آخرين ارسال هاي تالار گفتمان
کمی طاقت داشته باشید...
عنوان پاسخ بازدید توسط
40515 61124 amir1383
14150 49937 rey
34 1454 sam
20515 59768 rey
10807 49641 sam
برای همه چیز از تو ممنونیم آندرتیکر بزرگ
  • بازدید : (492)

WrestleMania 36: why The Undertaker is the greatest WWE wrestler of all  time - The National

برای همه چیز از تو ممنونیم آندرتیکر بزرگ

متن در ادامه مطلب


میخوام قلم به دست بگیرم. این بار برای کسی که عاشقانه دوستش داشتم. کسی که کشتی کج را جاودانه کرد و جاودان رفت بنویسم.


نمیخوام طولانی کنم تنها قصد دارم تشکر کوچکی کنم از کسی که باعث شد عاشق شویم. برای مردی که تنها بود. برای پادشاه تاریکی. یادم اید وقتی کوچک بودم و مردی در تاریکی به رینگ کشتی امد نه اسمش را میدانستم و نه کاری که میکند. اما گزارشگر یک چیز گفت: یک دقیقه سکوت به احترام آندرتیکر.


از آن موقع مدت هاست که میگذرد و تنها خاطره ای از ان به جای مانده. اما هروقت او را میبینم در ذهن خودم به احترام او 1 دقیقه سکوت میکنم.


او 30 سال پیش امد و 30 سال است که خاطره سازی میکند و حالا وقتش است که که برود. اری همه روزی می آیند و روزی میروند. اما چیزی که مهم است میراث ان هاست. او میراث بزرگ خود را برای همیشه گذاشت و رفت. او پادشاهی بود که هرگز جانشینی در لیاقت او یافت نخواهد شد. شاید دیگر او را نبینیم اما نامش همیشه برای تاریخ این ورزش جاودانه خواهد بود. و برای همه ما او افسانه ای به عظمت تاریخ است.


از تو ممنونم. برای 30 سال شکوه, برای تمام زحماتی که کشیدی, برای 30 سال افتخار افرینی, برای 30 سال عشق.


نمیخواهم بیشتر از این سخنم را طولانی کنم. فقط خواستم چند کلامی در وصف بزرگی کسی حرف بزنم که برای این ورزش یک پدر بود و حالا زمان استراحتش فر رسیده.


نمیدام ایا کسی میتواند موفقیت های بی بدیل تو را تکرار کند اما هرگز نمیتواند تو باشد. زیرا این که مثل تو بودن از پس هیچ کس برنمی اید. و تو شخصی فراتر از این ورزش هستی.


در خاطر من همیشه یک چیز باقی میماند.





REST   IN  PEACE


برای همه چیز از تو ممنوم



سینا


مطالب مرتبط
بخش نظرات این مطلب
آخرین نظرات ثبت شده برای این مطلب را در زیر می بینید:
  • ali گفته: ali می‌گه:
    این نظر در تاریخ 1399/09/03 و 22:25 دقیقه ارسال شده.

    رومن که مزه بردش به این بود که با نامردی باشه😃😃😃 اندرتیکرم اسطوره تاریخ ورزش رسلینگه و جایگزینی نداره.❤

  • حسین اورتون گفته: حسین اورتون می‌گه:
    این نظر در تاریخ 1399/09/03 و 21:52 دقیقه ارسال شده.

    ماهان استایلز کشتی گیر ها مقابل هم مسابقه میدن و بعدا احتمال دوستیشون هم هست.مثل همین رینز و اورتون باتیستا اورتون و خیییییییییییلی کسای دیگه این دلیل بر کینه شدن نمیشه. من خودم عاشق رندی اورتون هستم.ولی به مکینتایر هم علاقه دارم اینا 3 پی پر ویو با هم مسابقه دادن ولی من هیچ وقت علاقه ام به مکینتایر کم شد.
    ولی چرا داخل مسابقه خوشم میومد که نه خیلی خوشحال میشدم میبرد مکینتایر رو که آخر تو هل اینا سل تجربش کردم . اورتون هم باخت در سامر اسلم و کلش آف چمپیونز باخت چرا یکم ناراحت شدم ولی نه در این حد. واین که فقط میتونم در مورد آندر تیکر که انقدر مسابقه هارو جذاب میکرد و قهرمان میشد و میبرد یک حرف و تشکرکنم.
    Thank you Dead Man

  • فاطمه لینج گفته: فاطمه لینج می‌گه:
    این نظر در تاریخ 1399/09/03 و 21:01 دقیقه ارسال شده.

    حیف ترین این بود که آندر تیکر و فیند هرگز بادهم روبرو نشدند😭😭😭😭😭😭😭 وماهان تو هنوز کینه باخت در رسلمنیا رو داری😁😁😁

  • جواد گفته: جواد می‌گه:
    این نظر در تاریخ 1399/09/03 و 19:38 دقیقه ارسال شده.

    دلم می خواست تیکر قبل از خداحافظی
    یه مسابقه با استرومن داشته باشه

  • mehdi گفته: mehdi می‌گه:
    این نظر در تاریخ 1399/09/03 و 18:44 دقیقه ارسال شده.

    رندی تو شو نبود.رومن رینز هم با تقلب برنده شد یک ضربه وسط پا درو مکینتایر زد و جی اوسو هم کمکش کرد

  • hamid گفته: hamid می‌گه:
    این نظر در تاریخ 1399/09/03 و 18:38 دقیقه ارسال شده.

    اقا یکی که کامل شو و کیک اف رو دیده بگه رندی اورتن حرفی زده یا مصاحبه ای داشته توی کیک اف یا شوی اصلی سروایور سریز؟

  • محمد  گفته: محمد می‌گه:
    این نظر در تاریخ 1399/09/03 و 18:05 دقیقه ارسال شده.

    واقعا حیف شد

  • ماهان استایلز  گفته: ماهان استایلز می‌گه:
    این نظر در تاریخ 1399/09/03 و 16:21 دقیقه ارسال شده.

    من از تیکر بدم نمیومد ولی وقتی ای جی رو برد ازش بدم اومد
    واقعا یک اسطوره بود
    و مارو تنها گذاشت😞😞

  • پرهام تیکر گفته: پرهام تیکر می‌گه:
    این نظر در تاریخ 1399/09/03 و 16:16 دقیقه ارسال شده.

    😢😢😢😢😭😭😭😭😭اندر تیکر رفت و با. کوهی از غصه مارو تنها گذاشت

  • Erfan Empire  گفته: Erfan Empire می‌گه:
    این نظر در تاریخ 1399/09/03 و 15:57 دقیقه ارسال شده.

    نباید میرفت...


    راستی، من آخر شو یه چیزی دیدم، تبلیغ یه شو جدید بود که زده بود 2021 میاد
    اسمشم wwe ICONS
    زده بود A brand new series

    این چیه؟! میشه یه پست دربارش بزنین؟


  • Mahan junior  گفته: Mahan junior می‌گه:
    این نظر در تاریخ 1399/09/03 و 14:54 دقیقه ارسال شده.

    Legend never die
    Rest in peace Deadman ❤️❤️

  • M.H.HARDY گفته: M.H.HARDY می‌گه:
    این نظر در تاریخ 1399/09/03 و 14:19 دقیقه ارسال شده.

    ازت ممنون سینا مطلب قشنگی بود
    rest in peace

  • ماهان استایلز  گفته: ماهان استایلز می‌گه:
    این نظر در تاریخ 1399/09/03 و 13:59 دقیقه ارسال شده.

    یه زد حال به سینا
    من از تیکر بدم میومد🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

شما نیز نظری برای این مطلب ارسال نمایید:
کد امنیتی رفرش