حلقه نخواهد بود. نیا جکس ملکه جدید حلقه خواهد بود. موسیقی او پخش می شود

 

مسابقه ملکه رینگ

 نیا جکس در مقابل جید کارگیل

جید با یک ضربه سوپر کیک به نیا ضربه می زند. نیا در گوشه رینگ هست و برای زدن اسپلش اماده می شه اما جید از مسیر او خارج میشه.  نیا به تیرک رینگ برخورد می کند. نیا صندلی هایی را به طرف رینگ پرت می کند و به جید هدبات میزنه. او یک صندلی برمیداره و می رود تا جید را با آن بزند اما جید جلو اش را می گیرد. او صندلی را از نیا می گیرد و با آن، خود نیا را میزند تا مسابقه دیکیو شود.

برنده با دیکیو: نیا جکس

 

تگ تیمی

تیم دی ای ایگرگ مقابل هامبرتو و انجل

هامبرتو برای اجرای یک سوپلکس اماده میشه  اما توماسو آن را مسدود می کند. گارگانو تگ میگیره  و اون طرف هم انگل وارد رینگ میشه. گارگانو هر دو حریف تیم مقابل رو نقش زمین میکنه. گارگانو روی هامبرتو اسپیر میزنه و یک شیرجه هم بر روی انجل اجرا میکنه.

سانتوس اسکوبار میخواد دخالت بکنه، گارگانو روی طناب میره. سی ام پانک نیوز. الکترا گارگانو را از روی طناب هل میده.  داور به الکترا و اسکوبار می گوید که سالن را ترک کنند. تیم دی ای ایگرگ روی هامبرتو، حرکن میت می رو میزنه و گارگانو میره برای پین

برندگان: تیم DIY

 

بایرون با ای جی استایلز در پشت صحنه است. ایجی به بایرون می گوید که مسابقه او در Backlash باور نکردنی بود، او نزدیک بود ببرد اما شکست خورد. او مسابقات پادشاه حلقه را به رندی اورتون باخت. او می گوید هفته آینده، به دفتر نیک می رود تا حرف بزنند. او ممکن هست از اینجا برود.

 

 رندی اورتون برای مسابقه خود، به رینگ می آید.

 

بایرون ساکستون با بیلی در پشت صحنه حضور دارد. پایپر نیون و چلسی گرین در کنار صحنه هستند. بیلی به آنها نگاه می کند و چلسی می گوید بیلی دلیل شکست هفته گذشته پایپر است. بیلی به او می گوید که هفته آینده او را در رینگ خواهد دید.

 

بازی پادشاه حلقه  

 رندی اورتون مقابل کارملو هایز

اورتن برای DDT اقدام میکنه اما هایز به او دوبل نی میزنه. او حرکت رو تکرار میکنه. هایز میره برای پین اما اورتن کیک اوت می کند. هیز با رایت هند کار رو ادامه میده و بعدش به زانوی رندی ضربه میزنه. هایز از طناب بالا می رود و شیرجه میزنه اما رندی جاخالی میده. اورتون با DDT به او ضربه می زند. طرفداران شعار "RKO" سر می دهند و اورتون از جایش بلند می شود.

اورتن برای ار کی او اماده میشه. هایز ناگهان او را می گیرد و میره برای کاور. اورتن باز هم تسلیم نمیشه.  هایز یک پرش اجرا میکنه. اورتن با RKO به او پاسخ میدهد. رندی میره برای کاور

برنده: رندی اورتن  

 

کتی کلی با رندی اورتون و تاما تونگا در رینگ حضور دارد. بلادلاین هم اونجا هستند. اورتن به آنها می گوید که دست نگه دارند. او می پرسد که آیا بلادلاین سعی داره او را بترساند، اما آنها فراموش کردند که او رندی اورتون است. او 14 بار قهرمان سنگین وزن جهان شده و به زودی پادشاه حلقه خواهد شد. او به تاما می‌گوید که هفته آینده، او را با ار کی او شکست خواهد داد. موسیقی او پخش میشه و برنامه تمام میشه.

 

پایان

 


مطالب مرتبط
بخش نظرات این مطلب
شما نیز نظری برای این مطلب ارسال نمایید:
کد امنیتی رفرش