آخرين ارسال هاي تالار گفتمان
کمی طاقت داشته باشید...
عنوان پاسخ بازدید توسط
40515 59740 amir1383
14150 48857 rey
34 1394 sam
20515 58345 rey
10807 48249 sam
نتایج کامل اسمکدان 6 مارس 2020
  • بازدید : (420)
Image result for smack down logo
نتایج کامل اسمکدان 6 مارس 2020
متن در ادامه مطلب


بلیز و کراس بخش میزگرد بلیز رو شروع میکنند. بلیز به مراسم هال اف فیم در حوالی رسل اشاره میکنه. بعدش به تایتل تیمی زنان میرسه و میگه هر تیمی از هر دو برند میتونه اسکا و سین رو به چالش بکشه. او بالاخره میره سراغ مهمانهای برنامه و کوین نش، اسکات هال و والتمن رو معرفی مینکه و اونا وارد میشند.

کراس میگه قراره امسال شما جزو هال اف فیمها بشین. من همیشه طرفدار شما بودم و میخوام باهاتون عکس بگیرم. بعدش بلیز بحث رو شروع میکنه و میگه والتمن قبلا با گروه دی ایکس اف اف فیم شده و امسال هم با نش و هال این اتفاق رو تجربه میکنه. والتمن از این بابت خوشحاله و بلیز به دوران گلدبرگ اشاره میکنه و از کوین نش راجبش میپرسه و کوین میگه دوران ما با گلد برگ رو فراموش کنید اما رینز هم پارسال گلدبرگ رو شکست داد و به نظرم او به موقعیتهایی این چنینی نیاز داره.


زین و گروهش وارد میشند و میگند گروه ان دبلیو او از سالها قبل محبوب بوده اما ما الان مهم هستیم چون اینده رو ما میسازیم. زین بابت بردشون مقابل استرومن در چمبر کوری می خونه.

بعدش زین شروع به مسخره کردن کوین نش و دوستانش میکنه. اونا به گروه زین اخطار میدن اما هیلها پس نمیکشند. زین میگه شما میخواهید با ما درگیر بشید تا دوباره برید تو خبرها اما ما این فرصت رو به شما نمیدیم و میریم روی مصاف با برون تمرکز کنیم.

گروه زین میخوان برند که برون میاد و بهشون حمله میکنه. زین اولش پشت بلیز قائم میشه اما بالاخره از دست استرومن در میره.

برون میگه اگرم فرار بکنید در همین یکشنبه دستم بهتون میرسه. گروه ان دبلیو او هم تشویقش میکنند و این بخش تموم میشه.



نائومی و لیسی ایوانز در مقابل بیلی و ساشا بنکس


نائومی بنکس رو از بالای رینگ به پایین پرت میکنه اما قبل از این که بخواد روش حرکت بزنه بیلی بهش یه ضربه میزنه و مانع میشه بعدش دوباره یه ضربه با پا میزنه و باعث میشه نائومی به پایین بیفته و بنکس هم از  فرصت استفاده میکنه و اونو پین میکنه.


برنده: بیلی و ساشا بنکس

بعد مسابقه بنکس و بیلی توی رینگ شادی میکنن


نیو دی در پشت صحنه هستند و کوفی از اینکه برای مدتها با حمایت مردم قهرمان  کمربند دبلیو دبلیو ایی بود تشکر میکنه و بیگ ایی هم برای برد مصاف امشب و نزدیک شدن به کمربند تیمی کوری میخونه.



بیلی و بنکس طی تصاویری برای بقیه زنان کوری میخونند و توانایی خودشون رو به رخ میکشند و میگند کسی نمیتونه ما رو شکست بده.


گیبل در پشت صحنه به کروز روحیه میده


شیمش در مقابل آپولو کروز


کروس کمی بهتر کار میکنه و به شیمس یه کراس بادی میزنه اما شیمس رو شماره 2 کیک اوت میکنه. سی ام پانک نیوز. بعدش شیمس کروز رو به گوش رینگ میبره و کروز قصد خلاص شدن از دست شیمس رو داره اما شیمس که عصبانی شده یه بروگ کیک بهش میزنه و میره برای کاور


برنده شیمس


در پشت صحنه موریک سراغ گولاک میره و میگه من دنبال کسی هستم که مقابل براین مسابقه بده و گولاک میگه دنیل براین نقطه ضعفهای زیادی داره که میشه باهاشون شکستش داد او بعدش به شیوه ی کیک زدن براین ایراد میگیره. براین میاد پشت سر گولاک و میگه ادامه بده تا بفهمم که چه ایرادهایی دارم. براین بعدش میگه اگر اینقدر به ضعفهای من واردی پس چرا باهام مسابقه نمیدی. براین قبل از رفتنش اشاره میکنه که در چمبر شرکت خواهد کرد.


دانا بروک و کارملا در مقابل سونیا دویل و مندی رز


دویل کارملا رو به زمین انداخت و باهاش بد صحبت کرد که کارملا با یه ضربه سر بهش جواب داد و بعدش با بروک تگ کرد و باهم یه حرکت تیمی به دویل زدن و بعدش بروک یه ضربه پای محکم به صورت دویل زد و داش میرفت برای کاور که زیگر مانع شد. سی ام پانک نیوز. زیلگر حواس بروک رو پرت کرد و دویل با مندی رز تگ کرد که بروک این صحنه رو ندید و فکر کرد دویل تو رینگه که مندی رز به رانینگ نی بهش زد و رفت برای کاور


برنده: سونیا دویل و مندی رز

بعد مسابقه زیگلر هم به رز و دویل پیوست و تو رینگ خوشحالی کردن


وایت در فضای مربوط به خودش هست و عکس سینا رو نشون میده و از عروسکها میپرسه که چرا من سینا رو انتخاب کردم خروگشه میگه چون او قبلا در رسل شکستت داده.

وایت میگه گذشت زمان میتونه هم خوب باشه و هم بد. اگر سینا شکستم نمیداد من الان اینجا این تشکیلات رو نداشتم و ازش ممنونم و میبخشمش.

بعدش صدای وایت رو داریم که برای سینا کوری میخونه.



کوربین در پشت صحنه میگه که دیگه کاری به رینز نداره و میخواد روی رسل تمرکز کنه. الیاس میاد و گیتارنوازی میکنه و کوربین میگه من دارم مصاحبه میکنم و تو مزاحم شدی. الیاس میگه خوب دارم به صدات پس زمینه میدم. کوربین میگه تو در دنیایی خیالی زندگی میکنی. حالا برو بیورن و بعدا باید برای پادشاهت توضیحی داشته باشی.


هوی ماشینری دارند به رینگ میرند که اوتیس به رز میرسه و میگه من پیام تبریکت بابت روی والنتاین رو دریافت کردم. رز میگه متاسفم که پیامم دیر رسید.


گنتلیت مچ

هوی ماشینری در مقابل نیو دی در مقابل زیگلر و رابرت رود در مقابل لوچا هوس پارتی در مقابل میز و جان موریسون


در اواخر مسابقه تیم هوی ماشینری و تیم زیگلر و رود تو مسابقه مونده بودن تاکر رود رو گول میزنه و با اوتیس تگ میکنه اوتیس وارد میشه و با حمایت هواداران یه بیگ بک دراپ به رودز میزنه و بعدش میره و با تماشاگران میرقصه و این کار باعث عصبانیت رودز میشه و اوتیس به رینگ میاد و رودز میخواد بهش یه بلاک باستر بزنه اما اوتیس مانع میشه اما رودز بهش یه دراپ کیک میزنه و اونو به گوش رینگ میفرسته رود با زیگلر تگ میکنه اما اوتیس یه اسپلش به زیگلر میزنه و یه ضربه هم به رود اوتیس میخوا به رودز فینیشر بزنه اما زیگلر از پشت بهش سوپرکیک میزنه و میره برای کاور


برنده و راه یافته به مسابقه المنیشن چمبر مچ: زیگلر و رابرت رود

بعد مسابقه رود و زیلگر برای کسب مسابقه در المنیشن چمبر حسابی خوشحالی میکنن و شو با تصویر این 2 نفر به پایان میرسه




مطالب مرتبط
بخش نظرات این مطلب
آخرین نظرات ثبت شده برای این مطلب را در زیر می بینید:
  • سام گفته: سام می‌گه:
    این نظر در تاریخ 1398/12/17 و 14:02 دقیقه ارسال شده.

    رینز پارسال گلدبرگو شکست داد ؟ فکر کنم اشتباه نوشتی

  • محمد متین گفته: محمد متین می‌گه:
    این نظر در تاریخ 1398/12/17 و 10:41 دقیقه ارسال شده.

    پس برادران اوسوز چی شدن؟؟

    پاسخ : برادران اوسوز حذف حذف شده بودن

    بیشتر سعی میکنیم نتایج رو توی قسمت های حساسش بنویسیم چون نوشتن کل مسابقات وقت گیره و هم چنین طولانی بودن متن باعث میشه خواننده حوصلش سر بره

  • سینا گفته: سینا می‌گه:
    این نظر در تاریخ 1398/12/17 و 9:05 دقیقه ارسال شده.

    مهدی اگه تونستی 5 مین بیای پشتیبانی

    پاسخ : باشه بیا

شما نیز نظری برای این مطلب ارسال نمایید:
کد امنیتی رفرش