آخرين ارسال هاي تالار گفتمان
کمی طاقت داشته باشید...
عنوان پاسخ بازدید توسط
40515 61117 amir1383
14150 49932 rey
34 1453 sam
20515 59762 rey
10807 49634 sam
نتایج کامل اسمکدان 3 جولای 2020
  • بازدید : (417)

WWE SmackDown 3rd July 2020 Highlighs Hd WWE SmackDown 7/4/2020 ...


نتایج کامل اسمکدان 3 جولای 2020

متن در ادامه مطلب


مصاحبه با مت ریدل

کول از مت میپرسه که شروع کار در اسمک برات چه حسی داشت؛ خصوصا که همون اول کار با ایجی سرشاخ شدی.

مت میگه خوب این خوبه که به شوی اصلی بیایی و در همون اولش بتونی پیروزی خودت مقابل استایلز رو جشن بگیری.

کول میپرسه تو چرا کفش نمیپوشی؟ مت میگه جریانش طولانیه اما در حال من در بیورن کمپانی هم کفش پام نمی کنم.

کول میگه منتظرم ببینم برنامه ی بعدیت چیه.

کوربین وارد میشه. او بدون کفش بودن مت رو مسخره میکنه و  کارهای اخیرش رو هم بی مزه میدونه.

کوربین یک سری حرف در مورد ریدل میزنه و مت یگه خوب بیا مبارزه کنیم. کوربین میگه حریفت من نیستم بلکه یکی دیگه هست


میز و موریسون وارد میشند


موریسون مقابل مت ریدل

کوربین وسط مسابقه خواست مت رو بزنه اما مت دورش کرد. موریسون مت رو رول کرد اما مت رها شدو و با یک کاور ناگهانی موفق شد برنده بشه

برنده مت ریدل


ریدل به طرف خروجی رفت اما استایلز اومد و بهش حمله کرد. گولاک هم اومد با استایلز دست به یقه شد



میز و موریسون در پشت صحنه با کوربین حرف مینزند و میگند این ریدل لعنتی بازم برنده شد و باید زانوهاش رو ناکار کنیم تا دور برنداره.


مسابقه برای  کمربند بین قاره ای

استایلز مقابل گولاک

وسط مسابقه تصویر براین رو داشتیم که در مورد گولاک حرف میزد. او گفت که بهش باور داره. براین توانایی گولاک رو تحسین کرد و بعدش به مسابقه برگشتیم.

استایلز کمی بعد حریف رو بین طنابها به تور انداخت. بعدش عقب رفت و با اجرای فنوال فوریرم، رفت برای کاور و تمام

برنده و همچنان قهرمان استایلز


بنکس و بیلی در پشت صحنه دارند هماهنگ میشند تا برای بخش خودشون به صحنه بیان


بنکس و بیلی به رینگ میان و بیل یمیگه امروز من برای 266 روز قهرمان هستم. اونا با کمربندهاشون خودنمایی میکنند و از تماشاگرا میخوان بهشون احترام بزارند. سی ام پانک نیوز. بیلی میگه اندرتیکر میگه که من سفارش بیلی رو کردم اما من در اصل خودم خودم رو به اینجا رسوندم.

بنکس بعدش تصاویری از موفقیهاشون رو نشون میده. بعدش خودشون از خودشون تشکر میکنند.


کراس و بلیز به سالن میان و یه کاغذ همراهشون دارند که در اون افتخارات خودشون نوشته شده. بلیز میگه که کراس یکی از قهرمان اسکاتلند هست و حتی میتونه بعد از 300 و خورده ای نفر، مدعی تاج انگستان بشه. کراس هم افتخارات بلیز در بیرون از کمپانی رو یاداوری میکنه و اونا هم از خودشون تشکر میکنند.

بیلی و بنکس شروع به تحقیر تیم مقابل میکند. بنکس پیشنهاد میده که بیلی با بلیز مسابقه بده


بلیز مقابل بیلی

بنکس خواست به نفع دوستش دخالت کنه اما کراس با بنکس درگیر شد. بیلی هم رفت کراس رو زد و کراس هم یه ضربه به بیلی زد و مسابقه دیکیو شد

برنده با دیکیو بیلی


به بخش استرومن و وایت در اسمک قبلی مرور میکنیم و بعدش مسابقه ی این رو برای اکستریم تبلیغ میشه


کوفی مقابل ناکامورا

کوفی رفت فینیشر بزنه اما ناکامورا بهش اجازه نداد. کوفی عقب رفت تا راننیگ کیک بزنه اما در کمند ناکامورا گیر افتاد و پین شد

برنده ناکامورا


شیمس در جایی که شبیه مشروب فروشی هست ایستاده و جف هم وارد رینگ میشه. داخل رینگ روی میزها بطریهای نوشیدنی چیده شده و یک پیشخدمت هم اونجا هست. شیمس جف هاردی رو یک بیماری معتاد به مشروبات معرفی میکنه. هاردی از اینکه شیمس او و خانواده اش رو درگیر همچو بازی کرده گلایه میکنه.

شیمس میگه من این کارا رو میکنم تا کمکت کنم. من دوستت هستم . پیشخدمت مشروف فروشی لیوانی به طرف هاردی میگیره.سی ام پانک نیوز. به نظر میرسه که جف برای نوشیدن وسوسه شده اما بعدش نوشیدنی رو به طرف اون ادم میپاشه.

بعدش یک فینیشر روی او میزنه و با تصویر او شو تمام میشه.


اگر جایی ایراد داشت بگید درست کنم


مطالب مرتبط
بخش نظرات این مطلب
آخرین نظرات ثبت شده برای این مطلب را در زیر می بینید:
  • mehdi گفته: mehdi می‌گه:
    این نظر در تاریخ 1399/04/14 و 14:46 دقیقه ارسال شده.

    جف هاردی مشروب رو روی سر پیشخدمت میریزه اون برمیگرده و جف هاردی از پشت یک شیشه مشروب رو سرش میشکنه بعد بهش سوانتان بامب میزنه و شادی می کنه

شما نیز نظری برای این مطلب ارسال نمایید:
کد امنیتی رفرش