آخرين ارسال هاي تالار گفتمان
کمی طاقت داشته باشید...
عنوان پاسخ بازدید توسط
40515 61117 amir1383
14150 49932 rey
34 1453 sam
20515 59762 rey
10807 49634 sam
نتایج کامل راو 24 ژوئن 2024
  • بازدید : (355)

File:WWE RAW Logo Wikimedia Commons, 51% OFF
 

 

نتایج کامل راو 24 ژوئن 2024

 

متن در ادامه مطلب


 کامل شد

 

درو مک اینتایر می آید و وارد رینگ می شود. او میگه در مورد آنچه جمعه گذشته در اسمکدان اتفاق افتاد صحبت می کنند. مک اینتایر می خواهد دوباره آن را ببیند.

بازپخش: جمعه گذشته در اسمکدان، درو مک اینتایر به طرز وحشیانه ای به سی ام پانک در شیکاگو حمله کرد.

مک اینتایر خوشحال به نظر می رسد. مک اینتایر می گوید که مرد بزرگ این کار را انجام داد. وقتی نام او را سر می دهید، میدانید که پانک فقط یک خاطره است. او به آنها می‌گوید سی‌ام پانک چه نوع آدمی است. در رسلمنیا و کلش، پانک او را جلوی خانواده، دوستان و کشورش خوار کرد. مک اینتایر به همسرش قول داده بود که کمربند قهرمانی جهان را کسب کند، اما پانک مانع از این شد. مک اینتایر امیدوار است که پانک در وضعیت بدی باشد.

مک اینتایر یک دستبند زینتی را که متعلق به پانک هست را نشان میدهد و میگوید. نام همسر و سگ پانک روی این دستبند حک شده.. مک اینتایر می گوید این حدود پنجاه سنت ارزش دارد، اما برای پانک، قیمتی ندارد. این نام همسر پانک و سگ احمق او، لری است. پانک هنگام خروج از خانه دسبند را دستش میکند تا احساس تنهایی نکند. مک اینتایر می گوید پانک تنهاست. او هم درد دارد و بدبخت است. این یک موضوع آینده خواهد بود. مک اینتایر قرار است در مانی این دبنک باشد. پانک تنها تماشا خواهد کرد و مک اینتایر برنده مسابقه خواهد بود. مک اینتایر اکنون تنها نیست. مک اینتایر دستبند را می‌بندد. مک اینتایر می‌گوید که سگ و همسر پانک را اکنون در کنار خود دارم. در مانی این بانک، او قرارداد را می برد و آن شب آن را کش می کند. پانک تنها تماشا خواهد کرد. مک اینتایر قهرمان سنگین‌وزن جهان خواهد شد.

 

ویدئو: هفته گذشته در راوف عمو هادی گروه وایات رو به برنامه برگردوند.

 

چاد گیبل وارد ورزشگاه میشه. گروه امنیتی گیبل را همراهی می کند. گیبل از اینکه دوربین در اطرافش است خوشحال نیست.

در سالن، برون بریکر وارد میدان می شود.

 

کتی کلی در رختکن چاد گیبل است. او می‌خواهد از گیبل در مورد مانی این د بانک نظرش را بگوید. هنوز گیبل پاسخی نداده که میریم سراغ صحنه بعدی

 

هفته گذشته در راو، لودویگ کایزر، به شیمس حمله کرد.

 

جکی ردموند در پشت صحنه با لودویگ قیصر حضور دارد. قیصر می خواهد شیمس را فراموش کند. قیصر برای حریف امشبش کوری میخونه

 

برون بریکر در مقابل لودویگ قیصر

بریکر از گلوی قیصر می‌گیرد اما قیصر تقلا میکنه و رها میشه. بریکر به او بِلی تو بِلی میزنه. قیصر به بیرون رینگ میافته. بریکر بیرون می رود تا او را برگردونه. او روی کایزر اسپیر میزنه. کایزر جاخالی میده و بروکر به پله فلزی برخورد میکنه. کایزر به رینگ میاد. کمی بعد، بروکر هم وارد میشه. قیصر برای زدن کیک تلاش می‌کند. اما شیمس میاد و به او حمله میکنه و مسابقه دیکیو میشه

برنده با دیکیو: لودویگ قیصر

 

 شیمس میخواد روی میز، قیصر را خرد کنه. اما بریکر با اسپیر، شیمس را می زند.

 

اتاق روز داوری

 دامیان پریست وارد می‌شود. دومینیک میستریو می‌گوید هدایایی از لیو مورگان برایش امده. میستریو نشان می دهد که شماره تلفن او را دریافت کرده و عکسی را که لیو برای او فرستاده نگه می دارد.  کارلیتو مات و مبهوت است و می گوید: "این عالی است!"  پریست می گوید که میستریو باید به رئا ریپلی توضیح دهد که مورگان چگونه شماره او را دریافت کرده است. سی ام پانک نیوز. پریست به میستریو می گوید که امشب راهی برای پایان دادن به این موضوع پیدا کند. در مورد بقیه روز داوری، او از آنها می خواهد که روی براون استرومن تمرکز کنند.  آنها موافق هستند.

 

برون بریکر پیش آدام پیرس میره. پیرس می پرسد مشکل او چیست. بریکر می‌گوید از اینکه مردم در مسابقه اش دخالت میکند، خسته شده است. اگر شیمس نبود او قیصر را شکست می داد.  اگر هم قیصر نبود، هفته گذشته شیمس را شکست می داد. بریک خواهان مسابقه با سامی زین برای قهرمانی بین قاره ای است. پیرس به او می گوید که آرام باشد. سامی پشت سر او ایستاده است. زین میگه  هر زمان و هر مکان که بریکر اماده باشه مسابقه میده. بروکر مانی این دبنک رو ترجیح میده. پیرس مسابقه را رسمی می کند. بریکر به زین می‌گوید: "من تو را نابود می‌کنم."

 

مسابقه سه طرفه

لیرا والکایریا در مقابل کایری سانه در مقابل شاینا بازلر

سانه با بک هند باسلر را نقش زمین می کند و از طناب بالا می رود، بازلر بلند میشه و باهاش دست به یقه میشه. والکیاریا بازلر را می گیرد. بیزلر به او گریفودا کلش میزنه. والکایریا رهل میشه و میره برای پین ناگهانی اما سانه دخالت میکنه و کاور میکشنه. والکایریا به سرعت سانه را می گیرد و نایت وینگ را به او می زند. او میره برای پین

برنده: والکایریا

 

درو مک اینتایر در پشت صحنه با آدام پیرس بحث می کند. پیرس می‌گوید همه شرکت کنندگان باید واجد شرایط مسابقه مانی این دبنک باشند. پیرس می گوید که مک اینتایر پس از تمام اختلالاتی که ایجاد کرده است، شایسته این فرصت نیست. مک اینتایر می گوید همچنین من لیاقت کارهایی که سی ام پانک علیه من انجام داد رو نداشتم. مک اینتایر می گوید که ایمان دارد که پیرس کار درست را انجام خواهد داد، وگرنه معنای شورش را خواهد فهمید.

مک اینتایر میره و مورگان میاد و لبخند می زند.  

 

لیو مورگان در رینگ ایستاده و می گوید: "اوه، دومینیک!" از آنجایی که نتوانستم در پشت صحنه به او نزدیک شوم، فکر کردم که به اینجا بیام تا توجه دومینیک میستریو "کثیف" را جلب کنم. امیدوارم دومنیک هدایایی را که فرستادم دوست داشته باشد. همچنین امیدوارم او از متنی که فرستادم بیشتر خوشش بیاید. مورگان می‌داند که میستریو دارد با او بازی می‌کند، اما وقتی متوجه ب‌شود که مورگان همان چیزی است که او می‌خواهد، مورگان چیزهای بیشتری برای ابزار علاقه خواهد داشت. مورگان می گوید که به میستریو اهمیت می دهد. او دومنیک را «بابا دام» صدا می‌کند و از او می‌خواهد که بیاید و بابت هدایا از او تشکر کند. او قول می دهد یک هدیه دیگر به او بدهد.

 

زلینا وگا وارد می شود. وگا می‌گوید او برای همه هدیه‌ای دارد و این هدیه مورگان است. وگا نمی داند چرا مورگان به نسبت به ریپلی وسواس دارد، اما دلیل حضور او در اینجا این نیست. زلینا اینجاست تا درباره چیزی صحبت کند که مورگان فراموش کرده. در حالی که مورگان در حال تعقیب دومنیک هست، من دنبال کمربند تو هستم. مورگان می گوید این عنوان مهمترین چیز در زندگی اوست. او رئا ریپلی را برای این قهرمانی مصدوم کرد. او بکی لینچ را برای این عنوان به بازنشستگی زودهنگام رساند. وگا می‌گوید اما مورگان تماماً به دنبال سرگرمی است. مورگان برای آن فرصت ها برنامه ریزی کرد. حالا وگا برنامه دارد. زلینا میخواد برای کمربند مسابقه بدند. مورگان می‌گوید که هفته آینده باشه بهتره. وگا می گوید که تا هفته آینده منتظر نخواهد ماند.

دومینیک میستریو به رینگ میاد و باعث خوشحالی مورگان می شود. مورگان از "بابا دام" می پرسد که آیا هدایا را دوست داشت. میستریو می‌گوید هدایا را دریافت کرده است، اما آنها را دوست نداشته است. مورگان افسرده به نظر می رسد. مورگان می‌داند که عاشق متنی بود که او فرستاده بود و طناب‌ها را برای ورود دومنیک به رینگ، از هم فاصله میدهد. وگا می‌گوید اگر مورگان از جنگیدن می‌ترسید، مجبور نبود یک مرد را بیاره برای دعوا. میستریو می‌گوید که او ادم مورگان نیست. میستریو می‌گوید اگر وگا برای قهرمانی زنان جهان میخواهد بجنگد، می‌خواهم کمکش کنم. او می داند که وگا با ریپلی اختلافاتی داشته است، اما ترجیح می دهد کسی جز مورگان این کمربند را داشته باشد.

وگا شروع به ناسزا گفتن به مستریو می کند، بنابراین مورگان از پشت به وگا حمله می کند. پدر دومینیک، ری میستریو، میاد و وگا رو نجات میده.. ری هنگام دویدن با پسرش برخورد می کند. دومینیک پدرش را به سختی هل می دهد. مورگان خوشحال به نظر می رسد و دومینیک را در حالی که به سمت پشت صحنه می رود تعقیب می کند.

 

کتی کلی هنوز بیرون از رختکن چاد گیبل است که توسط نیروهای امنیتی محافظت می شود. آدام پیرس میاد و می گوید که گیبل از نظر پزشکی مجوز رقابت را دارد. کتی در مورد وضعیت روانی گیبل می پرسد. پیرس می گوید که در موقعیتی نیست که در مورد آن صحبت کند، اما گیبل امشب روی این مسئله تمرکز کرده است.

 

ویدئو: هفته گذشته در راو، ست "فریکن" رولینز برای اولین بار پس از رسلمنیا بازگشت. رولینز چالش دامیان پریست را برای مسابقه قهرمانی سنگین وزن جهان در مانی این بانک پذیرفت.

 

دومینیک میستریو در حالی که  لیو مورگان او را تعقیب می کند، در پشت صحنه راه می رود. میستریو به او می گوید که او را تنها بگذارد. مورگان می خواهد از او به خاطر نجات او از دست پدرش تشکر کند. میستریو می‌گوید که او را نجات نداده است - او فقط این کار را انجام داده است زیرا با ری میستریو مشکل دارد.

 R-Truth به سمت مورگان می رود. آر-تروث می‌گوید که او را در حال صحبت با «تام و نیک میستریو» دیده است. R-Truth می داند که برای بدست آوردن دومنیک سخت تلاش می کند. شاید مورگان می‌خواهد هفته آینده دومنیک میستریو با پدرش مسابقه دهد، اما امیدوار است که بتواند امشب برای دوستانش مسابقه تیمی داشته باشد. مورگان به R-Truth می گوید که برو مطمئن شو آدام پیرس زیر این مسابقه را امضا می کند.

 

در سالن، گیبل از جمعیت می پرسد که آیا آنها به معجزه اعتقاد دارند زیرا شایعاتی در مورد مرگ او است. او هفته گذشته مورد ضرب و شتم قرار گرفت و مرده بود، اما چاد گیبل را نمی توان کشت. چاد گیبل زندگی می کند. او تصمیم گرفت بیاید و با دو هیولای دیگر روبرو شود. مانند هفته گذشته، او پیروز خواهد شد.

 

 

مسابقه سه طرفه

براون استرومن در مقابل برونسون رد در مقابل چاد گیبل

استرومن رد را از رینگ بیرون می کشد و او را به طرف ستون رینگ هل می دهد. سپس استرومن با پاورسلم ، حریف را نقش زمین میکند. استرومن پیراهنش را پاره می کند و رد را بلند میکند. روز داوری میان به استرومن حمله کنند. استرومن سعی می کند با آنها مبارزه کند، اما آنها او را میزنند.. در رینگ، گیبل از طناب بالا می رود و یک مونسالت روی رد اجرا میکند. او میره برای کاور

برنده: گیبل

 

چاد گیبل در رینگ جشن می گیرد... تا زمانی که چراغ ها خاموش میشوند! کرم های شب تاب و دود حلقه را پر می کنند.  زنی مرموز به داخل حلقه می خزد. گیبل از رینگ خارج شده و عقب نشینی می کند. زن که احتمالاً ابیگیل نام دارد، از رینگ بیرون می‌خزد و جعبه‌ای را برمی‌دارد. او به سمت میز می رود و جعبه را جلوی مایکل کول می گذارد.

 

بازپخش: لحظاتی پیش، زن مرموز چاد گیبل را قبل از تحویل جعبه به مایکل کول ترساند.

 

مایکل کول جعبه را باز می کند و یک نوار ویدیویی انجا هست که رویش نوشته شده که باید تماشا بشه. کول میگوید او آن را به یکی از همکاران می دهد تا ببینید چی توش هست.

 

چاد گیبل در پشت صحنه راه می رود و دری را می زند. اوتیس بیرون میاد. گیبل می خواهد با گروهش صحبت کند. توزاوا و ماکسین دوپری از رختکن بیرون می آیند. گیبل می گوید هفته گذشته وحشتناک بود، اما تنها چیزی که او دید خانواده اش بود. یک مرد بزرگ باید اعتراف کند که اشتباه می کند. گیبل عذرخواهی می‌کند. گیبل می‌گوید خانواده‌ها با هم دعوا می‌کنند اما دوباره کنار هم میمانند. اوتیس می‌گوید کسی که به ماکسین یا توزاوا آسیب بزند، جزو خانواده نیست. اوتیس از اتفاقی که برای گیبل افتاد متاسف است، اما دیگه نمیخواد با گیبل در گروه باشه.

 

Maxxine می گوید آنها فقط به زمان نیاز دارند. او می گوید که با اوتیس صحبت خواهد کرد. گیبل عصبی به نظر می رسد.

 

برادران کرید و آیوی نیل به سراغ گیبل می روند. گیبل می گوید حالش خوب نیست و به کمک نیاز دارد.

 

مسابقه تیمی

 آلبا فایر و ایسلا داون در مقابل کیدن کارتر و کاتانا چنس

کارتر به دان یک لگد می زند و چنس از او تگ میگیره. کارتر فایر را از رینگ بیرون می کشه تا دخالت نکنه. اما فایر و دان یک حرکت نیمی روی چنس اجرا میکنند. بعدش یک ضربه به سر چنس میزنند.

دانو فایر یک پاور بمب مشترک روی چنس اجرا میکنند و دان میره برای کاور

برنده: فایر و دان

 

گروه دمیج بعد مسابقه به فایر و دان حمله کردند

 

دامیان پریست وارد رختکن می شود و لیو مورگان از انجا بیرون می رود. پریست می گوید امیدوار است دومینیک میستریو مشکل را تمام کرده باشد، اما فین بالور تنها کسی است که در رختکن حضور دارد. پریست می‌گوید اینجا چه خبره؟  بالور میگه فکر کردم که تو به خانه رفتی. بالر می‌گوید مورگان می‌خواست به آنها بگوید هفته آینده دومینیک مقابل ری میستریو مسابقه دارد. بالور بعدش میگه که امشب برای کمربند تیمی مسابقه دارندو پریست براش ارزوی موفقیت میکنه



Miz در پشت صحنه R-Truth را پیدا می کند و امیدوار است که او با آدام پیرس صحبت نکرده باشد. R-Truth می گوید که او این کار را کرده است. R-Truth می گوید که او این کار را برای عشق انجام داده است. لیو مورگان و "دومینیک" میستریو او را به یاد یک داستان می اندازند. میز می گوید این به خود اونا ربط داره. R-Truth می گوید که او فقط Miz را به عنوان یک دوست دوست دارد و می رود.

 

دامیان پریست به رینگ می رود. پریست می گوید که همه ما ویدیوی ست "فریکن" رولینز را دیدیم که فروتنانه و الهام بخش بود. پریست می فهمد که چرا ست «فریکن» رولینز گفته است که من شبیه او هستم. منتها پریست در رولینز مردی را می بیند که نمی خواهد تغیر کند. رولینز نمی‌خواهد در رینگ بایستد و جانشین خود را ببیند، کسی که بزرگ‌تر، قوی‌تر و بهتر است. سی ام پانک نیوز. رولینز عالی است، اما پریست قهرمان است. تا زمانی که او قهرمان سنگین وزن جهان است، رولینز دیگر به اوج نمیرسه.

ست "فریکن" رولینز راهی رینگ می شود. او میگه رویال رامبل 2025 در این شهر برگزار خواهد شد.   اما امشب دوشنبه است و «همه برای ست «فریکن رولینز» اواز می‌خوانند. پریست میگه در هر حال تا وقتی من هستم دستت به کمربمد نمیرسه. رولینز می‌گوید مشکل اینجاست که رولینز به پریست اعتقاد ندارد. رولینز به این اعتماد به نفس، اعتقادی ندارد. رولینز فکر می کند که این یک جسارت دروغین است. اعمال و سخنان پریست با هم هماهنگ نیستند. پریست چیزهای درستی می‌گوید، اما در هر دو دفاعش از کمربند، به کمک دوستانش نیازمند شد. اگر آنها نبودند، پریست قهرمان نمی شد.

پریست می گوید که رولینز درست می گوید. منتها من درخواست کمک نکردم، اونا خودجوش امدند.

حالا رولینز نمایانگر گذشته است و چیز زیادی برای ارایه ندارد.. رولینز می‌گوید: «فعلاً».

رولینز می‌گوید که به پریست احترام می گذارد. حالا رولینز برای رویارویی با پریست آمده است. در مانی این د بانک پریست او را شکست دهد و شاید هم نه. اگر ببازم، دیگر برای این عنوان، چالشی ایاره نمیکنم. منتها اگر پریست ببازه، باید روز داوری رو ترک کنه. پریست این چالش را می پذیرد. انها دست می دهند.

  گانتر وارد می شود. گانتر بین رولینز و پریست می ایستد و می‌گوید اینجا حرفهای مهمی زده شد اما منم حرف مهمی دارم. هر کدام از شما که ببره، در سامر اسلم حریف من خواهد بود.

 

مایکل کول می گوید که آنها به زودی نواز ویدویی عمو هودی رو تماشا خواهند کرد.

 

ویدئو: عمو هادی نشان داده می شود. عمو هودی از کسی می پرسد که آیا احساس خوشبختی می کند؟ بعد از باخت چطور بودی؟ آیا احساس می کنید که فراموش شده اید؟ یادت هست کی هستی؟ بو دالاس نشان داده می شود و می گوید که او هیچ کس نیست. هودی می پرسد: "وقتی برادرت مرد چه حسی داشت؟" دالاس می‌گوید احساس می‌کرد مهم‌ترین چیز از او گرفته شده است. هودی می پرسد که آیا دالاس از میراث برادرش سوء استفاده می کند؟ دالاس می گوید که همیشه دوست داشته مانند برادرش باشد. دالاس می خواست مثل او باشد. دالاس تمام دوران حرفه ای خود را کار کرد تا بتواند در کنار او باشد. قرار بود با هم حکومت کنند.. دالاس با ناراحتی می گوید: "سپس آن را از من گرفتند.". او قرار است چه کار کند؟ دالاس نمی تواند اجازه دهد مردم فراموش کنند که او برای چه چیزی امده. حالا مردم همه آنها را به یاد آوردند. هودی لبخندی می زند و می گوید: "بله، ما این کار را کردیم."

 

کوفی کینگستون در مقابل کایرون کراس

کینگستون یک ضربه پاندولی به صورت حریف میزنه. او میره برای پین. اما موفق نیست. کوفی پانچ میزنه و و دوباره کاور رو امتحان میکنه که فایده نداره.

پل الرینگ روی صفحه سالن ظاهر می شود و از کینگستون می پرسد که آیا واقعاً ارزشش را دارد؟  خاویر وودز در پشت صحنه داره کتک میخوره. کراس از حواس پرتی کوفی استفاده می کند و فینال پرایر رو اجرا میکنه و میره برای پین

برنده: کایرون کراس


مسابقه برای کمربند تیمی مردان

فین بالور و جی دی مک دونا در مقابل دمیز و آر تروت

مک دونا دمیز را از بین طناب ها به بیرون رینگ میفرستد. R-Truth با یک پاوربمب به مک دونا ضربه می زند. تروت بعدش میره سراغ بالور. بالور هنوز نقش زمین هست و تروت او رو کاور میکنه. بالور کیک اوت میکنه. تروت یک سوپلکس به بالور ضربه می زند. بعدش ناک شافل رو روی مک دونا اجرا میکنه.   مک دونا را از رینگ خارج می شه.

لیو مورگان میا دو تروت را برای در آغوش گرفتن فرا می‌خواند. بالور با وو دراپ‌کیک R-Truth را می‌زند. بالور بعدش با یک کوپ د گریس میره برای کاور رو تمام

برندگان و قهرمانان تازه: فین بالر و جی دی مک دونا

 

فین بالور و جی دی مک دونا با کمربند قهرمانی تگ تیم جهانی روی رمپ ژست می گیرند. لیو مورگان میاد تا بین آنها بایستد. نتیجه این مسابقه حاصل دخالت او هم بود.

 پایان



مطالب مرتبط
بخش نظرات این مطلب
شما نیز نظری برای این مطلب ارسال نمایید:
کد امنیتی رفرش