آخرين ارسال هاي تالار گفتمان
کمی طاقت داشته باشید...
عنوان پاسخ بازدید توسط
40515 61124 amir1383
14150 49937 rey
34 1454 sam
20515 59768 rey
10807 49641 sam
خبرهای دست اول رستلینگ
  • بازدید : (271)

WWE Logo Vector (.EPS) Free Download

خبرهای دست اول رستلینگ

متن در ادامه مطلب


طبق گفته‌ی WrestlingNews، آلیا میستریو همه رو در پشت صحنه‌ی WWE تحت تاثیر قرار داده‌. مخصوصا وینس مکمن که شدیدا او رو تحسین میکنه.

ظاهرا سدریک الکساندر در پشت صحنه‌ی فول گیر حضور داشته. همسر او که بیگ سول باشه ویدیویی رو از پشت صحنه‌ی فول گیر منتشر کرده که الکساندر هم در اون دیده میشه.

طبق گفته‌ی دیو ملتزر، نحوه‌ی پایان مسابقه‌ی یانگ باکس و اف تی آر در فول گیر از سال‌ها پیش برنامه‌ریزی شده بوده. به همین دلیل هم ریوایول در WWE هیچ وقت از هیچ فلیپی استفاده نکردن.

پیج در توییترش گفت که مرد مزاحمی اخیرا او رو تا خونش تعقیب کرده اما چون دوست پسرش هم خونه بوده، اتفاق بدی نیفتاده و اون مرد هم دستگیر شد.


طبق گفته‌ی دیو ملتزر، دیوی بوی اسمیث جونیور در رادار تونی خان برای AEW قرار داره. WWE هم مایله تا او رو دوباره برگردونه (او زمانی با نام دیوید هارت اسمیث در این کمپانی فعالیت میکرد).


طبق گفته‌ی Fightful، مرسدس مارتینز خودش شخصا نمیخواسته تا عضوی از رتریبیوشن باشه. WWE هم به خواسته‌ی او احترام گذاشت و او به ان اکس تی برمیگرده.


طبق گفته‌ی WrestlingNews و به نقل از یکی از افراد نزدیک به تیم کریتیو، وینس مکمن نسبت به چد گیبل خوش بینه و او رو تحسین میکنه. دنیل برایان هم یکی دیگه از حامیان گیبله.

کودی رودز در مصاحبه‌ای گفت که پس از پایان کریرش قصد داره تا وارد دنیای سیاست بشه و به مجلس سنای آمریکا راه پیدا کنه.

طبق گفته‌ی دیو ملتزر، WWE نام چند عنوان مرتبط با WCW از جمله بش ات د بیچ، سوپربراول، بتل‌بول، بانک‌هاوس استمپید، د مچ بیاند و اسلمبوری رو به نام خودش ثبت کرده. نکته‌ی جالب توجه اینجاست که کودی رودز هم قصد داشته تا این اسامی رو به نام AEW ثبت کنه اما ظاهرا در ازای آزاد شدن نام خانوادگی رودز از خیر اینا گذشته.



مطالب مرتبط
بخش نظرات این مطلب
شما نیز نظری برای این مطلب ارسال نمایید:
کد امنیتی رفرش