آخرين ارسال هاي تالار گفتمان
کمی طاقت داشته باشید...
عنوان پاسخ بازدید توسط
40515 61139 amir1383
14150 49955 rey
34 1460 sam
20515 59798 rey
10807 49659 sam
نتایج کامل اسمکدان 5 جولای 2024
  • بازدید : (341)

WWE Friday Night Smackdown! Rebrand Exploration | Rebranding, Company logo,  Logo design 


نتایج کامل اسمکدان 5 جولای 2024


متن در ادامه مطلب

 

کوین اونز، رندی اورتون و کودی رودز که وارد ورزشگاه می شوند شروع می شود.

 

جی اوسو وارد سالن میشه. جی به طرفداران می گوید که "جی اوسو اکنون در شهر شماست". او می‌گوید که از اینکه کانادا به او اجازه ورود داده قدردانی می‌کند. جی از جمعیت می‌پرسد که آیا می‌خواهند او در مانی این د بانک را برنده شود. مردم میگند آره

موسیقی LA Knight پخش می شود و او به رینگ می آید. او می‌گوید که از سوال جی خوشش آمد. جی ممکن است شانس برنده شدن را داشته باشد. او می‌گوید برای جی احترام قائل است، زیرا او  آن خانواده احمق را ترک کرد.

او می‌گوید البته فردا وضع فرق میکنه و در مسابقه رحمی برات ندارم چون منم میخوام برنده بشم.

جی می خندد و می گوید بله.

کارملو هایز بیرون می‌آید و می‌گوید که از این مردها متنفر است. او علیه جی و لانایت کوری میخونه و خودش رو برای برنده شدن مناسبتر میدونه

 چاد گیبل هم می آید. سی ام پانک نیوز. او می‌گوید که خانواده‌اش او را رها کرده‌اند و مورد حمله وایات فمیلی قرار گرفته.  اما دلیلش را نمیفهد.

آهنگ آندراده پخش می شود و او به رینگ می آید. او می‌گوید که همه در مورد اینکه رویای آنها کسب مانی این بانک است، صحبت می‌کنند، اما رویاها در مسابقات برنده نمی‌شوند.

درو مک اینتایر هم می آید. او می گوید که از کانادا به عنوان بخشی از کشورهای مشترک المنافع انتظار بهتری داشت. او می گوید پانک آنجا نیست اما خانواده اش همیشه با او هستند و او دستبند سی ام پانک را نشان می دهد.

او می گوید همان کاری را که با پانک کرد، فردا با آنها خواهد کرد. او وارد رینگ می شود و به آندراده نگاه می کند و او را احمق خطاب می کند.

درو به چاد می گوید که نسبت به او احساس بدی دارد. او به کارملو می گوید که آینده درخشانی دارد اما نه در برابر من. او به LA Knight می گوید که شانس برنده شدن برای تو وجود نداره.

او به جی نگاه می کند و از او می پرسد که چگونه خودت رو به اینجا رسوندی.  آندراد از پشت به درو حمله می کند و همگی در رینگ با هم درگیر میشند. جی و LA Knight عملکرد بهتری دارند و در اخر دعوا، سرپا می مونند.

 

در پشت صحنه جکی ردموند از بیلی می پرسد که برای برنده شدن در مانی این د بانک چه چیزی لازم است. بیلی می گوید باید تیز و متمرکز باشید. چلسی گرین میاد و به بیلی می گوید که توصیه او بی ربط است. چلسی می گوید وقتی کیف را به دست بیاورد، بیلی رو به چالش خواهد کشید.

پایپر نیون از پشت به بیلی حمله می کند. چلسی به او می گوید دفعه بعد که پایپر به او حمله می کند، او با کیف مانی این دبنک وارد می شود و قهرمان جدید WWE زنان می شود.

 

بیلی را می بینیم که از دفتر نیک الدیس خارج می شود. نائومی می آید. بیلی به نائومی می گوید که با نیک آلدیس صحبت کرده و امشب با پایپر نیون مسابقه دارد.

 

تیم پریتی دیسلی مقابل تیم استریت پروفیتز

تیم پریتی یک سوپرپلکس مشترک روی فورد میزنند. داوکینز با یک پاور بمب، ویلسون رو نقش زمین میکنه. او برای کاور می رود اما پرنس آن را می شکند. داوکینز پرنس را به بیرون پرتاب می کند. ویلسون داوکینز را از پشت میگیرد اما داوکینز رها میشه. او ویلسون را به بیرون هل می دهد. فورد با یک سنتون روی تیم پریتی فرود میاد. فورد ویلسون را دوباره به رینگ میفرست. فورد تگ می گیره و فروگ اسپلش میزنه و میره برای کاور

برنده: استریت پروفیتر

 

 آستین تئوری پیش والر می آید. او به گریسون می گوید که آنها باید هماهنگ باشند. والر می‌گوید که تئوری تمرکز خود را از دست داده است. او به تئوری می گوید که سال گذشته در رسلمنیا جان سینا را شکست داد و امسال آنها قهرمان شدند. تیوری روحیه میگیره و با او همراه میشه

 

کلیپ هایی از اسمکدان جمعه گذشته را می بینیم که در آن The Bloodline به پل هیمن حمله کردند

 

لیری و ایندی هارتول در برابر بیانکا و گارگیل

 ایندی که فعلا تگ نگرفته بود، میاد مزاحم بیانکا میشه. بیانکا یک اسپینباستر به ایندی میزنه. لیری میاد و با بوت به بیانکا پاسخ میده. بیانکا او را می گیرد و به طرف ایندی هلش میدهد. بیانکا مونسالت رو اجرا میکنه. او برای کاور می رود اما لیری کیک اوت میکنه.. گارگیل با یک پاور بمب به لیری حمله میکنه. سی ام پانک نیوز. او بعدش رایت هند رو اجرا میکنه و ادامه کار رو به بیانکا میسپره.. لیری به انیدی تگ داده. بیانکا روی ایندی حرکت کد رو میزنه و میره برای کاور

برنده بیانکا و گارگیل

 

کتی کلی با آنها در رینگ است و بیانکا به او می گوید که چند ماه گذشته برای او سخت گذشته. اما آنها اینجا هستند تا کاری را که شروع کرده اند به پایان برسانند. و این با پس گرفتن کمربند تیمی شروع میشه. جید می گوید که همه می دانند که ما اماده گرفتن ان کمربندها هستیم.

 

کوین اونز، رندی اورتون و کودی رودز به رینگ می آیند. کودی می‌گوید امشب می‌توانند در مورد اسمک‌دان، مانی این بانک یا هیت‌ویو صحبت کنند.. کودی می گوید آنها به اندازه کافی حرفهای بلادلاین رو شنیده اند. The Bloodline درخواست مبارزه کرده اند و آنها آماده مبارزه هستند.

رندی اورتن می‌گوید که ایا بلادلاین اماده مبارزه با سه حرف خطرناک‌ هست. منظورش ار کی او هست. اونز می‌گوید می‌توانم در مورد چهار سال درگیری ام با بلادلاین صحبت کنم. اما او ترجیح می دهم در مورد چهار روز گذشته صحبت کنم

اوونز می‌گوید صبح دوشنبه با پدرش تماس گرفت و او گفت که مادرش به بیمارستان منتقل شده. من با پدر و برادرم کنار بالین مادرم بودم. اونز می گوید مادرش هنوز روی تخت بیمارستان است. او می‌گوید می‌توانست در خانه بماند و برای کسی مشکلی ایجاد نمی‌کرد. منتها از 11 سالگی و کشف کشتی کج توسط من، والدینم هر کاری که از دستشان بر می آمد برایم انجام دادند تا به آرزویم برسم. مادرم میخواهد من بجنگم. پس جدی‌تر از همیشه هستم. فردا، برد، باخت یا مساوی، تنها چیزی که به آن اهمیت می‌دهم این است که کاری را انجام دهم که مادرم خواسته است. باید حال بلادلاین رو بگیرم.

 

بیلی در مقابل پایپر نیون

نائومی و چلسی در بیرون رینگ درگیر شدند و کشتی گیران قانونی توی رینگ بودند. نایومی موفق شد چلسی رو به حفاظها بکوبه اما ایو اسکای اومد و با نایومی سرشاخ شد. کمی بعد بقیه زنان شرکت کننده در مانی این دبنک هم اومدند و با هم دست به یقه شدند. تیفانی استارتون در طناب بالا رفت و روی همه مونسالت زد.

در برگشت به رینگ، نیون یک اسپلش روی بیلی اجرا کرد. او دوباره برای اسپلش رفت اما بیلی از مسیر خارج شد. بعدش بیلی با رز پلنت به او ضربه می زند. بیلی برای پین میره و تمام

برنده: بیلی

 

نیا جکس وارد رینگ می شود و با رایت هند به بیلی ضربه می زند. میچین با چوب کندو استیک وارد می شود و با آن به نیا جکس می زند. نیا از رینگ خارج می شود. میچین و بیلی در رینگ ایستاده اند.

 

مسابقه برای کمربند تیمی

آستین تئوری و گریسون والر در برابر تیم دی ای ایگرگ(جانی گارگانو و توماسو چیامپا)

 توماسو و والر مسابقه را شروع می‌کنند اما تئوری و گارگانو وارد رینگ می‌شوند و با هم درگیر میشند. بعدش والر و تئوری روی توماسو یک حرکت مشترک میزنند. گارگانو سرپا میشه  و هر چهار نفر با هم مبارزه می کنند. گارگانو یک سوپر کیک به والر میزنه. او تئوری را می گیرد و او را به سمت گارگانو هل می دهد. بعدش گارگانو با سوپر کیک به تئوری ضربه می زند. چامپا به والر فینیشر میزنه و گارگانو میره والر رو پین کنه اما تئوری پای والر را روی طناب می گذارد و پین مردود میشه. توماسو با تئوری درگیر میشه. گارگانو والر را می‌گیرد و روی سابمیشن میزنه. والر داره تسلیم میشه و تیوری هم درکمند سابمیشن چامپا گیر افتاده و نمیتونه رها بشه. والر و تیوری هر دو تسلیم میشند.

برندهگان و قهرمانا جدید تیمی: تیم دی ای ایگرگ

 

  ویدیویی ز سولو سیکوا میبینیم. او میگوید رئیس قبیله هست. او میگه این چیزی است که خانواده او به آن نیاز دارد، رومن رینز آنقدر مرد نبود که از عنوان و میراث خود در رسلمنیا دفاع کند. رومن رینز دیگر رئیس قبیله نیست زیرا اکنون سولو رئیس قبیله است و قرار است کمربند دبلیو دبلیو ایی را از کودی رودز پس بگیرد. اگر رومن بخواهد آن را پس بگیرد، می تواند تلاش کند. او در مانی این بانک به همه نشان می دهد که برای شکست دادن کودی رودز می آید.

 

پایان


لینک و اخبار مانی ای دبنک امشب در سایت سی ام پانک نیوز قرار خواهد گرفت


مطالب مرتبط
بخش نظرات این مطلب
آخرین نظرات ثبت شده برای این مطلب را در زیر می بینید:
  • عمو هودی گفته: عمو هودی می‌گه:
    این نظر در تاریخ 1403/04/16 و 20:33 دقیقه ارسال شده.

    سلام لینک مانی د بنک بزارید
    ممنون

    پاسخ : دارم میزارم عزیزم

شما نیز نظری برای این مطلب ارسال نمایید:
کد امنیتی رفرش