آخرين ارسال هاي تالار گفتمان
کمی طاقت داشته باشید...
عنوان پاسخ بازدید توسط
40515 61113 amir1383
14150 49898 rey
34 1453 sam
20515 59757 rey
10807 49629 sam
نتایج کامل اسمکدان 10 می 2024
  • بازدید : (553)

WWE SmackDown Show added a new photo. - WWE SmackDown Show



نتایج کامل اسمکدان 10 می 2024

 

متن در ادامه مطلب

 

به بکلش مرور میشه

نیک آلدیس، مدیر کل اسمکدان، در رینگ حضور دارد. آلدیس میگوید آنها مسابقات بزرگی در مصافهای پادشاه و ملکه حلقه دارند، اما او ابتدا می خواهد کودی رودز را معرفی کند.

کودی رودز راهی رینگ می شود. رودز با آلدیس دست می دهد و برای جمعیت ژست می گیرد.

آلدیس به رودز به خاطر دفاع از کمربند در برابر ای جی استایلز در Backlash تبریک می گوید. او  میگه اکنون، باید توجه خود را به رویداد پادشاه رینگ معطوف کنیم. رودز گفته است که می خواهد یک قهرمان جنگنده باشد و تا جایی که می تواند از عنوان قهرمانی در برابر بهترین ها دفاع کند. آلدیس رودز را به اینجا دعوت کرد تا به او بگوید که رقیب بعدی او مشخص شده است. رودز شگفت زده شده است.

لوگان پل، قهرمان ایالات متحده، راهی رینگ می شود. رودز می‌گوید، "پس، لوگان پل..." پل او را متوقف می‌کند و به رودز می‌گوید که یک بار دیگر آن را بگوید. رودز تکرار می‌کند: «پس لوگان پل... فکر می‌کنم می‌دانم در مورد چه چیزی می‌خواهی صحبت کنی.» پل می‌گوید که قرار است «عصر لوگان پل» را آغاز کنند. رودز می گوید قهرمان در مقابل قهرمان چالشی است که او دوست دارد.

پل می گوید که حقایقی برای گفتن به رودز دارد. پل طولانی ترین رکورد قهرمانی کمربند امریکا را دارد. پل ادعا می کند که بزرگترین جاذبه در این شرکت است و بهترین تازه کار را در تمام دوران است. پل اشاره می کند که رودز یک سوپراستار است. رودز برنده رویال رامبل 2023 شد. همچنین رودز برنده رسلمنیا شد، اما همه در مورد من  صحبت می کردند. سه سال پیش، پل و رودز هر دو در اولین رسلمنیای کریرشان بودند.  از آن شب، پل سوخت موشک برای سفینه فضایی WWE بوده است. پل می‌خواهد در  عربستان ، قهرمان کمربند دبلیو دبلیو شود.

رودز می‌گوید شرط می‌بندد که افراد زیادی احمق میدانند. پل چقدر هم که سرگرم کننده باشد، مهم نیست. پل تنها قهرمان ایالات متحده شد. سی ام پانک نیوز. از آنجایی که آنها در حال بررسی حقایق هستند، واقعیت این است که اگر رودز قهرمان ایالات متحده می شد، قهرمان گرند اسلم میشدم.  ( گرند اسلم به کسی گفته میشه که همه کمربندها رو در طول کریر خودش به دست بیاره) علاوه بر همه چیزهایی که پل گفته است، او خود محور و متوهم است. در عربستان سعودی، پل متوجه خواهد شد که کجا ایستاده است. رودز انجا  قهرمان میماند.

 

مصاحبه در پشت صحنه

استایلز میگه که برای مصاف در برابر اورتن اماده هست. استایلز می خواهد در مورد Backlash صحبت کند. همه آن را می دانند. لیون فرانسه برای پرت کردن حواس او شعار می داد. حالا به جای کودی، باید استایلز با لوگان پل روبرو میشدتا از قهرمانی خود دفاع کند. دفعه بعد که او و رودز ملاقات کنند، استایلز او را شکست خواهد داد. استایلز فرصتی برای کسب کمربند کسب خواهد کرد. برنده شدن در تورنمنت پادشاه حلقه، یک گام فوق العاده در این مسیر است.

 

نائومی در مقابل نیا جکس

نائومی یک البو از جکس دریافت میکنه.  نائومی سعی می کند به کمک طناب یک ضربه روی حریف اجرا کنه.  جکس او را میگیرد و یک پاور بمب روش اجرا میکنه. سپس نائومی بلند میشه و با یک تندر  به او ضربه می زند! نائومی میره برای کاور. جکس تسلیم نمیشه.

نائومی سوپرکیک میزنه. جکس با پاوربمب بهش پاسخ میده.  بعدش ساموان دراپ رو اجرا میکنه و او را به گوشه ای هل می دهد. جکس به سمت طناب می رود و با یک شیرجه کار را تمام میکند

برنده  جکس

 

بایرون ساکستون بارون کوربین را در پشت صحنه می یابد. کوربین می گوید آخرین باری که اینجا بود، گم شده بود. او خود را در NXT یافت. کارملو میاد و میگه دلمون برای کوربین تنگ شده است. هایز می‌خواهد به کوربین توصیه‌هایی کند: او باید مانند بابی لشلی از مسابقات کنار می‌رفت چون در هر حال شکست خواهد خورد.

 

مسابقات پادشاه حلقه

بارون کوربین در مقابل کارملو هایز

کوربین هایز را روی طناب قرار می دهد، اما هایز او را با مشت با می زند. هایز یک شیرجه هم میزند اما کوربین جاخالی میده. کوربین با کمک طناب یک حرکت روی حریف اجرا میکنه. بعدش با یک کاتر، میره برای کاور. هایز کیک اوت میکنه. هایز بعدش فینیشر میزنه و میره برای کاور

برنده: کارملو هایز

 

 براکستون در پشت صحنه از بیلی می پرسد که آیا او در مسابقات ملکه رینگ یک بازیکن رو مورد حمایتش داره؟ بیلی می گوید که می خواهد ببیند جید کارگیل تا کجا پیش خواهد رفت. چلسی گرین با پایپر نیون میاد. پایپر نیون میگه وقتی من کارگیل را ببرم، بیلی دیوانه شده است.

 

در جای دیگری پشت صحنه، جید کارگیل در حال قدم زدن است.

 

مصاحبه پشت صحنه

بایرون ساکستون با رندی اورتن در پشت صحنه حضور دارد. ساکستون می گوید اورتن مورد توجه مردم هست اما آن ها بیشتر در مورد استایلز حرف میزنند. اورتون می‌گوید که موفقیت‌های زیادی در دبلیو دبلیو‌ای داشته است، اما هرگز موفق به کسب عنوان پادشاه حلقه نشده است. همه می‌دانند که ای‌جی استایلز عالی است، اما وقتی او را با RKO بزند، احساس فوق‌العاده‌ای خواهد داشت. اورتن به ساکستون می گوید که در جریان باشید. امشب ار کی او برای تاما تونگا است. کوین اونز میاد. تاما با خیال راحت در طرف دیگری ایستاده. اونز میگه حواسش به اونا هست.

 

 مسابقات ملکه حلقه

مسابقه دور اول

جید کارگیل در مقابل پایپر نیون

گرین سعی میکنه حواس گارگیل رو پرت کنه. کارگیل او را هل میدهد. کارگیل با نیون سرشاخ میشه. نیون در گوشه رینگ ضرباتی به او میزنه. نیون کارگیل را بلند میکنه و روی طناب میره. کارگیل به خودش میاد و نیون را پایین می کشد. کارگیل پاور بمب میزنه. او میره برای پین

برنده : گارگیل

 

ویدئو: شینسوکه ناکامورا می‌گوید که او اینجاست تا آنچه را که حق اوست، بگیرد. حالا که او اینجاست، هیچکس در امان نیست. او میخواهد سلطنت کند. با دقت تماشا کنید زیرا همه چیز در اسمکدان در شرف تغییر است... و دیگر هرگز مثل قبل نخواهد بود.

 

مسابقات ملکه حلقه

بیانکا بلیر در مقابل کندیس لری

 بلیر با مشت به لری حمله میکند. زانوی بیانکا اسیب دیده. لیری به زانوی او ضربه میزنه. بعدش میره برای پین اما موفق نمیشه. لیری دوباره به زانوی بیانکا صدمه میزنه. بیانکا به او اسلم میزنه. البته او به دلیل مصدومیت، نمیتونه پاور بمب رو اجرا کنه. او حریف رو بلند میکنه اما لیری رها میشه. لیری سنتون میزنه. او میره روی طناب اما بیانکا او رو میگیره و بهش حرکت کد رو میزنه و تمام

برنده: بیانکا بلیر

 

ویدیو: نکات برجسته مبارزه خیابانی بلادلاین در برابر اونز و رندی در بکلش نشان داده میشود

 

سولو سیکوآ با تاما تونگا و تانگا لوآ در رختکن نشسته است. پل هیمن وارد اتاق می شود. او می گوید که جایگاه خود را در زندگی می داند. او مرد خردمند رومن است. شعار "ما رومن را می خواهیم" بلند می شود. سیکوآ می گوید هیمن دروغ گفت و رومن رینز نتونست کمربندش رو نگه داره. سیکوآ اشاره می‌کند که هیمن با جی اوسو حرف زده  و به نظر می‌رسد که به او سیگنالی داده بود که به کمک نیاز دارد. هیمن می گوید که او این کار را نکرده است. سیکوآ می‌گوید که می‌داند هیمن در تلاش است از خط خون محافظت کند. سی ام پانک نیوز. سیکوآ تأیید می کند که هیمن از زمانی که رومن رینز عنوان خود را در رسلمنیا از دست داده است، با او صحبت نکرده است. سیکوآ می گوید که خودش با رینز صحبت کرده است. هیمن شوکه به نظر می رسد. سیکوآ می‌گوید تا زمانی که رینز بازگردد، او مسئول Bloodline خواهد بود. هیمن مرد خردمند او خواهد بود. که به دستور رئیس قبیله است. سیکوآ تقاضای در آغوش گرفتن می کند و هیمن وحشت زده مجبور می شود. سیکوآ می‌گوید: «دوستت دارم، مرد خردمند».

 

ویدئو: Andrade به اسمکدان می آید.

 

مسابقات پادشاه حلقه

مسابقه دور اول

آنجلو داوکینز در مقابل تاما تونگا

 

سیکوآ روی طناب می‌نشیند، بنابراین داوکینز او را با مشت می‌زد. مونتز فورد سپس تونگا و سولو سیکوآ را با یک پلانچای سالتو میزند ! در رینگ داوکینز یک شیرجه به تونگا می زند.

تونگا لوآ فورد را به پست رینگ می فرستد و او را نگه می دارد تا سیکوآ یک اسپایک ساموایی به او بزنه.  داوکینز بر سر آنها فریاد می زند، اما تاما تونگا او را عقب می کشد و یک فلت لاینر میزنه و میره برای پین

برنده تاما تونگا

 

سولو سیکوآ با تونگا لوآ وارد رینگ می شود. سیکوآ داوکینز را با اسپایک ساموایی له می‌کند. هیمن  وحشت زده به نظر می رسد. تاما تونگا به مصاف برنده لس‌آنجلس نایت مقابل سانتوس اسکوبار می‌رود.

 

ویدئو: بلر داونپورت نشان خواهد داد که قهرمانان شما رقت انگیز هستند. او به اسمکدان می آید.

 

ای جی استایلز راهی رینگ می شود. او در مرحله بعد با رندی اورتن روبرو خواهد شد.

 

مسابقات پادشاه حلقه

ای جی استایلز در مقابل رندی اورتن

استایلز به سمت طناب می رود، اما اورتون به سرعت به او DDT می زند. هر دو مرد نقش زمین میشند. اورتون به زودی از جایش بلند می شود و به سمت استایلز می رود. اورتن برای RKO اماده میشه. استایلز او را هل می دهد. استایلز او را در گوشه ای رندی رو گیر مینداره اما اورتن حریف رو به سمت طناب هل میده. استایلز البو میزنه. او میره برای پین. رندی طناب رو میگیره و کاور مردود اعلام میشه. استایلز اورتون را گرفته و به مرکز رینگ می کشد. استایلز برای استایلز کلش اماده میشه. رندی ناگهان به او ار کی او میزنه.

برنده رندی اورتن

 

رندی اورتن در مسابقات پادشاه حلقه پیشرفت می کند. اورتون هفته آینده به مصاف کارملو هیز خواهد رفت.

 

پایان


مطالب مرتبط
بخش نظرات این مطلب
شما نیز نظری برای این مطلب ارسال نمایید:
کد امنیتی رفرش