آخرين ارسال هاي تالار گفتمان
کمی طاقت داشته باشید...
عنوان پاسخ بازدید توسط
40515 61117 amir1383
14150 49932 rey
34 1453 sam
20515 59762 rey
10807 49634 sam
نتایج کامل اسمکدان 5 مارس 2021
  • بازدید : (423)


نتایج کامل اسمکدان 5 مارس 2021

متن در ادامه مطلب

کامل شد


مایکل کول در درون رینگ از براین مصاحبه میکنه. او میگه که براین اگر امشب در درون قفس در مقابل جی اوسو ببره، به فستلین میره و در اونجا مقابل رینز برای کمربند یونیورسال مبارزه میکنه

کول از براین دلیل تمرکز روی این هدف رو میپرسه.


براین میگه سوالهای زیادی هست که مربوط به مصاف من و ادج و رینز میشه. ادج و رینز میتونند در رسل 37 مسابقه بدند و من میخوام در اون مصاف باشم. من اون ادم سابق نیستم. براین بعدش کلیپی از حمله ی ادج به رینز رو نشون میده. براین میگه من لحظات بد زیادی در دوران فعالیتم داشتم اما در چمبر بدترینش رو تجربه کردم وقتی که مقابل رینز شکست خوردم و بعدش ادج اومد و به رینز حمله کرد و علامت رسل رو نشون داد.

براین میگه من ادم جاه طلبی نیستم. خود کمپانی این رو روم ازمایش کرد و دید که حس جاه طلبی ندارم. من فقط این کار رو دوست دارم. اگر دنبال کاری برید  که دوستش دارید، اصلا فکر نمیکنید که دارید کار میکنید بلکه فقط حس خوبی دارید و منم اینطوری هستم. من یک پدر و یک کشتی گیر تمام وقت هستم. من کارم رو دوست دارم و اگر امشب مقابل جی ببرم میتونم مقابل رینز در فستلین ببرم و به رسل برسم.

رینز همراه افرادش وارد میشه.

رومن میگه که براین داره با حرفاش مردم رو گیج میکنه. او ادم متواضعی هست که دنبال جاه نیست. اما من یک ادم بلند پروازم. براین میگه نه من فقط از روی علاقه اینجا هستم تا کارم رو پیگیری کنم. رومن میگه این علاقه نیست. اگر عاشق کاری باشی باید براش خدمات ازائه کنی. مثل من که اسمکدان و رستلرها بهم نیازدارند و منم کمشون میکنم. بعد از فستلین تو هم می فهمی که بهم نیاز داری.


جی بعدش برای براین کوری میخونه و میگه حریف امشبت من هستم نه رومن. او بعدش به براین حمله میکنه اما براین حریفش میشه و بعدش رینز ادمهاش رو برمیداره و میره


به درگیری کوربین و زین در مقابل استریت پروفیتز مرور میکنیم


استریت پروفیتز توی رینگ هستند که زین میاد و میگه شما دفعه ی قبل شانسی مقابل ما بردید. امشب من و کوربین این رو ثابت میکنیم. کوربین میاد و میگه دیگه نمیخوام باهات تیم بشم. مسابقه تکی میخوام. استریت اماده هستند اما زین مخالف مسابقه تکی هست


کوربین مقابل فورد

زین بیرون رینگ با داوکینز درگیر میشه و فورد حواسش پرت میشه. فورد یک کیک به کوربین میزنه اما کوربین با اند اف دیز میره برای کاور

برنده کوربین


بعد از مسابقه، زین از کوربین خواست که بمونه و هواش رو داشته باشه اما کوربین قبول نکرد و زین گفت اما من الان تو مسابقه کمکت کردم. سی ام پانک نیوز. کوربین اهمیت نمیده


زین مقابل داوکینز

زین حریف رو به گوشه رینگ هل داد و اماده ی حیلوا کی شد اما فورد حواس زین رو پرت کرد و داوکینز با رول کردن موفق شد زین رو ببره

برند داوکینز


در پشت صحنه کارملا به رجینالد میگه که تو بهم خیانت کردی و اخراجی.



کلیپی راجب بازگشت بیگ ایی به اسمک داریم


دومنیک و ری مستریو مقابل اوتیس و گیبل

گیبل رفت شیرجه بزنه اما دومنیک از مسیرش کنار رفت و گیبل نقش زمین شد دومنیک گیبل رو کاور کرد و تمام

برنده ری مستریو و دومینک


رولینز در پشت صحنه میگه که سزارو در اسمک قبلی، روم چرخو فلک زد اما او روی خیلیها این حرکت رو انجام داده. او نیاز داره که من راهنمایی اش کنم.


مورفی میاد و میگه میخواهی راجب سزارو کمکت کنم و ست میگه فقط برو


بنکس برای دیدن مسابقه بعدی به کنار رینگ میاد


بیزلر مقابل بیانکا بلیر

بیزلر رفت سابمیشن بزنه اما بلیر با حرکت کد جوابش رو داد. او بعدش رفت برای کاور و تمام

برنده بیانکا


بعد از مسابقه، رجینالد به ساشا گفت که مراقب حریفی مقل بیانکا باشه و ساشا هم بلند شد و یه سیلی به رجینالد زد


در پشت صحنه رینز به جی میگه که باید مصاف امشب رو ببره و یهم بهش قول میده

رولینز برای دیدن مصاف بعدی به سالن میاد


سزارو مقابل مورفی

سزارو روی مورفی سویینگ زد و بعدش یک اسلم اجرا کرد و اخرشم با سابمیشن، مورفی رو وادار به تسلیم شدن کرد

برنده سزارو


رجینالد میره با بنکس در اتاقش حرف بزنه اما بنکس در رو روی او میبنده. جکس و بیزلر میان و جکس میگه رجینالد خوش تیپ هستا


اپولو کروز همراه دو محافظ به رینگ میاد و راجب همون اجداد افریقایی خودش حرف میزنه و میگه پدرم همیشه برام داستان خدایا رو تعریف میکرد اما من شرمنده بودم چون همه من رو به جای بزرگ دیدن مسخره میکردند. کروز میگه داستان خدایان راجب قوی بودن بود. او بعدش برای بیگ ایی کوری میخونه و میگه بیگ ایی سعی کرد من رو خوار نشون بده اما هفته ی اینده که بیاد، حالش رو میگیرم.سی ام پانک نیوز. او بیگ ایی رو برای کمربند بین قاره ای به چالش میکشه و قول میده که ببره.


ناتالیا و تامینا میرند سراغ پیرس و دویل و میگند ما باید برای کمربند تیمی زنان در فست لین مسابقه بدیم اما پیرس قبول نمیکنه.


جی در پشت صحنه برای براین کوری میخونه و میگه براین همیشه از پست حمله میکنه


این بخش رو مطمئن نیستم اما گمونم راجب بیلی بود که او چند تا توییت خوب راجب خودش میخونه و بعدش به یه توییت بد میرسه و با عصبانیت میره


جی اوسومقابل دنیل برایان

مسابقه درون قفس

اگر براین ببره در فستلین مقابل رومن مسابقه میده

اخر مسابقه، براین داشت از قفس خارج میشد که جی او رو گرفت و کشیدش به داخل رینگ. اونا روی طنابها بودند و براین اونجا سوپلکس زد. او بعدش رفت برای یس لاکو جی تسلیم شد

برنده برایان


شو با خوشحالی براین تمام شد.


مطالب مرتبط
بخش نظرات این مطلب
آخرین نظرات ثبت شده برای این مطلب را در زیر می بینید:
  • rsd گفته: rsd می‌گه:
    این نظر در تاریخ 1399/12/16 و 14:03 دقیقه ارسال شده.

    لطفا قرار دهید

  • rsd گفته: rsd می‌گه:
    این نظر در تاریخ 1399/12/16 و 13:59 دقیقه ارسال شده.

    ببخشید فول شو رو کی میگذارید ؟

  • rsd گفته: rsd می‌گه:
    این نظر در تاریخ 1399/12/16 و 13:26 دقیقه ارسال شده.

    سلام ببخشید مگه لینگ فول شو اسمکداون رو نمی گذارید ؟

  • هانی سینا گفته: هانی سینا می‌گه:
    این نظر در تاریخ 1399/12/16 و 11:17 دقیقه ارسال شده.

    وای بر وینس مکمن چرا ست رولینز داره اینجوری میکنه چرا وینس به ست رولینز بازی نمیده

شما نیز نظری برای این مطلب ارسال نمایید:
کد امنیتی رفرش