آخرين ارسال هاي تالار گفتمان
کمی طاقت داشته باشید...
عنوان پاسخ بازدید توسط
40515 61113 amir1383
14150 49898 rey
34 1453 sam
20515 59757 rey
10807 49629 sam
نتایج کامل راو 13 می 2024
  • بازدید : (589)

WWE Raw (2006-2012) Logo by DarkVoidPictures on DeviantArt 

  


نتایج کامل راو 13 می 2024

 

متن در ادامه مطلب


«جنگجوی اسکاتلندی» درو مک اینتایر نشان داده می‌شود که در پشت صحنه راه می‌رود.

 

درو مک اینتایر سی ام پانک را مورد خطاب قرار می دهد

 

درو مک اینتایر به طرف میز گزارش می رود. او میخواد به کول حمله کنه اما کول زیر میز قایم میشه. مک اینتایر در رینگ می ایستد و میخواد که سی ام پانک بیاد اما خودش معتقد هست که پانک امشب اون حوالی پیداش نمیشه. او می‌گوید بزرگترین ترفندی که شیطان تا کنون انجام داده این بود که دنیا را متقاعد کند که وجود ندارد. بزرگترین ترفند سی ام پانک این بود که بدون مصرف مواد مخدر شبیه یک معتاد به نظر برسد. در واقع، بزرگترین ترفندی که او تا به حال انجام داده این است که مردم را به طور مکرر به او اعتماد کنند، مهم نیست که چند بار اعتماد شما را نقش بر اب کند. چگونه مردم تمام مزخرفاتی را که پانک میگوید قبول میکنند؟ مک اینتایر دوست ندارد با افراد احمق صحبت کند، اما "اگر طرفدار سی ام پانک هستید، احمق هستید."

هفته گذشته پانک در رینگ بود و مک اینتایر را ترسو خطاب می کرد و او را به مبارزه دعوت می کرد. البته پانک قبلا دیده بود که من از ورزشگاه رفتم. هفته قبل، مک اینتایر روی صحنه بود و پانک در مکانی دیگر. سپس من به دنبالش رفتم و او به رینگ امد. به هرحال درو وقت خود را برای مردی تلف نخواهد کرد که تا بیست سال آینده از مصدومیت رها نخواهد شد. مکینتایر بعدش به داستان نیمه تمامش با جی اوسو اشاره میکنه و میگه او بعداً با جی سروکار دارد. در لیست اولویت های مک اینتایر، قهرمانی سنگین وزن جهان و دامیان پریست قرار دارند.

دامیان پریست راهی رینگ می شود. پریست می گوید مک اینتایر مشکلات جدی دارد. پریست فکر می‌کند مک اینتایر باید آنچه را که می‌خواهد بگوید. اما  باید حرفهایش را رو در رو به او بگوید.

درو میگه مک اینتایر چیز مثبتی در مورد پریست خواهد گفتو پریست شایسته همه موفقیت های فعلی است. منتها لیاقت قهرمان شدن را ندارد. این کشتی گیر هست که به کمربند ابهت میده. کمربند سنگین وزن هم نیاز به بودن در دستان من داره تا ارزش پیدا بکنه.

پریست به مک اینتایر می گوید که دست از کار بکشد زیرا او دچار توهم است. مک اینتایر دیگران را به خاطر شکست هایش مقصر می داند. مک اینتایر می‌گوید که از 21 سالگی سوپراستار WWE بوده. پریست به او می گوید که در آینه نگاه کند و خودش را سرزنش کند. پریست به عادلانه بودن قهرمانی خودش اشاره میکنه و از مکینتایر میخواد حقیقت را قبول کنه.

پریست سپس اشاره می‌کند که آرنج مک اینتایر خوب می‌شود و اگر او بخواهد برای کمربند سنگین وزن جهان یک مسابقه داشته باشد، آن فرصت را بدست آورده است.

 

ایو اسکای در کنار داکوتا کای و کایری سانه به رینگ می‌رود. بیزلر به صورت او لگد می زند. داوران بیزلر را عقب نگه دارند.

 

ایو اسکای مقابل بیزلر

اسکای یک شیرجه میزنه و بیزلر با نی بهش جواب میده. اسکای حریف رو پین میکنه اما بیزلر رهل میشه. بیزلر گریفوردا کلش میزنه. اسکای ا زکمند این سابمیشن رها میشه. سی ام پانک نیوز. بیزلر نی میزنه و میره برای کاور اما نتیجه نداره. اسکای ضربه بعدی رو جاخالی میده. او بعدش روی طناب میره و یک مونسالت روی بیزلر اجرا میکنه

برنده ایو اسکای

 

جکی ردموند با IYO SKY در رینگ حضور دارد. ردموند اشاره می کند که او در مسابقه نیمه نهایی هفته آینده در راو، در برابر Lyra Valkyria یا Zoey Stark مسابقه داره. اسکای میکروفون را از ردموند میگیرد و به ژاپنی فریاد می زند.

 

جی دی مک دونا در پشت صحنه با فین بالور صحبت می کند. کارلیتو در حال گفتگو با دومینیک میستریو است. دامیان پریست وارد می شود و می خواهد بداند چه خبر است. میستریو می گوید وقت آن است که با هم کار کنند. کارلیتو می‌گوید همه آنها موافق هستند که ری میستریو یک ادم خودخواه است چون که جایگاه من در رسلمنیا را به دراگون لی داد. کارلیتو می گوید رئا ریپلی و دومنیک فعلا مصدوم هستند. منتها من میتونم جای خالی اونا رو پر کنم.  پریست می گوید اگر بقیه بخواهند با او کار کنند، مشکلی نیست. تا آنجا که به پریست مربوط می شود، او در اینجا جایی ندارد. کارلیتو می گوید که پریست به او اعتماد ندارد، اما سرسخت ترین افکار را می توان تغییر داد. شاید یک روز، همه آنها می توانند دوست باشند. کارلیتو می رود.

 

 گانتر نشان داده می‌شود که در پشت صحنه  قدم می‌زند.

 

بخش پشت صحنه

چاد گیبل همراه آکادمی آلفا است. گیبل می گوید که ما در آستانه مسابقه بزرگ قهرمانی بین قاره ای در عربستان هستیم. گیبل به طعنه می گوید که ماکسین دوپری آخر هفته فوق العاده ای را پشت سر گذاشت و در مسابقات ملکه رینگ فرصتی را ایجاد کرد. او آکادمی آلفا را شرمنده کرد. رقت انگیز است! ماکسین غمگین به نظر می رسد. گیبل می گوید امشب، اوتیس در مقابل زین داره. گیبل به مرد شماره 1 خود نیاز دارد تا زین را قبل از مسابقه آنها، شل و پل کنه.  در مورد توزاوا هم هشدار میده که توزاوا نباید به رد ببازه

آیوی نیل به ماکسین دوپری نزدیک می شود و می گوید که به او کمک می کند تا برای مسابقه ملکه حلقه تمرین کند. ماکسین عذرخواهی می کند و می گوید گیبل نمی خواهد خارج از آکادمی آموزش ببیند. نیل می گوید که او نیازی به قبول آن ندارد. گیبل می آید و به ماکسین می گوید که همراهم بیا. گیبل به نیل می‌گوید که سرت به کار خودت باشه.

 

کوفی کینگستون در پشت صحنه با کتی کلی و خاویر وودز است. او اشاره می کند که کینگستون قبلاً کارهای غیرقابل تصور را انجام داده است. چگونه او گانتر را شکست می دهد؟ کینگستون می گوید که قبلاً این کار را انجام داده است. در رینگ جایی برای ترس و تردید وجود ندارد. جایی برای شکست وجود ندارد. کینگستون می داند که این مسابقات چقدر برای وودز ارزش دارد. وودز می گوید که گانتر تاج را می خواهد. وودز توسط او مجروح شد و نمی تواند از لقب خود دفاع کند. امشب، کینگستون دقیقاً به گونتر نشان می دهد که چرا نیو دی مهم هست.

 

سامانتا اروین، لیلیان گارسیا را معرفی می کند. جمعیت گارسیا را به شدت تشویق می کنند. اروین می پرسد که آیا گارسیا به او افتخار کمک به معرفی مسابقه بعدی را می دهد؟ گارسیا می گوید که به اروین که کار فوق العاده ای انجام می دهد بسیار افتخار می کند. گارسیا بازی یک چهارم نهایی پادشاه حلقه را معرفی می کند. 

 

کوفی کینگستون راهی رینگ می شود.

 

R-Truth در حال صحبت با  آدام پیرس است. Miz وارد می شود و به R-Truth می گوید که بدون صحبت با او، کمربند را برای مسابقه ای به چالش نزاره.  پیرس می گوید عناوین در چالش نیستند، اما آنها به مدعیان شماره یک جدید نیاز دارند. کیانا جیمز وارد می‌شود و می‌گوید مشتاقانه منتظر است تا زیر نظر پیرس کار کند. پیرس می گوید اگر به چیزی نیاز دارد، حتما بگو. جیمز میگه حتما.

 

مسابقات پادشاه حلقه

مسابقه یک چهارم نهایی

کوفی کینگستون در مقابل "ژنرال حلقه" گانتر

گانتر پاوربامب میزنه.. کینگستون در پاسخ، تندر میزنه اما به تیرک رینگ برخورد می‌کند. سپس کینگستون تریبل این پارادایس میزنه و میره داخل رینگ. داور برای بازگشت گونتر به رینگ میشمره. او در اخرین شماره به رینگ میاد. کوفی دوباره میخواد فینیشر بزنه. گانتر بهش اجازه نمیده.  گونتر یک پاوربمب میزنه. او میره برای پین اما بی حاصل هست. گونتر بلافاصله سابمیشن میزنه. کوفی برای رها شدن تلاش میکنه اما در نهایت تسلیم میشه.

برنده  گانتر

 

بازپخش: به درگیری  لیو مورگان با بکی لینچ مرور میشه

 

جکی ردموند با Lyra Valkyria در پشت صحنه حضور دارد. ردموند می‌گوید هفته گذشته او بازی خوبی داشت و داکوتا کای را شکست داد و به بکی لینچ کمک کرد. والکایریا می‌گوید این یک شروع عالی برای صعود است. هر زمان که لینچ نیاز به پشتیبان ایرلندی داشته باشد، او اینجاست. بکی لینچ میاد و برای او  آرزوی موفقیت کرد. لینچ می رود. والکایریا در مورد مواجهه با زوئی استارک می خواهد حرف بزنه. لیو مورگان حرفش را قطع می کند و برایش آرزوی موفقیت میکند. والکایریا می‌گوید این  رفتارت خوبه.  مورگان سپس می پرسد که آیا لینچ همیشه یک عوضی بوده است؟ والکایریا به او می گوید که از خود لینچ بپرسد. لینچ پشت مورگان ایستاده است. لینچ با مشت به صورت مورگان می کوبد. لینچ می‌گوید که او کسی نیست که از دعوای رو در رو بترسه. او مورگان را یک عوضی خطاب می‌کند.

 

بخش پشت صحنه

کوفی کینگستون در پشت صحنه است. کایرون کروس او را متوقف می‌کند و می‌گوید که باخت سختی بود، اما همیشه زمانی برای تغییر اوضاع وجود دارد. کراس میره. خاویر وودز می آید و می پرسد کراس چه می خواهد. کینگستون مطمئن نیست.

 

برونسون رد در مقابل توزاوا

 توزاوا با مشت به حریف ضربه می زند، اما رد طوریش نمیشه.  توزاوا هدبات میزنه. بعد روی طناب میره. رد هنوز نقش زمین هست.. توزاوا برای یک سانتون حرکت میکنه. ناگهان بلند میشه و او را می گیرد و روی حرکت درایور رو میزنه. رید روی طناب می رود و توزاوا را با یک سونامی درهم می شکند. رد میره برای پین.

برنده برونسون رد

 

چاد گیبل وارد رینگ می شود و سر توزاوا فریاد می زند

 

بخش پشت صحنه

گونتر و لودویگ قیصر در پشت صحنه قدم می زنند. کتی کلی می آید، اما گانتر می رود. قیصر می گوید که گانتر نباید بعد از مسابقه با او صحبت کند. کتی اشاره می کند که آخرین باری که گونتر با ایلیا دراگونوف روبرو شد، شکست خورد. در مورد پیروزی او بر جی اوسو، دخالت جیمی اوسو باعث شد.. هفته گذشته، قیصر از تاکتیک‌های پنهانی علیه شیمس استفاده کرد. قیصر حرف او را قطع می کند و می گوید گانتر بزرگترین قهرمان بین قاره ای تمام دوران است. گونتر نیازی به اثبات چیزی به کسی در این اطراف ندارد. اما در مورد شیمس. شیمس هرگز گانتر را شکست نداده است.. شیمس باید از او تشکر کند زیرا قیصر هفته گذشته او را نجات داد. اگر شیمس با این مورد مشکل داشته باشد، قیصر با افشاگری خود، باعث شرمساری او در مقابل همه دنیا خواهد شد

 

جکی ردموند با آدام پیرس در پشت صحنه حضور دارد. تیم ریپابلیک میان. تایلر بیت از پیرس برای بودن انها در راو  تشکر می کند. پیرس برای آنها آرزوی موفقیت می کند. پیرس می گوید برای تعیین رقبای شماره 1 جدید برای عناوین تگ تیم، یک مصاف چهار طرفه تیمی  خواهیم داشت.

ردموند در مورد عدم حضور برون بریکر در مسابقات King of the Ring می پرسد. پیرس می گوید آن کشتی گیر، پتانسیل نامحدودی دارد، اما لیست مشخص شده. بریکر وارد می‌شود و می‌گوید: «من باید در آن مسابقات لعنتی می‌بودم» او می‌رود. پیرس می گوید: "وای..."

 

زویی استارک وارد می شود. او در مسابقه یک چهارم نهایی تورنمنت ملکه رینگ به مصاف لیرا والکیریا خواهد رفت.

 

زوئی استارک در مقابل لیرا والکیریا

استارک به سمت طناب بالا می رود و می پرد، اما والکیریا جاخالی میده. استارک با یک تورنادو دی دی تی، به والکیریا حمله میکند. او میره برای کاور اما حریف کیک اوت میکنه. استارک بر سر والکایریا فریاد می زند و موهایش را می کشد. والکایریا به او سیلی می زند. استارک به او ضربه می زند و به سراغ Z-360 می رود. Valkyria بهش اجازه نمیده و بعدش نایت وینگ را برای اجرا میکنه.

برنده: والکایریا

 

جکی ردموند  والکایریا برای صعود به نیمه نهایی مسابقات ملکه رینگ تبریک می گوید. آیا او چیزی برای گفتن به IYO SKY دارد؟ والکایریا می گوید او Lyra Valkyria و قهرمان سابق زنان NXT است. او همانطور که کلاغ پرواز می کند پرواز می کند: درست به بالا.

 

ویدئو:  جی اوسو در مقابل ایلیا دراگونوف در یک مسابقه یک چهارم نهایی پادشاه رینگ.

جی اوسو می گوید که درو مک اینتایر نتوانست در مسابقات پادشاه حلقه باشد، بنابراین او جای او را گرفت و فین بالور را شکست داد. سی ام پانک نیوز. امشب، او ایلیا دراگونوف و سپس گانتر را در هفته آینده شکست خواهد داد. او به عنوان پادشاه جدید حلقه انتخاب خواهد شد.

 

سامی زین قهرمان بین قاره ای دبلیو دبلیو ای به رینگ می رسد.

 

زین مقابل اوتیس

اوتیس فرصت اجرای کاترپیلار را داشت اما گیبل بهش توصیه کرد که فعلا اجراش نکنه.  اوتیس در اطراف رینگ اطراف می چرخد ​​و پیراهنش را در می آورد. اوتیس کاترپیلار البو دراپ را انجام می دهد که باعث ناراحتی گیبل میشود. گیبل به اوتیس میگه شیرجه بزنه. زین بلند میشه و یک وادر بمب روی اوتیس میزنه و میره برای پین

برنده : زین

 

چاد گیبل کاملاً عصبانی است. گیبل بر سر اوتیس فریاد می زند. زین به گیبل حمله میکنه.  اوتیس سعی می کند گیبل را عقب بکشد، اما گیبل از چنگ او خارج می شود. گیبل فریاد می زند که این تقصیر اوتیس است و قبل از رفتن به صورت او سیلی می زند. اوتیس خوشحال به نظر نمی رسد.

 

براون استرومن در حال صحبت کردن با کرید برادرز و آیوی نیل در پشت صحنه است. جی دی مک دونا به سراغش می آید. مک‌دونا می‌گوید که آنها دوست ندارند استرومن در کار انها دخالت بکند.

استرومن می خندد و به صحبت با برادران کرید و نیل ادامه می دهد.

 

داکوتا کای مقابل بکی بینچ

کای به سمت طناب بالا می رود، اما لینچ مانعش میشه.  لینچ به کای مشت می زند و با یک سوپرپلکس ، او رو نقش زمین میکنه. لینچ به سرعت به سراغ بکستابر میره اما کای بهش اجازه تکمیل حرکت رو نمیده. لینچ دیز ارم هیر میزنه. سانه و اسکای به لینچ حمله میکنند و مسابقه دیکیو میشه

برنده با دیکیو: بکی لینچ

 

والکایریا به کمک لینچ میاد. مورگان هم میاد به لینچ حمله کنه. بکی و والکایریا حریفان رو وادار به عقب نشینی میکنند

 

جکی ردموند با ایلیا دراگونوف در پشت صحنه حضور دارد. او هفته گذشته یک پیروزی هیجان انگیز مقابل ریکوشی به دست آورد. اکنون او در مسابقه یک چهارم نهایی مقابل جی اوسو حضور دارد. دراگونوف می‌گوید که برخی می‌گویند این یک رویا است که اینجا باشید، اما تنها بودن در اینجا کافی نیست. دراگونوف اینجاست تا تاثیرگذار باشد. این اتفاق، با تبدیل شدن او به شاه حلقه شروع میشود. او برای جی اوسو کوری میخونه

دراگونوف نگاهی به اطراف می اندازد و گانتر را می بیند که آنجا ایستاده است. گونتر پوزخندی زد و رفت. دراگونوف به او خیره شده است.

 

فین بلور و جی دی مک دونا به رینگ میان.

مصاف چهار طرفه تیمی

کرید برادرز مقابل تیم ادورز اف پین مقابل تیم ریپابلیک مقابل فین بالور و مک دونا

 

در اواخر مسابقه، بروتوس به سمت طناب می رود. در آن طرف رینگ، بیت یک ضربه به اکام میزنه. بیت او را بلند میکنه. اکام میچرخه و رها میشه. بالور میاد یکی از حریفان رو کاور کنه. بیت بهش اجازه نمیده. پیت دان به کمک بیت میادو یک حرکت مشترک روی بالور میزنند.  قبل از کاور، مک دونا دان را از رینگ بیرون می کشد.

بیت با یک شیرجه به مک‌دونا حمله میکنه. دان با مشت به مک دونا ضربه می زند. کارلیتو میاد و با بک استابر، به دان حمله میکنه! دان دوباره به رینگ میاد. بالور روی او،  کوپ د گریس می زند.

 

برنده: بالور و مک دونا

 

کارلیتو خوشحال است که به روز داوری کمک کرده است

 

دوشنبه آینده در راو، سامی زین، با چاد گیبل مبارزه خواهد کرد. در نیمه نهایی ملکه رینگ، لیرا والکیریا به مصاف IYO SKY خواهد رفت. در نیمه نهایی پادشاه حلقه، گونتر با برنده جی اوسو و ایلیا دراگونوف روبرو خواهد شد.

 

ایلیا دراگونف در حال گرم کردن است که ریکوشی وارد می شود. او می خواهد دراگونوف در مورد او محترمانه حرف بزند. بعدش برای او آرزوی موفقیت می کند.

 

باشگاه روز داوری

دامیان پریست از دومینیک میستریو می پرسد که آیا همه چیز مرتب هست؟ فین بالور و جی دی مک دونا با کارلیتو وارد می شوند. پریست به کارلیتو خیره می شود، بنابراین کارلیتو می رود. پریست او را متوقف می‌کند و می‌گوید آنچه در آنجا اتفاق افتاد "باحال" بود. پریست از کارلیتو می پرسد که آیا او می تواند از پس مصاف با ری میستریو بربیاید. پریست به کارلیتو می گوید که آنها را ناامید نکند. کارلیتو راضی است.

 

مسابقات پادشاه حلقه

مسابقه یک چهارم نهایی

 جی اوسو در مقابل ایلیا دراگونوف

جی سوپرکیک می زنه. از گوش اوسو خون می‌آید.  دراگونوف به او نی میزنه. او حرکت رو تکرار میکنه و میره برای پاور بمب. دراگونوف حریف رو کاور میکنه. جی تسلیم نمیشه. دراگونوف سریع به گوشه رینگ می رود و منتظر می ماند تا اوسو بلند شود.  اوسو به او اجازه حمله نمیده بهش اسپیر میزنه.  جی بعدش اسپلش رو اجرا میکنه و میره برای کاور

برنده جی اوسو

 

جی اوسو به نیمه نهایی مسابقات پادشاه حلقه صعود می کند تا هفته آینده با "رینگ ژنرال" گانتر روبرو شود.

"ژنرال حلقه" گونتر به سمت رینگ می رود و به جی خیره می شود.

 

پایان


مطالب مرتبط
بخش نظرات این مطلب
شما نیز نظری برای این مطلب ارسال نمایید:
کد امنیتی رفرش