آخرين ارسال هاي تالار گفتمان
کمی طاقت داشته باشید...
عنوان پاسخ بازدید توسط
40515 59751 amir1383
14150 48863 rey
34 1394 sam
20515 58367 rey
10807 48260 sam
نتایج کامل راو 8 فوریه 2021
  • بازدید : (466)

Image result for wwe raw 8 feb 2021


نتایج کامل راو 8 فوریه 2021

متن در ادامه مطلب

تمام شد


با مروری بر درگیری شیمس و مکنتایر برنامه شروع میشه


ادام پیرس داخل رینگ هست و شین مکمن رو معرفی میکنه. شین میگه خوشحالمکه دوباره در راو هستم چون داریم به طرف رسلمنیا پیش میریم. شین میگه اومدم تا خبر مهمی رو بدم. پیرس از طرف او میگه که قراره در الیمینشن چمبر شش مرد مسابقه بدند و برنده به مصاف مکینتایر در همون شب بره.

شین شرکت کنندگان در چمبر مردان رو معرفی میکنه:


Randy Orton, Jeff Hardy, AJ Styles, The Miz, and Sheamus


شین مطمئن هست که مین اونت جالبی در چمبر خواهیم داشت

استایلز همراه محافظش میاد و بابت این برنامه ریزی به پیرس تبریک میگه. استایلز مطمئن هست که مکینتایردر چمبر کمربندش رو به استایلز میبازه. سی ام پانک نیوز. او میگه همیشه فکرمیکردمک ه پیرس تصمیمهای احمقانه ای میگیره اما این یکی بد بود. حالا میخام اتفاقی رو که در چمبر میفته رو بهتون نشون بدم. او بعدش یه ضربه به پیرس میزنه و بیرونش میندازه


جف هاردی برای مسابقه وارد میشه


شین در پارکینگ داره سوار ماشین میشه که بره اما مکینتایر میاد و میخواد با شیمس مسابقه داشته باشه و شین بهش اجازه میده


جف هاردی مقابل استایلز

جف هاردی میره بالا تا فینیشر بزنه اما موقع فرود، استایلز از سر راهش کنار میره. ایجی بعدش کالف کاشر میزنه و هاردی تسلیم میشه

برنده استایلز


به درگیری لشلی و ریدل مرور میشه


ریدل پیش کیث لی میره و کیث میگه مسابقه با لشلی باعث شده تا دور چشمت کبود بشه. ریدل میگه باید برای هدف پشتکار داشت. لی میگه تو برای کمربند امریکا شانست رو امتحان کردی و حالا نوبت ادم دیگه ای هست که بره سراغ لشلی


به بازگشت کوفی به رینگ مسابقه اشاره میشه


شیمس سراغ پیرس میره و میگه من دنبال مصاف تکی مقابل درو بودم اما من رو گذاشتین توی چمبر شش نره. پیرس میگه من فرقی بیت کشتی گیران قائل نمیشم.


علی برای دیدن مسابقه بعدی کنار رینگ هست.


تی بار و اسلپ جک مقابل وودز و کوفی

تی بار به کوفی کلوزلاین میزنه. کوفی با فینیشر بهش جواب میده. اسلپ جک میخواد به کوفی حمله کنه اما کوفی جلوش و میگیره. وودز تگ میگیره رو روی حریف فینیشر مشترک میزنند و تمام

برنده کوفی و وودز


به برد بیانکا در رمبل مرورمیشه


ریک فلیر و اوانز وارد سالن میشند


پریست در پشت صحنه قدم میزنه


ریک فلیر درون رینگ هست و میگه این روزا حرف و حدیث راجبم زیاده. باید بگم که شارلوت 13 بار قهرمان شده و نیازی بهم نداره. پس من به اوانز کمک میکنم. این مربیگری تنها رابطه ی من و اوانز هست و دنبال کمربند اسکا هستیم.


اوانز میگه من به ریک فلیر احترام میزارم و برام اسطوره هست اما همچو حسی نسبت به شارلوت ندارم.

شارلوت میاد و میگه اگر اوانز میخواد اموزش ببینه میتونه به مرکز تمرینات کمپانی بره اما در حقیقت او میخواد از ریک فلیر استفاده کنه. شارلوت به پدرش میگه من هیچ وقت نگفتم که کمکت رو لازم ندارم. من هفت سال میراثت رو در اینجا حفظ کردم. اما حالاکه میخواهی ابرو ریزی کنی من رو قاطی بحث نکن. شارلوت بعدش برای اوانز کوری میخونه و میگه تو میخواهی اسکا رو به چالش بکشی اما او هم تیمی من هست و حواسم بهت هست. اوانز میگه اگر تو رو ببرم میتونم مقابل اسکا مسابقه بدم. شارلوت قبول میکنه. اوانز یه مشت به شارلوت میزنه و از رینگ بیرون میره و منتظر زمان مسابقه میشه


میز و موریسون در پشت صحنه با گارزا حرف میزنند


اوانز مقابل شارلوت

شارلوت یک اسپیر روی حریف میزنه و به پدرش هشدار میده که دخالت نکنه. بعدش سراغ اوانز میره و کتکش میزنه. داور به شارلوت اخطار میده اما شارلوت ول کن نیست و داور به دلیل ضربات اضافی، مسابقه رو با دیکیو تمام میکنه

برنده با دیکیو اوانز


بعد مسابقه ریک فلیر اومد و اوانز رو از دست دخترش نجات داد


ادج به رینگ میاد و میگه هفته جالبی رو سپری کردم. هم برنده ی رمبل شدم و هم به هر سه برند رفتم تا ببینم در رسل میخوام مقابل کی مسابقه بدم. سی ام پانک نیوز. ادج میگه قرار شده که در چمبر بر سر کمربند قهرمانی مسابقه باشه و معلوم نیست بعدش کی قهرمان میشه. پس صبر میکنم ببینم اخرش کی قهرمان میشه.


میز همراه موریسون و گارزا میاد و میگه سخنرانی جالبی بود اما یدت باشه منم میتونم کش کنم و حالت رو در رسل بگیرم.


ادج میگه من خودم استاد مانی این دبنک هستم پس با کسی که سه تا چشم داره بازی نکن. ادج کمی برای میز کوری میخونه و بهش قول میده که قهرمان بشه


دمیان پریست مقابل گارزا

پریست یک کلپ تو د ارز میزنه و حریف رو کاور میکنه

برنده پریست


در پشت صحنه مکیتایر در مورد چمبر و چالش شیمس حرف میزنه و میگه او دوستی 20 ساله رو خراب کرد. شیمس فکر میکنه اگر بهم فشار بیره من کم میارم اما من بدتر عصبانی میشم و حالش رو میگیرم.


بیانکا بلیر هم در پشت صحنه میگه هنوز برای حریفش در رسل تصمیم نگرفته و منتظره ببینه که چطور میشه

اسکا میاد و میگه بهت بابت رمبل تبریک میگم اما تو حریفم نمیشی. بلیر میگه فعلا اوانز هست که نمیتونه حریف مناسبی برات باشه. تو سعی کن در چمبر ببری تا بیبینم چطور میشه


ریدل مقاب کیث لی

ریدل میاد حمله کنه اما کیث لی بهش اسپریت بمب میزنه و پینش میکنه

برنده لی


بعد مسابقه لشلی اومد و ریدل و کیث لی رو حسابی کتک کرد


به درگیری رندی و درو مرور میشه


رندی برای مکینتایر در پشت صحنه کوری میخونه و میگه او کمربند رو ازم گرفت اما من از پس اسطوره ها بر اومدم و مقابل درو هم کم نمیارم


تیبلزز مچ

لانا مقابل جکس

جکس رفت لگ دراپ بزنه اما لانا کنار کشید. جکس صدمه دید و لانا اومد هلش اد روی میز و میز شکست

برنده لانا


 بیزلر اومد به لانا حمله کرد اما نایومی لانا رو نجات داد


نایومی مقابل بیزلرلانا اومد دخالت کنه و بیزلر براش کوری خوند و نایومی هم بیزلر رو رول کرد

برنده نایومی


مکینتایر مقابل اورتون

 مصاف سر کمربند نیبود


رندی رفت ار کی او بزنه اما درو با دی دی تی بهش حمله کرد. رندی دوباره رفت برای فینیشر اما درو هلش داد عقب. شیمس اومد به اورتون بوگ کیک زد و مسابقه دیکیو شد

برنده با دیکیو اورتون


بعد مسابقه مکینتایر هم به شیمس کلیمور کیک زد و شو تمام شد.


مطالب مرتبط
بخش نظرات این مطلب
آخرین نظرات ثبت شده برای این مطلب را در زیر می بینید:
  • سام گفته: سام می‌گه:
    این نظر در تاریخ 1399/11/21 و 17:34 دقیقه ارسال شده.

    من درست نفهمیدم یعنی تو قفس هرکی ببره همون شب باید روبرو مکنتایر باشه؟ خب اینجوری که مسخرس همینجوریشم آدم نمیتونه مکنتایر رو باور کنه مردک ۶۰۰ تا فینیشر میخوره نمیبازه تازه رقیباشم سرحال ترن این چه وضعیه آخه

  • حسن گفته: حسن می‌گه:
    این نظر در تاریخ 1399/11/21 و 13:09 دقیقه ارسال شده.

    اسمکدان هر هفته بهتر میشه راو هر هفته اشغال تر میشه

شما نیز نظری برای این مطلب ارسال نمایید:
کد امنیتی رفرش