آخرين ارسال هاي تالار گفتمان
کمی طاقت داشته باشید...
عنوان پاسخ بازدید توسط
40515 59744 amir1383
14150 48862 rey
34 1394 sam
20515 58358 rey
10807 48256 sam
نتایج کامل اسمکدان 10 آپریل 2020
  • بازدید : (569)
Watch WWE SmackDown Live 4/10/20 Online 10th April 2020 Full Show Free
نتایج کامل اسمکدان 10 آپریل 2020
متن در ادامه مطلب


در اول شو براون استرومن به رینگ میاد و تصاویری از قهرمانیش توی راسلمینیا پخش میشه.


استرومن میگه وقتی درها باز شدن منم از این فرصت استفاده کردم. گلدبرگ اسپیر زد و دوباره اسپیر زد اما من از بردن دست نکشیدم و اونو زمین زدم. یه دلیل وجود داره که گلدبرگ یه افسانه هست اما حالا من قهرمان هستم و این لحظه بسیار بزرگی در کریر منه.


تم ورود ناکامورا به صدا در میاد و ناکامورا به رینگ میاد وبه استروتمن میخنده استرومن بهش میگه چیز مسخره ای برای خندیدن وجود نداره  و از ناکامورا میخواد هر چی تو ذهنشه بگه ناکامورا میگه  من به در زدم و تو جواب دادی و میگه استرومن قرار بود با من بازی کنه و من در خونش رو زدم. استرومن میگه هیچ کس برای شنیدن حرفای ناکامورا اینجا نیست و امشب اونطوری خودم دوست دارم باهات مبارزه میکنم. ناکامورا یه ضرب المثل ژاپنی میگه و بعدش سزارو یواشکی به استرومن حمله میکنه. اما استرومن اونو به بیرون رینگ میفرسته. بعدش یه ضربه از ناکامورا دریافت میکنه که ناکامورا فرار میکنه و استرومن خشمگین میشه.



کابوکی واریورز و اوتیس و مندی رز ریمچ خود رو برگزار میکنن.


اسوکا و کایری سین مقابل نیکی کراسو الکسا بلیس

بلیس میره بالای رینگ و یه ضربه زانو به کایری سین میزنه و سپس میره با نیکی کراس تگ میکنه و کراس میاد و یه سوییمینگ نک برکر به کایری سین میزنه و میره برای کاور

برنده: الکسا بلیس و نیکی کراس


تصاویری از الیاس در مرکز پرفورمنس نشون داده میشه که از مردم و همچنین بارون کوربین بابت راسلمینیا 36 حسابی تشکر میکنه و خطاب به مردم میگه توی خونه بمونن و با اهنگ جدیدش همراهی کنن و نگران این نباشن که همسایه ها چی میگن.سی ام پانک نیوز. بعد اهنگشو میخونه  و میگه من مانی این د بنک رو میبرم.


دولف زیگلر مقابل تاکر

تاکر یه پاور اسلم به زیگلر میزنه اما زیگلر روی شماره 2 کیک اوت میکنه.  تاکر یه مشت سنگین به زیگلر میزنه تاکر میره روی طناب رینگ و میخواد کراس بادی بزنه اما هنگا فرود روی زیگلر رو پاهای زیگلر فرود میاد . و در اخر زیگلر با زدن سوپر کیک میره برای کاور

برنده زیگلر


بعد مسابقه زیگلر و سونیا دویل کنار هم قرار میگیرن


مایکل کول تصاویری از پیروز شدن جان موریسون و میز مقابل اوسوز و نیودی به ما نشون میده .


به رینگ برمیگردیم و قهرمانان تگ تیم توی رینگ هستن. اونا یکم راجب قهرمان موندشون حرف میزنن و میز میگه من اولین کسی که توی تختخوابم از کمربندم دفاع کردم و بعدش در مورد مسائل مختلف حرف میزنن و یه موسیقی هم میزنن و کمی حال میکنن که تم ورود اوسوز به صدا در میاد و جیمی و جی به رینگ میان.

اسوزو میگن موسقی رو ادامه بدین تا اخرش تا تموم بشه.

میز میگه شما چرا اینجا هستین و اوسوز خواهان مسابقه هستن. اما میز میگه م هنوز از نظر پزشکی مجور مسابقه دریافت نکردم و امشب نمیتونم مسابقه بدم.

که موسیقی قطه میشه و نیودی به رینگ میان. بیگ ای میگه این مسابقه برنامه ریزی شده و فقط اون میتونه توی مسابقه باشه و این مسابقه برای کسایی که توی راسلمینیا فرصت حضور پیدا نکردن. میز بازم میگه از نظر پزشکی اماده نیست اما کوفی حرفشو قطع میکنه و اعلام میکنه مسابقه بیگ ای مقابل جی اوسو و میز برای اسمکدان هفته اینده ثبت شده. بعدش نیودی با اهنگشون جشن میگیرن.




برادران فراموش شده مقابل لوچا هاوس پارتی

متالیکا یه ضربه ناگهانی به بلیک میزنه و میره برای کاور اما رو شماره 2 کیک اوت میشه. لینس و کاتلر با هم درگیر هستن. متالیکا روی بلیک اینزیگیری میزنه اما بعدش یه کلوزداین سنگین از بلیک دریافت میکنه بلیک با کاتلر تگ میکنه کاتلر میاد و کاور میکنه

برنده: برادران فراموش شده


الکسا و نیکی در بکستیج در حال جشن گرفتن هستن و کراس میگه من حس خیلی بینظیری دارم کارملا و دانا بروک میان و میگن ما نتونستیم به شب راسلمینیا برسیم پس امیدواریم به به چالش کشیدن شما برا مسابقه سر کمربند موافقت کنین. بلیس از انی موضوع احساس بدی نداره  اما میگه برای مسابقه با ما مانعی وجود داره. سی ام پانک نیوز. دانا ازشون میپرسه ایای شما واقعا بی نظیر هستین؟ چون ما اینطوری از شما شنیدیم. بلیس و کراس یکم با هم حرف میزنن و بعدش این مچ رو قبول میکنن و هر 2 تیم جشن میگیرن و قهرمانا میرن


به رینگ برمیگردیم سانشا بنکس به توی سالن هست بعدش قهرمانا زنان بیلی میاد و این 2 به رینگ میان.


بیلی میگه چند هفته پیش پیج قصد داشت دوستی بین من و ساشا رو خراب کنه اما اون موفق نشد. بیلی میگه اگه کسی فکر میکنه میتونه مقابلش قرار بگیره اشتباه فکر میکنه چون اون همه رو مورد ضرب و شتم قرار داده. بیلی میگه بزرگترین لحظه ما تو راسل فراموش کردن اختلافات بود بیلی میگه من بهترنی هستم و اصلاح میکنم ما بهترین هستیم بیلی میگه هیچ کس نمیتونه دوستی ما رو خراب کنه چه از گذشته و چه در اینده. تم ورود تامینا اسنوکا به صدا در میاد.


مایکل کول از مسابقه 4 نفره توی راسل و طرز پیروی بیلی صحبت میکنه.


بیلی به تامینا میگه بهتره ساکت شی چون هیچ کس توی راسلمینیا نتونست منو شکست بده. و این من بودم که همه شما رو شکست دادم.

اسنوکا به بیلی میگه که تو الگوی خوبی هستی و دوست دارم باهت مبارزه ای سر عنوان داشته باشم. بنکس میخواد به سمت اسنوکا هجوم ببره که بیلی عقب نگهش میداره و میگه این عادلانس که تو هم بخوای قهرمانی داشته باشی اما اول باید از سد بهترین دوستم ساشا بنکس بگذری. اسنوکا این چالش رو میپذیره و میره. بیلی و نکس در این مورد صحبت میکنن.



شیمیس مقابل کال بلوم

شیمس کال رو به گوشه رینگ میفرسته و بعد روش یل اوت رو انجام میده. کال بلند میشه که شیمس برودکیک میزنه و میره برای کاور

برنده: شیمس


کول کمی در مورد جف هاردی توضیح میده تا بریم سراغ مین اونت امشب


استروتمن مقابل ناکامورا

استروتمن روی طناب دوم یه ضربه دست ناکامورا میزنه اما سزارو بیرون رینگ مانع ادامه کارش میشه. استروتمن میخواد بره سمت سزارو که منصرف میشه و وقتی برمیگرده داخل رینگ ناکامورا بهش کینساشا میزنه و میره برای کاور اما استروتمن روی شماره 2 کیک اوت میکنه. ناکامورا باورش نمیشه و به ئنبال انجام کاریه اما استروتممن بلند میشه و این اجازه رو نمیده و با اجرای رانینگ پاوراسلم میره برای کاور

برنده: استروتمن


بعد مسابقه استروتمن تایتل خودشو بالای سر میبره


اما در این لحظه بری وایات روی تصویر سالن دیده میشه و مقدمه برنامه مهد کودک وایات تموم میشه. وایات فلش بک هایی از جان سینا نشون میده و میگه توی راسلمینیا جان هم کنار ما بود ولی الان ما واقعا نمیتونیم اونو ببینیم. استروتمن تصویر رو تماشا میکنه و وایات بهش تبریک میگه و برای بروان خوشحاله زمزمه هایی از وایات میشنویم که فانوس سر وایات بیرون اومده. اما وایات میگه نه ای نمال خیلی وقت پیش بوده و استروتمن حتما از این قضیه درس گرفته. بعدش فلش بک هایی از حضور استرومن در خانواده وایات فامیلی پخش میشه.

وایات میگه من براون از از باتلاق نجات دادم و بهش امید بخشیدم اما اون به خانواده خیانت کرد و به من و خانواده خیانت کرد. وایات میگه من میتونم ببخشمت اما عروسک های من مخالف این کار هستن به جز خرگوش رامبلین.


وایات میگه اگه استرومن همین الان عذرخواهی کنه من میبخشمش اما استرومن میگه من اهل این بازیای بچگونه نیستم. وایات به استرومن طعنه میزنه و میگه درس بعدی در مورد اشتراک هست. زیرا براون الان چیزی رو داره که وایات میخواد اونو برگردونه و اون روی شونه های استرومن هست. وایات میگه از اونجایی که من تو رو به اینجا اوردم خودمم میتونم بندازمت بیرون موسیقی خانه مهد کودک وایات به صدا در میاد و خنده های وایات شروع میشه اما استرومن میگه صبر کن و من حرف دارم. استرومن میگه هر وقت بری وایات بخواد من امادگی دارم و به تو اجازه میدم وارد خونم بشی. وایات به استرومن خیره میشه و به نظر میاد خیلی جدی هست. استرومن وابات رو مسخره میکنه و تم سانگش به صدا در میاد. وایات از برنامه خانه سرگرم کننده مشغول دیدن استرومن هست و با این تصاویر شوی اسمکدان به پایان میرسه


برچسب ها : ,,,,,
مطالب مرتبط
بخش نظرات این مطلب
آخرین نظرات ثبت شده برای این مطلب را در زیر می بینید:
  • کوید19  گفته: کوید19 می‌گه:
    این نظر در تاریخ 1399/01/23 و 23:04 دقیقه ارسال شده.

    وحرفت هم قبول دارم که فیند از کسانی که قبلا باخته انتقام میگیره که شکی درش نیست
    بنده حرفم چیز دیگه ای بود تو چیزی دیگه ای گفتی
    در ضمن کشتی کج نمایشه..
    گلدبرگ دوست نداشت از گلدبرگ ببازه چون چهره اش در مقابل طرفدران جوانش خراب نشه
    بهمین خاطر از فیندبرد و دوست داشت تایتل رو واگذار کنه که باخت به بران واگذار کرد
    تایتلو
    درمورد جان سینا 6سال پیش از بری وایت برد حالا تنها چاره اینه که فیند از یه اسطوره ببره تا صلابت گذشته رو کسب کنه

    ودر ضمن جان سینا نیازی به این بد نداشت چون عنوان وقهرمانی خودشو تو این کمپانی کسب کرده تو سینما هم داره خوش میدرخشه

  • کوید19  گفته: کوید19 می‌گه:
    این نظر در تاریخ 1399/01/23 و 22:50 دقیقه ارسال شده.

    محمد مهدی جان فیندیک شبه فیند نشد بعد پیروز های با صلابت ودرگیری های مقتدر اون
    اقتدار وصلابت نزد مخاطبان کسب کرد ولی با یک تصمیم نادرست مکن کاراکتری که میتونست تا یک یا دوسال همین روند داشته باشه با باخت چند دقیقه ای به گلدبرگ خراب شدالان نباید با یک برد ازجان سینا که اونم برنامه کودک بود تا مسابقه الان باید وارد فیود های درجه دو بهش میدادند بعد میبردنش سر تایتل جهانی مسابقه بده که بازهم اقتدار وصلابت قبلی رو داشته باشه

  •  گفته: می‌گه:
    این نظر در تاریخ 1399/01/23 و 15:41 دقیقه ارسال شده.

    کوید ۱۹ اینجوری نیست فیند هرکی رو میبره که ازش کینه ای داشته باشه پس مطمئن باش که استرومن ازش میبازه

  • کوید19  گفته: کوید19 می‌گه:
    این نظر در تاریخ 1399/01/23 و 15:26 دقیقه ارسال شده.

    خیلی مسخره است فیند بعد از برد مقابل ست رولینز وبالور ودنیل برایان ابهت بدست آورده بود که بعد از باخت بد به گلدبرگ کاراکتری که ساخته بود نابود شد الانم درسته جان سینا وبرده ولی حالا حالا نباید بران استرومن رو چلنج میکرد حداقل تا سامراسلم یا هل اینا سل باید صبر میکرد (تا بعد از چند برد مقابل سوپراستار های بزرگ ابهت از دست رفته رو دوباره برگردونه

  • علی گفته: علی می‌گه:
    این نظر در تاریخ 1399/01/23 و 1:03 دقیقه ارسال شده.

    تم سانگ جدید بری وایت رو بزارید مرسی

شما نیز نظری برای این مطلب ارسال نمایید:
کد امنیتی رفرش