آخرين ارسال هاي تالار گفتمان
کمی طاقت داشته باشید...
عنوان پاسخ بازدید توسط
40515 59743 amir1383
14150 48861 rey
34 1394 sam
20515 58357 rey
10807 48253 sam
با دوستان 2
دسته بندی : با کاربران,
  • بازدید : (141)

Managing admin settings


با دوستان

متن در ادامه مطلب


صبح همگی به خیر

امروز تکلیف چند مورد برای وب روشن میشه


1- از انتقال وب به لوکس بلاگ استقبال چندانی نشد و من نمیخوام با بردن همین وب به یک ادرس دیگه، باعث گم شدنش بشم.


2- سینا اصرار داره که سایت بشیم و در این مورد من بهش اختیار تام میدم. خودش میتونه بره تحقیق کنه و سایت بزنه تا کارمون رو اونجا شروع کنیم.


3- داداش اشکان بعد مدتها تلاش برای به روز رسانی وب موفق شد مطالب مفید و زیادی بزاره، منتها گویا دوران درس و مدرسه داره نزدیک میشه. من ازش میخوام که گاهی بیاد پست بزنه و کاملا ترکمون نکنه چون من بیرون درگیرم و سینا هم دست کمی از من نداره و اگر اشکان هم بره دیگه نمیتونیم وب رو به روز نگه داریم.


4- محمود باید بیاد و از محمد رضا عذرخواهی بکنه. در غیر این صورت مثل سایر کاربران خاطی، من محمود رو برای همیشه از وب اخراج میکنم و ای پی او بسته میشه.


5- بخش اخبار سایر ورزشها مورد توجه من و خیلی از کاربران وب هست و از داداش محمد رضا میخواهیم که حتی اگر مقاله نمیزاره، اون خبرها رو برامون پوشش بده.


6- برای امیر زیگلر وب ازمایشی برای تمرین زدم. امشب ساعت ده میتونه بیاد مشخصات ورودش به اون وب رو بگیره و تمرین رو شروع کنه.


ممنون


مطالب مرتبط
بخش نظرات این مطلب
آخرین نظرات ثبت شده برای این مطلب را در زیر می بینید:
  • کوروش گفته: کوروش می‌گه:
    این نظر در تاریخ 1399/05/26 و 21:14 دقیقه ارسال شده.

    راستی دادا یه وقت فک نکنی من وبتونو فروختم و دیگه نمیاما
    من بیشتر گیم بازی میکنم وگرنه برای گرفتن نتایج و اینا هیمش هبه وبتون سر میزنم فقط کمتر نظر میدم

    پاسخ : سلام کوروش جان
    میبخشی که نمیتونم زیاد برات جواب بنویسم
    من میدونم تو با مرامی
    دمت گرم

  • کوروش گفته: کوروش می‌گه:
    این نظر در تاریخ 1399/05/25 و 18:57 دقیقه ارسال شده.

    بزا ی چیز بگم حالا که بحث سایت و کانال تلگرامی شد ...
    یه کانال تلگرامی فقط میتونه عکس و فیلم و متن بفرسته مثل این میمونه که یه رفیق داشته باشی ه چن دقه پیام بده بهت
    ولی توی وب میشه یه فضای زیبا و جذاب و مربوط به موضوع رو ساخت
    یه بدیی داره کانالای تلگرامی اینه که تهش کانالشون حذف میشه و کل مطالبشون از بین میره
    ولی وب ها مطالبشو برا مدت ها باقی میمونه
    الان من توی یه گیم یه مشکلی پیدا میکنم اصلا کانالا یا پیجای اینستایی به دردم نمیخوره میام توی انجمنای وبای تلگرام
    مطلاب گذشتشونو میخونم کلی اطلاعات دستگیرم میشه
    یه وب ساده اینترنت می ارز به هرچی کانال مذخرف اینستا و تلگرامه

    پاسخ : تشکر داداش
    کاش چند نفر خاص هم این نکته ها رو درک میکردند

  • کوروش گفته: کوروش می‌گه:
    این نظر در تاریخ 1399/05/25 و 18:52 دقیقه ارسال شده.

    🤣🤣🤣 واقعا اسما رو

  • علی سبیل  گفته: علی سبیل می‌گه:
    این نظر در تاریخ 1399/05/24 و 20:06 دقیقه ارسال شده.

    طعنه میزنی

    پاسخ : اره مثلا این چه اسمیه میزارید رو خودتون
    مش مراد و علی سبیل
    مگه اینجا لات خونه هست؟

  • علی سبیل  گفته: علی سبیل می‌گه:
    این نظر در تاریخ 1399/05/24 و 20:03 دقیقه ارسال شده.

    مهدی. قدر محمد رضا رو ندونستید تا رفت
    اشکان هم بره دیگه اینجا سوت. وکور میشه مثل قبرستون

    پاسخ : اره اون موقع همه میتونند برند از مطالب پر بار تلگرام استفاده بکنند

  • محمود  گفته: محمود می‌گه:
    این نظر در تاریخ 1399/05/24 و 16:52 دقیقه ارسال شده.

    شما نباید بین من و بقیه کاربرا فرق قایل بشید چون من زحمت. میکشم اونم. زحمت می کشید
    آگه بازهم قبول ندارید شب میام پشتیبانی تا قانع بشی؟
    اگر هم معذرت خواهی کنم از کجا بدونم اون برمی گرده یا نه؟
    از کجا معلوم پیامم رو بخون یا نه

    پاسخ : نگران خوندنش نباش
    چون حتما سر میزنه و با معرفت هست

  • اشکان هاردی گفته: اشکان هاردی می‌گه:
    این نظر در تاریخ 1399/05/24 و 13:46 دقیقه ارسال شده.

    موفق باشی داداش امیر
    راستی امروز بیا تلگرام تا بهت دانلود ها و پستایی که نیستم رو بزاری‌

  • محمود گفته: محمود می‌گه:
    این نظر در تاریخ 1399/05/24 و 12:28 دقیقه ارسال شده.

    خبر های سایر ورزشی میخواهید که منم میتونم بذارم

    پاسخ : من محمد رضا رو ترجیح میدیم

  • محمود  گفته: محمود می‌گه:
    این نظر در تاریخ 1399/05/24 و 12:19 دقیقه ارسال شده.

    من چیزی نگفتم که عذرخواهی کنم اون بی دلیل ناراحت میشه میره
    تقصیر من چیه؟

    پاسخ : حرفات غیر بدگویی هیچی نداشت. پس باید از دلش دربیاری

  •  AMIR   ZIGGLER گفته: AMIR ZIGGLER می‌گه:
    این نظر در تاریخ 1399/05/24 و 11:37 دقیقه ارسال شده.

    ممنونتم داداش میام پیشت

  • amir گفته: amir می‌گه:
    این نظر در تاریخ 1399/05/24 و 11:30 دقیقه ارسال شده.

    مهم نیس شو های هفتگی رو فقط بزارین کافیه

  • علی سبیل  گفته: علی سبیل می‌گه:
    این نظر در تاریخ 1399/05/24 و 9:53 دقیقه ارسال شده.

    شکلکشکلک

شما نیز نظری برای این مطلب ارسال نمایید:
کد امنیتی رفرش