آخرين ارسال هاي تالار گفتمان
کمی طاقت داشته باشید...
عنوان پاسخ بازدید توسط
40515 61117 amir1383
14150 49932 rey
34 1453 sam
20515 59762 rey
10807 49634 sam
سرنوشت احتمالی سینا در رسلمانیا ازنظر رستلینگ نت
  • بازدید : (549)


سرنوشت احتمالی جان سینا در رسلمانیا39 به گفته

 رستلینگ نت اینگونه خواهد بود:


متن در ادامه مطلب


خب همه ی ما می دونیم که بالاخره مچ آستین تئوری و جان سینا در شو راو گذشته برای رسلمانیا 39. رسمی شد


 حالا در این رابطه همانطور که من قبلا پست زدم و گفتم احتمالا جان سینا پیروز می شه ولی یک اتفاق مثل مصدومیت باعث واگذار کردن تایتل بشه  سایت رستلینگ نت هم مانند برسی من، چند برسی رو گذاشت و گفت جان قطعا قهرمان کمربند یونایتد استیس و پیروز آن مسابقه خواهد بود اما به دلیلی مثل مصدومیت یا خیلی چیز ها کمربند رو واگذار می کنه و برای کمربند تورنمنت ایجاد میشه که باز هم تیوری قهرمان آن کمربند می شود.


حالا نظر شما چیه؟


مطالب مرتبط
بخش نظرات این مطلب
آخرین نظرات ثبت شده برای این مطلب را در زیر می بینید:
  • رومن رینز گفته: رومن رینز می‌گه:
    این نظر در تاریخ 1401/12/21 و 7:37 دقیقه ارسال شده.

    به نظر من جان سینا میبازه خیلی دلیل داره یکیش مصدومیت دومیش سنش بالا رفت و سومی جان سینا گفت من در پی پر ویو های مهم خواهید دید ولی توی شوها نه اگه قهرمان کمر بند بشه باید توی شوها حضور پیدا کنه تا سر کمربند مسابقه بده
    باتشکر

  • Alireza گفته: Alireza می‌گه:
    این نظر در تاریخ 1401/12/19 و 0:27 دقیقه ارسال شده.

    گارگانو تو مین راستلر هیچی گیرش نمیاد

  • Viper گفته: Viper می‌گه:
    این نظر در تاریخ 1401/12/18 و 14:02 دقیقه ارسال شده.

    من فک کنم یا میبره و کمربندو واگذار می‌کنه و جانی گارگانو میگیره
    یا تیوری میبره و بازم چون گارگانو تیوری رو تربیت کرده بازم گارگانو برنده میشه

  • Alireza گفته: Alireza می‌گه:
    این نظر در تاریخ 1401/12/18 و 13:28 دقیقه ارسال شده.

    داداش تیتر پستت بزرگتر از خبرت هست

شما نیز نظری برای این مطلب ارسال نمایید:
کد امنیتی رفرش