آخرين ارسال هاي تالار گفتمان
کمی طاقت داشته باشید...
عنوان پاسخ بازدید توسط
40515 61117 amir1383
14150 49932 rey
34 1453 sam
20515 59762 rey
10807 49634 sam
گلچین
  • بازدید : (193)

گلچین مسابقات برتر پرو رسلینگ 

متن در ادامه مطلب 

سلام دوستان ارشیا هستم من ماه های قبل ایده ای داشتم تا بتونم مسابقات درخواستی و مدنظره شما رو با دوبله یا بی دوبله بزارم تو سایت اما متاسفانه یوتیوب فیلتر هستش و آپارات هم کپی رایت ازش حکمه سنگینی داره خودمم پیچه آپاراتم مسدوده و خلاصه بد قول شدم و تنها تونستم دوتا از لینکه بازی هایی که دوستانم از قبل داشتن رو بزارم داخله سایت  اما این هفته مسابقه در خواستی داریم و مسابقه هاتون رو به علاوه آیدی تلگرام کامنت کنید تا آن را در یک کاناله کوچک یا پیویم دریافت کنید . 

ممنون از حمایت هاتون راستی خبره بروزی هم از پرورسلینگ داشتید به صورت مقاله بفرستید ممنون میشم 🌷🌷


مطالب مرتبط
بخش نظرات این مطلب
آخرین نظرات ثبت شده برای این مطلب را در زیر می بینید:
  • Viper گفته: Viper می‌گه:
    این نظر در تاریخ 1401/11/25 و 23:27 دقیقه ارسال شده.

    حله
    یه پیام توی تل بده بقیه‌شو برات راست و ریست میکنم

    پاسخ : اوکیه اوکی

  • Viper گفته: Viper می‌گه:
    این نظر در تاریخ 1401/11/25 و 21:06 دقیقه ارسال شده.

    داداش من مسابقات خیلی خوب رو از ردیت دارم پیدا میکنم

    صبحا نت دارم

    اگه بخوای میتونم کمکت کنم

    میخوای کانال بزن منم ادمین بشم کمکت کنم

    فقط اگه ...

    پاسخ : سلام داش اوکیه فقط من تازه ۲ روزه تلگرام ریختم نه بلدم ممبر بیارم نه هیچی کمکم کنی اوکیه راستی کسی نمیفهمه الان پیامت ویرایش کردم تا بفهمی شمارت هم میتونم ویرایش بزنم

شما نیز نظری برای این مطلب ارسال نمایید:
کد امنیتی رفرش