آخرين ارسال هاي تالار گفتمان
کمی طاقت داشته باشید...
عنوان پاسخ بازدید توسط
40515 61117 amir1383
14150 49932 rey
34 1453 sam
20515 59762 rey
10807 49634 sam
کج کنگره گیت قسمت 7
دسته بندی : اخبار کشتی کج,
  • بازدید : (245)

نتیجه تصویری برای wwe news

کج کنگره گیت قسمت 7

متن در ادامه مطلب


پنجشنبه صبح


نویسنده:

ارمان عظیمی


1- رویداد عربستان امشب را شبکه های MBC persia، رویال اسپرت و ورزش تی وی، پخش مستقیم می کنند و در جهت عرب ست، شبکه mbcاکشن، کیک آف ساعت هفت ونیم و شو اصلی ساعت هشت و نیم شب، ریاض پایتخت عربستان، امشب از دومین ppvسال، میزبانی میکنه


2- تو قسمت قبل گفتم منصور با زیگلر مسابقه داره و احتمالا تیکر هم یه میتینگ خواهد داد.


3-منصور شهیل برداشته نیودی را برده توی شهر واسه دانس گرفتن و مسخره بازی!!!!!!


4-راجب اتفاقات دیشب شو دینامیت و زرد حرفی نمیزنم تا خودتان تماشا کنید، فقط احتمالا فین بالور با والتر در ppvبعدی، سرکمربند UK، مسابقه بدهند.


5-گلدبرگ به بری وایت پیغام داده you are next...، گلدبرگ گفته اسپیر یادت نره، امشب در آسمان معلق خواهی شدیعنی جک همر، در قسمت قبل گفتم با توجه به تغییر مسابقات در رسل، احتمالا امشب گلدبرگ برنده بشه و با رومن در رسل مسابقه بده.


6-چنان عکس های مبتذل از آندراده منتشر شده که........


7-مسابقات احتمالی تیک آور تمپا بی :


آدام کول/استرانگ/ولوتین دریم سر تایتل nxt


کیت لی/کلیان دین/دیمن پریست/دایجاکویچ سر نورث


مسابقه المینیشن چمبر برای تگ بین بروزر ویتس/ دنی برچ و اونی/فیش


اورایلی/گریزلدیانگ/فورگان سانز/بریزانگو


ایو شرای با تیگان ناکس، والتر و فین را قبلا گفتم و مسابقه رویایی آخرین مرد ایستاده بین گارگانو و چامپا


8-هفته آینده دوتا استیل کیج مچ در برند زرد داریم

اول: داکوتا و تیگان دوم: رادریک استرانگ با ولوتین دریم


9-ماشاالله آنقدر ریگوشی برای براک خط و نشان کشیده که نمیدونم کدام را براتون بنویسم، یکی از آنها این بوده، 630 حرکت نهایی من برابر اف فایو تو، ساختار شکن تره!!!!!!


10-احتمالا فردا شب جان سینا در اسمک، پرده از مسابقه با بری وایت برمی‌داره!!!!! داستان الایس منتفی شد!!!!!


11-هدبات سنگین موکسلی به جریکو که خونشو پاشید، تیتر اول اکثر خبرگزاری های انگلیسی زبانه!!!!


12- از ایو شرای و زایا لی، به عنوان کسانی که همین الان بهتر از کابوکی هستند، نام برده شده.


13- این قسمت، یک هدیه از طرف آرمان برای شماست، دوست پسرا و نامزدهای بعضی دیوازها:


نیکی بلا که 16 دقیقه از خواهرش بزرگتره، الان با رقصنده روس یعنی آرتم چیگوینسو رفیقه.ناتالیا 38 ساله، با تایسون کید ازدواج کرده، الکسا بلیس با بادی مورفی نامزده، شاینا 40 ساله یه زمانی میگفتن با جوش با رنت که مربی اش بوده یه شیطنت هایی کرده، الان را نمیدونم، میکی جیمز 41ساله با کنی دیکسترا نامزده، ای جی لی همسر سی ام پانک هستش، چاینا که قبلا با تریپل اچ رابطه داشت و استفانی اخراجش کرد و بهتون گفتم شدیدا پورن استار شده، چند سال قبل فوت کرد. او کاشت سینه را بخاطر کج و پورن انجام داد، لیتا خوشگله 45 ساله که یک زمانی با اج بود، هنوز پنهانی با جف هاردی دیده میشه، او و تریش استراتوس، باهم دوست جون جونی اند، بچه ها یه چیز بگم، کج کارها زیاد باهم در ارتباط بوده اند، برای مثال سی ام پانک قبل ازدواج با ای جی لی، با دو دیواز دیگه هم بوده، اما عشق آرمان، یعنی پیج 28ساله،الان نه شوهر داره و نه دوست پسر!!!!!!!!!! بهتون گفتم بی طرف نویسندگی می کنم اما پیج همسر آرمان هستش، یادتون نره!!!!!!!!!!!!!! خخخ


بچه ها امیدوارم از قسمت 7 لذت برده باشید، تمام کانال های ماهواره که رویداد عربستان را میزاره را براتون نوشتم، یاعلی.


مطالب مرتبط
بخش نظرات این مطلب
آخرین نظرات ثبت شده برای این مطلب را در زیر می بینید:
  • amir jf گفته: amir jf می‌گه:
    این نظر در تاریخ 1398/12/08 و 21:22 دقیقه ارسال شده.

    داداش آرمان عزیز شما یکی از بهترین های اینجا هستید مهم نیست زیر نظر شما چیزی نمینویسن ما همیشه مطالب شما میبینیم و لذت میبینیم
    پس لطفا نرید و داداش مهدی تنها نذارید

  • آرمان عظیمی گفته: آرمان عظیمی می‌گه:
    این نظر در تاریخ 1398/12/08 و 20:14 دقیقه ارسال شده.

    تعجب کردید؟؟؟؟؟؟ الان خود شما توی متن نوشتی من نمی تونم 4ساعت توی وب باشم، از قدیم گفتن نشان تایید یک چیز است و آن مقبولیت، است. من هدفم این نبود یه چیز ضعیف و بدرد نخور ارائه کنم، گیت یعنی مشارکت و نظر، وقتی نظر نگذاری، یعنی ارزش نداره، حالا جالبیش اینجاست خبری که ترجمه شده و مال این وبه که ساعت ثبتش، صداقت حرفه منه، دو ساعت بعد رفته روی یک کانال تلگرامی و 73لایک خورده!!!!! که به قرآن حتی ترکیب کلمات را هم عوض نکردن. این رسمش نیست

    پاسخ : تلگرام که کلا دزده
    بخواهی غصه ی اینا بخوری که وب نمی مونه
    اون لایکهاهم بخوره تو سرشون

  • آرمان عظیمی گفته: آرمان عظیمی می‌گه:
    این نظر در تاریخ 1398/12/08 و 19:34 دقیقه ارسال شده.

    سلام، این آخرین مطلبی بود که من توی سایت گذاشتم، من هیچ منتی، سر کسی ندارم و واسه دل خودم و شما، دهن خودمو سرویس کردم که حداقل چندتا خبر بگذارم که هیچ جا نیستش و ترجمه کامل است، اما شما ها واسه مطالب معمولی و پیش پا افتاده، ده تا نظر ثبت می کنید، اما توی مطالب من به زور یکی دوتا، اشتباه نشه، من نمی گویم واسه من تبریک و دمت گرم بنویسید، حرفم اینه که لااقل درباره خبرها یه چیز بگویید، بعضی از شماها هم که فقط ایراد می گیرید. از ماهان و امیر اوونز ممنونم که در مطالب من شرکت کردید. اگه واقعا اخبار من بدرد نخوره، همون بهتر که نباشه. من مریض نیستم چندساعت روزانه وقت بگذارم و اشتراک سایت خارجی بخرم، اونایی هم که میگن توی همه جا هستش، توی هر مقاله، حداقل دو یا سه خبر، ترجمه شده هست. من به مرگ مادرم قسم منت نمی گذارم اما این حق نیست واسه یه مطلب ساده، ده تا بازدید و نظر، ببخشید که کج کنگره، بدرد نخوره، یاعلی.

    پاسخ : داداش اخه نظر ندادن که دلیل نمیشه
    من واقعا از کارت تعجب کردم
    تو این همه زحمت میکشی و ما ممنونیم اما خوب نظر ندادن به محتوا ربطی نداره

شما نیز نظری برای این مطلب ارسال نمایید:
کد امنیتی رفرش