آخرين ارسال هاي تالار گفتمان
کمی طاقت داشته باشید...
عنوان پاسخ بازدید توسط
40515 59752 amir1383
14150 48864 rey
34 1394 sam
20515 58368 rey
10807 48260 sam
با کاربران: توضیحات در مورد یک سری مسائل
دسته بندی : با کاربران,
  • بازدید : (212)

با کاربران:

توضیحات در مورد یک سری مسائل
متن در ادامه مطلب



نویسنده:

محمد رضا


سلام و خسته نباشید میگم به تمام کسانی که به وب خدمت میکنند لازم میدانم در مورد مسائل پیش آمده و توهین های که به من زیر پست خداحافظی با کاربران و سایر مسائل توضیحاتی بدم که شما کاربران عزیز در جریان باشید که برای من چه اتفاقی در وب افتاد که تصمیم به خداحافظی گرفتم:


1- وقتی یک مقاله رو با عشق وعلاقه ووقت زیادی مینوشتم انتظار داشتم تو چشم باشه ولی بعضی مواقع میشد تعداد پست های اشکان زیاد میشد که مقاله ها به صفحه قبلی می رفت ومن یه کم ناراحت می شدم (با این حال زیاد از اشکان ناراحت نیستم عیبی نداره)


2- بقول امیر زیگلر بارها خداحافظی میکنم ولی باز هم هستم آره خب ولی هرکس وقتی خیلی به چیزی عشق و علاقه داره کم کم علاقه اش از بین میره وب هم برام اینطور بود کم کم حسش رو از دست دادم.


3- حس کردم دیگه کسی به مقاله هام علاقه نداره وبراشون مهم نیست مقاله هام باشه یا نباشه چون از کامنت ها اینجور برداشت کردم.


4- وقتی با کسی حرف دلم رو با کسی درمیان یا درمورد زندگی خصوصی ام میگم یعنی طرف رو دوست دارم وخیلی بهش ارادت دارم.


5- من مهدی رو مثل برادر خودم می دونستم خیلی برام محترم بود ولی اون شب درمورد یه بنده خدایی. توضیح میدادم مهدی خیال کرد بهش چیزی گفتم یه خورده عصبی شد منم گفتم بخدا اصلا من به شما از گل نازک تر نگفتم چون سریع چت میکردم یه لحظه اشتباه برداشت کرد که من چیزی گفتم که در واقع این طور نبوده.


6- همون شب هم با اینکه چیزی به مهدی نگفتم ولی بسیار ازش معذرت خواهی کردم چون دوست نداشتم اعتبار پیش ادمین های وب بدست آوردم از دست بدهم

7- خدایش مهدی یکی از کسانی بوده تو وب حامی ام بوده وخیلی برام عزیز بوده ولی اون شب خیلی ناراحت شدم ازم دلخور شد البته تقصیری نداشتم چون اشتباهی حرف را برداشت کرد


8- از کم شدن حس و علاقه کاربرا به مقاله هام بگذریم از توهین رکیک زیر پست خداحافظی کاربران که بگذریم (ولی خدایش اصلا توقع نداشتم مهدی پشتم رو خالی کنه)


9- چرا چون چند بار امتحانش کردم دیدم زیر جواب کامنت ها باهم یک جوره تو پشتیبانی آنلاین یه جور دیگه (حتی بهم میگفت تو هم مثل بقیه که رفتن امثال Cr7 تو هم برو) یه لحظه تصور کنید این قدر زحمت برای وب بکشید بعد بگن بدرد نمیخوری برو


10- من فقط سکوت کردم چون همه کاره وب ادمین هاست من کاره ای نبودم حرف هام ریختم تو خودم

حتی من اون شب به مهدی گفتم از شنبه میام وب که اون ناراحتی مهدی پیش اومد ازش عذرخواهی کردم ولی خودم ناراحت بودم وکشیدم کنار (چون دوست نداشتم طرفم ناراحت باشه خودم اشکالی نداره)


11- من آگه کسی بهم احترام گذاشت من صد برابر جواب احترامش میدم ولی آگه رفتارش با من عوض شد دیگه رفتارم مثل قبل نخواهد بود.


12- درمورد محمود بگم قاضی خداست من دلیل عوض کردم اسم کاربریم فقط نوشتن مقاله بوده چون این طور راحت تر بودم من با هر اسم کاربری جعفر جمشید صغری بیام قصدم خیر هست خدمت رسانی به وب.


نکته:

دوستان بدونید منم آدم هستم شما با یه حرف کوچیک ناراحت میشید پس به من هم حق بدید چون دل دارم و نمی توانم بی احساس باشم مثل آدم آهنی بدون در نظر گرفتن وعواطف و روحیه ام فقط و فقط مقاله بنویسم
(لطفا قبل از اینکه به من توهین وبد وبیراه کنید یه لحظه خودتون را جای من تصور کنید ببینید چه احساسی داشتید؟

ممنون


مطالب مرتبط
بخش نظرات این مطلب
آخرین نظرات ثبت شده برای این مطلب را در زیر می بینید:
  • محمد رضا  گفته: محمد رضا می‌گه:
    این نظر در تاریخ 1399/06/05 و 9:53 دقیقه ارسال شده.

    متاسفم برای سایت تون بعضی ها بدون اینکه بیان بخونندچی گفتم فقط برای خودشون حرف میزنند
    غیر توهین چیزی بلد نیستن به من بگن... کجا حرف خداحافظی زدم اینجا
    من بخاطر اشکان این حرف هارو زدم
    یکهفته کامل نیومد م وب تا دیشب

    پاسخ : من الان تا ده و نیم تو پشتیبانی انلاین هستم
    بهتره اونجا حرف بزنیم
    پاسخ : باش انگار نمیخواهی مشکل شه. فقط من دیگه نمیزارم توی وبم از این حرفها پست زده بشه
    بای

  • غریبه گفته: غریبه می‌گه:
    این نظر در تاریخ 1399/06/05 و 2:00 دقیقه ارسال شده.

    من هروقت تایم باشه، میام توی وی سی ام پانک. انگار تبدیل شده به مهده کودک زیر 18 سال. جمع کنید این لوس بازیا را. این ناز بازی ها را واسه دوست دخترت دربیار محمدرضا. حالمو از کج بهم زدی. تقصیرهم نداری. 18سالته.

  • FARSHADCENA گفته: FARSHADCENA می‌گه:
    این نظر در تاریخ 1399/06/05 و 1:31 دقیقه ارسال شده.

    دیگه شورشو در آوردی
    یا برو یا بمون هی پست میزنی رفتم خدافظ که چی بشه عجب بابا عجب

  •  گفته: می‌گه:
    این نظر در تاریخ 1399/06/05 و 0:48 دقیقه ارسال شده.

    من دوست دارم بمونی ولی واقعا یکم زود بهت بر میخوره،
    تقصیر خودت که بایک اسم دیگه اومدی ، قبول کن وگرنه مهدی نه علاقه ونه وقت دعوا با بقیه رو داره ، در هر حال امیدوارم که مهدی عزیز ناراحتی دربیاد و دوباره توهم به سایت برگردی.

  • محمد رضا  گفته: محمد رضا می‌گه:
    این نظر در تاریخ 1399/06/04 و 23:12 دقیقه ارسال شده.

    گرفتارم نمیتونیم بیام پشتیبانی بخدا
    ساعت 12شب برمیگردم خونه

  • محمد رضا  گفته: محمد رضا می‌گه:
    این نظر در تاریخ 1399/06/04 و 22:48 دقیقه ارسال شده.

    مهدی جان عزیز دلم
    من آگه چیزی میگم حتما یه چیزی بوده چرا به امیر گیر نمیدم چرا به سینا گیر نمیدم
    حتما یه چیزی بوده
    عیبی نداره، هرچی بوده گذشت
    موفق باشی

    پاسخ : تو اگه مرد بودی می اومدی تو پشتیبانی سنگهامون رو وا میکندیم
    تو بااسم محمود اومدی . منم باهاش بد حرف زدم
    بد اونا رو چسبوندی به خودت
    پاسخ : بای

  • محمد رضا  گفته: محمد رضا می‌گه:
    این نظر در تاریخ 1399/06/04 و 21:40 دقیقه ارسال شده.

    باشه وب رسلینگی هست درست
    وقتی طرف زود منو قضاوت میکنه هرچی فوش بهم گفت زیر پست قبلی سکوت کنم
    بعدهم نظرش ثبت شد

  • محمد رضا  گفته: محمد رضا می‌گه:
    این نظر در تاریخ 1399/06/04 و 21:14 دقیقه ارسال شده.

    حاضر قسم بخورم به خودم گفتی همه باهم بدهستند تو هم روش

    پاسخ : چرا حرف درمیاری؟ انگار واقعا سر جنگ داری

  • محمدرضا  گفته: محمدرضا می‌گه:
    این نظر در تاریخ 1399/06/04 و 21:05 دقیقه ارسال شده.

    من بحث اومدن یا رفتن نکردن پای حرف که گفتم نمیام هستم
    (فقط بخاطر اشکان گفتم دلیل این کارم چه بوده؟؟همین
    که همه بدونند من مقصر نیستم شکلکشکلک

  • محمدرضا  گفته: محمدرضا می‌گه:
    این نظر در تاریخ 1399/06/04 و 21:00 دقیقه ارسال شده.

    من نگفتم میخواهم برگردم اشکان گفت بهتره حرفاتو بزنی تا تو دلت نمونه برای همین گفتم بخاطر اشکان گفتم

  •  AMIR   ZIGGLER گفته: AMIR ZIGGLER می‌گه:
    این نظر در تاریخ 1399/06/04 و 20:57 دقیقه ارسال شده.

    اول اینکه منم یه مدت دانستنی مینوشتم ولی هیچ کامنت یا تعریف ی ازم نشد و نیومدم بگم شما چرا زیر پست های من از مقالم تعریف نمیکنید . دوم تو داری وب رو خراب میکنی این وب برای رسلینگ نه اینکه هر ادمی توش از ناراحتیش بگه

  • مهدی گفته: مهدی می‌گه:
    این نظر در تاریخ 1399/06/04 و 20:52 دقیقه ارسال شده.

    من کی بهت گفتم مثل کریس رونالدو برو؟ چرا تهمت میزنی؟
    من واقعا نمیدونم چطور باهات رفتار کنم. اومدی گفتی حوصله مقاله نوشتن ندارم گفتم باشه عیب نداره ننویس. بعد میایی میگی مهدی اهمیتی به کارام نمیده. گمونم باید وب رو بفروشم برم راحت شم.

    همه میدونند من از کشتی متنفرم اما این سه روز رو با این پستای زیاد سامراسلم و راو، تنهایی براتون اپ کردم. باز دم اشکان کردم که هوام رو داشت. فقط دیگه این حرفهای رو نمیتونم درک کنم.


  • مش مراد گفته: مش مراد می‌گه:
    این نظر در تاریخ 1399/06/04 و 20:20 دقیقه ارسال شده.

    داداش ما هممون میخواهیم شما تو وب باشی هیچکس از حضور شما دلگیر نیست.مقاله هات عالین فقط مردونه تصمیم بگیر و تا اخر پاش وایسا.اگه از وب زده شدی میتونی بری اگه هم میخوای بمونی بحثو تموم کن.هر چند با رفتنت هممون ناراحت میشیم.ولی خود دانی.

  • ali گفته: ali می‌گه:
    این نظر در تاریخ 1399/06/04 و 19:59 دقیقه ارسال شده.

    شورشو درنیار یه تصمیم بگیر که تا اخر پاش وایسی اگه از وب زده شدی واسه همیشه برو چرا هی پست میزنی.اگه میمونی بمون ای بجثم تموم کن

  •  گفته: می‌گه:
    این نظر در تاریخ 1399/06/04 و 19:59 دقیقه ارسال شده.

    داداش بهت تو بعضی از چیزا حق میدم ولی اون جا که محمود ببهت توهین کردد البته اون خودت بودی کساییکه تو وب بودن باهاش برخورد کردن پس یعنی اعضای وب دوست دارن و اون دو سه نفری که توهین کردن کلا مشکل داشتن مثلcr7 که به همه میپرید وبا همه دعوا داشت

  • صالح رینز گفته: صالح رینز می‌گه:
    این نظر در تاریخ 1399/06/04 و 19:54 دقیقه ارسال شده.

    ببین هر جور راحتی میخوای بری برو میخوای بمونی بمون.فقط یا اگه میمونی مردانه بمون اکرم میری مردانه برو نه هی بری بیای بری بیای.رو حرعام فکر کن بعد تصمیم بگیر

شما نیز نظری برای این مطلب ارسال نمایید:
کد امنیتی رفرش