آخرين ارسال هاي تالار گفتمان
کمی طاقت داشته باشید...
عنوان پاسخ بازدید توسط
40515 59600 amir1383
14150 48664 rey
34 1368 sam
20515 58091 rey
10807 48091 sam
خبر درمورد سوپر شو دان عربستان
دسته بندی : با کاربران,
  • بازدید : (322)

نتیجه تصویری برای admin

سلام


رویداد سوپر شو دادن عربستان، فردا شب انجام میشه.

خبرها و لینک تماشای انلاین برنامه هم، فردا شب در وب قرار میگیره. نگران نباشید. ما نتایج و بخشهای مربوط به شوی عربستان رو در وب قرار خواهیم داد پس بی قراری نکنید.

نتیجه تصویری برای admin

سلام


رویداد سوپر شو دادن عربستان، فردا شب انجام میشه.

خبرها و لینک تماشای انلاین برنامه هم، فردا شب در وب قرار میگیره. نگران نباشید. ما نتایج و بخشهای مربوط به شوی عربستان رو در وب قرار خواهیم داد پس بی قراری نکنید.


مطالب مرتبط
بخش نظرات این مطلب
آخرین نظرات ثبت شده برای این مطلب را در زیر می بینید:
  • Erfan گفته: Erfan می‌گه:
    این نظر در تاریخ 1398/12/08 و 13:01 دقیقه ارسال شده.

    مرسى آقا آرمان

  • آرمان عظیمی گفته: آرمان عظیمی می‌گه:
    این نظر در تاریخ 1398/12/08 و 9:32 دقیقه ارسال شده.

    سلام خدمت عزیزان، از برادر حمید، ماهان و امیراونز و محمد تشکر می کنم که تا الان شرح حال خودشون را نوشتن، واقعا ممنون، این وب، یه آمار بازدید بالا داره، از اون دسته از دوستان که نظر ثبت نمی کنن، عاجزانه می خوام به جمع ما بپیوندند، شرح حال بدن، نظر ثبت کنن، توی این کشور که دلخوشی وجود نداره، حداقل اینجوری دورهمی، لذت می بریم. ممنون

  • Mahan junior  گفته: Mahan junior می‌گه:
    این نظر در تاریخ 1398/12/08 و 2:04 دقیقه ارسال شده.

    سلام خدمت همه ی کاربرای سی ام پانک نیوز
    من ماهان شادمان 20 ساله از لاهیجان دانشجوی ترم یک رادیولوژی دانشگاه گیلان هستم از ساله 2012 کشتی کج رو ب طوره مداوم میبینم ولی 4 یا 5 ساله قبل از اون چن تا مسابقه از آندذتیکر دیده بودم از همون موقع عاشقه کشتی کج شدم غیر از wwe پی پی ویو های مهم njpw رو هم نگاه میکنم در حاله حاظر کمپانی های مورد علاقم یکیش nxt هست و دیگری aew
    اسطوره من تو کشتی کج آندرتیکر کبیر هستش و رسلر مورد علاقه حاله حاظر من آدام کول هست و گروه مورد علاقم شیلد هست و تگ تیم مورد علاقم لوچا برادرز هستن و البته ویل آسپری هم خیلی دوست دارم و رسلر زن مورد علاقه ی من هم ایو شرای هستش

  • آرمان عظیمی گفته: آرمان عظیمی می‌گه:
    این نظر در تاریخ 1398/12/08 و 0:43 دقیقه ارسال شده.

    داداش عرفان، سوپرشودان فردا پنج شنبه، 8 اسفند، ساعت 20:30 در شهر ریاض عربستان خواهد بود معادل 27 فوریه

  • Erfan گفته: Erfan می‌گه:
    این نظر در تاریخ 1398/12/08 و 0:14 دقیقه ارسال شده.

    سلام ميشه تاريخ و ساعت دقيق سوپر شوداون رو بگيد؟ ممنونم

  • آرمان عظیمی گفته: آرمان عظیمی می‌گه:
    این نظر در تاریخ 1398/12/07 و 23:34 دقیقه ارسال شده.

    سلام به برادر عزیزم، حمید. واقعا پدر و مادر نعمت بزرگی هستند که وجودشون باعث دلگرمی آدمه، داداش بهت تسلیت میگم و از خدا می خوام تا ابد، بهت سلامتی بده و همیشه روی پا باشی و به هیچ بنی بشری نیاز نداشته باشی، آقا حمید، جون من ناقابل، پیش کش تو در زندگی، الهی پیش مرگت بشم. ازت ممنونم شرح حال خودت را نوشتی، داداش من، برام ارزش داری، اینا مطمن باش

  • حمید گفته: حمید می‌گه:
    این نظر در تاریخ 1398/12/07 و 22:42 دقیقه ارسال شده.

    کاشکی داداش آرمان با بیوگرافی از خودت شماره ات هم میدادی با هم رفیق شیم

    پاسخ : نه شماره ندید
    دردسر میشه

  • حمید گفته: حمید می‌گه:
    این نظر در تاریخ 1398/12/07 و 22:26 دقیقه ارسال شده.

    شرح حال زندگی حمید
    من حمید مرادی 29ساله از بابلسر هستم که در کودکی مادر وپدرم از دست دادم
    در کنار پدر بزرگ ومادر بزرگ پیرم زندگی میکنم عاشق کشتی کج هستم
    وفوتبال هم دنبال میکنم هم اکنون شغل آزاد دست فروشی دارم
    خرجی خودم رو درمیارم وتحصیلاتم تا مقطع دیپلم بیشتر ادامه ندادم

  • آرمان عظیمی گفته: آرمان عظیمی می‌گه:
    این نظر در تاریخ 1398/12/07 و 19:45 دقیقه ارسال شده.

    شرح حال آرمان عظیمی:
    31 ساله، متولد اصفهان، بزرگ شده اول اصفهان و الان ویلاشهر، دارای لیسانس مهندسی صنایع و کارشناسی ارشد صنایع صنایع و ام بی ای، لیسانس از آزاد نجف آباد، ارشد از آزاد نجف آباد و دماوند تهران، الان مجرد هستم، به عنوان حق التدریس، هم مدرس دانشگاه هستم و هم در شرکت مهندس تضمین کیفیت، در سطح ایزو و مدیریت کیفیت، مقاله هم چاپ کردم. از کودکی عاشق فوتبال و کشتی کج بودم، یادمه تنها ذوق کودکی من، خرید cdکشتی کج و فیلم ترسناک بود، عاشق پرسپولیس هستم و اینتر و بایرن، در بسکتبال هم عاشق شکیل اونیل تپل مپل بودم و تیم لس‌آنجلس لیکرز، در کشتی کج، آندر تیکر را در مردان و پیج و راندا را در زنان دوست دارم، اگه میشد با پیج ازدواج کنم، تمام رویاهام برآورده میشد!!!!!!! من سالن فوتسال زیاد میرم، توی وب و ماهواره هم زیاد گشت میزنم، عاشق سی ام پانک نیوز هستم، شبکه ATV و oxir را هم زیاد می بینم، عاشق فیلم های روز مخصوصا ژانر ترسناک هستم، شاید باور نکنید، هر ماه حداقل یک اشتراک 50گیگ واسه گوشی میگیرم که همش صرف دانلود فیلم میشه البته الان دیگه رایگان زیاد گیر نمیاد و باید اشتراک بخری که من اشتراک مای موویز را دارم. سریال لیست سیاه و بازی تاج و تخت را دیوانه وار دنبال کردم و از سریال های داخلی این چند وقت هم، مانکن و دل، که البته مانکن تموم شد. من همون موقع که درس می خواندم، کار هم می کردم هرچی بود، آجر چینی هم زیاد می رفتم، مخصوصا بعد از یک اتفاق، 9سال جون کندم و درس هم خواندم. الان راست خودم هستم و دستم جلوی کسی دراز نیست. من این بخش شرح حال را خواستم راه بیفته، که باهم آشنا بشیم، هدف به قرآن قسم ادعا کردن یا اینکه بگم تحوه ای هستم، نبوده، از همه می خوام شرح حال بزارن، ممنون، مخصوصا نویسندگان و ماهان، امیر، محمد، محمود، Rey و... که نسبت به بقیه، بیشتر نظر ثبت می کنن، ممنون برادران نازم

  • آرمان عظیمی گفته: آرمان عظیمی می‌گه:
    این نظر در تاریخ 1398/12/07 و 19:23 دقیقه ارسال شده.

    موضوع : پیشنهادی برای اعضای گروه سی ام پانک
    سلام داداش نازم، مهدی، این که الان میگم یک پیشنهاد هستش و شما به عنوان مدیر، میتونه تایید یا رد کنی آنرا، پیشنهاد میکنم اعضای گروه، برای اینکه همدیگر را بهتر بشناسیم، یک رزومه یا زندگی نامه از خودشون بفرستند و به نوبت آن را ثبت کنید، مثلا سن، تحصیلات، شهر، شغل، علائق و....... البته این دلخواهه، این گروه، با تمام دنیا فرق داره، چون از مدیر و نویسندگان گرفته تا اعضا، واقعا یک گروه خاص و صمیمی هستیم که دشمنان، به این وب و اعضاش، حسادت میکنن، اگه دوست داشتی یک نظر سنجی بزار ببین بچه ها برای آشنایی بیشتر باهم، حاضر هستن یک شرح حال از خود ثبت کنن، ممنون.

    پاسخ : سلام
    پیشنهاد خوبیه داداش

  • بردیا گفته: بردیا می‌گه:
    این نظر در تاریخ 1398/12/07 و 19:03 دقیقه ارسال شده.

    ام بی سی پرشیا میزاره؟؟

  • مسعود  گفته: مسعود می‌گه:
    این نظر در تاریخ 1398/12/07 و 17:40 دقیقه ارسال شده.

    ساعت پخش وشبکه های پخش کننده سوپر شو دان رو اطلاع رسانی کنید؟
    ممنون

    پاسخ : همشون فردا پست زده میشه

شما نیز نظری برای این مطلب ارسال نمایید:
کد امنیتی رفرش