آخرين ارسال هاي تالار گفتمان
کمی طاقت داشته باشید...
عنوان پاسخ بازدید توسط
40515 61124 amir1383
14150 49937 rey
34 1454 sam
20515 59768 rey
10807 49641 sam
پیش بینی مانی این دبنک 2022
  • بازدید : (305)

پیش بینی مانی این دبنک 2022


متن در ادامه مطلب


نویسنده:

علی اصغر


ست رولینز (تأیید شده) در مقابل درو مک اینتایر (تأیید شده) در مقابل شیمس (تأیید شده) در مقابل اوموس (تأیید شده) در مقابل سامی زین در مقابل ویر ماهان مقابل فین بالور در مقابل دیوانه ماس
- مسابقه پول مردانه در نردبان بانک (تأیید شد)

ست رولینز، درو مک اینتایر، شیمس و اوموس رسماً در این مسابقه حضور پیدا کردند. حدس من این است که سامی زین، فین بالر، مدکپ ماس و ویر شرکت کنندگان نهایی خواهند بود.

این باید یک مسابقه محکم باشد. استعدادهای زیادی در ترکیب.

در مورد انتخاب برنده ام، من با سامی زین می روم. من احساس می کنم که او به عنوان نگهدارنده کیف بسیار سرگرم کننده است و فکر می کنم سال او باشد.

پیش بینی برنده:
سامی زین

- قهرمانی زنان اسمکدان (تأیید شده)

WWE رسما بازی Natalya vs Ronda Rousey را برای این رویداد تایید کرده است. این برای مسابقات قهرمانی زنان اسمکدان خواهد بود.

این باید یک مسابقه مناسب باشد. احتمالاً نمایش را نمی‌دزدد، اما باید محکم باشد.

من قطعاً با برنده شدن روندا می روم.

پیش بینی برنده:

روندا روزی


3) بابی لشلی در مقابل تئوری آستین
- قهرمانی WWE ایالات متحده (تأیید شده)

دبلیو دبلیو دبلیو دبلیو ای رسما بازی بابی لشلی در مقابل آستین تئوری را برای این رویداد تایید کرد. این برای مسابقات قهرمانی ایالات متحده خواهد بود.

این باید مسابقه خوبی باشد.

من می خواهم پیش بینی کنم که تئوری برای برنده شدن تقلب می کند. این یک مسابقه مجدد بین آنها در سامراسلم خواهد بود.

پیش بینی برنده:

آستین تئوری


2) Usos در مقابل سود خیابان
- مسابقات قهرمانی تگ تیم یکپارچه (تأیید شده)

WWE تایید کرده است که Usos از مسابقات قهرمانی تگ تیم WWE متحد خود در این رویداد دفاع خواهد کرد. آنها با The Street Profits روبرو خواهند شد.

این باید یک مسابقه عالی باشد، زیرا این تیم ها با یکدیگر ترکیب خوبی دارند.

در مورد برنده، من با The Usos خواهم رفت.

پیش بینی برنده:

Usos


) لیسی ایوانز (تأیید شده) در مقابل لیو مورگان (تأیید شده) در مقابل الکسا بلیس (تأیید شده) در مقابل راکل رودریگز (تأیید شده) در مقابل آسوکا (تأیید شده) در مقابل بکی لینچ در مقابل بیلی در مقابل شوتزی
- پول زنان در مسابقه نردبان بانک (تأیید شده)

Lacey Evans، Liv Morgan، Alexa Bliss، Raquel Rodriguez و Asuka رسماً جایگاه خود را در مسابقات Money in the Bank نردبان زنان به دست آورده اند. من فکر می کنم که شوتزی، بیلی و بکی لینچ شرکت کنندگان نهایی خواهند بود. فکر می‌کنم بکی راهی پیدا می‌کند تا خودش را وارد کند، به هر طریقی.

من واقعاً مطمئن نیستم که امسال چه کسی برنده خواهد شد. اولین انتخاب من رئا ریپلی بود اما او در این مسابقه حضور نخواهد داشت. همچنین فکر می‌کردم شاینا بازلر یک کیف‌دار عالی خواهد بود، اما او نیز در این مسابقه حضور نخواهد داشت. این باعث می شود که من در مورد اینکه چه کسی در نهایت برنده خواهد شد کمی سردرگم می شود زیرا آنها دو انتخاب برتر من بودند.

من با بیلی به عنوان انتخابم می روم. او قرار است به زودی برگردد و به نظر من یک انتخاب محکم است.

پیش بینی برنده:

بیلی


5) بیانکا بلیر در مقابل کارملا
- مسابقات قهرمانی زنان خام (تأیید شده)

WWE رسما تایید کرد که بیانکا بلیر و کارملا در Money in the Bank به مصاف هم خواهند رفت. این برای مسابقات قهرمانی زنان RAW خواهد بود.

قرار بود این بازی بیانکا در مقابل رئا ریپلی باشد اما رئا در نهایت آسیب دید. در نتیجه، کارملا به جای آن مسابقه عنوان را به دست می آورد.

من قطعاً با بیانکا اینجا می روم. اگر ببازد شوکه می شوم.

پیش بینی برنده:
بیانکا بلایر


مطالب مرتبط
بخش نظرات این مطلب
آخرین نظرات ثبت شده برای این مطلب را در زیر می بینید:
  • علی اصغر گفته: علی اصغر می‌گه:
    این نظر در تاریخ 1401/04/03 و 21:37 دقیقه ارسال شده.

    سلام یک نکته رو بگم که این پیش بینی یک سایت خارجی از این pay per view هست

شما نیز نظری برای این مطلب ارسال نمایید:
کد امنیتی رفرش