آخرين ارسال هاي تالار گفتمان
کمی طاقت داشته باشید...
عنوان پاسخ بازدید توسط
40515 61117 amir1383
14150 49932 rey
34 1453 sam
20515 59762 rey
10807 49634 sam
گزارشی جدید از موقعیت مالی کمپانی
دسته بندی : اخبار کشتی کج,مقاله,
  • بازدید : (275)


نتیجه تصویری برای wwe sad macmohan


گزارشی جدید از موقعیت مالی کمپانی

متن در ادامه مطلب



فرض کنید شما با جیبی پر از پولT همراه تعدادی از دوستان عازم سفر شدید اما بین راه دو نفر از اونا جا میزنند و دونگ خودشون از هزینه ی سفر رو پس میگیرند و میرند. در این صورت شما هزینه ی بیشتری بابت سفر میپردازید اما چون پول کافی همراهتون هست ، مسافرتتون رو نیمه کاره نمیگذارید.


این موقعیتی هست که الان برای دبلیو دبلیو ایی پیش اومده. یعنی مکمنها الان دارند دو برابر بیشتر هزینه میکنند تا برنامه ها رو برگزار بکنند چون شرکاشون رفتند اما اونا اونقدر پول دارند که این چیزا مانع از ادامه ی فعالیتشون نمیشه.


شاید بگید که به زودی ممکنه افراد جدیدی جای سهام داران قبلی رو بگیرند اما گزارش ارزش سهام کمپانی اصلا خوشایند نیست تا کسی رو ترغیب به شراکت با مکمنها بکنه.


مثلا همین دیشب، باز هم افت شدیدی دامنگیر سهام کمپانی شد و از 47 دلار به 40 دلار سقوط کرد. البته الان کمی بهتر شده و در حوالی 43 دلار نوسان داره ولی یعید به نظر میرسه که بتونه رشد بکنه. در این صورت ایا شما حاضرید روزی سرمایه گذاری بکنید که روز به روز داره ارزونتر میشه؟


مطالب مرتبط
بخش نظرات این مطلب
آخرین نظرات ثبت شده برای این مطلب را در زیر می بینید:
  • آرمان عظیمی گفته: آرمان عظیمی می‌گه:
    این نظر در تاریخ 1398/11/18 و 11:43 دقیقه ارسال شده.

    سلام آقا مهدی، در اینکه سهام شرکت ارزش خودشو از دست داده و روز به روز افت میکنه، هیچ شکی نیست، اما از یه منظر دیگه بخوای نگاه کنی که دقیقا مشابه وضعیت فعلی آمریکا توی خاورمیانه هستش، پدیده گاو شیرده عرب را می بینی!!!! اصلا میدونی اندر حکایت رویداد عربستان، واسه همین پرکردن تراز مالی کمپانی هستش؟؟!!!! جناب وینس مکمن با افت سهام شرکت و هزینه های بیشتر مواجه میشه، اما هیچ جای نگرانی واسه شخص مدیر نیست چون عرب ها را می دوشه، اما واسه سهامدار وضعیت خطرناکه. یه شب رویداد عربستان، درآمد چندتا رسلمنیا را واسه شرکت داره.
    رویداد عربستان، تراز مالی را بالانس میکنه.

    پاسخ : کاملا موافقم
    منم در مقاله سعی کردم به این مفاهیم شاره کنم

شما نیز نظری برای این مطلب ارسال نمایید:
کد امنیتی رفرش