آخرين ارسال هاي تالار گفتمان
کمی طاقت داشته باشید...
عنوان پاسخ بازدید توسط
40515 61113 amir1383
14150 49898 rey
34 1453 sam
20515 59757 rey
10807 49629 sam
نتایج کامل اسمکدان 25 فوریه 2022
  • بازدید : (427)

https://encrypted-tbn0.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcRSsODiVjxAy5uSOu93XhTJLrU3T9Z2bOUW6zVrx4k&s=0


نتایج کامل اسمکدان 25 فوریه 2022

متن در ادامه مطلب



به بردهای اخیر رینز و لزنر مرور میشه.
روندا روزی به رینگ میاد تا مایکل کول ازش مصاحبه بکنه. کول میپرسه چرا تصمیم گرفتی در رمبل به کمپانی برگردی. روزی میگه من در سال 2019 دستهام شکست و بعدش هم یک بچه به دنیا اوردم. بعدش گفتم میتونم برگردم و به رسل 38 برسم. روندا میگه من این کار رو به خاطر مادرم که اولین قهرمان جودو ار کشور امریکا بود انجام دادم. همچنین خواستم تا لگویی برای دخترم باشم. کول میگه بابت بردت در رمبل چه حسی داری. روندا میگه عالی بود. حالا منتظرم تا حال شارلوت رو در رسل بگیرم.
کول میگه البته در چمبر تو یک مصاف با شارلوت داشتی ولی اون موقع یک دستت بسته بود و نمیشه اون رو مصاف کاملی حساب کرد. بعدش به درگیری شارلوت و روندا مرور میشه. شارلوت به سالن میاد.
شارلوت بابت مصاف روندا در چمبر ابراز تاسبف میکنه و بعد از کمی کوری خونی، از روندا میخواد به خانه بره و به بچه اش برسه. در این لحظه دویل ناگهان میاد و به روندا حمله میکنه. شارلوت هم روندا رومیزنه. روندا میخواد روی دویل سابمیشن بزنه اما دویل پس میکشه.

پیرس در پشت صحنه به دویل میگه که به خاطر حمله به روندا، او در اسمک بعدی باید در برابر روندا مسابقه بده

نیو دی مقابل لوس لوتاریوس

گارزا روی طناب رفت تا شیرجه بزنه. بیگ بهش میگه الان به هم تیمی ات یعنی همبرتو صدمه میزنم. گارزا میاد پایین تا باهاش درگیر بشه. کوفی به گارزا نی میزنه. بیگ ایی تگ میکنه و روی گارزا فینیشر میزنه.

برنده نیو دی

اوسوز در پشت صحنه میگند که امشب یک مراسم امضای قرارداد در برنامه هست. وایکینگ رایدرز میان و اوسوز رو میزنند و میگند ما هم برای کمربند تیمی مسابقه میخواهیم.

ایکسیا لی برای مسابقه در برابر ناتالی خودش رو اماده میدونه و میگه من همیشه سخت تمرین میکنم و ناتالی در برابر من نیاز به حمایت داره.


ایکسیا مقابل ناتالیا

ایکسا سوپلکس میزنه و میره برای کاور اما موفق نمیشه. ناتالی به حریف شارپ شاتر میزنه. او میره برای کاور اما حریفش بلند میشه. ایکسا کیک میزنه و میره برای پین

برنده ایکسا


جشن قهرمان زین
زین به رینگ میاد و میگه روز خوبی هست. بالاخره عدالت انجام شد. یه جمله هست که میگه شما نمیتونید یک ادم خوب رو همیشه شکست بدید. من مشکلات زیادی رو تحمل کردم تا به حقم برسم.  
او میگه بقیه نمیتونند جلوی من رو بگیرند و من برای ثابت کردن خودم، به ناکامورا ری مچ میدم. البته انگار او صدمه دیده پس هر کی میخواد میتونه بیاد و مسابقه بده.
جانی کنوکسویل وارد میشه. کنوکسویل میگه تو قبلا جشن من رو خراب کردی. منم میتونم جشن تو رو به هم بریزم. زین میگه این مشکل رو بعدا حل میکنیم. فعلا برو تا یکی بیاد و باهاش مسابقه بدم. کنوکسویل میگه منم برای مسابقه اومدم. 
زین او رو لایق مسابقه نمیدونه و حریفش هم میگه انگار میترسی. زین میگه تو حتی لایق این نیستی که بزنمت.
کنوکسول به او پشت میکنه و زین شروع به کتک زدنش میکنه . مامورا میان کنوکسویل رو نجات میدند.


زین به پشت صحنه میره و بابت زدن کنوکسویل از پیرس عذرخواهی میکنه. ریکوشی میاد و راجب مصاف برای کمربند میپرسه. پیرس میگه هفته ی اینده زین میتونه با ریکوشی مسابقه بده.



شوتزی مقابل بنکس

بنکس میخواد سوپلکس میزنه اما شوتزی روی پاهاش فرود میاد و برخوردی با رینگ نداره. بنکس با دوبل نی کار رو ادامه میده. او بعدش بکس تابر و بنکس استایمنت رو میزنه و شوتزی تسلیم میشه.

برنده بنکس


بعد از مسابقه نائومی سراغ بنکس رفت و خواست که با هم تیم بشند تا کمربند تیمی زنان رو بگیرند

کوربین و موس در پشت صحنه هستند. کوربین میگه مصاف من و میکنتایر در حد رسلمنیا هست اما داره در اسمکدان انجام میشه. تازه مکینتایر در چمبر با شیمشیر به من حمله  کرد اما من بهش نشون میدم که جنگجوی واقعی کی هست.

کوربین مقابل مکینتایر

قبل از مسابقه کوربین موس رو تشویق کرد تا قدرتشون رو به همه نشون بدند. موس همراه کوربین یک فینیشر روی مکینتایر زد. بعدش مسابقه شروع شد اما موس به جای کوربین مسابقه داد.

موس یک ضربه به چشم حریف زد و او رو هل داد به گوشه رینگ. او بعدش دی دی زد و رفت برای پین اما موفق نشد. مکینتایر برگشت و بهش کلیمور کیک زد و تمام

برنده مکینتایر


روندا درپشت صحنه میگه در ماههای گذشته دویل از قدرتش برای زورگویی به نایومی استفاده کرد اما من به دویل نشون میدم که حریف بعدیش چطور میتونه باشه.

امضای قرارداد
رومن همراه گروهش میاد و از مردم میخواد او رو بشناسند. مامورها برای مراسم در رینگ حاضر هستند. هیمن هم مصاف رینز در رسل رو بزرگترین مبارزه در تاریخ رسل میدونه. او از برخی مسابقات بزرگان اسم میبره و مصاف رینز رو بهتر از اونا میدونه. سی ام پانک نیوز. هیمن میگه لزنر و رینز در رسل سر کمربندها مسابقه میدند و هر کی ببره هر دو کمربند رو برمیداره. همین میگه من میخوام از لزنر در برابر رینز حمایت بکنم.
لزنر میاد و به هیمن و رینز کنایه میزنه که اقایون " من رو بشناید" اینجا هستند. او خودش رو به عنوان قهرمان سنگین وزن معرفی میکنه و کمی کوری میخونه. او میگه اگر فکر کردید که این محافظها میتونند شما رو از دستم نجات بدند، باید بگم کور خوندید. فقط خودم میتونم جلوی خودم رو بگیرم تا به شما صدمه نزنم.
لزنر میگه بعد از امضای قرارداد حال رومن رو ذر رسل میگیرم. او امضا میکنه و قرارداد رو میندازه سمت رینز. رینز کمی نگاهش میکنه. هیمن میگه با این حرکات نمیتونی قهرمان بشی. تو میبازی.
رینز هم امضا میزنه و میگه مطمئن باش در رسل مقابلم میبازی چون کمربندت در اصل متعلق به من هست. من هرطور شده پسش میگیرم. این تقصیر تو نیست بلکه هدف من این هست. میتونی این رو از این مردمی که من رو شناختند بپرسی.
رینز بعدش میگه رسلمنیا و این شو و کمپانی کلا در خدمت من هستند. من به همه اینها معنی میدم. حتی ماموران توی رینگ هم واسه من کار میکنند.
بعدش با شاره ی رینز، محافظها به لزنر حمله میکنند. لزنر حریف اونا میشه اما رینز همراه هیمن و اوسوز دور از دسترس او هستند.
با تصویر لزنرکه وسط رینگ ایستاده، برنامه تموم میشه.


مطالب مرتبط
بخش نظرات این مطلب
آخرین نظرات ثبت شده برای این مطلب را در زیر می بینید:
  • مختار لزنر  گفته: مختار لزنر می‌گه:
    این نظر در تاریخ 1400/12/07 و 11:16 دقیقه ارسال شده.

    مسابقه لرنر و رینز با دخالت جان سینا و ست رولینز به اتمام میرسه

شما نیز نظری برای این مطلب ارسال نمایید:
کد امنیتی رفرش