آخرين ارسال هاي تالار گفتمان
کمی طاقت داشته باشید...
عنوان پاسخ بازدید توسط
40515 61124 amir1383
14150 49937 rey
34 1454 sam
20515 59768 rey
10807 49641 sam
تقویم اتفاقات بزرگ در دبلیو دبلیو ایی
  • بازدید : (301)

Amazon.com: WWE: The Destruction of the Shield (Blu-ray): WWE, WWE ...


تقویم اتفاقات بزرگ در دبلیو دبلیو ایی

متن در ادامه مطلب


نویسنده:کوروش 


دومین روز از ششمین ماه سال، یعنی ماه ژوئن، یک روز بسیار مهم و پر اتفاق برای دبلیو دبلیو ای است.که میشه ازش کلی مقاله مناسبتی در آورد .


6سال پیش در همچین روزی ست رولینز با صندلی، از پشت به رینز و امبروز خیانت کرد.ضربه ای که ست رولینز اون روز با صندلی در دستش به رومن رینز و دین امبروز زد دردش از از درد خنجر هم بدتر بود .ضربه ای که در طی اون یکی از بهترین هماهنگ ترین تیم های تاریخ دبلیو دبلیو ای از هم پاشید .


شاید بعد از این دوبار دیگر اعضای شیلد به هم پیوسته باشند.اما دیگر هیچوقت مثل سابق اون صمیمیت و هماهنگی سابق رو نداشتند):
اون اتفاق یکی از بدترین اتفاق هایی بود که من توی دبیلو دبلیو ای دیدم و هیچ اتفاقی منو اونقدر غمگین نکرد.
شما چه خاطره ای از اون روز شوم دارین؟
اگه خاطره جالبی دارین لطفا تو کامنتا بزارینش


صرفا جهت یاد آوری!:این پست مقاله نیست بلکه یک نظر سنجی است

با تشکر کوروش استایلز


توضیح مدیر:

دوستانی که در مورد کشتی گیر مورد علاقشون ، همچو خاطراتی به یاد دارند، میتونند متنشون رو برامون ارسال کنند.


مطالب مرتبط
بخش نظرات این مطلب
آخرین نظرات ثبت شده برای این مطلب را در زیر می بینید:
  • amir گفته: amir می‌گه:
    این نظر در تاریخ 1399/03/16 و 2:53 دقیقه ارسال شده.

    من حالم از ست رولینز بهم میخوره، که البته این برای یه رستلر هیل یه امتیاز بزرگ محسوب میشه !

  •  گفته: می‌گه:
    این نظر در تاریخ 1399/03/15 و 4:16 دقیقه ارسال شده.

    سلام

    میشه لطف کنید فیلم همین اتفاق را در سایت قرار دهید؟؟

    یا به چه عنوانی در اینترنت بگردیم تا همین فیلم را پیدا کنیم؟؟

    تو ان اکس تی یا RAW یا اسمکدان تو کدام این اتفاق افتادو چه تاریخی؟؟؟؟؟

    پاسخ : تاریخش در مقاله نوشته شده

    در راو بود



    فیلمش رو باید درخواست بدی تا اگه بود رفقا لینکش رو برام ارسال کنند تا بزارم

    double cross rolling to the shield



  • رسلمنیا گفته: رسلمنیا می‌گه:
    این نظر در تاریخ 1399/03/15 و 2:54 دقیقه ارسال شده.

    من طرفدار ست رولینز هستم هنوزم ولی بعد از سال ۲۰۱۴ علاقه ام کمتر شد

  • Mahan junior  گفته: Mahan junior می‌گه:
    این نظر در تاریخ 1399/03/14 و 18:39 دقیقه ارسال شده.

    تا قبل از این اتفاق من طرفداره ست بودم تو شیلد ولی بعده این اتفاق و با اون استوری فوق العادش با جان ماکسلی (دین امبروز) طرفداره جان ماکسلی شدم وهمچنانم هستم
    امیدوارم ماکسلی همچنان تو الیت آقایی کنه

  • امیرمحمد گفته: امیرمحمد می‌گه:
    این نظر در تاریخ 1399/03/14 و 17:16 دقیقه ارسال شده.

    آره داداش منم شبکه اف ام تی وی رودنبال میکردم.

  • شکست کوید 19 گفته: شکست کوید 19 می‌گه:
    این نظر در تاریخ 1399/03/14 و 11:51 دقیقه ارسال شده.

    واقعا دوران خوبی بود خیانت ست رولینز درگیری تیم سینا و تیم هیيت مدیره

  • اشکان استایلز گفته: اشکان استایلز می‌گه:
    این نظر در تاریخ 1399/03/14 و 9:45 دقیقه ارسال شده.

    من اون رور بچه بودم ولی یادمه هر شویی رو یک هفته بعدش در شبکه اف ام تی وی میدیدم که فکر کنم خیلی ار ما ها با اون شبکه خاطره داریم.یادمه وقتی ست رولینز صندلی رو زد خیلی ابهت داشت و بعد از اون تا مدت ها با تریپل اچ استفانی مکمن کین و رندی اورتون در شوی راو حکمرانی میکردند و تریپل اچ داشت ست رو بالا میبرد.و آخرشو یادمه که رندی اورتون از وضعیتش راضی نبوو و بالاخره اونم خیانت کرد.
    از این مقاله ها بذارید خاطراتمون زنده میشه.متشکرم

شما نیز نظری برای این مطلب ارسال نمایید:
کد امنیتی رفرش