آخرين ارسال هاي تالار گفتمان
کمی طاقت داشته باشید...
عنوان پاسخ بازدید توسط
40515 59705 amir1383
14150 48822 rey
34 1393 sam
20515 58298 rey
10807 48214 sam
با کاربران گل
دسته بندی : با کاربران,
  • بازدید : (181)

Salesforce admin interview questions - Salesforce Blog


با کاربران گل


سلام عزیزان


چند روزی هست که دست تنها شدم و اگر مطالبی که تعدادی از رفقای با مرام فرستادند نبود، من واقعا نمیتوستم وب رو به روز رسانی کنم.

ضمن تشکر از این دوستان، باید بگم که ماه رمضان با تمام برکتهاش، کمی روی نیروی من تاثیر میزاره. یعنی در طول روز نمیتونم زیاد به وب برسم و شب هم بعد از افطار خواب الود میشم.

لطفا در این مدت با وب همکار یکنید تا بعد از رمضان، من باز هم با برنامه ی سابق به وب بیام.


اگر در این مدت کامنتها رو دیر جواب دادم، شاکی نشید چون واقعا به زور میشینم پای سیستم اما همه تون رو دوست دارم.


چند روزی هست که دست تنها شدم و اگر مطالبی که تعدادی از رفقای با مرام فرستادند نبود، من واقعا نمیتوستم وب رو به روز رسانی کنم.

ضمن تشکر از این دوستان، باید بگم که ماه رمضان با تمام برکتهاش، کمی روی نیروی من تاثیر میزاره. یعنی در طول روز نمیتونم زیاد به وب برسم و شب هم بعد از افطار خواب الود میشم.

لطفا در این مدت با وب همکار یکنید تا بعد از رمضان، من باز هم با برنامه ی سابق به وب بیام.


اگر در این مدت کامنتها رو دیر جواب دادم، شاکی نشید چون واقعا به زور میشینم پای سیستم اما همه تون رو دوست دارم.


مطالب مرتبط
بخش نظرات این مطلب
آخرین نظرات ثبت شده برای این مطلب را در زیر می بینید:
  •  گفته: می‌گه:
    این نظر در تاریخ 1399/02/31 و 18:11 دقیقه ارسال شده.

    اهان گرفتم مرسی

  •  گفته: می‌گه:
    این نظر در تاریخ 1399/02/31 و 15:43 دقیقه ارسال شده.

    مهدی داش منظورت از مسنجر چیه؟
    راستی اگه به کمکی از من بر میاد بگو
    نویسندگی رو خیلی دوس دارم تجربه کنم
    ولی خب هیچی بلد نیستم
    اگه کاری سراغ داشتی که هم به تو کمک شه هم من بتونم نویسندگی کنم بگو

    پاسخ : شب اگه نت داشته باشم، ساعت ده ، یه کله ی زرد ادمک در سمت راست وب روشن میشه. میتونی پیداش کنی. اگه روش بزنی میتونی وارد بخش چت با من بشی. چت نوشتاری.

  • amir owens گفته: amir owens می‌گه:
    این نظر در تاریخ 1399/02/31 و 1:27 دقیقه ارسال شده.

    خدا بهت سلامتی و قوت بده
    دمت گرم خیلی مردی💛💛💛

    پاسخ : ممنوون داداش
    به قول رفقا این سه روز هم بگذره دیگه کمی اماده ترمیام

  • The champ گفته: The champ می‌گه:
    این نظر در تاریخ 1399/02/29 و 3:50 دقیقه ارسال شده.

    سلام شما از شایان و عرفان رندی خبر داری؟؟؟

    پاسخ : عرفان تو تلگرام کانال داره
    شایان هم سالی یه بار یه پیام میفرسته

  • شکست کوید19  گفته: شکست کوید19 می‌گه:
    این نظر در تاریخ 1399/02/28 و 22:08 دقیقه ارسال شده.

    ای داد بیداد هههخخ

    پاسخ : هههههههه

  •  گفته: می‌گه:
    این نظر در تاریخ 1399/02/28 و 21:29 دقیقه ارسال شده.

    اقا سینا همیشه عالی بودی و این یک هفته هم که تموم شد دوباره برمیگردیم سر سابق ارزوی سلامتی براتون دارم

    پاسخ : من مهدی ام داداش
    سینا سیستمش خراب شده. فعلا نیست

  • شکست کوید19  گفته: شکست کوید19 می‌گه:
    این نظر در تاریخ 1399/02/28 و 11:11 دقیقه ارسال شده.

    خدا به خودت وآقا سینا سلامتی بده بتونی وب رو بچرخونی
    چشم تمام مخاطبین وب به شماست
    ماه مبارک رمضان هم یک هفته دیگه تمام میشه یه خورده صبر کنی این یک هفته
    هم میگذره

شما نیز نظری برای این مطلب ارسال نمایید:
کد امنیتی رفرش