آخرين ارسال هاي تالار گفتمان
کمی طاقت داشته باشید...
عنوان پاسخ بازدید توسط
40515 59743 amir1383
14150 48862 rey
34 1394 sam
20515 58358 rey
10807 48255 sam
درخواستی های کاربران عزیز
  • بازدید : (67)
درخواستی های کاربران عزیز

درخواستی های کاربران سی ام پانک نیوز

متن در ادامه مطلب

سلام و درود خدمت کاربران گرامی سی ام پانک نیوز من عماد هستم هدف من از اومدن به این وب مقالات و یکسری چیزای دیگه بوده من دوست دارم به رسلینگ فنای ایرانی خدمت کنم تا اطلاعات شما بالا بره و بخشی از نیازهای شما برطرف بشه 


هرگونه درخواستی دارید میتوانید در همین پست کامنت کنید 


نوع درخواستی ها 


- افتخارات رسلر


- زندگی نامه 


- قهرمانی های رسلرها


- آمار مسابقات بین دو رسلر یا تگ تیم 


- لینک دانلود مسابقات 


-حقایق از رسلر ها 

و...


مطالب مرتبط
بخش نظرات این مطلب
آخرین نظرات ثبت شده برای این مطلب را در زیر می بینید:
  • ای جی گفته: ای جی می‌گه:
    این نظر در تاریخ 1403/02/16 و 16:47 دقیقه ارسال شده.

    سلام خسته نباشی
    لیستی از کشتی گیرا هیل و فیس حال حاضر رو بزارید ممنون.

  • Aria Zahedi گفته: Aria Zahedi می‌گه:
    این نظر در تاریخ 1403/02/15 و 2:31 دقیقه ارسال شده.

    اگر امکانش هست این پست رو پین کن تا هروقت کسی درخواست یا سوالی داشت راحت بپرسه و دنبالش نگردن

  • Aria Zahedi  گفته: Aria Zahedi می‌گه:
    این نظر در تاریخ 1403/02/15 و 2:21 دقیقه ارسال شده.

    عماد جان دمت کرم واقعاً زحمت کشیدی و این ممطالب و اخباری که از دنیای رسلینگ گذاشتی خیای عالی هستن امیدوارم بیشتر ار این مطالب بذاری ...
    خیلی خیلی ممنون ❤️

  • REZA گفته: REZA می‌گه:
    این نظر در تاریخ 1403/02/12 و 16:37 دقیقه ارسال شده.

    سلام عکس و پوستر میزاری؟ اگه می‌زاری عکس از ای جی استایلز و عکس از کودی رودز بزار.

    پاسخ : اوکی

شما نیز نظری برای این مطلب ارسال نمایید:
کد امنیتی رفرش