آخرين ارسال هاي تالار گفتمان
کمی طاقت داشته باشید...
عنوان پاسخ بازدید توسط
40515 61113 amir1383
14150 49898 rey
34 1453 sam
20515 59757 rey
10807 49629 sam
نتایج کامل اسمکدان 13 اکتبر 2023
  • بازدید : (797)

نتایج کامل اسمکدان 13 اکتبر 2023

متن در ادامه مطلب

جان سینا وارد رینگ میشه.

بازپخش‌هایی از سینا و لانایت نشان داده می‌شود که جیمی یوسو و سولو سیکوآ را شکست دادند. سینا می گوید امشب شب بزرگی است، به اسمکدان خوش امدید.

رومن رینز وارد میشه. او با پل هیمن و سولو سیکوآ به رینگ می آید. هیمن از بازگشت قهرمان خوشحال به نظر می رسد. رینز 1139 روز قهرمان بوده.

رینز روبه روی جان سینا می ایستد. رینز می‌گوید: «اگر می‌خواهی نمایش من را افتتاح کنی، بهتر است این کار را به روش درست انجام دهی. تولسا... مرا تصدیق کن!» جمعیت برای سینا شعار میدند. رینز می گوید که انها برای یک ترسو شعار می دهند. سینا فقط به این دلیل حاضر شد بیاد که من در مرخصی بودم. او این جسارت را داشت که برگردد و مردم را متقاعد کند که او را "بزرگترین تمام دوران" بنامند. رینز از سینا می خواهد که صادق باشد. اینجا رینز حکومت میکند. حالا سینا می تواند برود، یا اینکه مجبورش میکنم بره.

سینا می‌گوید امشب انرژی زیادی در اینجا وجود دارد و انتظار زیادی برای اتفاقی که قرار است بیفتد. وقتی جان سینا و رومن رینز در یک رینگ هستند، چه کسی می‌داند که چه اتفاقی می‌افتد؟ سینا می‌گوید قرار نیست رینز را به چالش بکشد. او قرار است او را تصدیق کند. به مدت 1138 روز، او قهرمان بوده. این بزرگترین دستاورد تمام دوران است. کسب شده است. سینا امشب اینجا نیست تا او را به چالش بکشد بلکه امده تا کسی رو که میشناسه دعوت بکنه.

لانایت وارد میشه. نایت می گوید رومن، رئیس میز، رئیس قبیله است، اما او مدافع قهرمانی نیست. رینز فقط مردی است که در سر راه نایت ایستاده است. همه چیز تغییر کرده است زیرا رینز در یک ماه و نیم گذشته، روی کاناپه نشسته و کمربند طلایی را بسته است. سی ام پانک نیوز. رینز می خندد و می گوید که افتخار می کند که بعد از چند ماه، بالاخره مردم نام نایت را می دانند. اگر مثل من این همه قهرمان میموندی چیکار میکردی. نایت به چشمان او نگاه می کند و می گوید که من اون ادم سابق نیستم. الان یک ستاره هستم.

ناگهان جیمی اوسو از پشت به او حمله می کند. نایت به سرعت او را از رینگ بیرون می فرستد. نایت به رینز می گوید آنچه را که می خواهی توی صورتم بگو.

 رینز با هیمن و سیکوآ از رینگ خارج می شود. رینز به سیکوآ می گوید سینا را فراموش کند. او باید حساب نایت رو برسه.

سیکوآ میخواد حمله کنه اما عقب نشینی می کند. نایت می‌گوید که سیکوآ قرار است با او روبرو شود، بنابراین می‌تواند امشب به رینگ بیاید.

التون پرنس از روی ویلچری که به دلیل آسیب دیدگی شانه روی آن نشسته بود، بلند می شود و در کنار کیت ویلسون وارد خانه می شود. انها اعضای تیم پریتی دیسلی هستند.

 

التون پرنس و کیت ویلسون در مقابل بوچ و هلند

هالند ویلسون را از روی طنابها به بیرون پرت میکنه. بعدش یک سوپلکس به پرنس می زند. پرنس میگه که اسیب دیده. ویلسون وضعیت او را بررسی می کند، اما پرینس می گوید که من واقعاً صدمه دیدم. داور میره با پرنس حرف بزنه. همون موقع، هلند یک ضربه به ویلسون میزنه. پرنس سریع میپره هلند رو کاور میکنه.

برنده: تیم پریتی دیسلی

به بازگشت کارلیتو در فستلین مرور میشه.

کایلا براکستون با کارلیتو در پشت صحنه حضور دارد. کارلیتو می‌گوید تنها یک کلمه برای توصیف او در WWE وجود دارد: «باحال». بابی لشلی میاد و به او می گوید بازگشت عالی داشتی. لشلی از کارلیتو  استقبال می کند. کارلیتو میخواد یک مصاف مقابل لشلی داشته باشه.

استریت پروفیت از پشت با صندلی فولادی به کارلیتو حمله میکنند. لشلی هم خیواد کارلیتو رو بزنه  که ادام پیرس میاد و گروه لشلی صحنه رو ترک میکنند.

یک فاصله داریم. مسئولین دارند به وضعیت کارلیتو رسیدگی میکنند. گروه اسکوبار هم همونجا حاضر هست.  بیلی میاد با پیرس حرف بزنه. زلینا به بیلی میگه وقتی رفیق ما صدمه دیده تو داری به خودت فکر میکنی. بیلی زلینا رو برای مسابقه به چالش میکشه

بلادلاین در پشت صحنه است. رومن رینز از جیمی یوسو می پرسد که این روزا چیکارمیکنی؟ جیمی میگه سعی میکنم مثل تو باشم. رینز میگه دیگه چه خبر؟ جیمی میگه میخوام جی رو برگردونم. رینز میگه بدم نمیاد که شما دوباره کمربند تیمی رو ببرید. رومن نمیخواد که کار تیمی جی با کودی ادامه داشته باشه.

بازپخش‌هایی از مصاف ایو اسکای در فستلین داریم.

بیلی مقابل زلینا وگا

بیلی به سمت طناب ها میدود. در بازگشت، زلینا با بازوی خودش به صورت بیلی میزنه. بیلی حریف رو به سمت طنابها هل میده. او م یره بلی توبلی بزنه اما زلینا از دستش رها میشه. او بیلی رو روی طنابها هل میده. بعدش 619 می‌زند. زلینا میره روی طناب و یک شیرجه اجرا میکنه. اما برای اجرای رد کد اماده میشه. اسکای حواس او را پرت میکنه. بیلی یک کیک به زلینا میزنه و با رز پلانت میره برای کاور

برنده بیلی

گروه بیلی میخوان زلینا رو بزنند  که شارلوت به کمک زلینا میاد.

 

تریپل اچ وارد سالن میشه. او می گوید که دلش برای مردم تنگ شده بود. او از خوب بودن فستلین حرف میزنه و به کرون جول اشاره میکنه. او میگه بعدشم سوروایور سریس رو داریم که پایه ریزی اونا از اسمک شروع میشه.

اچ میگه اما من امشب برای یک قهرمان گمنام اما فعال اینجا هستم. او پیرس رو معرفی میکنه و میگه عملکرد او در این مدت عالی بود. اچ پیرس رو تحسین میکنه و با هم دست میدند. اچ میگه ما به ترفیع میدیم. تا حالا تو مدیر اسمک بودی اما از حالا مدیر راو هستی. پیرس خوشحال میشه.

دومنیک وارد میشه. او میگه فستلین اصلا هم خوب نبود. ما کمربند تیمی رو اونجا باختیم.

تریپل اچ می گوید نمی تونم صدات رو راحت بشنوم. دومنیک میگه در حالیکه ما یک مصاف تیمی برای کمربندها داریم، پیرس برای کودی و جی هم سر کمربندها امشب مسابقه گذاشته. این اصلا خوب نیست. اچ میگه دارم سعی میکنم حرفات را لب خوانی بکنم. دومنیک میگه انگار مجبورم برم با مدیر کل اسمک حرف بزنم.

 

نیک آلدیس، قهرمان سابق سنگین وزن، راهی رینگ میشه. آلدیس خوشحال است که مدیر کل اسمکدان شده. آلدیس می گوید که مشتاقانه منتظر رقابت سالم بین راو و اسمکدان است. آلدیس می‌گوید آشنایی با دومنیک برام جالب هست. من یکی از طرفداران بزرگ پدرت هستم. الدیس به داستان کودی و جی تا رسیدن اونا به کمربند تیمی مرور میکنه. او میگه به جای جی، باید یه نفر از راو به اسمک بیاد. او میخواد اون ادم رو معرفی کنه. سی ام پانک نیوز. دومنیک میگه این اصلا مهم نیست. دومنیک همچنان سر مصافهایت یمی میخواد بحث کنه اما الدیس بالاخره اونز رو به عنوان کسی که به اسمک منتقل شده معرفی میکنه. اونز میاد و به دومنیک استانر میزنه. دومنیک عقب نشینی میکنه و اونز با اچ و بقیه دست میده.

در پشت صحنه، رومن رینز از امدن اونز به اسمک ناراحته. او به جیمی تشر میزنه و میگه کودی و جی و اونز دارند یکه تازی میکند و تو فقط روی مبل لم دادی. جیمی میگه واقعا میخواهی کاری بکنم. رینز میگه اره. جیمی بلند میشه و از سولو میخواد همراهیش بکنه.

چلسی گرین و پایپر نیون با نیک آلدیس، در پشت صحنه حضور دارند. گرین کمربندهای خوشگلی به جای کمربندهای فعلی میخواد. شارلوت فلیر وارد میشه.  آلدیس موقتا از گرین و نیون میخواد که برند. الدیس به شارلوت میگه اگر مصاف تو در فستلین سالم بود، حتما میبردی بنابراین یک مبارزه بین تو و ایو اسکای برای هفته بعدی میزارم.

فلیر می چرخد ​​و با جید کارگیل روبرو می شود. اچ هم اونجا هست و گارگیل رو معرفی میکنه.فلیر می گوید از آشنایی با او خوشحالم. کارگیل می‌گوید منم همینطور.

جی اوسو و کودی رودز مقابل گریسون والر و آستین تئوری

رودز در مقابل طنابها تیوری رو گیر میندازه و بهش شولدر میزنه. او بعدش حریف رو بلند میکنه و یک پاورسلم اجرا میکنه. رودز میره روی طناب. سر راهش، والر رو از رینگ بیرون میندازه. والر دوباره وارد می شود، اما رودز با شیرجه او رو نقش زمین میکنه. تئوری به سرعت ضربه ای به گلوی رودز می زند و بعدش نی رو اجرا میکنه. او میره برای کاور اما جی کاور رو میکشنه. جی به والر سوپرکیک میزنه. او همین ضربه رو روی تیوری هم اجرا میکنه. بعدش جی یک شیرجه روی والر میزنه. کودی رودزف روی تیوری، کراس رودز میزنه و میره برای پین

برندگان و همچنان قهرمان : جی اوسو و کودی رودز

جی اوسو و کودی رودز جشن می گیرند. ناگهان جیمی اوسو و سولو سیکوآ میان. جیمی اوسو به انها می خندد. از اون طرف، رینز میاد و با کودی رودز رو در رو می شود. رودز به او خیره می شود. نیک آلدیس می آید و بین آنها می ایستد.

 

سولو سیکوآ در مقابل لس آنجلس نایت

نایت یک پاور اسلم میزنه. اما حریف با البو بهش جواب میده. نایت از مردم حمایت میخواد و بعدش اماده میشه تا بلو فورس تروما رو بزنه. اما سیکوآ او را هل می دهد. او به طناب ها برخورد میکند. بعد هونجا سرشاخ میشند. جیمی اوسو برای حمله به نایت آماده می شود. جان سینا میاد و با جیمی درگیر میشه. سینا یک اسپایک ساموایی از سیکوآ دریافت میکنه. سپس نایت با BFT به سیکوآ ضربه می زند تا برنده شود!

برنده لانایت

نایت پیروزی خود را جشن می گیرد. رومن رینز او را با حرکت اسپیر می‌زند! رینز لبخند می زندو لانایت را مسخره می کند.

پایان


مطالب مرتبط
بخش نظرات این مطلب
آخرین نظرات ثبت شده برای این مطلب را در زیر می بینید:
  • پویا گفته: پویا می‌گه:
    این نظر در تاریخ 1402/07/23 و 0:25 دقیقه ارسال شده.

    عجب شبی بود. فقط یه CM Punk کم داشت که اونم ایشالا به‌زودی میاد. شکلک

شما نیز نظری برای این مطلب ارسال نمایید:
کد امنیتی رفرش