آخرين ارسال هاي تالار گفتمان
کمی طاقت داشته باشید...
عنوان پاسخ بازدید توسط
40515 61117 amir1383
14150 49932 rey
34 1453 sam
20515 59762 rey
10807 49634 sam
نتایج کوتاه اسمکدان 10 نوامبر 2023
  • بازدید : (215)

L'épisode de Smackdown avant Night of Champions sera enregistré cette  semaine


نتایج کوتاه اسمکدان 10 نوامبر 2023

متن در ادامه مطلب


بابی لشلی مقابل کارلیتو برد


دراگون لی مقابل الکساندر برد


گریسون والر مقابل لانایت باخت


مصاف گروهی

Bayley, Kairi Sane and IYO SKY with Dakota Kai 

مقابل

Bianca Belair, Charlotte Flair and Asuka

نتیجه: بدون نتیجه تمام شد


مطالب مرتبط
بخش نظرات این مطلب
آخرین نظرات ثبت شده برای این مطلب را در زیر می بینید:
  • ممدیستریو گفته: ممدیستریو می‌گه:
    این نظر در تاریخ 1402/08/19 و 22:24 دقیقه ارسال شده.

    سلام مهدی جان خوبی
    سعی میکنم این چند وقت هرموقع در دسترس بودم به سایت کمک کنم
    فقط بازدیدای سایت خیلییییی کم شده قبلا اوضاعش این نبود به نظرم باید یه فکری به حالش کرد

    پاسخ :
    سلام داداش. بله خیلی خوبم. ممنون. امیدوارم تو هم خوب باشی
    مطالب جالب و زیادی پست زدی که ازخوندشون لذت بردم. دمت گرم
    بازدید سایت در کرون جول خوب بود. منتها بعدش به دلیل مشکلات اینترنت، رز بلاگ دو روزی باز نمیشد.
    من خودم به زور وارد مدیریتمیشدم. از دیروز کمی بهتر شده
    مشکلات اینترنت هم به جنگ سایبری کشور با بقیه، در این برهه مربوطه

شما نیز نظری برای این مطلب ارسال نمایید:
کد امنیتی رفرش