آخرين ارسال هاي تالار گفتمان
کمی طاقت داشته باشید...
عنوان پاسخ بازدید توسط
40515 59706 amir1383
14150 48822 rey
34 1393 sam
20515 58300 rey
10807 48214 sam
نتایج کامل اسمکدان 3 می 2024
  • بازدید : (509)

Stream WWE Friday Night SmackDown 2019 Intro Feat. Are You Ready By ACDC by  BLAKE WELCH | Listen online for free on SoundCloud



نتایج کامل اسمکدان 3 می 2024


 متن در ادامه مطلب

 

اسمکدان با مسابقه شروع میشه

 

بیلی، نائومی، بیانکا بلیر و جید کارگیل در مقابل تیفانی استراتون و گروه دمیج

بیلی یک ضربه  به کمر تیفانی میزنه. بیلی به گارگیل تگ میده. جید یکی یه ضربه به اسکا و سانه میزنه. بعد یک کودبریکر روی داکوتا اجرا میکنه. بیانکا تگ می گیره و جید قبل از خروج، با یک پاور بمب به داکوتا ضربه می زند. جید بیانکا را بلند می کند و او را به سمت داکوتا می اندازد. بیانکا میره برای کاور می رود اما سانه آن را می شکند. هر هشت زن وارد رینگ می شوند و شروع به مبارزه می کنند. بیانکا با KOD به داکوتا حمله میکنه. می زنه . او میره برای کاور و تمام.

برندگان: بیلی، نائومی، بیانکا بلیر و جید کارگیل

 

آستین تئوری و گریسون والر در پشت صحنه به تماشاگران توهین می کنند و می گویند که مردم بوی دود می دهند. انها برای تیم استریت کوری میخونند

 

کایلا براکستون با بیانکا بلیر و جید کارگیل در پشت صحنه حضور دارد. جید به کایلا می‌گوید که آنها همیشه به هم دیگر اعتماد دارند. بیانکا می‌گوید که از صحبت کردن در مورد گروه دمیج خسته شده و آماده است تا درگیری با آنها را تمام کند. بیلی و نائومی در کنار آن‌ها دیده می‌شوند و بیانکا به بیلی نگاه می‌کند و می‌گوید که امیدوارم با گروه دمیج مشکلش حل شود.

کارملو هایز با نیک آلدیس در پشت صحنه حضور دارد. کارملو به او می گوید که هفته گذشته تقریباً کودی رودز را شکست داد و خود را برای مسابقات پادشاه رینگ ثبت کرد.  بابی لشلی وارد می شود و آنها دست می دهند. بابی به او برای دعوت شدن به اسمکدان تبریک می گوید. او به کارملو می گوید که اگر به مشاوره نیاز داشت با او تماس بگیرد. کارملو می‌گوید که این پیشنهاد خوبی هست. او هفته گذشته در دور اول درفت را انتخاب شد، تقریباً کودی را هم شکست داد . لشلی به او می‌گوید به این زودی قضاوت نکن. هایز میگه تو اخرین بار چه وقت برای کمربند مسابقه دادی. بابی می گوید که توصیه ای برای او دارد و آن این است که مراقب باشد که به چه کسی بی احترامی می کند.

 

تیم ریپابلیک مقابل رزار و اکام

دان یک نی به رزار میزنه و میره برای کاور اما آکام آن را می شکند. دان به سمت طناب ها می دود اما اسکارلت روی طناب مینشیند و او را متوقف می کند. کایرون کراس که برای تیم رزار و اکام کنار رینگ هست، بیت را به بیرون رینگ پرتاب می کند. پیت دان روی کراس شیرجه میزنه. دان وارد رینگ می شود اما رزار و اکام یک حرکت مشترک روی او اجرا میکنند. رزار او رو کاور میکنه

برنده تیم ای او پی ( اکام و رزار)

نیک آلدیس در پشت صحنه حضور دارد و پل هیمن وارد صحنه می شود. او از آلدیس می پرسد که آیا یادداشت او را دریافت کرده است و آلدیس می گوید که برگه را دریافت کرده اما درخواست رد شده. الدیس می پرسد که چرا کوین اونز و رندی اورتون را میخواهید از مسابقه فردا حذف کنم.  هیمن می گوید این به خاطر آنهاست. ممکنه اتفاق بدی براشون بیفته. حالا اگر اتفاقی برای اورتون و اونز بیفتد، گناهش پای نیک الدیس است. آلدیس از او می پرسد که آیا این به دستور رئیس قبیله است و هیمن می گوید ما شوخی نداریم.

آلدیس از او می پرسد که آیا او مسئول این برنامه ریزی است؟ هیمن می‌گوید بین مسئول بودن و کنترل کردن تفاوت وجود دارد، اما او از زمان رسلمنیا با رومن رینز صحبت نکرده است. سی ام پانک نیوز. آلدیس می گوید وقتی رومن با او صحبت نکرده، چگونه این برنامه رو ریختی. هیمن می گوید او نمی‌توانست رومن را تحت هرج و مرج و آنچه در Bloodline می‌گذرد قرار دهد. آلدیس می‌گوید اگر هیمن توانسته بدون حضور رینز، او رو در درافتها شرکت بده، پس میتونه رندی و کوین رو هم به روشی حذف کنه.

 

میزگرد اونز

آهنگ رندی اورتن پخش میشه و او وارد میشه. بعدش کوین اونز می آید. هواداران هر دوی آنها را تشویق می کنند. اونز به زبان فرانسوی صحبت می‌کند و به مردم خوشامد دمیگه

اورتون می‌گوید معمولاً باید من را برای شرکت در یک برنامه متقاعد کنید، اما امشب او نیازی به قانع شدن نداشت زیرا طرفداران شگفت‌انگیز هستند. او می‌گوید که برای تیم شدن با اوونز هم نیازی به دلیل ندارد.

اونز می‌گوید چهارشنبه ساعت 4 صبح، پل هیمن زنگ زد و خواست تا مهمان برنامه آنها باشد. او می گوید هیمن چیز بسیار مهمی برای گفتن به آنها داشت. اورتن می‌گوید که می‌خواهد هیمن را با RKO برند.

هیمن وارد میشه

او خود را معرفی می کند و اونز به اورتون می‌گوید که نمی‌تواند بدون دلیل به هیمن ار کی او بزنه

هیمن به طرفداران می گوید که امروز، هیچ ای کی اویی وجود نخواهد داشت. اورتون می‌گوید هیمن دارد التماس می‌کند که روش رندی متفاوت باشد. هواداران شعار "بله" سر می دهند. هیمن می گوید که می فهمد چرا به او شک می کنند. هواداران شعار می دهند "ما رومن را می خواهیم" و هیمن به آنها می گوید که او هم رومن را می خواهد.

او می گوید که برای هر اونز و رندی احترام زیادی قائل است، اما قوانین سولو سیکوآ و تاما تونگا متفاوت است. او به آنها می گوید که لطف کنند و از  مسابقه با سیکواو تونگا انصراف بدهند.

اورتون هیمن را بزرگترین زباله در صنعت کشتی می نامد. اوونز توصیه خاصی ندارد. اورتون از هیمن می پرسد که رئیس قبیله الان کیست و هیمن می گوید که در موقعیت بدی قرار گرفته است.

هیمن می گوید که تمام دنیا می دانند که تنها یک رئیس قبیله وجود دارد. سولو سیکوآ و تاما تونگا از پشت به اورتون و اونز حمله می کنند. هر چهار مرد می جنگند. اونز و رندی عملکرد بهتری داشتند.

 

 

استریت در پشت صحنه برای رسیدن به کمربند تیمی رجز میخونند



لانایت مقابل انجل



هامبرتو حواس نایت را پرت میکند. او دور از چشم داور نایت رو به طنابها میکوبه اما نایت او رو دور میکنه. نایت یک پاور اسلم به انجل میزنه و بعدش البو رو اجرا میکنه. نایت با زدن بی اف تی میره برای کاور و پایان

برنده لانایت



نایت می‌گوید این همان آهنگ مشهور او است. یک اسمکدان دیگر و شکست دادن یک ادمک دیگر. او اعلام میکنه که در مسابقات پادشاه رینگ شرکت میکنه

 

سانتوس اسکوبار به او می‌گوید که تصمیمش چشمگیر است. سانتوس دیگه نمیزاره نایت حرف بزنه و نایت میکروفن رو به سمتش پرت میکنه و میره


بایرون ساکستون با کارلیتو در پشت صحنه حضور دارد.  کارلیتو میگوید سال‌ها از WWE دور بوده و تنها چیزی که می‌خواست، داشتن  یک لحظه دیگر در رسلمنیا بود. وقتی ری در رسلمنیا سانتوس و دومینیک را به چالش کشید، فکر کرد که ری او را انتخاب خواهد کرد اما در عوض دراگون لی را انتخاب کرد. و این جالب نبود. او می گوید که این  کار را تلافی کردم. دراگون لی می آید که به کارلیتو حمله می کند اما مامورا نمیزارند


مسابقه برای کمربند تیمی

 آستین تئوری و گریسون والر در برابر استریت پروفیتز

تئوری تگ میگیره و وارد میشه اما داوکینز او را به بیرون رینگ هل می دهد. داوکینز به والر ضربه ای می زند و به فورد تگ میده. فورد از طناب بالا می رود و روی تئوری شیرجه می زنه. فورد برای کاور می رود اما تئوری کیک اوت میکنه. داوکینز تگ میگیره و تئوری را روی شانه هایش می میگذارد. فورد از طناب بالا بالا می رود، تئوری به چشمان داوکینز ضربه می زند و بعدش فورد را از طناب، به پایین هل میده. سی ام پانک نیوز. داور وضعیت فورد را چک می کند و والر با حرکت فلت لاینر به داوکینز ضربه می زند. تئوری برای کاور می رود و تمام.

برندگان: آستین تئوری و گریسون والر



ای جی استایلز به رینگ می آید.

موسیقی کودی پخش می شود و او به رینگ می آید. او وارد رینگ می شود و هواداران شعار "کودی" را سر می دهند. کودی به زبان فرانسوی از هواداران می پرسد که می خواهند در مورد چه چیزی صحبت کنند. ای جی می گوید انگار کودی روی او متمرکز نیست. کودی می‌گوید که با تماشای مسابقات او بزرگ شده. ای جی میگه شاید از کودی بزرگتر باشد، اما هنوز در اوج خود است.

ای جی می‌گوید کودی اینجا را دوست داشت تا زمانی که اوضاع سخت شد و او نتوانست آن را تحمل کند و او رفت. این تصمیم را، ای جی هرگز نتوانست بگیرد زیرا سال ها از WWE دور بود و وقتی به اینجا برگشت، مانند کودی با آغوش باز مورد استقبال قرار نگرفت. او باید خودش را به تنهایی ثابت می کرد.

او به کودی می گوید که کودی هوادارانی داشت که او را در رسلمنیا تماشا می کردند تا او داستانش را تمام کند. منتها در بکلش من شکستت میدم. او می گوید که دوباره راه خود را به قله پیدا خواهد کرد و به همه یادآوری می کند که او خارق العاده است.

کودی می گوید که شهرت ای جی بی بدیل است. کودی می گوید که اشتباهات زیادی را متحمل شد تا به کمربند برسد. حالا اولین مسابقه او برای دفاع از کمربند، در برابر ای جی است. او می‌گوید ای‌جی فوق‌العاده است و برای همیشه خواهد بود، اما فردا به او به‌عنوان یک کشتی گیر خارق‌العاده نگاه نمی‌کند، بلکه به عنوان اولین حریفم نگاهت میکنم. ایجی میخواهد با انگشتانش نماد همیشگی خودش رو اجرا کند اما ناگهان به کودی سیلی میزنه و میره



رندی اورتون، کوین اونز، سولو سیکوآ و تاما تونگا را می بینیم که همگی در پشت صحنه درگیر شدند. مامورا میان سواشون بکنند.


با این درگیری برنامه تمام میشه


مطالب مرتبط
بخش نظرات این مطلب
آخرین نظرات ثبت شده برای این مطلب را در زیر می بینید:
  • عماد گفته: عماد می‌گه:
    این نظر در تاریخ 1403/02/16 و 1:26 دقیقه ارسال شده.

    مدیر اون پست 10 مسابقه رو امروز ساعت ۸ پست بزن جتما زحمت زیادی براش کشیدم

    مدیر این پست سلام رو از پست ثابت وردار آخه که مطالب ۴ سال پیش رو میخونه جای یک پست رو میگیره

  • عماد گفته: عماد می‌گه:
    این نظر در تاریخ 1403/02/15 و 22:03 دقیقه ارسال شده.

    مدیر نه لینک دانلود رو میگم نه لینک تماشا آنلاین

    پاسخ :
    باشه بفرست. ممنون داداش

  • عماد گفته: عماد می‌گه:
    این نظر در تاریخ 1403/02/15 و 11:25 دقیقه ارسال شده.

    مدیر لینک مسابقات بکلش رو من برات میفرستم تو پست بزن بلد نیستم آبی رنگشون کنم

    پاسخ :
    پستش رو زدم. نگران نباش. ممنون

  • سامان اونز گفته: سامان اونز می‌گه:
    این نظر در تاریخ 1403/02/14 و 22:35 دقیقه ارسال شده.

    سلام. خسته نباشید. از ادمین های محترم کسی هست ک پاسخ منو بده ممنون میشم🙏

    پاسخ :

    سلام سامان. خوب هستی؟ چه خبرا؟

شما نیز نظری برای این مطلب ارسال نمایید:
کد امنیتی رفرش