آخرين ارسال هاي تالار گفتمان
کمی طاقت داشته باشید...
عنوان پاسخ بازدید توسط
40515 59595 amir1383
14150 48662 rey
34 1367 sam
20515 58087 rey
10807 48085 sam
بحث روز: شبیه کدام کشتی گیر هستی؟
  • بازدید : (389)

عکس های کشتی کج فیلم کشتی کج -عکس رستلر های کشتی کج -عکس های ...


بحث روز: شبیه کدام کشتی گیر هستی؟



بحث امروزمون با مزه هست و حتی اگه شما هم تو نظرات مزه بریزید، ایراد نداره فقط لطفا با رعایت ادب و رفاقت.


فکر می کنید اگه دستی به سر و شکلتون بکشید، شبیه کدام کشتی گیر میشید؟ فقط امیدوارم شبیه دیواها نشید



مطالب مرتبط
بخش نظرات این مطلب
آخرین نظرات ثبت شده برای این مطلب را در زیر می بینید:
  • arash گفته: arash می‌گه:
    این نظر در تاریخ 1399/03/03 و 22:23 دقیقه ارسال شده.

    من که دوست داشتم از نظر چهره شبیه ای جی استایلز باشم از نظر رفتار شبیه تریپل اچ یا شاون مایکلز و از نظر زور براک لزنر

  • Reza گفته: Reza می‌گه:
    این نظر در تاریخ 1399/03/03 و 17:32 دقیقه ارسال شده.

    سینگ برادرز

  • محمد متین گفته: محمد متین می‌گه:
    این نظر در تاریخ 1399/03/03 و 0:48 دقیقه ارسال شده.

    من شبیه کودی رودز یا همون کودی وینگت هستم بیشتر

  • M H Emad گفته: M H Emad می‌گه:
    این نظر در تاریخ 1399/03/02 و 16:51 دقیقه ارسال شده.

    من شبیه هیچ کدوم نیستم ولی اگه بودم دوس داشتم شبیه آندرتیکر یا تریپل اچ بلشم البته رفتارم شبیه تریپل اچ هست

  • The champ گفته: The champ می‌گه:
    این نظر در تاریخ 1399/03/02 و 14:48 دقیقه ارسال شده.

    چون ارثی چشمام سیاه و قد بلنده

    پاسخ : امکانش هست اما قرارداد نمی بنیده
    هر بار که بیاد توشوها، پول میگیره

  • مهرداد گفته: مهرداد می‌گه:
    این نظر در تاریخ 1399/03/02 و 12:39 دقیقه ارسال شده.

    با این شانسی که دارم فک کنم سمی زین باشم

  •    گفته: می‌گه:
    این نظر در تاریخ 1399/03/02 و 9:20 دقیقه ارسال شده.

    من همه ی دوستانم بهم میگن از همه لحاظ شبیه رومن رینز هستی خودم هم طرفتارشم

    پاسخ : تبریک میگم

  • Radikal گفته: Radikal می‌گه:
    این نظر در تاریخ 1399/03/02 و 4:53 دقیقه ارسال شده.

    من شبیه پانکم چه از نظر ظاهری چه حرف زدن و یه جورایی از بس دوستام گفتن شبیهی بهش طرفدراش شدم

    پاسخ : طرفدار وب پانک هم هستی. پس همه چی تمومی

  • amir owens گفته: amir owens می‌گه:
    این نظر در تاریخ 1399/03/02 و 2:19 دقیقه ارسال شده.

    من قیافه ای یه ته چهره دنیل برایان الان رو دارم ولی اگه ازم بپرسن دوس داری تو کشتی مثه کی باشی صد در صد میگم اونز کسی که از کار هایی که میکنی هیچ ترسی نداره

    پاسخ : بله کاملا درسته

  • Mahan junior  گفته: Mahan junior می‌گه:
    این نظر در تاریخ 1399/03/02 و 2:08 دقیقه ارسال شده.

    شباهتی ب هیچکدوم ندارم

    ولی دوست داشتم شبیه ویل آسپری باشم و صد البته مثله خودش های فلایر و بدن جذاب😍👌

    ب دوستای سایتم پیشنهاد میکنم مسابقه هاشو ببینن اگه ندیدن تا حالا

    پاسخ : پس طرفدار رستلرهای خارج از کمپانی هم هستی

  • کوروش گفته: کوروش می‌گه:
    این نظر در تاریخ 1399/03/02 و 1:47 دقیقه ارسال شده.

    راستی اینم یاد آوری بکنم که شما رو نمیدونم
    ولی از نظر من
    رومن رینز شبیه رامین رضاییان هست (یه ته چهره ای دارن به نظرم)
    ست رولینز هم شبیه احمد نوراللهی

    پاسخ : یه سرچ میزنم براش

  • The champ گفته: The champ می‌گه:
    این نظر در تاریخ 1399/03/02 و 1:40 دقیقه ارسال شده.

    Deadman

    پاسخ : واقعا؟؟؟

  •  گفته: می‌گه:
    این نظر در تاریخ 1399/03/02 و 1:30 دقیقه ارسال شده.

    محمد هاشم داش ادرس خونتو بده بیام شکلکشکلکشکلک

    پاسخ : بیا نگفتم الان همه میام خخخخخخخ

  • محمد هاشم جوکار گفته: محمد هاشم جوکار می‌گه:
    این نظر در تاریخ 1399/03/02 و 1:22 دقیقه ارسال شده.

    باسن گنده ای دارم یه چشم سبز با یه آرایش و زیر ابرو فکر کنم شبیه لیو مرگان بشم

    پاسخ : حالا همه پا میشن میان خواستگاریت

  • محمد گفته: محمد می‌گه:
    این نظر در تاریخ 1399/03/02 و 1:08 دقیقه ارسال شده.

    من فکر کنم اخلاقن شبیه کوین اوونز هستم کم ادعا ولی به وقتش خیلی کارا میتونه انجام بدم

  • Batista گفته: Batista می‌گه:
    این نظر در تاریخ 1399/03/02 و 0:52 دقیقه ارسال شده.

    از لحاظ رفتار و اخلاق چهره،شبیه هیچکدومشون نیستم...ولی اونیکه شبیه عمو رندی باشه خوش به حالش

  • Erfan گفته: Erfan می‌گه:
    این نظر در تاریخ 1399/03/02 و 0:03 دقیقه ارسال شده.

    من فك كنم شبيه به جى اوسو هستم از لحاظ رفتار
    از لحاظ ظاهرى شبيه سى ام پانكم😁

    پاسخ : خوش به حالت

  • علی مجیدی گفته: علی مجیدی می‌گه:
    این نظر در تاریخ 1399/03/01 و 23:21 دقیقه ارسال شده.

    من خیلی شبیه سث رولینزم ، البته رفتار و میگم ، چون وقتی سث و مکینتایر با هم مسابقه دادن با اینکه میدونستم مکینتایر می‌بره ولی بعد باختش از مکینتایر خیلی جا خوردم و خیلی هم عصبانی شده ام و تا دو ساعت کسی نمی تونست با من حرف بزنه .

    کشتی گیر قدیمی یعنی هال اف فیمر ، رایبک و خیلی دوست دارم و دوست داشتم مثل اون باشم .

  • امیر طاها گفته: امیر طاها می‌گه:
    این نظر در تاریخ 1399/03/01 و 22:52 دقیقه ارسال شده.

    من خودم شباهتی ندارم اما یه وقتی باشگاه میرفتم. اونجا یکی بود کپی ست رولینز. البته خودش خبر نداشت . وقتی عکس رولینز رو بهش نشون دادم خودشم جا خورد.

  • میلاد گفته: میلاد می‌گه:
    این نظر در تاریخ 1399/03/01 و 22:41 دقیقه ارسال شده.

    شوخی کردم من شبیه هیچکس نیستم ولی دوست داشتم اگه کشتی گیر بودم شبیه آندرتیکر یا استیوآستین می بودم

    پاسخ : جالبه

  • میلاد گفته: میلاد می‌گه:
    این نظر در تاریخ 1399/03/01 و 22:38 دقیقه ارسال شده.

    من بیشتر شبیه وینس مکمن هستم.

    پاسخ : قیافت یا رفتارت؟

شما نیز نظری برای این مطلب ارسال نمایید:
کد امنیتی رفرش