آخرين ارسال هاي تالار گفتمان
کمی طاقت داشته باشید...
عنوان پاسخ بازدید توسط
40515 61124 amir1383
14150 49937 rey
34 1454 sam
20515 59768 rey
10807 49641 sam
نابودی فین بالور در دبلیو دبلیو ایی
دسته بندی : مقاله,
  • بازدید : (446)


نتیجه تصویری برای sad finn balor


نابودی فین بالور در دبلیو دبلیو ایی

متن در ادامه مطلب




چند سال قبل بود که فین بالور مٍثل کنی اومگا، به عنوان بهترین کشتی گیر جهان انتخاب شد. او در ان زمان در پرورستلینگ ژاپن و سایر شرکتهای کشتی کج فعالیت میکرد.

مکمنها با دیدن اسم او در اون لیست فورا با پیشنهاد های درشتی سراغش رفتند اما بالور نزدیک به دوسال تمام درخواستهای کمپانی رو زد کرد.


در نهایت گمونم در سال 2014 بود که او تسلیم یکی از پیشنهاد بزرگ کمپانی شد تا به عنوان یک تاپ استار در راو فعالیت بکنه.

او مدتی در ان ایکس تی موند تا با شرایط کمپانی هماهنگ بشه. بعضیها روزی رو که او به عنوان یک رستلر جدید، وارد راو شد رو به یاددارند. روزی که حتی چشم رولینز هم با دین بالور نگران شد.


همانطور که شاعر میگه:

چشم نرگس به شقایق نگران شد.


یعنی قرار بود بالور به عنوان چهره ی جدید کمپانی، جای رولینز و رینز رو بگیره اما او در همون اولین مصافش شانه اش شکست و تا یک سال رفت مرخصی درمانی.

بعد از بازگشتش هم دیگر هیچ موقعیت بزرگی بهش داده نشد و چند ماه قبل هم به ان ایکس تی برش گردوندند. البته او او اونجا هم یه ذخیره بیشتر نیست.


شاید بگید او در حد کمپانی ظاهر نشد اما اینجا فقط بحث بالور نیست. ما گاهی باید بپرسیم که چرا بابی رود، کینلاس، ادام کول، ناکامورا و ایتامی در سایر برندها تبدیل به ابر قهرمان میشند اما در دبلیو دبلیو ایی یک مترسک بیشتر نیستند. ایا اونا همون کشتی گرانی نیستند که یا سخنرانی و حرکات زیباشون به عنوان بهترنیهای جهان انتخاب مبشدند پس در دبلیودبلیو ایی چه بلایی سرشون میاد که نیمکت نشین میشند.

جواب سوال ساده هست:


مکمنها تاپ استارهای سایر برندها رو فقط برای نابود کردنشون میخرند تا ثابت بکنند که هیچ رستلری به اندازه ی رستلرهای دبلیو دبلیو ایی کامل نیست. یعنی عمدا این کشتی گیران رو خرد میکنند تا ابهت سایر برندها رو بشکنند.


خوشبختانه کنی اومگا، این ترفند مکمنها رو از همون اولش خوب شناخت و چهار سال هست که تمام پیشنهادهای دبلیو دبلیو ایی رو با اقتدار رد کرده چون میخواد نابود بشه.


مطالب مرتبط
بخش نظرات این مطلب
آخرین نظرات ثبت شده برای این مطلب را در زیر می بینید:
  • آرمان عظیمی گفته: آرمان عظیمی می‌گه:
    این نظر در تاریخ 1398/11/18 و 17:10 دقیقه ارسال شده.

    سلام به دوست خوبم آقا مهدی، زدی به هدف!!!!! سیاست مکمن نابودی تاپ استار هایی است که در کمپانی های دیگه اسمشون سرزبان افتاده، بعضی ها به خاطر علاقه شخصی به یک اسم، واقعیت مدیریتی را قبول ندارند و هرچی هم بگی سیاست اینه، باز حرف خودشون را میزنن، من خودم عاشق بالور بودم اما نابود شد در کمپانی. کنی اومگا حتی پیشنهاد چند میلیون دلاری برای یک مسابقه را هم رد کرد چون آیه را از اول خوانده بود، شک نکنید آدام کول یا جانی گارگانو هم هیچ وقت به اون نوک قله نخواهند رسید.

  • سام گفته: سام می‌گه:
    این نظر در تاریخ 1398/11/18 و 13:24 دقیقه ارسال شده.

    بابا چی میگین الکی موقعیت طرف نمایششو میذاره و تموم میشه میره داشتن کمربندم هیچ افتخاری نداره چون واقعی نیست بعدم ناکامورا واقعا کشتی گیر نچسبیه چطور ای جی عالی عمل میکنه شما با wwe مشکل پیدا کردین خیله خب در سایتو تخته کنین برید همون aewرو ببینین

  • Mahan junior  گفته: Mahan junior می‌گه:
    این نظر در تاریخ 1398/11/18 و 13:11 دقیقه ارسال شده.

    واقعا من واسه آدام کول و جانی گارگانو از الان ناراحتم چون به احتمال زیاد مکمن نابودشون میکنه

شما نیز نظری برای این مطلب ارسال نمایید:
کد امنیتی رفرش