آخرين ارسال هاي تالار گفتمان
کمی طاقت داشته باشید...
عنوان پاسخ بازدید توسط
40515 61124 amir1383
14150 49937 rey
34 1454 sam
20515 59768 rey
10807 49641 sam
پیش بینی summer slam 2022
  • بازدید : (285)
پیش بینی summer slam 2022
پیش بینی summer slam 2022 
متن در ادامه مطلب
 Usos در مقابل The Street Profits 
- مسابقات قهرمانی تگ تیم WWE (تأیید شده)

WWE رسما تایید کرده است که The Usos و The Street Profits در این رویداد رودررو خواهند شد. این برای عناوین تگ تیم WWE خواهد بود.

هر دو تیم همان طور که در گذشته نشان داده اند، کمی شیمی خوب دارند. این باید یک مسابقه عالی باشد.

من با قهرمانان جدید اینجا می روم.

پیش بینی برنده:

Street profits 

7) میز در مقابل لوگان پل
- مسابقه انفرادی (پیش‌بینی)

به نظر می رسد در سامراسلم به سمت بازی The Miz vs Logan Paul می رویم. به نظر می رسد که بر اساس RAW اخیراً کاملاً واضح است.

من مطمئن نیستم که مسابقه چگونه خواهد بود، اما علاقه مندم ببینم پل این بار در یک مسابقه انفرادی چگونه عمل می کند.

من با برد لوگان خواهم رفت زیرا نمی بینم که او شکست بخورد.

پیش بینی برنده:

لوگان پل

6) روندا روسی در مقابل لیو مورگان
- قهرمانی زنان اسمکدان (تأیید شده)

لیو مورگان برنده عنوان زنان اسمکدان از Ronda Rousey در Money in the Bank شد. WWE تایید کرده است که آنها در سامراسلم به مصاف هم خواهند رفت.

من با پیروزی لیو در اینجا خواهم رفت، اما انتظار ندارم که پایانی تمیز باشد. حدس من این است که یک نفر هزینه مسابقه را به روندا خواهد داد. این باعث می شود که روندا پاک نشود.

پیش بینی برنده:

لیو مورگان

) بیانکا بلیر در مقابل بکی لینچ
- مسابقات قهرمانی زنان خام (پیش‌بینی‌ها)

من قصد دارم با بیانکا بلیر در مقابل بکی لینچ که در این رویداد اتفاق می افتد، بروم. این برای مسابقات قهرمانی زنان RAW خواهد بود.

من در ابتدا فکر می کردم که بیانکا در مقابل رئا ریپلی باشد اما WWE اکنون بکی را با بیانکا درگیر کرده است. بنابراین به نظر می رسد که این اشتباه بوده است.

در مورد برنده، من با بیانکا می روم.

پیش بینی برنده:

بیانکا بلر
4) بابی لشلی در مقابل تئوری آستین
- قهرمانی WWE ایالات متحده (تأیید شده)

WWE رسما بازی Bobby Lashley vs Austin Theory را برای این رویداد تایید کرد. این برای مسابقات قهرمانی ایالات متحده خواهد بود.

من انتظار دارم لشلی در اینجا برنده شود. او فقط کمربند را برده است و من نمی بینم که او شکست بخورد. بعلاوه، تئوری کیف را در اختیار دارد و نیازی به برنده شدن عنوان ایالات متحده ندارد.

پیش بینی برنده:

بابی لشلی

3) فین بالور در مقابل اج
- مسابقه انفرادی (پیش‌بینی)

بر اساس اتفاقی که چند هفته پیش در RAW رخ داد، من فکر می‌کنم که در این رویداد به سمت Finn Balor vs Edge می‌رویم.

این می تواند یک مسابقه عالی برای این رویداد باشد و امیدوارم که این اتفاق بیفتد.

اگر این اتفاق بیفتد، با بالور می روم.

پیش بینی برنده:

فین بالور

) پت مک آفی در مقابل هپی کوربین
- مسابقه انفرادی (تأیید شده)

دبلیو دبلیو دبلیو دبلیو ای رسما تایید کرد که در حال برگزاری مسابقه ای بین پت مک آفی و هپی کوربین هستیم. آنها در سامراسلم به مصاف هم خواهند رفت.

این می تواند یک مسابقه محکم باشد. من از طرفداران پر و پا قرص کارهای درون رینگ مک آفی هستم، بنابراین هیجان زده هستم. من احساس می کنم سبک او می تواند به خوبی با کوربین بزرگتر هماهنگ شود.

در مورد برنده، من با پت خواهم رفت.

پیش بینی برنده:

پت مک آفی

1) رومن رینز در مقابل براک لزنر
- آخرین مسابقه مرد ایستاده برای قهرمانی متحد WWE (تأیید شده)

WWE رسما تایید کرد که رومن رینز و براک لزنر در این رویداد به مصاف هم خواهند رفت. این برای قهرمانی یکپارچه WWE خواهد بود. همچنین یک مسابقه Last Man Standing خواهد بود.

ما اکنون میلیون ها بار رویارویی این افراد را دیده ایم، بنابراین نمی توانم بگویم که برای این یکی فوق العاده هیجان زده هستم. من می‌دانم که محکم خواهد بود، زیرا آنها ترکیب بسیار خوبی با یکدیگر دارند.

در مورد برنده، من با رومن می روم. من رینز را در رویداد Clash at the Castle در سپتامبر می بینم که با درو مک اینتایر روبرو می شود، بنابراین او باید کمربند را تا آن زمان حفظ کند. هرچند به این انتخاب اطمینان ندارم.

پیش بینی برنده:
رومن رینز

 نکته : این مقاله از یک سایت خارجی هست .

دوستان نظر شما چی هست و پیش بینی خود را از این رویداد بنویسید 


مطالب مرتبط
بخش نظرات این مطلب
آخرین نظرات ثبت شده برای این مطلب را در زیر می بینید:
  • Michael44 گفته: Michael44 می‌گه:
    این نظر در تاریخ 1401/04/23 و 22:02 دقیقه ارسال شده.

    بصورت خلاصه بدون توضیحات برندگام رو اعلام میکنم هرچند ادج هنوز برنگشته و اونومسابقه رسمی نیست :

    1. استریت پرافیتس
    2.لیو مرگان
    3.ادج
    4.لوگان پاول
    5.مک آفی
    6.بکی لینچ شاید هم فرد دیگه ای
    7.براک لزنر و سپس تئوری با کش کردن که ممکنه فقط یه کمربند رو ببره بخاطر قرارداد درون چمدان. پایان توضیحات بیشتر خواستید ذکر کنید دوباره مینویسم 🖐

شما نیز نظری برای این مطلب ارسال نمایید:
کد امنیتی رفرش