آخرين ارسال هاي تالار گفتمان
کمی طاقت داشته باشید...
عنوان پاسخ بازدید توسط
40515 59566 amir1383
14150 48631 rey
34 1357 sam
20515 58034 rey
10807 48051 sam
با کاربران: وب جدید
دسته بندی : با کاربران,
  • بازدید : (109)

What is an admin? Admin Facebook, what is the website ...


با کاربران: وب جدید

متن در ادامه مطلب


چند روز قبل من به صورت ازمایشی وبلاگی در لوکس بلاگ ساختم تا شما با محیطش اشنا بشید و اگر خوشتون اومد بریم اونجا.

باید بگم که الان همین وبی که هستیم،  هیچ مشکلی نداره. فقط در هر صفحه ی جدید، یک اگهی براتون نشون میده.


اگر این تبلیغات مزاحمتون نیستند پس نیازی هم به کوچ نیست.

اما اگر میخواهید تبلیغات نباشه، باید بریم لوکس بلاگ.


من میخوام در این پست شما اسمی برای وب جدیدمون در لوکس پیشنهاد بدید. سعی کنید اسم ساده و کوتاه باشه. بعد ما وبرسمی رو میسازیم.


نکته ی اخر اینکه من برای چند روز،مطالبم رو در لوکس میزارم و فقط به وان مطالب لینک میدم تا برید و با فضای اونجا اشنا بشید. احتمالا اگر خوشتون نیومد، کوچ نمیکنیم.


ادرس وب ازمایشی ما:

http://punk2.loxblog.com



مطالب مرتبط
بخش نظرات این مطلب
آخرین نظرات ثبت شده برای این مطلب را در زیر می بینید:
  • کوروش گفته: کوروش می‌گه:
    این نظر در تاریخ 1399/05/14 و 13:01 دقیقه ارسال شده.

    من که با این وب مشکلی ندارم و برام فرقی نمیکنه
    ولی اگه میخاین اسمو تغییر بدین اون اسم جدیده رو بزارین برا وبسایت که اقا سینا قراره بزنه
    فعلا با همین نام های ساده ادامه میدیم تا بعد

  • صالح گفته: صالح می‌گه:
    این نظر در تاریخ 1399/05/14 و 11:30 دقیقه ارسال شده.

    اینجا

  • رسول دل افروز گفته: رسول دل افروز می‌گه:
    این نظر در تاریخ 1399/05/14 و 8:27 دقیقه ارسال شده.

    سي ام پانكنيوز همين قشنگه همه ميشناسن

  • mehdi گفته: mehdi می‌گه:
    این نظر در تاریخ 1399/05/13 و 23:24 دقیقه ارسال شده.

    همین جا خوبه ولی درباره اسمش از اون جایی که این سایت با اسم سی ان پانک نیوز مشهور بهتره همین بمونه ولی اگر دنبال کننده های سایت با تغییر اسم کم نمیشن من از همه بیشتر دوست دار اسم اینجا تغییر کنه اسم جدید هم ppw پرشین پرو رسلینگ یا pw پرشین رسلینگ است

  • محمدمهدی اخترشناس گفته: محمدمهدی اخترشناس می‌گه:
    این نظر در تاریخ 1399/05/13 و 22:49 دقیقه ارسال شده.

    به نظرم بریم اونور اینجا چیزاش خیلی رو اعصابن

  • اشکان استایلز گفته: اشکان استایلز می‌گه:
    این نظر در تاریخ 1399/05/13 و 22:05 دقیقه ارسال شده.

    به نظر من الان وب رز بلاگمون بهتر شده و فقط تزیین جدید میخواد.لوکس بلاگ رو من رفتم،با زدن پستش حال کردم اما از تیپ سایت و کلا صفحش حال نکردم.به نظر من که همینجا بمونیم.
    اگر هم میخواین اسم بزارین اسمش باشه: Wrestling.ir

  • AMIR گفته: AMIR می‌گه:
    این نظر در تاریخ 1399/05/13 و 22:00 دقیقه ارسال شده.

    به نظرم نام رسلینگ اپدیت مناسبه

شما نیز نظری برای این مطلب ارسال نمایید:
کد امنیتی رفرش