آخرين ارسال هاي تالار گفتمان
کمی طاقت داشته باشید...
عنوان پاسخ بازدید توسط
40515 61113 amir1383
14150 49898 rey
34 1453 sam
20515 59757 rey
10807 49629 sam
حریف جان سینا برای رسلمنیا 36 مشخص شد
دسته بندی : اخبار کشتی کج,
  • بازدید : (451)



نتیجه تصویری برای wwe cena

حریف جان سینا برای رسلمنیا 36 مشخص شد

متن در ادامه مطلب



این روزا خبرهای خوبی از سینا میرسه و امروز گفته شده که حریف او برای رسل 36 تقریبا مشخص شده


سینا ممکنه با الیاس مسابقه بده و احتمالا تا دو هفته ی دیگه درگیریشون شروع میشه.


الیاس الان فیس هست و با گروه زین کل کل داره اما گمونم اگه با سینا بخواد مسابقه بده، دوباره هیل میشه.

میشه گفت الیاس در قد و قواره ی سینا هست اما هیچ وقت بهش مسابقه های مهمی داده نشد تا در حد مصاف با یک چهره ی بزرگ مثل سینا مطرح بشه.


البته همینقدر که سینا این داستان رو قبول کنه اتفاق خوبی هست چون طرفدارانش بعد از مدتها می تونند یه مسابقه از او ببینند.


مطالب مرتبط
بخش نظرات این مطلب
آخرین نظرات ثبت شده برای این مطلب را در زیر می بینید:
  • علی مشرف گفته: علی مشرف می‌گه:
    این نظر در تاریخ 1398/12/06 و 19:47 دقیقه ارسال شده.

    سلام من اولین نظرمه به نظر من این خبر یک شایعه است .

  • علی ترابی گفته: علی ترابی می‌گه:
    این نظر در تاریخ 1398/11/28 و 10:37 دقیقه ارسال شده.

    اصلا برام جذابیتی نداره چون نتیجه ش هم از الان کاملا مشخصه

  • سام گفته: سام می‌گه:
    این نظر در تاریخ 1398/11/28 و 3:31 دقیقه ارسال شده.

    ای بابا مسخره بازی شده دیگ

  • آرمان عظیمی گفته: آرمان عظیمی می‌گه:
    این نظر در تاریخ 1398/11/27 و 23:57 دقیقه ارسال شده.

    حمید، برادر من، لازم نیست کسی برای من پیغام بیاره، قهر مال بچه هاست، من تاحالا ندیدم شمارا، اما هیچ مشکلی با شما ندارم، آدم ها نظرات مختلفی دارند، اما توهین کردن درست نیست. من نه ادعایی در مورد کج دارم و توی این زمینه، از همه پایین تر هستم، اصلا آرمان یک آدم حقیر و بدرد نخور، به کسی توهین نکن، ما دور هم جمع شدیم که باهم رفیق باشیم و با خلق و خوی هم آشنا بشیم، به خدا توهین کردن هنر نمی خواد، آقا حمید من از شما معذرت می خوام که با درج نظر، حالتون را بهم زدم، گذشته ها را دفن کردیم و رفت من خاک زیر پاتم آقا حمید، من از همتون معذرت می خوام، الهی خودم درد و غمتون را تنهایی به دوش بکشم

  • amir jf گفته: amir jf می‌گه:
    این نظر در تاریخ 1398/11/27 و 23:33 دقیقه ارسال شده.

    همچنین آرمان جان ما نظر های شما را به دقت میخونیم با نظرهای خود مقایسه میکنیم دمت گرم که آنقدر واسه ما تحلیل میکنی

  • amir jf گفته: amir jf می‌گه:
    این نظر در تاریخ 1398/11/27 و 23:29 دقیقه ارسال شده.

    من دوست ندارم سینا تو هیل ببینم ما ها دوست داریم هیچ وقت تسلیم نشو ببینیم نه یه کسی که هیله مطمئن آگه نظرسنجی بزارن مطمئنم بیشتر هوادرا سینا به فیس بودنش رای میدن سالی یبار بازی میکنه حالا میخواهد هیلم باشد

  • آرمان عظیمی گفته: آرمان عظیمی می‌گه:
    این نظر در تاریخ 1398/11/27 و 22:17 دقیقه ارسال شده.

    سلام به نفس های پاکم توی گروه، داداش های مهربونم، الهی پیش مرگ همتون بشم، جان سینا واقعا یک اسطوره هستش، درسته الان چند وقته به خاطر هالیوود حضورش کمرنگه، اما محبوبیتش باعث شده حتی با حضور کم، بعد براک، بالاترین دستمزد را بگیره، توی آمریکا مخصوصا، خیلی طرفدار داره. شنیدم یک فایتر معروف یو اف سی هم قراره کم کم، سر و کله اش پیدا بشه، جوناس را خیلی ها می شناسند، حتی یه زمان هم رومن رینز براش از دبلیودبلیویی، خط و نشون کشید، انشالله افراد خیلی خوبی هم توی این کمپانی و هم الیت جذب بشن تا عین قدیما واقعا کشتی کج ببینیم، اون روزایی که جان سینا تازه اومده بود و تعجب همه را برانگیخت، داداش مهدی، مشکلات زندگی هیچ وقت نمیتونه یک مرد را از پا دربیاره و از نظر من، تو واقعا یک مرد همه چی تمومی، جونم فداتون

    پاسخ : قربونت عزیزم. نظر لطفته. تو واقعا یه پهلوونی که دوباره برگشتی و نزاشتی جو وب خراب شه. دمت گرم

  • Mahan junior  گفته: Mahan junior می‌گه:
    این نظر در تاریخ 1398/11/27 و 22:16 دقیقه ارسال شده.

    خداییش خیلی ضد حال میشه چون نقش فیس واقعا به الایس میاد
    امیدوارم شایعه درست نباشه

  • حمید گفته: حمید می‌گه:
    این نظر در تاریخ 1398/11/27 و 22:05 دقیقه ارسال شده.

    از آرمان عظیمی صمیمانه عذرخواهی میکنم
    هرچی بوده دیگه گذشته آگه کسی باهاش در ارتباطه بهش بگه
    حمید ازت معذرت خواهی کرده

شما نیز نظری برای این مطلب ارسال نمایید:
کد امنیتی رفرش