آخرين ارسال هاي تالار گفتمان
کمی طاقت داشته باشید...
عنوان پاسخ بازدید توسط
40515 61117 amir1383
14150 49932 rey
34 1453 sam
20515 59762 rey
10807 49634 sam
نکاتی در مورد سایتمون
  • بازدید : (213)

Salesforce admin interview questions - Salesforce Blog


نکاتی در مورد سایتمون

متن در ادامه مطلب


  • اگر کسی از مطالب سایتم کپی کنه، اول اینجا رو تعطیل میکنم. بعدش میافتم به جون تمام سایتها و کانالهای کشتی کج و ریشه ی کشتی کج رو در ایران خشک میکنم. پس بشینید سر جاتون.
  • هیچ کدام از نویسندگان سایتمون حق همکاری و تبادل با رقبا رو ندارند. اگر همچو کاری بکنند، ازاینجا حذف میشند.
  • کانال وب تاثیر مثبتی روی ما نداشته و حتی اولش با افت بازدیذ هم مواجه شدیم. اگر کارایی نداشته باشه. حذفش میکنم.
  • در کانال سی ام پانک نیوز هیچ عکس خبر، متن و تبادلی نباید باشه. همه چی فقط به وب لینک داده میشه.
  • خوش نذارم اسم هیچ رقیبی حتی در نظرات برده بشه. اگر کسی اسم ببره، ایپی او برای همیشه بسته خواهد شد.
  • نویسندگانی که برای یک هفته فعال نباشند، از سایتمون حذف خواهند شد.


مطالب مرتبط
بخش نظرات این مطلب
آخرین نظرات ثبت شده برای این مطلب را در زیر می بینید:
  • محمد رضا  گفته: محمد رضا می‌گه:
    این نظر در تاریخ 1399/08/16 و 19:47 دقیقه ارسال شده.

    اشکان من کی بهت توهین کردم. من فقط گفتم تبادل نزنید مهدی راضی نیست شما تو تلگرام بهم گفتی آشغال

  • اشکان هاردی گفته: اشکان هاردی می‌گه:
    این نظر در تاریخ 1399/08/16 و 17:10 دقیقه ارسال شده.

    مهدی محمدرضا توی تلگرام خیلی به من تهمت زد و عقده اینکه با اون کانالی که ازش اسکی میرفتیم تبادل زدم رو سرم در آورد.
    یه کانال بود 200 نفره که از همه جای رسلینگ ایران اسکی می‌رفت.
    بهش گفتم دیگه حق نداری و دیگه هم اسکی نرفت.
    برای همین بعدش باهاش چند بار تبادل زدم.
    مهدی من نمی‌بخشم محمدرضا رو.

    پاسخ : قرار نبود کارمون طوری باشه که به ناراحتی برسیم
    ما یک تیم بودیم اما بعد از زدن کانال، هدف هرکسی عوض شد
    هنوزم میتونم تیم خوبی باشیم
    هر چی بوده گذشته

  • اشکان هاردی گفته: اشکان هاردی می‌گه:
    این نظر در تاریخ 1399/08/16 و 11:11 دقیقه ارسال شده.

    چطور 217 نفر از کانال راضی بودند فقط تو نبودی فک کردی نمیفهمم هر موقع از بچه ها سوال میکردم نظرسنجی میذاشتم تو فقط مخالف بودی فقط به خاطر حسودی که به من داشتی چون معنای رفاقت رو درک نکردی و تنها کسی که فکرشو نمی‌کردیم از پشت به ما خنجر زد.
    بهم میگی یک ماه نبودی گفتی درس دارم دوباره اومدی ولی خوشحال میشیم بازم بیای.
    یکی نبود به تو بگه وقتی میبینی من تو تلگرام فعالم برای چی توی وب فعال نیستم.
    همون هم به خاطر مصرف اینترنت بود که نمیذاشت بیام مگر نه هرروز اینجا بودم تا قبل از اینکه مصرف زیاد شد.
    من تا آخر عمر توی پانک نیوز میمونم ولی تورو نمی‌بخشم امیدوارم خدا هم تورو نبخشه دو رو

    پاسخ : ببینید اینجا مشکل بغرنجی نیست که بخواهیم فکرمون رو درگیر کنیم
    مسئله اینه که کانال نتونست کمکمون کنه پس چرا باید وقتمون رو روی چیزی بزاریم که فقط وقتمون رومیگیره
    همگی اشتی میکنیم
    حتی من و امیر

  • محمد رضا  گفته: محمد رضا می‌گه:
    این نظر در تاریخ 1399/08/16 و 10:12 دقیقه ارسال شده.

    من پیاز داغ هیچی زیاد نکردم هر شب تبادل و تبلیغ می کردید تو کانال وب که باعث شد یکی از مطالب من اسکی بره خیلی بدم اومد بعد تو کانال پانک نیوز استیکر می فرستادید
    الان هم کانال وب رو به 218 نفر رسوندید به کاربران وب اضافه نشده تازه کم هم شده

    پاسخ : من نمیخوام ناراحتی و دعوا ادامه داشته باشه
    تقصیر خودم بود که روی کانال نظارت نداشتم
    هر کسی میخواست وب پیشرفت کنه اما روشمون درست نبود
    بحث رو تموم میکنیم و باید دنبال تغیر روش باشیم

  • احمد لشلی گفته: احمد لشلی می‌گه:
    این نظر در تاریخ 1399/08/16 و 0:43 دقیقه ارسال شده.

    مهدی واقعا راست میگه چه از کانال های تلگرامی چه از اینستا و خیلیا های دیگه خیلی از ما نوشته میدزدن ما این همه زحمت میکشیم رد میکنیم اینا رو واسه آقا مهدی بعدآقا مهدی که زحماتش از ما دو برابره بعد اینا با یه کپی اونا زحمات مون میره واسه اونا سایتم که نگم براتون از نتیجه احتمالی مسابقه رندی اورتن با مکینتایر در سامراسلم به بعد خیلی افت داشتیم الان حتی حداقل تعداد بیننده ها دیگه 3 رقمی نمیشه.من به آقا مهدی از این بابت حق میدم.احمد لشلی

  • اشکان هاردی گفته: اشکان هاردی می‌گه:
    این نظر در تاریخ 1399/08/15 و 22:39 دقیقه ارسال شده.

    خب ببین کلا محمدرضا یکم بزرگش کرد خودشم قبول داره ببین من هنوز هم به فکر وبم که برات مسابقات جداگانه میذارم هیچوقت هم خیانت نمیکنم به سایتی که منو ساخت.
    من تنها دلیلی که نیستم مصرف اینترنته که بار ها به همه گفتم.
    لطفاً از امیر زیگلر هم عذرخواهی کن خیلی باهاش بدرفتاری کردی.

  • Amir jf گفته: Amir jf می‌گه:
    این نظر در تاریخ 1399/08/15 و 20:42 دقیقه ارسال شده.

    داداش چقدر عصبی هستی چی شده مگه نگران نباش کسی کپی نمیکنه دیگه به فکر بستن سایت نیفت

  • اشکان هاردی گفته: اشکان هاردی می‌گه:
    این نظر در تاریخ 1399/08/15 و 20:33 دقیقه ارسال شده.

    مهدی اولا من یه لحظه سریع با بسته اومدم فهمیدم همچین مطلبی گذاشتی.دوما من تا یک ماه نمی‌تونم بیام بخاطر مصرف بیش از حد اینترنت و اگه میتونستم میومدم لطفا شرایطم رو درک کن.
    دوما من کانال وب رو حذف کردم تنها دلیلی هم که تبادل میکردیم بخاطر این بود که آمار رو ببریم بالا 218 نفر چیزی نیست منم یکسال تو وب بودم هیچ خبری ازم نبود‌‌.
    سوما محمدرضا یکم زیادی پیاز داغش رو زیاد کرد کجا از ما کپی شده یه کانال بود فقط از ما برمی‌داشت که اونم توبیخ کردم دیگه از ما نذاشت.
    چهارما به من و امیر زیگلر توهینای بدی کردی که ازت انتظار نداشتیم بعد از کلی زحمت که برای سایتت کشیدیم به ما بگی واقعا ازت ناراحتیم.
    کانال هم پاک شد به آرزوت رسیدی ایشالا یک ماه دیگه اگه اینترنتمون رفت رو منصفانه میام هر روز برات پست بزنم.
    نوکرت اشکان هاردی.

    پاسخ : از اولشم هم کانال اشتباه بزرگی بود
    من توهین نکردم
    فقط گلایه کردم

  • محمد سعید گفته: محمد سعید می‌گه:
    این نظر در تاریخ 1399/08/15 و 20:04 دقیقه ارسال شده.

    چخبره حالا
    چرا یکهو انقدر عصبانی شدی.

  • Mokhtar گفته: Mokhtar می‌گه:
    این نظر در تاریخ 1399/08/15 و 20:03 دقیقه ارسال شده.

    لطفاً خواهشاً دانلود تاپ تن ها رو برگردونید🙏🙏

  • Mokhtar گفته: Mokhtar می‌گه:
    این نظر در تاریخ 1399/08/15 و 20:03 دقیقه ارسال شده.

    لطفاً خواهشاً دانلود تاپ تن ها رو برگردونید🙏🙏

  • mahdifm گفته: mahdifm می‌گه:
    این نظر در تاریخ 1399/08/15 و 19:46 دقیقه ارسال شده.

    سلام. داش مهدی اگ دوست داری مدیریت کانال تلگرام رو بده من

    پاسخ : اضافه بود .بستیمش

  • محمد مهدی گفته: محمد مهدی می‌گه:
    این نظر در تاریخ 1399/08/15 و 19:35 دقیقه ارسال شده.

    داداش خودتو ناراحت نکن اینو همه میدونن که سایت پانک نیوز از قدیمی ترین و بهترین سایتهای رسلینگ تو ایرانه نیازی نیس ثابت کنی 💙

  • Rey گفته: Rey می‌گه:
    این نظر در تاریخ 1399/08/15 و 18:09 دقیقه ارسال شده.

    باش من اصلا سایتی بهتر تو سراغ ندارم
    بهترینی

شما نیز نظری برای این مطلب ارسال نمایید:
کد امنیتی رفرش