آخرين ارسال هاي تالار گفتمان
کمی طاقت داشته باشید...
عنوان پاسخ بازدید توسط
40515 61113 amir1383
14150 49898 rey
34 1453 sam
20515 59757 rey
10807 49629 sam
با کاربران: خداحافظی
دسته بندی : با کاربران,
  • بازدید : (241)
با کاربران:
خداحافظی



نویسنده:
محمود

سلام، من محمدرضا هستم بخاطر علاقه ای که به محمود دارم اسمم رو تو فضای مجازی محمود میذارم.


چون اعتقاد دارم نباید اطلاعات شخصی ام تو فضای اینترنت منتشر کنم درواقع برای اینکه شما دلتنگ محمد رضا نشید من خودم به خودم توهین کردم که با اسمی که دوستش دارم بیام نه اسمی که هستم (آگه قبول ندارید برید ای پی محمود ومحمدرضا رو چک کنید)


به جرات میتوان بگم من خیلی برای وب زحمت کشیدم برای مثال برید صفحه 99 وب را مراجعه کنید ببینید محمود اخبار و ریتنگ دینامیت و ان ایکس تی ارسال نکرده حتی وب قبلی به نام محمود بودم که حذف شد من فقط به عشق مهدی و بعضی کاربر ها که ارادت به من داشتند اومدم وب تا اینکه دیشب اندک امیدی که برای اومدن به وب داشتم از بین برد.


کی مثل من ادمین نیست اینقدر مطلب برای وب میفرسته؟کی مثل من بخش متفرقه وب رو سروسامان داد؟کی مثل من مطالب ورزشی رو آورد وب؟کی مثل من مقاله مینوشت ولی شوهای کمپانی رو با چند روز تاخیر می دید؟کی مثل ساعت ها تو وب پرسه میزد که کاربر ها مطالب بروز ومتنوع بخونند الان قدر منو نمی دونید ولی روزی کاملا وب خلوت شد میگید کاش یه مقاله تو وب بود.


اندک امید که وب داشتم از بین رفت گناه من چیه که دوست داریم به وب خدمت کنیم محمود و محمدرضا دیگه مرده شده حساب کنید.


از اشکان خواهش میکنم این حرف های منو پست بزنه.
وسلام علیکم ورحمة وبرکاته


اشکان:

از محمدرضا از بابت تمامی زحماتش تشکر میکنیم و ازش خواهش میکنیم که برگرده و با ما بمونه چون وب بدون مقاله های اون به جرئت میتونیم بگیم نا منظمه و مقاله های اون بود که خیلی از شماهایی که ازش انتقاد میکنید رو به وب آورد.به محمود هم فرصت آخرو میدیم اگه ازش عذرخواهی نکنه نه دیگه پستاشو آدم حساب میکنیم و نه خودش و کامنتاشو.من والا نمیدونم محمدرضا چه بلایی سر محمود آورد که اینجوری در اومد بهش گفت وراج.محمود بهتره سریعا عذرخواهی کنه مگر نه وقتی نمیمونه زیر همین پست عذرخواهیت رو بکن.


ادامه حرفم:

ببینید داداشا من الان نمیدونم کی به کیه ولی محمدرضا از روی محبت به محمود اسم خودشو گذاشته محمود مگر نه محمدرضا همه مارو دوست داره ما هم دوستش داریم درباره کسی هم که گفتید به من گفت که منت گذاشتی باید بگم اون محمود اصلی بود.

در ضمن من هیچ مسئولیتی نسبت به این پست ندارم پس لطفا به من فحش ندید


مطالب مرتبط
بخش نظرات این مطلب
آخرین نظرات ثبت شده برای این مطلب را در زیر می بینید:
  • محمد متین گفته: محمد متین می‌گه:
    این نظر در تاریخ 1399/05/30 و 13:57 دقیقه ارسال شده.

    من الان نمیدونم چیشد یکم اگه واضح تر بود شاید بهتر میتونستم نظر بدم،اما اگه الان این متن رو محمد رضا نوشته فقط میتونم براش آرزوی موفقیت کنم تو کنکوری که قراره فردا بده اما خب چند فقط بود من نبودم نفهمیدم چیشده اما هم مطلب ها محمود خوبه هم مطالب تو، البته که تو اثبات شده ای برای کاربران وب و محمود هم تازه داره به نویسندگان اضافه میشه لطفا محمد رضا شما در مورد این پستی نوشتی یکم بیشتر فکر کن البته هنوز هم نمیدونم این متن رو کپی گذاشته ولی محمد رضا در مورد این تصمیمت بیشتر فکر کن

  • محمود ومحمدرضا  گفته: محمود ومحمدرضا می‌گه:
    این نظر در تاریخ 1399/05/30 و 13:39 دقیقه ارسال شده.

    باشه بحث رو تموم میکنم اشکال نداره بهم فوش یا توهین کنید
    فقط بدونید من حقیقت گفتم میتونستم هیچوقت نگم همین که جرات پیدا کردم بگم از نگفتنش بهتر بود
    خداحافظ همگی

    پاسخ : ببین داداش اولا کاری که تو میکنی با حرف یک نفر میری اشتباهه من CR7 رو با اون سطع شعورش آدم کردم تو هم باید همینکارو میکردی ما هم پشتت بودیم دوما تو الان هزار بار خدافظی کردی 500 بارش زیر همین پست 500 بارش تو بقیه پست ها بمون تا من اینارو آدم کنم

  • مهدی گفته: مهدی می‌گه:
    این نظر در تاریخ 1399/05/30 و 13:36 دقیقه ارسال شده.

    عجب شیر تو شیری شده
    ناراحت نشید ولی بعد از مدتها کلی خندیدم
    داداش محمدرضا موضوع جالب شد
    شب بیا بحرفیم
    من سر کار هستم. شب میام

  • سینا گفته: سینا می‌گه:
    این نظر در تاریخ 1399/05/30 و 13:20 دقیقه ارسال شده.

    بهتره این بحث رو تمومش کنین و همین جا خاتمه بدین. این هشدار اخره

  • iman batista گفته: iman batista می‌گه:
    این نظر در تاریخ 1399/05/30 و 13:02 دقیقه ارسال شده.

    محمدرضا از دستم ناراحت نشی ولی همه بچه هامثل خودم شوک شدیم واقعا اونروزی که نظر بچه ها رو پرسیدی که محمدرضا مقاله هاش رو ادامه بده یا ن همه بچه ها بهت روحیه دادن ازت تشکر کردن که ادامه بدی خود من هم گفتم حالا بعدش این جریان محمود پیش امد و دو شخصیتی شدن داستان باید حق بدی که بچه ها ناراحت بشن تو باید از همون روزی که بچه های وب گفتن کارت عالیه با قدرت ادامه میدادی

    پاسخ : والا اگه محمدرضا تو بحث CR7 بود الان میرفت من پاش وایسادم تا آدمش کنم باید به کارش ادامه میداد

  •  AMIR   ZIGGLER گفته: AMIR ZIGGLER می‌گه:
    این نظر در تاریخ 1399/05/30 و 12:57 دقیقه ارسال شده.

    ای بقران قسم این محمدرضا پدرمون رو در اورد هی میگه برم ? برم ?ما باید نازشو بکشیم که بمون تروخدا بمون اح اعصابم بهم ریخت😡

  •  AMIR   ZIGGLER گفته: AMIR ZIGGLER می‌گه:
    این نظر در تاریخ 1399/05/30 و 12:43 دقیقه ارسال شده.

    این محمد رضا با این مسخره بازی هاش وب رو زد خراب کرد

  • محمدرضا ومحمود  گفته: محمدرضا ومحمود می‌گه:
    این نظر در تاریخ 1399/05/30 و 12:41 دقیقه ارسال شده.

    اولا قبول دارم توهین به من توهین میکنید (آگه توهین بوده خودم به خودم کردم چون با اسم محمود راحت تر بودم آگه توهین کردم خودم به خودم بوده
    ودوم این جا که کاملا بهم فوش دادند بچه ها دست شون درد نکنه
    سوم اصل هم ناز نمیکنم آگه مرد نبود ریسک نمی کردم بیام اینجا مقاله بنویسم
    چهارم همیشه نیمه امیدی داشتم که برگردم تا دیشب که کلا امیدم از دست دادم
    از همه شما معذرت خواهی میکنم.
    خداحافظ

    پاسخ : محمدرضا دیگه شورشو در آوردی الان اسمتو عوض کردی همه قاطی کردن.در ضمن بچه ها به تو فوش ندادن به محمود فوش دادن چون قاطی کردن بند خداها حق دارن

  • تریپل اچ گفته: تریپل اچ می‌گه:
    این نظر در تاریخ 1399/05/30 و 12:30 دقیقه ارسال شده.

    بابا چه محمود تو محمد رضایی شد

  • شین  گفته: شین می‌گه:
    این نظر در تاریخ 1399/05/30 و 12:30 دقیقه ارسال شده.

    اشکان خودش میگه من همون محمودم تو راضی نمیشی؟میگی نه از رو مهربونیه؟یعنی داره دروغ میگه

  •  AMIR   ZIGGLER گفته: AMIR ZIGGLER می‌گه:
    این نظر در تاریخ 1399/05/30 و 12:19 دقیقه ارسال شده.

    خب ببین محمد رضا جان چند تا نکته هست
    1_میگی ماقدر تو رو نمیدونیم هی میومدی میگفتی برم ? برم ? ما میگفتیم نه نرو مادوستت داریم تو مقاله هات عالین باز داری ناز میکنی و امیدوارم ناراحت نشی از حرفام ولی داری در برابر ما ناحقی میکنی
    2_ تو انگار ما رو مسخره کردی راستش من وقتی تو گروه های تلگرام بودم این مسخره بازی در میاوردم و خودم رو جای بقیه جا میزدم با یه اکانت دیگه ولی این وب برای رسلینگ ساخته شده و جای مسخره بازی نیست و ما کلی از تو خواستیم که بمونی چرا پس اینجوری رفتار میکنی
    3_و چرا انقدر شبیه دخترا یه ناز میکنی میگی من از این وب میرم هی انتظار داری ما نازت رو بکشیم مثل یه مرد مقاله هات رو بنویس و به حرف بقیه گوش کن چون بقیه به جز اینکه از تو بخاطره مقاله هات قدردانی میکنن چیز دیگه ای به تو نمیگن
    AMIR

  • د فِیند برای وایت گفته: د فِیند برای وایت می‌گه:
    این نظر در تاریخ 1399/05/30 و 12:09 دقیقه ارسال شده.

    این سایتم چرت و پرت شد بریم تِل بهتره. اشکان محمود همون محمد رضاس چرا نمیفهمی.محمد رضا با اسم محمود به خودش توهین میکرد .در واقع محمود و محمدرضا یه نفرن.اگه محمودو ببندی محمدرضا رو بستی.چون محمود همون محمد رضاس.خودش از خودش عذر بخواد.فهمیدی یا بفهمونمت

    پاسخ : من اجازه بستن هیچ کاربریو ندارم چون توی مدیریتم نیست در ضمن من توی این کارا دخالت نمیکنم

  • کینگ کوربن گفته: کینگ کوربن می‌گه:
    این نظر در تاریخ 1399/05/30 و 12:03 دقیقه ارسال شده.

    به نشانه اعتراض به محمد رضا یا همون محمود با این مسخره بازیش:بووووووووووووووووووووو هووووووووووووووووووووووو بووووووووووووووووووووووووووو هوووووووووووووووووووووو lets go mohamad reza sock you sock you sock you sockkkkkkķkkkkkk

    پاسخ : الان با کدومشونی

  • 618 گفته: 618 می‌گه:
    این نظر در تاریخ 1399/05/30 و 11:58 دقیقه ارسال شده.

    محمد رضا تو هم کب رو به مسخره گرفتی ها.حتما cr7 هم تویی😂😂😂 خب چرا به اشکان گفتی منت نزار؟؟😡😡😡 گفتی منت نزار پستمم مال خودمه برم بهترمه پس برو گورتو گم کن👎👎👎بووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووو

    پاسخ : یه لحظه صب کن محمود خودشه محمدرضا هم که همه دوسش داریم بخاطر مهربونی به محمود اسم خودشو محمود گذاشت

  • بابا دادلی گفته: بابا دادلی می‌گه:
    این نظر در تاریخ 1399/05/30 و 11:53 دقیقه ارسال شده.

    چی میگی اشکان!محمود که خودشه خودشو درست کنی😯😄محمد رضا برو دیگه نیا مسخره بازی راهانداختی😡محمود خودتی اونوقت نیگی یکی دیگس برو مقالهاتم ببر.چرا به اشکان گفتی منت نزار ها با یه اسم دیگه توهم برو همکن تلگرامی که گفتی میری زودباش😡😡😡😡😡😡😡برو مسخره بی مزه اینم منوبهت میگم نه خودت با یه اسم دیگه به خودت

  • علی ماکسلی گفته: علی ماکسلی می‌گه:
    این نظر در تاریخ 1399/05/30 و 11:47 دقیقه ارسال شده.

    یعنی چی یعنی محمد رضا بود که به اشکان گفت منت نزار؟؟

    پاسخ : نه محمود بود الان محمدرضا از روی مهربونی اسم خودشو محمود گذاشته

  • سینا کین گفته: سینا کین می‌گه:
    این نظر در تاریخ 1399/05/30 و 11:46 دقیقه ارسال شده.

    ببینم یعنی محمود همون محمد رضاس؟؟

    پاسخ : نه منم والا قاطی کردم ولی اینجور که معلومه محمدرصا از روی مهربونی اسم کاربریشو محمود زده

  • صالح گفته: صالح می‌گه:
    این نظر در تاریخ 1399/05/30 و 11:42 دقیقه ارسال شده.

    یا علی🙋 منتظریم دوباره برگردی

  • محمدرضا  گفته: محمدرضا می‌گه:
    این نظر در تاریخ 1399/05/30 و 11:22 دقیقه ارسال شده.

    شاید بگید به احساسات ما بازی شده ولی حق دارید چون من این کار رو بخاطر بیشتر بمونم تو وب کردم نه چیز دیگه ای
    اشکان جان یه لحظه گوش کن من اسمم محمد رضا هست بخاطر اینکه با اسم فضای مجازی ام محمود بیام وب خودم به خودم توهین کردم که به محمدرضا بربخوره بتونم با محمود بیام
    متوجه منظور م شدی
    (این همه مقاله فقط یک شخص میفرستاده
    به هرحال من فقط قصد م خیروخوبی بوده
    خداحافظ

    پاسخ : خب من دیگه الان اسماتونو قاطی کردم ولی چیزی که میدونم اینه محمدرضا به و احتیاج داره و اگه نباشه وب کم کم خالی و خالی تر میشه

  • محمدرضاو محمود گفته: محمدرضاو محمود می‌گه:
    این نظر در تاریخ 1399/05/30 و 10:53 دقیقه ارسال شده.

    اشکان من دو اسم استفاده میکنم(محمود تو فضای مجازی)
    (محمد رضا) تو واقعیت من بخاطر با اسم اصلیم نیام وب به خودم
    بحث کردم خودم از خودم معذرت خواهی کنم؟
    من هر کاری کردم بخاطر وب بود که به وب خدمت کنم دیگه اندک امیدی به وب ندارم
    من حتی یه لحظه هم استراحت نمی کردم!!
    ومن الله توفیق
    خداحافظ

    پاسخ : نرو محمدرضا من این محمودو درست میکنم و همینطور بقیه کسایی که بهت بی دلیل توهین و انتقاد کردند اگه بمونی ما تو رو نویسنده اصلی هم میکنیم

شما نیز نظری برای این مطلب ارسال نمایید:
کد امنیتی رفرش