آخرين ارسال هاي تالار گفتمان
کمی طاقت داشته باشید...
عنوان پاسخ بازدید توسط
40515 59738 amir1383
14150 48851 rey
34 1394 sam
20515 58340 rey
10807 48246 sam
شايعات دقيقه ٩٠ براى متن اصلى سوپر شو دوان.
دسته بندی : اخبار کشتی کج,
  • بازدید : (306)
شايعات دقيقه ٩٠ براى متن اصلى سوپر شو دوان.

شايعات دقيقه ٩٠ براى متن اصلى سوپر شو دوان.

متن در ادامه مطلب



١- اندرتيكر در شو حضور خواهد داشت.

٢- از اونجايى كه به جان سينا پيشنهادى ميليونى داده شده بعيد نيست كه سو پرايز باشه چون در اسمك فرداش هستش و چطور نميتونه امروز باشش كه در مورد اين خبر بعد از بقيه شايعات اشاره اى ميكنم.

٣- فيود هاى مختلفى در اين پى پر ويو به وجود خواهد امد.

٤- قهرمانى دوباره گلدبرگ در باره اين هم نظر بديد حتما.

٥- شايعه شده كه منصور ميخواد كار خودشو تو راستر هاى اصلى شروع كنه زمانش احتمالاً بعد از رسلمنيا است.

نكته: مهمترين شايعه در مورد سينا هستش كه پستى منتشر كرده كه در راهه و امريكا هم نيست و عروسك داكترفاگنامكس رو در قاب تصوير ميشه ديد اين دو معنى ميشه داد اول اينكه در پى پر ويو حضور خواهد داشت و دوم اينكه احتمال بازگشت حتى به اسمك با شخصيت قديميش باشه و اين عكسى كه من گفتم دومين عكس او از شخصيت قبليش است.

نكته٢: يادتون نره كه شو در ساعت ٢٠:٣٠ امشب از شبكه mbc Persia پخش زنده داره.
با تشكر از خوانندگان.محمد.


مطالب مرتبط
بخش نظرات این مطلب
آخرین نظرات ثبت شده برای این مطلب را در زیر می بینید:
  • آرمان عظیمی گفته: آرمان عظیمی می‌گه:
    این نظر در تاریخ 1398/12/08 و 20:27 دقیقه ارسال شده.

    سلام داداش محمد، این خواسته،خواسته اول و آخر من از شماست، چون گفتی 14سال داری و وقتت احتمالا نسبت به من پیرمرد، آزادتر هستش، برای اینکه نخوای اشتراک خارجی بخری، از گوگل پلی، اپلیکیشن زبان اصل کج نیوز را دانلود کن و روزانه چندتا خبر جدید که هیچ جا گیر نمی یاد، برای مهدی و بقیه نویسندگان بفرست و کمک حالشون باش، شاید قدر تورو بیشتر داشته باشن، باتوجه به اخبار، مطمن هستم موفق میشی، ازت یک دنیا ممنونم. از دیکشنری بابیلون هم برای ترجمه استفاده کن، به اخبار کانال ها و پیج ها اکتفا نکن چون من درآوردی زیاد داره، تا الان زحمت کشیدی، من بعد هم زحمت بکش، دوست دار و ارادت مند شما، ٱرمان.

شما نیز نظری برای این مطلب ارسال نمایید:
کد امنیتی رفرش