آخرين ارسال هاي تالار گفتمان
کمی طاقت داشته باشید...
عنوان پاسخ بازدید توسط
40515 61124 amir1383
14150 49937 rey
34 1454 sam
20515 59768 rey
10807 49641 sam
نتایج کامل راو 26 سپتامبر 2022
  • بازدید : (375)

https://encrypted-tbn0.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcR76iDYOeovWMPgypD1133LIZhMzDMuzcwm5x1L1To&s=0


نتایج کامل راو 26 سپتامبر 2022

متن در ادامه مطلب


بیانکا همراه بلیز و اسکا میاد. او میخواد که بیلی امشب باهاش مسابقه بده. بلیانکا مدعی هست که بیلی نمیتونه به تنهایی بیانکا رو شکست بده. بیانکا میگه دوستان بیلی کمکش خواهند کرد اما منم بلیز و اسکا رو دارم که جلوی اونا رو میگیرند. بیلی همراهگروهش میاد و میگه فرامو شنکن من از 12 سالگی آرزوی رسیدن به اینجا رو داشتم اما تو فقط انتخاب شدی. بیانکا میگه تو مدتها مصدوم بودی و فرامش کردی که من در لدر مچ شکستت دادم. بیلی میگه اره وقتی مصدوم بودم تو تونستی اسمی در بکنی. اما حالا که برگشتم، اداره همه چی میافته دستم. راجب لدر مچ هم حرفی نیست. توی اکستریم، باهات به صورت لدر مچ، مسابقه میدم. بیانکا میگه حیف که امشب نوبت تو نیست و مجبورم فلا با ایو مسابقه بدم.


زین و سایکو وارد ورزشگاه میشند


ایو اسکای مقابل بیانکا

اسکای در گوشه رینگ به بیانکا ضربه میزنه و میره روی طناب. بیانکا میره هلش میده تا ایو بیفته روی رفقاش در بیرون رینگ. خود بیانکا هم میره و یکی یه ضربه به بیلی و کای میزنه. اسکای بهش حمله میکنه و هلش میده به درون رینگ. ایو میخواد فینیشر بزنه. بیانکا جا خالی میده. او با اجرای کد، ایو رو کاور میکنه

برنده بیانکا


ری مستریو در پشت صحنه میگه، من به عنوان یک پدر شاهد تولد دومنیک و بزرگ شدنش بودم. هر کاری از دستم ساخته بود، براش کردم و بهترنیها رو براش خواستم. اما در راو قبلی وقتی با صندلی سراغم اومد، غافلگیر شدم. منتها الان نمیتونم تصمیمی راجبش بگیرم. امشب حریف رولینز هستم. یادم نرفته که رولینز هم علیه من قاطی جریان شده. امشب خشمم رو سر رولینز خالی میکنم تا ببینم بعدا چی میشه


میز در پشت صجنه چندین محافظ رو اسنخدام کرده و میگه پول هنگفتی براشون داده. میز میگه اینا ارتش من برای محافظت در برابر لومیس هستند. سی ام پانک نیوز. ارتش میز برای پیدا کردن لومیس، متفرق میشند.


رولینز به رینگ میاد و میگه الان من باید به عنوان قهرمان کمربند امریکا اینجا میایستادم. اما به خاطر دخالت ریدل ، موفق نشدم. او برای ماهها مزاحمم شد اما در اکستریم حقش رو میزارم کف دستش. من بعد از چالش ریدل، به منزل رفتم و به خودم نگاه کردم. موفقیتهای گذشته رو دیدم و گفتم که من هنوز همون ادمم و در انواع نبردها برنده شدم. من چیزی دارم که ریدل نداره و اون مغز هست. به زودی، بد جوری حالش رومیگیرم. بعدش مردم برام شعار خواهند داد. ست امیدوار هست که ریدل مطلب رو گرفته باشه چون ست داره میره تا حال یک پدر نمونه رو هم بگیره.


ری مستریو میاد و به ست حمله میکنه اما رولینز ار رینگ بیرون میره


ری مستریو مقابل رولینز

روز داوری کنار رینگ بودند. رولینز حواس داور رو پرت کرد و به دنبالش ریپلی ری رو زد. دومنیک برای اینکه داور متوجه نشه، ری رو فرستاد به درون رینگ. ست به ری استامپ زد و رفت برای سابمشن. داور مسابقه رو به نفع ست تموم کرد

برنده رولینز

ری با تعجب به نتیجه کار نگاه میکرد


ریدل در پشت صحنه داره این اتفاقها رو نگاه مینه. لشلی میاد و میگه اگر توانایی نبرد ا کسی رو نداری، پس به چالشش نکش. تو ایا میتونی اون نوع مصاف با رولینز رو تحمل کنی. راستی میدونم که میخواستی در راو قبلی کمک کنی اما دیگه در مصاف من دخالت نکن


گارگانو و اونز دارند در پشت صحنه میرند که میبینند یکی از محافظهای دمیز، نقش زمین شده


الفا اکادمی مقابل اونز و گارگانو

گیبل یک ضربه به گارگانو زد و روش دی دی تی اجرا کرد. او رفت برای کاور اما گارگانو تسلیم نشد. گیبل گارگانو رو هل داد به بیرون رینگ. تیوری خواست او رو بزنه اما گارگانو به تیوری کیک زد. دو حرف دوباره سرشاخ شدند. این بار گارگانو با اجرای وان فینال بیت، رفت برای کاور

برنده: اونز و گارگانو


استایلز در پشت صحنه میگه که من دعوت گروه روز داوری رو رد کردم چون میخوام به روش خودم کار کنم. بالور میاد و میگه امشب مقابل زین مسابقه داری. او سایکو رو کنارخودش داره. اگر با ما باشب، ما هم بهت کمک میکنیم. ایجی قبول نمیکنه و بالور با تهدید نگاهش میکنه.


استون کلد در یکی رویال رمبلهای گذشته، نشون داده میشه


تیوری پیش الفا اکادمی میره و میگه از عملکرد اوتیس ناراحته. او از کار الفا اکادمی ایراد میگیره و گیبل میگه در راو قبلی، برون، اوتیس رو زد و او اماده نبود که امشب خوب کار کنه. تلفن تیوری زنگ میخوره. اون طرف خط، استرومن هست و میخواد با گیبل حرف بزنه. استرومن میگه نبینم پشت سر من حرف بزنی؛ مگرنه، حالت رو میگیرم. سی ام پانک نیوز. استرومن دنبال یک مصاف با گیبل در راو اینده هست. گیبل میخواد حرفی بزن که تیوری اشاره میکنه بیخیال بشه.


دو کشتی گیر محلی مقابل اوموس

اوموس یک شولدر به یکی از حریفان زد. بعد اوموس رفت سراغ مرد دوم و روش سه تا اسلم زد. او سراغ مرد اول برگشت و به او هم سه تا اسلم زد. بعدش اوموس اونا رو کاور کرد و تمام

 برنده اوموس


اوموس بعد از مسابقه، حریفان رو کنک زد


دمیز به اتاقش میره اما مبینه که محافظهاش همگی شل و پل شدند. لومیس که توی یک لباس هاکی پنهان شده، میاد و دمیز رو میزنه


نیکی اش مقابل کندلیس لیری

لیری البو میزنه و بعدش با کیک، کار رو ادامه میده. او میره با کمک طناب یه ضربه بزنه اما نیکی جلوش رو میگیره. لیری این بار نک بروکر میزنه و پایان

برنده لیریی


باولر همراه روز داوری در پشت صحنه هست و میگه استایلز همین حوالیه. گزارشگر میاد و از پرست میپرسه ایا ناراحت نیستی که امشب میخواهی با ریدل مسابقه بدی. ریپلی به جای پریست میگه سوال احمقانه ای کردی. پریست هم میگه ریدل رفیق قدیمم بود. او الان کاری نمیکنه جز دردسر درست کردن واسه خودش. ما الان داریم راو رو اداره میکنیم و من برای مسابقه با او مشکلی ندارم.


زین مقابل استایلز

استایلز یک استایلز کلش اجرا میکنه. زین مقاومت میکنه و او رو هل میده بیرون. استایلز به او مشت میزنه اما زین دست او رو میگیره. داور میره به زین هشدا ربده و سایکو میره به استایلز سوپلکس میزنه. او بعدش ایجی رو به رینگ هلم یده. زین برمیگرده و به ایجی حیلوا کیک میزنه و پینش میکنه

برنده زین

 

بعد از مسابقه، بالور گفت که این اتفاق برای استایلز نمیافتاد اگر پیشنهاد پیوستن به روز داوری رو قبول میکرد. بالور بعدش وارد رینگ میشه و از استایلز میخواد برای اخرین بار، به پشنهاد او فکر کنه. استایلز با او درگیر میشه. روز داوری استایلز رو کتک میزنند. اونا سر استایلز رو بین صندلی قرار میدند. بالور میگه من الان میتونم او رو نابود بکنم اما یک دوست این کار رو نمیکنه.

کندلیس لیری پیش گروه بیانکا میره و میگه امیدورام بیانکا به زودی حال بیلی رو بگیره. گروه بیلی میان. کندلیس کای رو برای یک مسابقه به چالش میکشه. بیلی میگه باید براش تا مدتی صبر کنی.


ریدل مقابل پریست

ریدل سود اف هیون میزنه و میره برای ار کی او. پریست جا خالی میده. پریست میخواد اسپرینگ بورد بزنه اما ریدل بهش نی میزنه. ریدل دوباره میره برای ار کی او و بازم موفق نیست. پریست روش سابمشن میزنه اما ریدل تبدیلش میکنه به حرکت کرادل و موفق میشه حریف رو پین کنه

برنده ریدل


روز داوری بعد از مسابقه، ریدل رو زدند. ادج به کمک ریدل اومد و به اعضای گروه اسپیر زد. ادج میگه شما بارها شکستم دادید ما من بازم برگشتم. اگر ادامه بدید بازم از رو نمیرم. ادج بعدش بالور رو برای اکستریم رولز به چالش میکشه و میگه نوع مصافمون، ای کوییت خواهد بود.


با این بخش، راو تموم میشه


مطالب مرتبط
بخش نظرات این مطلب
آخرین نظرات ثبت شده برای این مطلب را در زیر می بینید:
  • محمود گفته: محمود می‌گه:
    این نظر در تاریخ 1401/07/05 و 11:10 دقیقه ارسال شده.

    سلام
    چرا نتایج رو به انگلیسی نوشتید هیچی نفهمیدم از نتایج

    پاسخ :
    رفلش کن داداش

شما نیز نظری برای این مطلب ارسال نمایید:
کد امنیتی رفرش